Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги пов’язані з друком (виготовлення поліграфічної продукції)
Очікувана вартість
3 050 000,00 UAH
UA-2018-05-31-001378-a ● e91da8e9a68a48289fb0730a3c0d3d81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Марія Лапицька +380443232078 lapytska-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2018 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2018 15:28 |
Очікувана вартість: | 3 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13864500 штука
виготовлення поліграфічної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2018 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2018 14:33 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-31-001378-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ландпресс, Код ЄДРПОУ:39762329
Дата подання: 25 червня 2018 10:33
Вимога
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
ПАТ "УКРПОШТА"
ВИМОГА
31 травня 2018 року ПАТ “УКРПОШТА” були оголошені відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 – 79820000-8 Послуги пов’язані з друком (виготовлення поліграфічної продукції).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Ландпресс" було надіслано тендерну пропозицію на участь в даних відкритих торгах та надано замовнику всі документи, визначені Тендерною документацією. Проте, тендерну пропозицію ТОВ "Ландпрес" було відхилено, що підтверджується Протоколом №2 розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2018 року.
В обґрунтуванні даного рішення Тендерний комітет зазначив, що в порушення п.1 розділу 3 та додатків 1, 4 тендерної документації учасником надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) без зазначення найменування рекламно-інформаційної поліграфічної продукції (надано найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію.
Дане рішення є немотивованим та суперечить вимогам законодавства та Тендерної документації.
Як вбачається з Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю, метою проведення даних відкритих торгів є саме надання послуг пов’язаних з друком (виготовлення поліграфічної продукції) (ДК 021:2015 – 79820000-8).
Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації учасник торгів повинен подати довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено поліграфічну продукцію.
На виконання вимог п. 1 розділу 3 та додатків 1, 4 ТОВ "Ландпресс" було надано довідку про виконання аналогічного договору, де зазначене найменування контрагента, найменування продукції, контактні особи замовників. Окрім того, учасником була надана копія аналогічного Договору №1815-1 на виготовлення поліграфічної продукції від 18 листопада 2015 року між ТОВ "Ландпресс" та ТОВ "МЕД-СЕРВІС", предметом якого є виготовлення та постачання поліграфічної продукції; позитивні листи-відгуки від ТОВ "МЕД-СЕРВІС" та Видаткова накладна № РН-0001606м від 07.02.2017 року з зазначенням найменування виготовленого Товару, кількості Товару та ціни.
Таким чином, ТОВ "Ландпресс" виконало всі вимоги, передбачені Тендерною документацією, надало вичерпний перелік документів на підтвердження виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У випадку виникнення у замовника сумнівів щодо виконання ТОВ "Ландпресс" аналогічного договору, замовник має право звернутися з запитом на надання інформації до ТОВ "МЕД-СЕРВІС". Проте, у Протоколі № 2 розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2018 року факт звернення до ТОВ "МЕД-СЕРВІС" не відображений.
Також слід зазначити, що відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Звертаємо Вашу увагу, що цінова пропозиція, запропонована ТОВ "Ландпресс", є найнижчою серед всіх зареєстрованих пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо надати пояснення з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс".
Розгорнути
Згорнути
ПАТ "УКРПОШТА"
ВИМОГА
31 травня 2018 року ПАТ “УКРПОШТА” були оголошені відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 – 79820000-8 Послуги пов’язані з друком (виготовлення поліграфічної продукції).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Ландпресс" було надіслано тендерну пропозицію на участь в даних відкритих торгах та надано замовнику всі документи, визначені Тендерною документацією. Проте, тендерну пропозицію ТОВ "Ландпрес" було відхилено, що підтверджується Протоколом №2 розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2018 року.
В обґрунтуванні даного рішення Тендерний комітет зазначив, що в порушення п.1 розділу 3 та додатків 1, 4 тендерної документації учасником надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) без зазначення найменування рекламно-інформаційної поліграфічної продукції (надано найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію.
Дане рішення є немотивованим та суперечить вимогам законодавства та Тендерної документації.
Як вбачається з Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю, метою проведення даних відкритих торгів є саме надання послуг пов’язаних з друком (виготовлення поліграфічної продукції) (ДК 021:2015 – 79820000-8).
Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації учасник торгів повинен подати довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено поліграфічну продукцію.
На виконання вимог п. 1 розділу 3 та додатків 1, 4 ТОВ "Ландпресс" було надано довідку про виконання аналогічного договору, де зазначене найменування контрагента, найменування продукції, контактні особи замовників. Окрім того, учасником була надана копія аналогічного Договору №1815-1 на виготовлення поліграфічної продукції від 18 листопада 2015 року між ТОВ "Ландпресс" та ТОВ "МЕД-СЕРВІС", предметом якого є виготовлення та постачання поліграфічної продукції; позитивні листи-відгуки від ТОВ "МЕД-СЕРВІС" та Видаткова накладна № РН-0001606м від 07.02.2017 року з зазначенням найменування виготовленого Товару, кількості Товару та ціни.
Таким чином, ТОВ "Ландпресс" виконало всі вимоги, передбачені Тендерною документацією, надало вичерпний перелік документів на підтвердження виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У випадку виникнення у замовника сумнівів щодо виконання ТОВ "Ландпресс" аналогічного договору, замовник має право звернутися з запитом на надання інформації до ТОВ "МЕД-СЕРВІС". Проте, у Протоколі № 2 розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2018 року факт звернення до ТОВ "МЕД-СЕРВІС" не відображений.
Також слід зазначити, що відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Звертаємо Вашу увагу, що цінова пропозиція, запропонована ТОВ "Ландпресс", є найнижчою серед всіх зареєстрованих пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо надати пояснення з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2018 14:29
Пунктом 1 Розділу ІІІ та додатком 1, 4 до тендерної документації зазначеної закупівлі вимагалось надання довідки у довільній формі складеною учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного* договору, із зазначенням: найменування контрагента; найменування продукції, яка постачалась за умовами договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено поліграфічну продукцію. На виконання зазначених вимог учасником надано документ (Довідка_про_виконання_аналогічного__-_Укрпошта ), без зазначення найменування продукції, яка постачалась за умовами договору (натомість зазначено найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме поліграфічну продукцію, у зв’язку з цим Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в зазначеній частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2018 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Ландпресс |
2 420 000,00
UAH з ПДВ
|
2 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Літера-Друк |
2 959 000,00
UAH з ПДВ
|
2 882 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА" |
2 978 000,00
UAH з ПДВ
|
2 883 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ландпресс #39762329 |
Відхилено |
2 420 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2018 10:50
|
ТОВ Літера-Друк #32979649 |
Переможець |
2 882 999,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2019 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2018 14:12
|
літера друк - додаткова угода на публікацію 001378.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 13:33
|
літера друк - договір на публікацію 001378.pdf | укладений |
18 липня 2018 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 160718-04/048Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 160718-04/048Пс |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |