Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з приймання, обробки та контролю за виконанням заяв, скарг ті інших звернень, що надходять від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - код CPV за ДК 021:2015 – 72250000-2 (Послуги пов'язані із системами та підтримкою)
Очікувана вартість
461 548,22 UAH
UA-2018-05-31-000370-b ● 862370ce19a145bb9237d316110b68c8
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Деснянське" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357731 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Академіка Павлова 13 |
Контактна особа: |
Войтенко Дмитро Олександрович +380462608345 kpdesnatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно Розпорядження міського голови від 13 червня 2016 року №194-р «Про робочу групу з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг» керуючись підпунктом 20 пункту 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг для спрощення порядку та процедури розгляду звернень громадян, проведення оперативного моніторингу за станом виконання заяв та звернень мешканців та підприємств житлово-комунального комплексу про роботу відділу в режимі реального часу, утворено робочу групу з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг. Згідно Протоколу засідання Робочої групи з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг від 14 червня 2016 року на виконання Розпорядження міського голови від 13 червня 2016 року №194-р «Про робочу групу з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг» внесені наступні пропозиції, а саме створити єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг на базі комунального підприємства «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради; затверджено структуру, положення та штатний розпис єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг; визначено приміщення, де планується розміщення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг; використовувати, як програмне забезпечення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг комп'ютерну програму «Програмне забезпечення «CITYON». Крім того, комунальне підприємства «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради надало документальне підтвердження щодо використання програмного забезпечення «CITYON», яке розроблено безпосереднього для роботи з населенням щодо питань надання житлово-комунальних послуг. Таким чином конкуренція щодо надання послуг з приймання, обробки та контролю за виконанням заяв, скарг та інших звернень, що надходять від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у тому числі з технічних причин відсутня за відсутністю при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2018 14:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 червня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з приймання, обробки та контролю за виконанням заяв, скарг ті інших звернень, що надходять від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - код CPV за ДК 021:2015 – 72250000-2 (Послуги пов'язані із системами та підтримкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, Житлові будинки Деснянського району м. Чернігова, балансоутримувачем яких є Замовник.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Тендерна документація
31 травня 2018 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2018 14:41 |
Протокол №21-т 1 18 від 31.05.18.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради #14252113 |
Переможець |
461 548,22
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2018 16:52
|
Додаткова угода №1 від 12.06.18 (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 16:42
|
Договір №11-06 2018 від 11.06.2018 р..pdf | укладений |
12 червня 2018 16:41
|
Додаток №1 Порядок взаємодії.pdf | укладений |
12 червня 2018 16:41
|
Додаток №2 Кошторисна вартість.pdf | укладений |
12 червня 2018 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання пункту 5 частини 4 статі 36 Закону України від 25 грудня 2015 р., № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 5.1.4 розділу 5 Договору № 11-06/2018 від 11.06.2018 року (надалі - Договір) Сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість послуг по даному Договору та викласти Додаток 2 до Договору в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 11-06/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-06/2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |