Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікувально-профілактичне харчування (ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень)
Очікувана вартість
1 016 076,00 UAH
UA-2018-05-30-002897-a c625a59f864e4b5eb17a562483222017
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Марієвський

+380939960707
+380660278348
11dprz.kyivobl@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 11 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38043077
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., м. Славутич, вул. Військових будівельників, 3
Контактна особа: Олександр Марієвський
+380939960707,+380660278348
11dprz.kyivobl@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі у одного учасника є пункт 4 частини другої статті 35 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII «Про публічні закупівлі», а саме: було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 18:27
Оскарження наміру укласти договір: 05 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22864 комплект
Лікувально-профілактичне харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, місто Чорнобиль, вулиця Кірова, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

30 травня 2018 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ АЕС"
#36359955
Переможець 1 016 076,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 18:27

Документи

30 травня 2018 18:27
Електронний підпис
30 травня 2018 18:26
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2018 18:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ АЕС"
#36359955
1 016 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2018 18:27
Електронний підпис
30 травня 2018 18:26
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 12:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:04
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 13:56
Додаткова угода.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 13:37
Електронний підпис укладений
06 червня 2018 15:29
Договір.pdf укладений
06 червня 2018 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: П-19/18
Договір:
Номер додаткової угоди: П-19/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: П-19/18
Договір:
Номер додаткової угоди: П-19/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 979 292,54
UAH з ПДВ