Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2018-05-30-002954-a b4b0f2e069074b948d5e075ea8435d7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батрин Оксана Остапівна

+380342789058 uv_if@fse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 травня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції ФСС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 41315333
Місцезнаходження: 76017, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Андрія Мельника, 11
Контактна особа: Батрин Оксана Остапівна
+380342789058
uv_if@fse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Ціна за одиницю: 5000UAH з ПДВ
ластик, скоби, канцелярські скріпки, степлери, дестеплер, діркопробивач, лінійки, канцелярські ножиці, ручки, олівці, маркери, скотч упаковочний, коректори, клей канцелярський, швидкозшивачі, файли, папки картонні, реєстраційні журнали, папірці для нотаток, папір для друку та ксерографії, папірці для нотаток, блокноти, папки на кнопці, реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77100, Україна, Івано-Франківська область, М.ГАЛИЧ, ВУЛ. Я.ОСМОМИСЛА, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 травня 2018 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУСАК ІМ
#2833603236
Переможець 5 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 18:56

Документи

30 травня 2018 18:56
Електронний підпис
30 травня 2018 18:55
РІШЕННЯ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 18:57
ДОГОВІР укладений
30 травня 2018 18:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ластик, скоби, канцелярські скріпки, степлери, дестеплер, діркопробивач, лінійки, канцелярські ножиці, ручки, олівці, маркери, скотч упаковочний, коректори, клей канцелярський, швидкозшивачі, файли, папки картонні, реєстраційні журнали, папірці для нотаток, папір для друку та ксерографії, папірці для нотаток, блокноти, папки на кнопці, реєстратор 1 комплекти 5 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 200,00
UAH з ПДВ