Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 133 500,00 UAH
UA-2018-05-30-002869-a b8d0d56add1845519a61ce3db81ae154
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Богдан

+380612251035 13-2@zap.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02909973
Вебсайт: http://zap.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а
Контактна особа: Сергій Богдан
+380612251035
13-2@zap.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 21:00
Очікувана вартість: 1 133 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

30 травня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 18:10
oxrana.pdf
30 травня 2018 18:10
Додаток 4. проект договору.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з фізичної охорони
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 376 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 762,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 червня 2018 12:39
Закінчення: 15 червня 2018 13:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 посл
Послуги з фізичної охорони
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя та Запорізька область, відповідно до тендерної документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо офісу у Запоріжжі
Дата подання: 31 травня 2018 17:20
Дата відповіді: 04 червня 2018 18:04
У своєму оголошенні Ви зазначаєте, що учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності або оренди на офіс у Запоріжжі. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Запорізькій області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Запоріжжі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Запоріжжі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Запоріжжя, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Запоріжжі та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Запоріжжі є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи може бути ускладнено якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті.
При проведенні відкритих торгів прокуратура Запорізької області керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування офісу у місті Запоріжжі спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Щодо авто та реагування
Дата подання: 31 травня 2018 17:36
Дата відповіді: 04 червня 2018 18:05
Шановний замовнику, у оголошенні Ви зазначаєте, що учаснику потрібно надати документи на не менше ніж 3 транспортні засоби. Маємо запитання: Ваш Лот № 2 звучить як - послуги з фізичної охорони. Окремо у Вас є Лот № 1, який стосується спостереження та реагування. Навіщо для Лоту № 2 інформація про авто? Щоб на ньому охоронники приїздили на роботу? Адже, реагування для якого Ви вимагаєте ці авто, входить до Лоту 1. І учасник, який буде надавати послуги з фізичної охорони може робити це без авто. Саме тому ми просимо прибрати вимогу про наявність авто для Лоту № 2, тому що це різні послуги, для яких відповідно і різні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
Відповідно до п. 1 ч. 1 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів як використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак, тощо. З огляду на викладене, вимога Замовника щодо наявності власного транспорту реагування не суперечить вимогам діючого законодавства України.
Згідно з п.п. 3 п. 3 Додатку №2 для ЛОТ №2 забезпечення у межах наданих повноважень охорони адміністративних будівель прокуратури Запорізької області та підвідомчих місцевих прокуратур здійснюється у тому числі шляхом вжиття заходів по затриманню сторонніх осіб, у разі їх проникнення на «Об’єкт».
Замовник, вважає, що наявність транспорту реагування є необхідною умовою якісного і своєчасного реагування у надзвичайних ситуаціях та включає вказану вимогу до Тендерної документації. До того ж вищезазначена вимога не вимагає від Учасника мати автомобілі виключно у власності.
Щодо вогнепальної нарізної короткоствольної зброї
Дата подання: 31 травня 2018 17:40
Дата відповіді: 04 червня 2018 18:05
У оголошенні Ви зазначаєте, що учасники повинні надати документи на вогнепальну нарізну короткоствольну зброю. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до предмету закупівлі. Вимога щодо наявності у Учасника «вогнепальної нарізної короткоствольної зброї не використовується Замовником, як обмеження і не призводить до дискримінації учасників. Оскільки Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника права на володіння та використання вогнепальної короткоствольної зброї, а просить підтвердити наявність як безпосередньо у Учасника, так і через третіх осіб (відповідно до чинного законодавства) права володіти і використовувати вогнепальну нарізну короткоствольну зброю. Даний факт не обмежує право Учасника залучити третіх осіб, які мають право на володіння та використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї, відповідно до чинного законодавства.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 31 травня 2018 17:42
Дата відповіді: 04 червня 2018 18:06
У оголошенні Ви зазначаєте, що аналогічні договори мають бути з державними або комунальними структурами. Та є один момент: на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між охороною в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та охороною офісу приватної компанії, офісу або установи? Вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При складанні тендерної документації Замовник не мав на меті обмежити права вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Поряд з цим Замовник є установою державної форми власності, який на об’єктах, що підлягають охороні, має режимні об’єкти, тому для перевірки досвіду з охорони таких державних структур замовник вимагає у складі тендерної документації надання копії аналогічного договору, який підтверджує досвід надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій комунальної чи державної форми власності. За бажанням учасника в складі пропозиції окрім вищенаведеної копії договору можливо надати інші копії договорів з охорони майна будь яких юридичних осіб незалежно від форми власності.
Щодо відгуку місячної давнини
Дата подання: 31 травня 2018 17:47
Дата відповіді: 04 червня 2018 18:06
У оголошенні Ви прописуєте вимогу про надання аналогічних договорів за 2015-2018 роки. Але відгуки Ви хочете бачити місячної давнини. Вважаємо, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими, аргументуємо чому: 1) у одному положенні Ви визначаєте, що договір може бути за 4 останні роки, тобто з 2015 по 2018 роки. І одразу в наступному пункті Ви визначаєте інші часові рамки відгуку – один місяць, тобто квітень-травень 2018. Це як так має бути? Зазвичай договір уклали, виконали та отримали відгук. Але виходячи з Ваших вимог виходить, що договір виконали в 2016, а за відгуком прибігли в 2018, саме у квітні-травні? І на якій підставі наш попередні замовники повинні по спливу 1-2-3 років надавати відгуки? А якщо такий суб’єкт вже не існує? Його було ліквідовано або реорганізовано? Що ми маємо робити? Також моделюємо ситуацію, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже датований 2018 роком, та ще й квітнем-травнем? Також питання, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимогою щодо листа-відгука з квітнем-травнем 2018р. і заздалегідь почати його отримувати. Як бачити питань більше, ніж відповідей. Саме тому, керуючись вищевикладеним, вимагаємо прибрати вимогу про надання відгуку місячної давнини з тендерної документації та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Лист-відгук вимагається для підтвердження якості наданих послуг в повному обсязі учасником-переможцем. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, Ваше посилання на те, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими не являються такими, оскільки Договір та Лист-відгук про виконання договору є двома різними фактами, а встановлення місячної давності на лист-відгук Замовником не є порушенням вимог Закону, тому дана вимога обов`язкова для виконання усіма Учасниками процедури закупівлі.
У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 372 520,00
UAH з ПДВ
372 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОРЛАН БЕЗПЕКА 375 000,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 15:36
Електронний підпис
20 червня 2018 15:37
Електронний підпис
19 червня 2018 13:55
Електронний підпис
18 червня 2018 10:48
Електронний підпис
14 червня 2018 14:40
Електронний підпис
14 червня 2018 14:38
Договір ВО.pdf
14 червня 2018 12:37
Електронний підпис
14 червня 2018 12:35
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2018 17:15
повноваження.rar
13 червня 2018 17:15
Кваліфікація.rar
13 червня 2018 17:15
тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

ТОВ ОРЛАН БЕЗПЕКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
Переможець 372 520,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 16:51

Документи

15 червня 2018 16:51
Електронний підпис
15 червня 2018 16:47
LOT 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
372 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2018 16:51
Електронний підпис
15 червня 2018 16:47
LOT 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 11:53
SICH.pdf зміни до договору
31 січня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 12:20
sih ohorona.pdf зміни до договору
10 січня 2019 12:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:54
sich bespeka.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:53
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 18:17
січ.pdf укладений
26 червня 2018 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року,
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 445 460,00
UAH з ПДВ