Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2018-2019 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання)
Очікувана вартість
1 388 823,17 UAH
UA-2018-05-31-000325-c f141b4eab9b8474093f58b22808d0243
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

+380567889439 kzmdmcdmr24@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКИЙ ДИТЯЧО-МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37538678
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
+380567889439
kzmdmcdmr24@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2018 14:20
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 14:20
Початок аукціону: 22 червня 2018 12:51
Очікувана вартість: 1 388 823,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 888,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2018-2019 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Донецьке Шосе,1, вул. Шолохова,7, Вул. Терещенківська , 27, вул. Башкирська,8, вул. Калинова, 68, вул. Планетна, 3, вул. Киргизька, 3, вул. Тополина, 15, вул.Сергія Єфремова , 7, вул. Василя Жуковського, 2 - Б ", вул. Телевізійна, 2, вул . Дмитра Донцова , 4, просп.Гагаріна, 131, просп. Героїв, 19, вул. Космодромна, 2, просп. О. Поля , 14, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 5, вул.Старокозацька , 65, вул. . Леоніда Стромцова , 1, вул. Макарова, 1- Б, вул. Робоча, 81, вул.Робоча, 75, вул. Новокримська, 8, вул. Суворова, 9, вул.Метробудівська, 12, вул. Моніторна, 7, Велика Діївська , 32, вул. Максима Дія , 11, вул. Кості Гордієнка , 1/20, просп. Івана Мазепи , 2 - Б, вул. Данила Галицького , 17,вул.Ярославни , 37, вул.Василя Макуха , 3, просп. Петра Калнишевського , 70 - А, Просп.Слобожанський , 68 ", вул. Осіння, 9 - Б, вул. Гулі Корольової, 9 - Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 1 347 678,49
UAH з ПДВ
1 347 678,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Містокомбуд" 1 388 823,17
UAH з ПДВ
1 388 823,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2018 12:15
Електронний підпис
11 червня 2018 12:14
4 кошторис Мисто.pdf
11 червня 2018 12:14
2 двідки документи.pdf
11 червня 2018 12:14
1 пропозиція 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "Містокомбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 1 347 678,49
UAH з ПДВ
05 липня 2018 15:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
1 347 678,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 12:30
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:28
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 14:41
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
13 грудня 2018 14:39
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 13:05
Договір, проектно-технічна документація укладений
23 липня 2018 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст. 36 ч.4 п.5 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити суму договору на 813 041, 97 грн. (вісімсот тринадцять тисяч сорок одну грн. 97 коп.) у т. ч. ПДВ 135 507, 00 грн. Загальна сума договору 2018 рік становить 534 636, 52 грн. (п'ятсот тридцять чотири тисячі шістсот тридцять шість грн. 52 коп.) у т. ч. ПДВ 89 106, 09 грн.
Номер договору про закупівлю: 94-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 94-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.36 ч.4 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 813 041, 97 грн. (вісімсот тринадцять тисяч сорок одну грн. 97 коп.) у т. ч. ПДВ 135 507, 00 грн.
Номер договору про закупівлю: 94-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 94-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення строку дії договору 31.12.2018