Вугілля кам'яне марки АО (25-50)
Coal of grade AO (25-50)
Очікувана вартість
11 249 350,00 UAH
UA-2018-05-31-001494-a 4402acf690084a648e8fa208782777cb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Вебсайт замовника: http://izmrvo.ucoz.com/
Місцезнаходження замовника: 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Контактна особа замовника: Черногор Оксана Юріївна
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com
Official name: Department for Educationof Izmail Rayon State Administration
National ID: 02145168
Contact point: Chernogor Oxana
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 14:58
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 14:58
Початок аукціону: 12 липня 2018 11:32
Очікувана вартість: 11 249 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 246,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 31 травня 2018 14:53
Enquiries until: 22 червня 2018 14:58
Complaints submission until: до 28 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2018 14:58

Information

Estimated total value: 11 249 350 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 247 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1489300 кг
Вугілля кам'яне марки АО (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68670, Україна, Одеська область, с. Саф'яни, вул. Зелена, 36
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal of grade AO (25-50)
CPV: 09110000-3
Період постачання: з 01 серпня 2018 по 31 жовтня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 04 червня 2018 23:16
Дата відповіді: 05 червня 2018 08:40
Доброго дня! Просимо надати інформацію для оформлення банківської гарантії. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! З усіх питань звертайтеся за роз'ясненням стосвно надання гарантій в електронниій формі на електрону пошту FEEDBACK@PROZORRO.GOV.UA.
Банківська гарантія
Дата подання: 12 червня 2018 21:04
Дата відповіді: 13 червня 2018 08:16
Доброго дня! Просимо надати інформацію для оформлення банківської гарантії, а саме: р/р, назву та місцезнаходження банка. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! З усіх питань звертайтеся за роз'ясненням стосвно надання гарантій в електронниій формі на електрону пошту FEEDBACK@PROZORRO.GOV.UA.
Банківська гарантія
Дата подання: 13 червня 2018 13:07
Дата відповіді: 13 червня 2018 16:53
Відповідно до пункту 3 глави 2 розділу ІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, гарантія має містити такі реквізити, зокрема, назву банку бенефеціара – його назву та адресу, SWIFT-код (BIC kod) або номер телекса (зазначається за потребою). В тендерній документації відсутня інформація щодо банку бенефеціара (р/р, назва, місцезнаходження), що порушує вимоги Положення від 15.12.2004 № 639. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До постанови Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого Постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, Правлінням Національного банку України в редакцію були внесені зміни від 25.01.2018 № 5. Тобто глави та пункти на які ви посилаєтеся вже не є дійсними.
Для надання правильної банківської гарантії будь ласка передивіться главу II статтю 19 постанови Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах від 15.12.2004 № 639.
Реквізити для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 19 червня 2018 07:26
Дата відповіді: 20 червня 2018 09:16
Доброго дня! В тендерній документації відсутня інформація щодо банку бенефеціара (р/р, назва, місцезнаходження). Просимо надати дані реквізити для оформлення банківської гарантії. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-31-001494-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:30514975
Дата подання: 16 липня 2018 14:23
Вимога про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПУЛЬС-2008», відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації .
З метою упередження, недопущення порушень тендерним комітетом законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 16 липня 2018 року про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІМПУЛЬС-2008" та відхилити дану тендерну пропозицію, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" (код ЄДРПОУ 35751643) має бути відхилена Замовником через невідповідність її умовам тендерної документації, а саме з наступних причин:
1). У складі тендерної пропозиції даного учасника процедури закупівлі, відсутній оригінал сертифікату якості вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника не раніше 2018 року, який акредитовано національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025, що є грубим порушенням тендерної документації.
Натомість у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі надано лист-пояснення щодо ненадання сертифікату якості на вугілля. Проте, даний лист не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерною документацією чітко визначено вимогу надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Пропозиція учасника повинна відповідати умовам даної тендерної документації.
2). У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі надано Свідоцтво про атестацію, що суперечить вимогам тендерної документації та є грубим порушенням.
Тендерною документацією вимагалося надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії. Відповідно до вимог Додатку 2 п.2.1. до тендерної документації атестат акредитації повинен відповідати вимогам стандарту ISO 17025.
Враховуючи вищенаведене, після аукціону, Замовник мав об’єктивно та не упереджено розглянути тендерну пропозицію ТОВ "Імпульс-2008", та відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, був зобов'язаний відхилити дану тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та опісля чого, згідно ч. 4 ст. 28 цього Закону, приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції, якою є пропозиція ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО»»
Отже, учасник ТОВ «ІМПУЛЬС-2008» належним чином не виконав умови тендерної документації та не підтвердив відповідність тендерної пропозиціївимогам тендерної докуменнтації.
Отже, дії Замовника щодо оприлюднення (16.07.2018 о 09:29) на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" та прийняте рішення (16.07.2018) про визнання переможцем учасника, який не відповідає умовам тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та призводять до порушення Замовником вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” про необхідність відхилення тендерної пропозиції такого учасника, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Додатково повідомляємо, що за ігнорування вимог Закону та за службову недбалість посадових осіб Замовника, а також за службову недбалість всіх членів тендерного комітету, які проголосували за неправомірне визначення переможцем ТОВ "ІМПУЛЬС-2008", може бути притягнуто до кримінальної відповідальності згідно ст. 367 Кримінального кодексу України.
Відповідно до ст. 38 Закону України “Про публічні закупівлі”, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника. службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.

З метою упередження, недопущення порушень тендерним комітетом законодавства у сфері публічних закупівель та на підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3, ч. 4 ст. 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”,

ВИМАГАЄМО:

1. Розглянути дану вимогу та усунути порушення у встановлені законом строки;

2. Усунути виявлені порушення, шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" та відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІМПУЛЬС-2008", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації;

3. Здійснити подальший об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій наступних учасників Процедури закупівлі у порядку, що передбачений ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” та у відповідності до вимог чинного законодавства.

4. У разі залишення нашої вимоги / заяви без розгляду та неправомірного укладення договору з ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" (чим Замовником буде нанесено державі значних економічних збитків), будемо вимушені звернутися до відповідних правоохоронних та контролюючих органів, врахувавши наше звернення як повідомлення про вчинення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-05-31-001494-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Євровугілля, Код ЄДРПОУ:39940107
Дата подання: 17 липня 2018 09:03
Вимога про усунення порушень
усунення порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 11:54
Шановний Учасник!

Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації розглянув Вашу вимогу від 16.07.2018 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПУЛЬС-2008», відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації (на кваліфікацію) та в межах своєї компетенції повідомляє наступне.
В своїй вимозі Ви вимагаєте скасувати рішення тендерного комітету від 16 липня 2018р. про визнання переможцем ТОВ «Імпульс - 2008» та відхилити дану тендерну пропозицію з підстав не надання учасником у складі пропозиції оригіналу сертифікату якості вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника не раніше 2018 року, та копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії.
Відповідно до умов Додатку 2 Тендерної документації замовник вимагав підтвердження вимоги до предмету закупівлі, а саме підтвердження якісних показників вугілля кам’яного марки АО (25-50), що буде поставлене, та якими є показники по золі, по масовій долі вологи та нижчій теплоті згорання.
Учасником ТОВ «Імпульс - 2008» така вимога виконана шляхом надання документу що підтверджує якісні показники вугілля, а саме протокол лабораторних досліджень даної марки вугілля з зазначенням питомих показників.
Крім того у зв’язку з не наданням Сертифікату якості на вугілля учасником було надано лист пояснення щодо причин його ненадання відповідно до якого лабораторія, що видала даний документ, результати досліджень підтверджує виключно протоколом лабораторних досліджень.
Що стосується надання атестату акредитації завіреного мокрою печаткою лабораторії, то дана вимога замовника була висунута з метою підтвердження повноважень відповідної лабораторії проводити такого виду дослідження.
Учасником ТОВ «Імпульс - 2008» надано Свідоцтво про атестацію у відповідної галузі, що підтверджує повноваження лабораторії проводити такі лабораторні дослідження.
Також звертаємо Вашу увагу, що відмінністю «міжнародних» закупівель від «українських» є те, що в першому випадку спочатку замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а потім електронна система закупівель проводить аукціон серед допущених до нього замовником пропозицій.
В силу норми ч. 1 ст. 28 Закону № 922 оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
В разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону № 922 (тобто при «міжнародних» торгах), проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону № 922, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендера та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через 5 календарних днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
При цьому, як передбачено ч. 6 ст. 28 Закону № 922, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Стаття 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає порядок оскаржень процедури закупівлі, а саме відповідно до частини 2 даної статті Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто Ви та інші учасники процедури закупівлі не скористалися своїм правом на оскарження протягом п’яти днів до проведення аукціону.

Беручи до уваги вищенаведене Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації не вбачає підстав, щодо задоволення даної вимоги.
Номер вимоги: UA-2018-05-31-001494-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 17 липня 2018 15:36
Вимога про неправомірні дії Замовника
Вимога про усунення порушень тендерним комітетом та скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІМПУЛЬС-2008"

Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.3 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерною документацією вимагалось надати в складі пропозиції для підтвердження її відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам сертифікату якості вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством відповідно до вимог ISO 17025 (надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" не надав сертифікат якості та атестат акредитації завірений мокрою печаткою лабораторії, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В складі пропозиції ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" надано протокол випробувань, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме виданий лабораторією, яка не акредитована національним агентством відповідно до вимог ISO 17025.
Отже, тендерний комітет порушив ЗУ «Про публічні закупівлі» оголосивши переможцем ТОВ "ІМПУЛЬС-2008", пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо:
1. розглянути дане звернення у встановлені законодавством строки та усунути порушення тендерного комітету.
2. Скасувати рішення тендерного комітету від 16.07.2018 року про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІМПУЛЬС-2008"
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 11:55
Шановний Учасник!

Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації розглянув Вашу вимогу від 16.07.2018 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПУЛЬС-2008», відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації (на кваліфікацію) та в межах своєї компетенції повідомляє наступне.
В своїй вимозі Ви вимагаєте скасувати рішення тендерного комітету від 16 липня 2018р. про визнання переможцем ТОВ «Імпульс - 2008» та відхилити дану тендерну пропозицію з підстав не надання учасником у складі пропозиції оригіналу сертифікату якості вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника не раніше 2018 року, та копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії.
Відповідно до умов Додатку 2 Тендерної документації замовник вимагав підтвердження вимоги до предмету закупівлі, а саме підтвердження якісних показників вугілля кам’яного марки АО (25-50), що буде поставлене, та якими є показники по золі, по масовій долі вологи та нижчій теплоті згорання.
Учасником ТОВ «Імпульс - 2008» така вимога виконана шляхом надання документу що підтверджує якісні показники вугілля, а саме протокол лабораторних досліджень даної марки вугілля з зазначенням питомих показників.
Крім того у зв’язку з не наданням Сертифікату якості на вугілля учасником було надано лист пояснення щодо причин його ненадання відповідно до якого лабораторія, що видала даний документ, результати досліджень підтверджує виключно протоколом лабораторних досліджень.
Що стосується надання атестату акредитації завіреного мокрою печаткою лабораторії, то дана вимога замовника була висунута з метою підтвердження повноважень відповідної лабораторії проводити такого виду дослідження.
Учасником ТОВ «Імпульс - 2008» надано Свідоцтво про атестацію у відповідної галузі, що підтверджує повноваження лабораторії проводити такі лабораторні дослідження.
Також звертаємо Вашу увагу, що відмінністю «міжнародних» закупівель від «українських» є те, що в першому випадку спочатку замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а потім електронна система закупівель проводить аукціон серед допущених до нього замовником пропозицій.
В силу норми ч. 1 ст. 28 Закону № 922 оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
В разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону № 922 (тобто при «міжнародних» торгах), проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону № 922, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендера та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через 5 календарних днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
При цьому, як передбачено ч. 6 ст. 28 Закону № 922, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Стаття 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає порядок оскаржень процедури закупівлі, а саме відповідно до частини 2 даної статті Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто Ви та інші учасники процедури закупівлі не скористалися своїм правом на оскарження протягом п’яти днів до проведення аукціону.

Беручи до уваги вищенаведене Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації не вбачає підстав, щодо задоволення даної вимоги.

Документи

19 липня 2018 11:54
ЛистFR12.pdf

Документи

19 липня 2018 11:55
ЛистFR12.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-31-001494-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:30514975
Дата подання: 25 липня 2018 16:39
Скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником відділом освіти Ізмаїльської райдержадміністрації було проведено закупівлю ID 4402acf690084a648e8fa208782777cb, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-31-001494-a на Вугілля кам`яне марки АО (25-50) - 1489300 кг, (ДК 021:2015 – код 09110000-3 – Тверде паливо). Аукціон відбувся 12.07.2018 року, після чого відбулося остаточне розкриття всіх документів, що надані учасниками у складі їх тендерних пропозицій.. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008" 2. ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 3. ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 4. ТОВ "ТПП "МАКВІН" 5. ПП Євровугілля Згідно частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ІМПУЛЬС-2008" (Код ЄДРПОУ: 35751643). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, вважаємо, що рішення тендетного комітету є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ІМПУЛЬС-2008" не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин: 1. Додатком 2 тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції торгів повинен надати оригінал або нотаріально завірена копія протоколу випробувань, сертифікат якості вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМПУЛЬС-2008" відсутній оригінал сертифікату якості вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника не раніше 2018 року, який акредитовано національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025, що є грубим порушенням тендерної документації. Оскільки умовами тендерною документації чітко визначено надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Пропозиція учасника повинна відповідати умовам даної тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі надано Свідоцтво про атестацію, що також суперечить вимогам тендерної документації та є грубим порушенням. Тендерною документацією вимагалося надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії. Відповідно до вимог Додатку 2 п.2.1. до тендерної документації атестат акредитації повинен відповідати вимогам стандарту ISO 17025. Отже, учасник ТОВ «ІМПУЛЬС-2008» належним чином не виконав умови тендерної документації та не підтвердив відповідність тендерної пропозиціївимогам тендерної докуменнтації. Враховуючи вищенаведене, після аукціону, Замовник мав об’єктивно та не упереджено розглянути тендерну пропозицію ТОВ "Імпульс-2008", та відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, був зобов'язаний відхилити дану тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та опісля чого, згідно ч. 4 ст. 28 цього Закону, приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції. Отже, дії Замовника щодо оприлюднення (16.07.2018 о 09:29) на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ІМПУЛЬС-2008" та прийняте рішення (16.07.2018) про визнання переможцем учасника, який не відповідає умовам тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та призводять до порушення Замовником вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” про необхідність відхилення тендерної пропозиції такого учасника, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Дії Замовника щодо визнання переможцем учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Також, такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ПРАТ «ВО «Облпаливо», яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку. Після публікації Замовником оголошення про намір укласти договір з ТОВ "ІМПУЛЬС-2008", системою електронних закупівель ProZorro, відповідно до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, надано можливість оскаржити прийняте Замовником рішення до 27.07.2018 року до 00:00 год. Виходячи вищезазначене та керуючись ст. 3,18,30 Закону України “Про публічні закупівлі” ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Задовольнити скаргу та зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ІМПУЛЬС-2008", та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Відхилити пропозицію ТОВ "ІМПУЛЬС-2008", Додатки: - Платіжне доручення з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.07.2018 №7592.pdf
Дата публікації: 27 липня 2018 17:55

Документи подані скаржником

25 липня 2018 16:39
скарга
25 липня 2018 16:39
платіжне доручення

Документи подані замовником

27 липня 2018 14:11
Лист.FR12.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 06 липня 2018
UA-2018-05-31-001494-a4402acf690084a648e8fa208782777cb
Найменування замовника: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Місцезнаходження замовника: 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Євровугілля Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТПП "МАКВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 19:14
sign.p7s
25 червня 2018 19:14
sign.p7s
25 червня 2018 19:13
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
25 червня 2018 19:13
Платіжне доручення.PDF
25 червня 2018 19:13
Копія Витягу_ПДВ.PDF
25 червня 2018 19:13
Проект договору.PDF
25 червня 2018 19:13
Лист-пояснення_ФО.PDF
25 червня 2018 19:13
Довідка_ліцензія.PDF
25 червня 2018 19:12
Накази_директ.0001.PDF
25 червня 2018 19:12
Виписка з протоколу0001.PDF
25 червня 2018 19:12
Копія паспорту.PDF
25 червня 2018 19:12
ст.17.PDF
25 червня 2018 19:12
Відгуки.pdf
25 червня 2018 19:12
Довідка_працівники.PDF
25 червня 2018 19:12
Довідка_МТБ.PDF
25 червня 2018 19:12
Наказ. _ директ..PDF
25 червня 2018 19:12
Виписка з протоколу.PDF
25 червня 2018 19:12
Довідка_ПДВ.PDF
25 червня 2018 19:12
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2018 19:12
Реєстр.PDF

Публічні документи

01 липня 2018 12:36
Банківська гарантія.rar
01 липня 2018 12:20
Серифікат якості .pdf
01 липня 2018 12:20
Рішення .pdf
01 липня 2018 12:20
Пропозиція.PDF
01 липня 2018 12:20
Проект договору.PDF
01 липня 2018 12:20
Наказ .pdf
01 липня 2018 12:20
Лист п.5 ч.1 ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Лист відгук .pdf
01 липня 2018 12:20
Копія статуту .pdf
01 липня 2018 12:20
Копія дог. авто .PDF
01 липня 2018 12:20
Копія витягу ПДВ .pdf
01 липня 2018 12:20
Копія аналог.дог.PDF
01 липня 2018 12:20
Інф-ція ч.2 ст17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка про працівників.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка про ПДВ.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка про обл .PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка п.6 ч.1 ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка п.4 ч.1 ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка п.2 ч.1 ст17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка аналог.дог.PDF
01 липня 2018 12:20
Гарантія 100 000_00 грн_001.pdf

Публічні документи

02 липня 2018 10:40
sign.p7s
02 липня 2018 10:40
sign.p7s
02 липня 2018 10:38
Платіжне доручення.pdf
02 липня 2018 10:38
Підписаний_GarLIST 9355.pdf
02 липня 2018 10:38
15. Стаття 17.pdf
02 липня 2018 10:38
14-1. Відгук.pdf
02 липня 2018 10:38
11. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

18 липня 2018 21:20
Супровідний лист.pdf
18 липня 2018 21:20
Довідка МВС.pdf
02 липня 2018 12:31
sign.p7s
02 липня 2018 12:27
СТ. 17.rar
02 липня 2018 12:27
Лабороторія.rar
02 липня 2018 12:27
Догоір ПЧ Одеса pdf (1).pdf
02 липня 2018 12:27
статут-Импуль - 2008.pdf
02 липня 2018 12:27
проект договору.pdf
02 липня 2018 12:27
пропозиция.pdf

Публічні документи

02 липня 2018 13:31
sign.p7s
02 липня 2018 13:31
sign.p7s
02 липня 2018 13:18
платіжне доручення.pdf
02 липня 2018 13:18
21 показники.pdf
02 липня 2018 13:18
21 інф про необх х-ки.pdf
02 липня 2018 13:18
18 сертифікат якості.pdf
02 липня 2018 13:18
16 довідка ч. 2 ст 17.pdf
02 липня 2018 13:18
15 довідка п. 6 ч. 1 ст 17.pdf
02 липня 2018 13:18
13 довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
02 липня 2018 13:18
12 довідка п. 2 ч. 1 ст 17.pdf
02 липня 2018 13:18
11 довідка ст 17 заг.pdf
02 липня 2018 13:17
8 лист-відгук.pdf
02 липня 2018 13:17
6 довідка працівники.pdf
02 липня 2018 13:17
2 довідка мат база.pdf
02 липня 2018 13:17
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2018 14:46
sign.p7s
02 липня 2018 14:46
sign.p7s
02 липня 2018 14:42
18214 Гарантія.pdf.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008" 8 766 019,80
UAH з ПДВ
7 891 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 9 069 837,00
UAH з ПДВ
7 891 800,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" 9 525 562,80
UAH з ПДВ
7 893 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 11 020 820,00
UAH з ПДВ
8 262 636,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТПП "МАКВІН" 9 740 022,00
UAH з ПДВ
9 740 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Євровугілля 11 095 285,00
UAH з ПДВ
9 978 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 21:20
Супровідний лист.pdf
18 липня 2018 21:20
Довідка МВС.pdf
02 липня 2018 12:31
sign.p7s
02 липня 2018 12:27
СТ. 17.rar
02 липня 2018 12:27
Лабороторія.rar
02 липня 2018 12:27
Догоір ПЧ Одеса pdf (1).pdf
02 липня 2018 12:27
статут-Импуль - 2008.pdf
02 липня 2018 12:27
проект договору.pdf
02 липня 2018 12:27
пропозиция.pdf

Публічні документи

02 липня 2018 13:31
sign.p7s
02 липня 2018 13:31
sign.p7s
02 липня 2018 13:18
платіжне доручення.pdf
02 липня 2018 13:18
21 показники.pdf
02 липня 2018 13:18
21 інф про необх х-ки.pdf
02 липня 2018 13:18
18 сертифікат якості.pdf
02 липня 2018 13:18
16 довідка ч. 2 ст 17.pdf
02 липня 2018 13:18
15 довідка п. 6 ч. 1 ст 17.pdf
02 липня 2018 13:18
13 довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
02 липня 2018 13:18
12 довідка п. 2 ч. 1 ст 17.pdf
02 липня 2018 13:18
11 довідка ст 17 заг.pdf
02 липня 2018 13:17
8 лист-відгук.pdf
02 липня 2018 13:17
6 довідка працівники.pdf
02 липня 2018 13:17
2 довідка мат база.pdf
02 липня 2018 13:17
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2018 10:40
sign.p7s
02 липня 2018 10:40
sign.p7s
02 липня 2018 10:38
Платіжне доручення.pdf
02 липня 2018 10:38
Підписаний_GarLIST 9355.pdf
02 липня 2018 10:38
15. Стаття 17.pdf
02 липня 2018 10:38
14-1. Відгук.pdf
02 липня 2018 10:38
11. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 19:14
sign.p7s
25 червня 2018 19:14
sign.p7s
25 червня 2018 19:13
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
25 червня 2018 19:13
Платіжне доручення.PDF
25 червня 2018 19:13
Копія Витягу_ПДВ.PDF
25 червня 2018 19:13
Проект договору.PDF
25 червня 2018 19:13
Лист-пояснення_ФО.PDF
25 червня 2018 19:13
Довідка_ліцензія.PDF
25 червня 2018 19:12
Накази_директ.0001.PDF
25 червня 2018 19:12
Виписка з протоколу0001.PDF
25 червня 2018 19:12
Копія паспорту.PDF
25 червня 2018 19:12
ст.17.PDF
25 червня 2018 19:12
Відгуки.pdf
25 червня 2018 19:12
Довідка_працівники.PDF
25 червня 2018 19:12
Довідка_МТБ.PDF
25 червня 2018 19:12
Наказ. _ директ..PDF
25 червня 2018 19:12
Виписка з протоколу.PDF
25 червня 2018 19:12
Довідка_ПДВ.PDF
25 червня 2018 19:12
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2018 19:12
Реєстр.PDF

Публічні документи

02 липня 2018 14:46
sign.p7s
02 липня 2018 14:46
sign.p7s
02 липня 2018 14:42
18214 Гарантія.pdf.rar

Публічні документи

01 липня 2018 12:36
Банківська гарантія.rar
01 липня 2018 12:20
Серифікат якості .pdf
01 липня 2018 12:20
Рішення .pdf
01 липня 2018 12:20
Пропозиція.PDF
01 липня 2018 12:20
Проект договору.PDF
01 липня 2018 12:20
Наказ .pdf
01 липня 2018 12:20
Лист п.5 ч.1 ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Лист відгук .pdf
01 липня 2018 12:20
Копія статуту .pdf
01 липня 2018 12:20
Копія дог. авто .PDF
01 липня 2018 12:20
Копія витягу ПДВ .pdf
01 липня 2018 12:20
Копія аналог.дог.PDF
01 липня 2018 12:20
Інф-ція ч.2 ст17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка про працівників.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка про ПДВ.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка про обл .PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка п.6 ч.1 ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка п.4 ч.1 ст.17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка п.2 ч.1 ст17.PDF
01 липня 2018 12:20
Д-ка аналог.дог.PDF
01 липня 2018 12:20
Гарантія 100 000_00 грн_001.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008"
#35751643
Переможець 7 891 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 09:29

Документи

16 липня 2018 09:29
sign.p7s
16 липня 2018 09:28
протокол вугілляFR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16.07.2018 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008"
#35751643
7 891 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 09:29
sign.p7s
16 липня 2018 09:28
протокол вугілляFR12.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2018 09:53
Договір 159FR12.pdf укладений
31 липня 2018 09:51

Актуальні тендери

До пошуку