Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту «Будівництво крематорію в районі кладовища по шосе Запорізькому, 55А із сторони вул. Аеропортівської у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-05-31-000247-b b982f5b4cec04f7bb300118501143356
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Контактна особа замовника: Терещенко Олексій Григорович
+380634081631
zakupivlitdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 12:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 12:56
Початок аукціону: 08 червня 2018 14:16
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту «Будівництво крематорію в районі кладовища по шосе Запорізькому, 55А із сторони вул. Аеропортівської у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 червня 2018 12:33
ДЭТ (ПР Крематорий).doc
04 червня 2018 12:33
ДЭТ (ПР Крематорий).doc
31 травня 2018 12:51
ДЭТ (ПР Крематорий).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по технічному завданню
Дата подання: 31 травня 2018 14:04
Дата відповіді: 04 червня 2018 12:36
Добрий день! В п.20 Додатку №1 Технічне завдання зазначена вимога до кваліфікації розробника проектно-кошторисної документації, а саме - не менше 8 сертифікованих спеціалістів. Просимо надати роз’яснення щодо цього пункту, так як в штаті підприємства є сертифіковані спеціалісти, які мають два і більше сертифікатів за різними напрямками. Отже, що мається на увазі, кількість сертифікованих спеціалістів чи кількість сертифікатів за напрямками діяльності у штатних працівників підприємства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до документації електронних торгів на закупівлю робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-31-000247-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Код ЄДРПОУ:40107752
Дата подання: 13 червня 2018 16:55
Вимога про усунення порушення у процесі проведення допорогової закупівлі
Інформація викладена у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2018 16:35
Згідно із роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06 та з метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Щодо вимоги документації електронних торгів на закупівлю робіт в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого єдиного державного реєстру органів статистики.
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Відповідно до п. 4.9. Положення, Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим згідно затвердженої документації, Замовник вимушений відхилити зазначену пропозицію, як таку що не відповідає умовам закупівлі.
Не надання в повному обсязі необхідних документів та порушення кваліфікаційних вимог Замовника (інформацію наведено у Рішенні №1/110618 від 11.06.2018 р.), призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-05-31-000247-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Код ЄДРПОУ:40107752
Дата подання: 13 червня 2018 17:11
Вимога про необґрунтоване визначення переможця
Інформація міститься у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2018 16:36
Згідно з діючим Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 (із змінами)):
«8. Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.»
ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» було визначено переможцем процедури закупівлі з наступних обставин:
- пропозицію ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО» було дискваліфіковано, як таку що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника;
- пропозиція ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» визнана такою що відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника;
- остаточно запропонована ціна пропозиції ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» значно нижче запропонованої ціни пропозиції ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО».
Тому, визначення стосовно дискредитації системи електронних
закупівель вважаємо безпідставними та хибними з огляду на те що основною метою впровадження цієї системи є максимальна економія коштів Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО 964 029,60
UAH з ПДВ
964 029,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" 974 557,20
UAH з ПДВ
974 557,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 12:37
sign.p7s
07 червня 2018 12:31
sign.p7s
07 червня 2018 11:57
Ліцензія.pdf
07 червня 2018 11:57
Витяг з ЄДР.pdf
07 червня 2018 11:57
КП ЛККП.pdf
07 червня 2018 11:57
ПрАТ ККПК.pdf
07 червня 2018 11:57
Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2018 11:12
sign.p7s
06 червня 2018 11:03
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
Відхилено 964 029,60
UAH з ПДВ
11 червня 2018 17:36
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ"
#41457155
Переможець 974 557,20
UAH з ПДВ
12 червня 2018 17:15

Документи

11 червня 2018 17:36
Рішення №1/110618

Документи

12 червня 2018 17:15
Рішення №2/120618

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2018 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ"
#41457155
974 557,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2018 17:15
Рішення №2/120618

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
26 червня 2018 18:18
ДУ.pdf зміни до договору
26 червня 2018 18:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 25/06-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/06-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .
Номер договору про закупівлю: 25/06-3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 25/06-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку