Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
4 486 339,20 UAH
UA-2018-05-31-001977-a e307b2ee5b844cb4ada343e64a4c55e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бубир Надія Григорівна

+380954559559 qwerty85.orlenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41793136
Місцезнаходження: 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182
Контактна особа: Бубир Надія Григорівна
+380954559559
qwerty85.orlenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2018 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 19 червня 2018 11:11
Очікувана вартість: 4 486 339,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 431,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52751, Україна, Дніпропетровська область, село Васильківське, вулиця Молодіжна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2018 16:08
Додаток 7 Технічне завдання.rtf
31 травня 2018 16:08
Проект договору Додаток 6.doc
31 травня 2018 16:08
Додаток 5 Форма пропозиції.doc
31 травня 2018 16:08
Додаток 4 Документи для переможця.doc
31 травня 2018 16:08
Додаток 3 Інші документи.doc
31 травня 2018 16:08
Додаток 2 стаття 17.doc
31 травня 2018 16:08
Додаток 1 стаття 16.doc
31 травня 2018 16:08
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-31-001977-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Нікопольська-СТК, Код ЄДРПОУ:34610536
Дата подання: 25 червня 2018 13:35
Звернення
За результатами розгляду тендерних пропозицій закупівлі «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області» тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання переможцем ПП «УКРСАНТЕХБУД» з ціновою пропозицією 3790000 грн.
Ми, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», яка є Учасником закупівлі, не можемо погодитись з рішенням тендерного комітету, оскільки пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації в частині кваліфікації.
Так, на вимогу Додатку 1 до тендерної документації п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначено, що:
«2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації, із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента.
2.2. На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору, а також документів, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконаних робіт, а також оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.».
У складі документів пропозиції ПП «УКРСАНТЕХБУД» надано договір підряду №50 від 03.07.2017 р., наданий лист відгук до даного договору та документи, що підтверджують виконання договору, а саме акти виконаних робіт (КБ2-в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3). Вважаємо, наданих документів недостатньо для підтвердження критерію «наявність документально підтвердженого досвіду», оскільки інформація надана в неповному обсязі та може бути неправдивою.
По-перше, відповідно до договору підряду №50, який завантажено переможцем як аналогічний, у п.12 «Додатки до договору» передбачено наступне «12.1. Невід’ємною частиною цього договору є:
Додаток № 1 – календарний графік виконання робіт.
Додаток № 2 – календарний план фінансування.»
У складі пропозиції ПП «УКРСАНТЕХБУД» відсутні додатки до аналогічного договору (що є невід’ємною частиною цього договору, тобто його істотними умовами), що в свою чергу порушує умови тендерної документації та статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
До нашого звернення додаємо рішення № 332-р/пк-ск від 13.03.2013 р. Антимонопольного комітету України (дивитись сторінки 3-4).
Також просимо звернути увагу на рішення №476-р/пк-пз від 19.01.2018 р. Колегії АМКУ, з яким можна ознайомитись, перейшовши за посиланням https://adslegal.com.ua/adstender-dodatky-dogovoru-ye-jogo-nevid-yemnoyu-chastynoyu/.
По-друге, ми, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», вважаємо інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка надана переможцем ПП»УКРСАНТЕХБУД» недостовірною. До цього висновку ми прийшли, проаналізувавши договір №50 (який надано як аналогічний) та документи, що підтверджують виконання договору, а саме акти виконаних робіт (КБ2-в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3). Відповідно до п.5 «Виконання робіт» п.п.5.1. «Строки виконання робіт визначається календарним графіком виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору, а саме з 03.07.2017 р. по 30.09.2017 р.».
Відповідно до наданих довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат у першій довідці зазначена дата 22.11.2017 р. (що вже порушує умови договору щодо строку виконання робіт) та друга довідка, у якій зазначена дата 19.03.2018 р. Будь-які додаткові угоди до аналогічного договору у складі пропозиції переможця відсутні, з чого випливає, що інформація надана не тільки в неповному обсязі, але й така, що є неправдивою.

Відповідно до вищевикладеного ми, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», звертаємось до замовника закупівлі «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області» щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП «УКРСАНТЕХБУД» та дискваліфікувати відповідно до статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як такого, що не відповідає умовам тендерної документації в частині кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2018 15:17
На Ваше звернення від 25.06.2018 року Вих. № 2506-12 повідомляємо, що в тендерній документації вимагалася копія аналогічного договору та акти виконаних робіт, лист-відгук про вартість виконаних робіт та витрати. Підрядник надав всі документи.
Дійсно, в договорі були встановлені дати виконання робіт липень-вересень 2017 року. Але виконання робіт згідно з термінами обумовленими в договорі були продовжені згідно з додатковими угодами, за згодою замовника у зв»язку з паралельним виконанням робіт по «Капітальному ремонту зовнішньої каналізації, теплопостачання, приміщень холу та приміщень другого поверху, вхідної групи Гришинського ЦК та Д, розташованого за адресою: с. Гришине, пров. Гагаріна, буд. 6, Покровського району Донецької області» іншим підрядником. ПП «Укрсантехбуд» свої зобов»язання згідно договору та додаткових угод виконало в повному обсязі та з високою якістю робіт про що свідчить відгук замовника.
Таким чином, пропозиції участі не спотворено і надані документи підтверджують досвід виконання аналогічних договорів.
Всі інші документи знаходяться у вільному доступі на сайті ProZorro та інформація про перерахування коштів на сайті Edata.
Відповідно до вищевикладеного ми не бачимо причин щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП «УКРСАНТЕХБУД» та не вважаємо, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в частині кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2018-05-31-001977-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ, Код ЄДРПОУ:33384123
Дата подання: 27 червня 2018 13:37
ОСКАРЖЕННЯ
ВИМОГА

23 червня 2018р Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області по результатам тендерної закупівлі було прийнято рішення, затверджене Протоколом №6 від 23 червня 2018р про визначення переможцем в тендерній закупівлі з предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області» ПП «УКРСАНТЕХБУД».

Дослідивши всю документацію та інформацію, яку подано ПП «УКРСАНТЕХБУД»
як учасником тендерної закупівлі виявлено порушення вимог, які регламентові нормами діючого законодавства та встановлено замовником тендерної закупівлі, а саме:

1). За вимогами Розділу ІІІ та п.10 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника (виписка з протоколу, наказ про призначення або інший документ) надано копію Наказу №1/к від 03.06.2013р.(далі «Наказ») в тексті цього наказу вказано, що директора призначено на підставі рішення власника від 22.05.2015р. В змісті цього Наказу вказується дата вступу до повноважень директора 22.05.2015р, хоча Наказ виданий 03.06.2013р.Таким чином інформація вказана в Наказі не відповідає інформації, вказаній в Протоколі, доданому учасником,чим ставить під сумнів право директора на підпис всієї тендерної документації та повноважень директора.
2). п.1 Додатку №1 тендерної документації . Довідка про техніку №14/06-3 від 14.06.2018р. містить дані про техніку, яка буде використовуватися при виконанні робіт з предмету тендерної закупівлі, на підтвердження наявності вказаної техніки повинні бути надані копій документів, які підтверджують оренду вказаної техніки та копії техпаспортів на неї. Учасником вказано про оренду самоскида, маніпулятора та крану по Дог.03/05-1 від 03.05.2018р. Копія договору надана, але відсутні техпаспорти на маніпулятор та кран.

3). На підтвердження вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 5 Розділу ІІІ, п.2 Додатку 3 Тендерної документації щодо достатності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана Довідка про працівників №14/06-3 від 14.06.2018р (надалі Довідка), згідно якої
-вказані в цій довідці 14(чотирнадцять) працівників не взмозі виконати весь обсяг робіт, який вимагається умовами тендерної закупівлі.
-посади, які вказані в довідці не відповідають ДК 003:2010 та не співпадають з посадами вказаними в підтверджуючих документах:
А).Рягузов А.М. вказаний як «виконроб», а в Наказі № 10к від 06.06.2017 вказаний як «виконавець робіт», що не відповідає дійсності та є порушенням.(Цього працівника вказано ще й як електрика);
Б)Бурман Н.А. вказана як інженер-кошторисник в Договорі від 01.06.2018р. вказана як особа, яка надає послуги інженера будівельного проектування-кошторисника.
-Відсутнє підтвердження трудових відносин на всих вказаних працівників шляхом надання копій трудових книжок, наказів та ін. ПП «УКРСАНТЕХБУД» надано тільки накази на інженерно-технічних працівників(ІТР )але тільки 6 із 7 вказаних працівників ІТР.
-не надано підтердження трудових відносин працівника інженера кошторисника- Бурман Н.А. , наданий цивільно правовий договір за 2018р.(його не вимагали)
-на робітників не надано жодного документу, підтверджуючого трудові правовідносини.
-відсутні листи-згоди на обробку персональних даних на всіх вказаних працівників.

4) Недійсна Довідка АБ № 710839, затверджена Наказом Держкомстату України від 12.06.207р. за № 164, видана 27.05.2013р. Тому що за Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486,зареєстрованому в Міністерстві юстиції 16.05.2014р. за № 511/25288 "Про затвердження Змін до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та визнання такими, що втратили чинність, наказу Державного комітету статистики України від 12 червня 2007р. №164" ч.1 п.2 втратив чинність наказ Державного комітету статистики України від 12 червня 2007 року № 164 “Про затвердження форми довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 червня 2007 року за № 674/13941.
5) ПП «УКРСАНТЕХБУД» надано зайві документи, які не вимагалися замовником тендерної закупівлі:
1.ГРАМОТА директору 12.05.2018
2.Довідка з Єдиного державного реєстру.
3.Гарантійний лист про надання додаткових документів №14/06-20 від 14.06.2018
4.Інформаційний лист №14/06-22 від 14.06.2018
5.Гарантійний лист про виконання вимог Додатку 7 №14/06-11 від 14.06.2018р.

Враховуючи вищевикладене, не зрозуміло, яким чином Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області не звернув уваги на вказані суттєві недоліки при прийнятті рішення про переможця закупівлі з предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області». Складається думка, що присутня домовленість або змова членів тендерного комітету з учасником тендерної закупівлі ПП «УКРСАНТЕХБУД», тому що не взято до уваги на суттєві недоліки в тендерній документації учасника-переможця.

Замовник торгів при прийнятті рішення керується тільки нормами діючого законодавства та вимогами тендерної закупівлі , та повинен відхиляти тендерні пропозиції учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі".

Відповідно до ч.2 ст.38 Закону України "Про публічні закупівлі"за порушення вимог, встановлених цим Законом в частині прийнятих рішень,вибору і застосування процедур закупівлі,відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа(особи)персонально.

На підставі вищевикладеного, керуючись нормами діючого законодавства, ЗУ"Про публічні закупівлі", статті 1 Закону України "Про запобігання корупції",

В И М А Г А Є М О,

1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Надати роз’яснення щодо вищезазначених дискримінаційних вимог.
3. Скасувати Протокол №6 від 23 червня 2018р про визначення переможцем в тендерній закупівлі з предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка"по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області» ПП «УКРСАНТЕХБУД».
4. Розглянути всі пропозиції, які були надані до участі у тендерній закупівлі та прийняти рішення в рамках діючого законодавства.

У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачається законодавством будемо вимушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії,оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до комплектних органів прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).

Директор
ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» Трубіцин В.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2018 15:20
1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області розглянув звернення ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ, код ЄДРПОУ 33384123, від 27 червня 2018 року, номер вимоги UA-2018-05-31-001977-a.a2, та надає відповідь у строки, встановлені частиною 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі – Закон).

2. Надати роз’яснення щодо вищезазначених дискримінаційних вимог.
Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області ретельно вивчив звернення ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ. В тексті звернення відсутні посилання на дискримінаційні вимоги, щодо яких необхідно надати роз’яснення.

3. Скасувати Протокол №6 від 23 червня 2018р про визначення переможцем в тендерній закупівлі з предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка"по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області» ПП «УКРСАНТЕХБУД».
По суті даної вимоги повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області у відповідності до Закону відкрито і прозоро проводить закупівлю на всіх стадіях з метою її ефективного здійснення. Після автоматично проведеної електронною системою закупівель оцінки тендерних пропозицій, у відповідності до частини 4 статті 28 Закону об’єктивно і неупереджено розглянув тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною - ПП «УКРСАНТЕХБУД». Ціна пропозиції - 3790000,00 грн. Дійсно, тендерна пропозиція мала деякі не доопрацювання, які в цілому не спотворювали тендерну пропозицію учасника, не впливали на зміст пропозиції, не заважали її оцінити. Нажаль, попередній перегляд інших пропозицій підтвердив наявність незначних недоліків в пропозиціях усіх учасників.
Тому для остаточного рішення про визначення переможця в умовах розбудови цифрової економіки України було використано право Замовника вивчити дані про ПП «УКРСАНТЕХБУД» у відкритих джерелах інформації, визначених Уповноваженим органом:

1. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
2. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено впровадження у справі про банкрутство,
3. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень,

за посиланнями http://corrupt.informjust.ua та https://kap.minjust.gov.ua/,

а також на:
4. веб-порталі Державної фіскальної служби України «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» sfs.gov.ua,
5. Єдиному державному веб-порталі відкритих даних data.gov.ua,
6. youcontrol.com.ua,
7. Open Databot,
8. z.texty.org.ua,
9. nashigroshi.org,
10. declarations.com.ua,
11. acm-ua.org,
12. bi.prozorro.org,
13. dozorro.org,
14. https://www.007.org.ua

Отримана інформація, відкрита і загальнодоступна, підтвердила, що ПП «УКРСАНТЕХБУД» зареєстроване в 2013 році, стабільно працює на ринку з 2014 року. Підприємство має значний досвід у роботі з державними навчально-виховними та медико-лікувальними закладами, культурно-дозвіллєвими установами, ЗОШ. Кількість укладених договорів за результатами торгів коливається від 7 до 15, що підтверджує інформацію довідки учасника від 14.06.2018 №14/06-4. Договори укладалися на капітальний ремонт систем опалення, поточний ремонт котельні, заміну котлів і димових труб, термоізоляційні роботи, укріплення стін і фундаменту, заміну покрівлі, інше. За договорами проведені розрахунки. Учасник не має заборгованості перед бюджетом. Учасник надав позитивні відгуки контрагентів.
Відсутні підстави для відхилення за статтею 17 Закону.
Відсутні зауваження та відгуки в системі Dozorro.
Таким чином, отримана інформація підтверджує відповідність ПП «УКРСАНТЕХБУД» кваліфікаційним критеріям та можливість ПП «УКРСАНТЕХБУД» виконати капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка" по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області. А Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області забезпечує у відповідності до статті 3 Закону максимальну економію та ефективність здійснення закупівлі, визнавши переможцем торгів учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Незатягування тендеру надає можливість розпочати і виконати запланований капітальний ремонт у строк, з метою забезпечення своєчасної роботи дитячого дошкільного навчального закладу.
Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області вважає необхідним залишити своє рішення про визначення переможця в тендерній закупівлі з предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу "Казка"по вул. Молодіжна, 7 в с. Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області» ПП «УКРСАНТЕХБУД».

4. Розглянути всі пропозиції, які були надані до участі у тендерній закупівлі та прийняти рішення в рамках діючого законодавства.
По суті даної вимоги повідомляємо наступне. Дана вимога в її першій частині порушує порядок розгляду тендерних пропозицій. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону замовник розглядає тендерну пропозицію починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною».
Тому Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області вважає доцільним додержуватися порядку здійснення закупівлі в рамках діючого законодавства.

Документи подані скаржником

25 червня 2018 13:35
Звернення

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРСАНТЕХБУД" 4 066 865,00
UAH з ПДВ
3 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МІСТРАЙБУД" 4 267 897,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нікопольська-СТК 4 000 000,33
UAH з ПДВ
3 900 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 4 469 675,39
UAH з ПДВ
4 469 675,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 4 473 172,58
UAH з ПДВ
4 473 172,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 15:49
Кошторис 3790.rar
02 липня 2018 15:49
Документи.rar
15 червня 2018 17:10
статутні док.rar
15 червня 2018 17:10
ст17.rar
15 червня 2018 17:10
проект договору.pdf
15 червня 2018 17:10
працівникі.rar
15 червня 2018 17:10
кошторис.rar
15 червня 2018 17:10
копії док.rar
15 червня 2018 17:10
довідки, листи.rar
15 червня 2018 17:10
графік викон.робіт.pdf
15 червня 2018 17:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2018 13:36
Фінансовий звіт.pdf
14 червня 2018 13:36
статутні документи.rar
14 червня 2018 13:36
Кошторис.rar
14 червня 2018 13:36
Копії договорів,актів.rar
14 червня 2018 13:36
Календарний графік.pdf
14 червня 2018 13:36
Договір.pdf
14 червня 2018 13:36
Довідки.rar
14 червня 2018 13:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 17:18
Електронний підпис
15 червня 2018 17:17
Фін. звіт.pdf
15 червня 2018 17:17
Фін. звіт з печаткою.pdf
15 червня 2018 17:17
Технічні паспорти.pdf
15 червня 2018 17:17
Тех. опис.PDF
15 червня 2018 17:17
Статут копія.pdf
15 червня 2018 17:17
Проект договору.PDF
15 червня 2018 17:17
Паспорт іпн копія.PDF
15 червня 2018 17:17
Накази робітники.pdf
15 червня 2018 17:17
Лист-гарантія санкції.PDF
15 червня 2018 17:17
Кошторис.PDF
15 червня 2018 17:17
Згода на обробку даних.PDF
15 червня 2018 17:17
Захист довкілля.PDF
15 червня 2018 17:17
Загальні відомості.PDF
15 червня 2018 17:17
ЄДРПОУ оригінал копія.pdf
15 червня 2018 17:17
Доручення.PDF
15 червня 2018 17:17
Довіреність.PDF
15 червня 2018 17:17
Довідка стаття 17.PDF
15 червня 2018 17:17
Довідка стаття 17 1.PDF
15 червня 2018 17:17
Довідка про субпідряд.PDF
15 червня 2018 17:16
Довідка працівники.PDF
15 червня 2018 17:16
Довідка обладнання.PDF
15 червня 2018 17:16
Довідка дод. механізми.PDF
15 червня 2018 17:16
аналогічні роботи.PDF

Публічні документи

10 липня 2018 09:13
Тендерна пропозиція
11 червня 2018 13:47
33 Про субпідрядників.pdf
11 червня 2018 13:47
31 Проект договору.pdf
11 червня 2018 13:47
28 ДЦ 3.pdf
11 червня 2018 13:47
27 ДЦ2.pdf
11 червня 2018 13:47
26 ДЦ 1.pdf
11 червня 2018 13:47
25 ГРАФІК.pdf
11 червня 2018 13:47
23 Листи згоди.pdf
11 червня 2018 13:47
18 Довідка про техніку.pdf
11 червня 2018 13:47
17 Копії дозволів.pdf
11 червня 2018 13:47
16 Копія ліцензії.pdf
11 червня 2018 13:47
13 Копія Статуту.pdf
11 червня 2018 13:47
8 Лист відгук.pdf
11 червня 2018 13:47
3 Копія протоколу.pdf
11 червня 2018 13:47
2 Копія Витягу ПДВ.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 15:05
Електронний підпис
15 червня 2018 15:04
Garantiya.zip
15 червня 2018 15:04
D5.zip
15 червня 2018 15:04
D3.zip
15 червня 2018 15:04
D2.zip
15 червня 2018 15:04
D1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРСАНТЕХБУД"

ПП "МІСТРАЙБУД"

ТОВ Нікопольська-СТК

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРСАНТЕХБУД"
#38664022
Рішення скасоване 3 790 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:49
ПП "УКРСАНТЕХБУД"
#38664022
Відхилено 3 790 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:57
ПП "МІСТРАЙБУД"
#34827978
Відхилено 3 800 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 15:16
ТОВ Нікопольська-СТК
#34610536
Відхилено 3 900 499,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 12:53
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Переможець 4 469 675,39
UAH з ПДВ
06 липня 2018 08:51

Документи

23 червня 2018 13:50
Електронний підпис
23 червня 2018 13:42
Протокол

Документи

03 липня 2018 16:57
Електронний підпис
03 липня 2018 16:51
Протокол 7

Документи

04 липня 2018 15:15
Електронний підпис
04 липня 2018 15:12
протокол 8

Документи

05 липня 2018 12:53
Електронний підпис
05 липня 2018 12:51
Протокол9

Документи

06 липня 2018 08:51
Електронний підпис
06 липня 2018 08:50
Протокол 10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
4 469 675,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 08:51
Електронний підпис
06 липня 2018 08:50
Протокол 10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:09
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 14:55
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
18 червня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 10:10
додаткова угода 3_1.PDF зміни до договору
18 червня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 08:31
дод.угода 3.pdf зміни до договору
29 травня 2019 08:29
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 08:30
додаткова угода 2.jpg зміни до договору
03 січня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 17:55
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 серпня 2018 17:52
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 09:23
Договір № 1 укладений
26 липня 2018 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в п.17 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.17 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в п.17 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зменшенням фактичних обсягів робіт Сторони дійшли згоди про зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 421 058,07
UAH (в тому числі ПДВ 736 843,01 UAH)