Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту «Будівництво крематорію в районі кладовища по шосе Запорізькому, 55А із сторони вул. Аеропортівської у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-05-31-000247-b ● b982f5b4cec04f7bb300118501143356
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6 |
Контактна особа: |
Терещенко Олексій Григорович +380634081631 zakupivlitdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2018 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2018 12:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2018 12:56 |
Початок аукціону: | 08 червня 2018 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту «Будівництво крематорію в районі кладовища по шосе Запорізькому, 55А із сторони вул. Аеропортівської у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2018 12:33 |
ДЭТ (ПР Крематорий).doc |
04 червня 2018 12:33 |
ДЭТ (ПР Крематорий).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по технічному завданню
Дата подання: 31 травня 2018 14:04
Дата відповіді: 04 червня 2018 12:36
Добрий день!
В п.20 Додатку №1 Технічне завдання зазначена вимога до кваліфікації розробника проектно-кошторисної документації, а саме - не менше 8 сертифікованих спеціалістів.
Просимо надати роз’яснення щодо цього пункту, так як в штаті підприємства є сертифіковані спеціалісти, які мають два і більше сертифікатів за різними напрямками.
Отже, що мається на увазі, кількість сертифікованих спеціалістів чи кількість сертифікатів за напрямками діяльності у штатних працівників підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до документації електронних торгів на закупівлю робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-31-000247-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Код ЄДРПОУ:40107752
Дата подання: 13 червня 2018 16:55
Вимога про усунення порушення у процесі проведення допорогової закупівлі
Інформація викладена у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2018 16:35
Згідно із роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06 та з метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Щодо вимоги документації електронних торгів на закупівлю робіт в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого єдиного державного реєстру органів статистики.
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Відповідно до п. 4.9. Положення, Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим згідно затвердженої документації, Замовник вимушений відхилити зазначену пропозицію, як таку що не відповідає умовам закупівлі.
Не надання в повному обсязі необхідних документів та порушення кваліфікаційних вимог Замовника (інформацію наведено у Рішенні №1/110618 від 11.06.2018 р.), призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника.
Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Щодо вимоги документації електронних торгів на закупівлю робіт в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого єдиного державного реєстру органів статистики.
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Відповідно до п. 4.9. Положення, Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим згідно затвердженої документації, Замовник вимушений відхилити зазначену пропозицію, як таку що не відповідає умовам закупівлі.
Не надання в повному обсязі необхідних документів та порушення кваліфікаційних вимог Замовника (інформацію наведено у Рішенні №1/110618 від 11.06.2018 р.), призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-05-31-000247-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Код ЄДРПОУ:40107752
Дата подання: 13 червня 2018 17:11
Вимога про необґрунтоване визначення переможця
Інформація міститься у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2018 16:36
Згідно з діючим Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 (із змінами)):
«8. Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.»
ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» було визначено переможцем процедури закупівлі з наступних обставин:
- пропозицію ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО» було дискваліфіковано, як таку що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника;
- пропозиція ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» визнана такою що відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника;
- остаточно запропонована ціна пропозиції ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» значно нижче запропонованої ціни пропозиції ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО».
Тому, визначення стосовно дискредитації системи електронних
закупівель вважаємо безпідставними та хибними з огляду на те що основною метою впровадження цієї системи є максимальна економія коштів Замовника.
«8. Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.»
ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» було визначено переможцем процедури закупівлі з наступних обставин:
- пропозицію ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО» було дискваліфіковано, як таку що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника;
- пропозиція ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» визнана такою що відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника;
- остаточно запропонована ціна пропозиції ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» значно нижче запропонованої ціни пропозиції ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО».
Тому, визначення стосовно дискредитації системи електронних
закупівель вважаємо безпідставними та хибними з огляду на те що основною метою впровадження цієї системи є максимальна економія коштів Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО #40107752 |
Відхилено |
964 029,60
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 17:36
|
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" #41457155 |
Переможець |
974 557,20
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 25/06-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/06-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . |
Номер договору про закупівлю: | 25/06-3 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 25/06-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |