Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( інтерактивний мультимедійний комплекс)
32320000-2 - Television and audiovisual equipment (interactive multimedia complex)
Очікувана вартість
7 345 000,00 UAH
UA-2018-05-30-002693-a 0356e61df2ac46d5a2150ebed392b153
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надіна Ірина Адамівна

+380532565042 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Надіна Ірина Адамівна
+380532565042
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
National ID: 02145725
Contact point: Nadina Iryna Adamivna
+380532565042
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 17:16
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 17:16
Початок аукціону: 11 липня 2018 15:09
Очікувана вартість: 7 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 травня 2018 17:11
Enquiries until: 23 червня 2018 17:16
Complaints submission until: до 29 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2018 17:16

Information

Estimated total value: 7 345 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 725 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113 шт
інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти м.Полтави
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

interactive multimedia complex
CPV: 32320000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2018 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 10:10
Зміни.docx
25 червня 2018 10:10
ЗМІНИ інтерактивний мультимедійний комплекс(7).docx
30 травня 2018 17:11
інтерактивний мультимедійний комплекс.docx
25 червня 2018 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 10:10
Зміни.docx
25 червня 2018 10:10
ЗМІНИ інтерактивний мультимедійний комплекс(7).docx
30 травня 2018 17:11
інтерактивний мультимедійний комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 13 червня 2018 16:06
Дата відповіді: 15 червня 2018 13:22
Шановний замовник! Наполегливо просимо прибрати дискримінаційні вимоги, щодо інтерактивної дошки, тому що цим вимогам відповідає лише одна дошка в світі SMART Board X885. Такі детальні характеристики порушують принцип прозорості та не упереджувальності у державних закупівлях, та ведуть до корупційних дій з боку тендерного комітету. Основні критерії для інтерактивної дошки, це технологія, кількість одночасних торкань та діагональ активної поверхні, всі решта показники не впливають на її здатність виконувати свої функції. Для зручності проведення закупівель Міністерство освіти та науки видало наказ №704 від 22.06.2016 року зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. за № 1050/29180 в якому зазначені основні характеристики та вимоги до інтерактивних дошок. Просимо викласти вимоги до інтерактивної дошки у відповідності до цього наказу, який є обов’язковим до виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно змісту Вашої скарги повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрований Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28.07.2016 р. встановлює мінімальні вимоги до засобів навчання та до обладнання. Ні даним наказом, ні іншими нормативно-правовими актами не заборонено встановлювати кращі технічні характеристики, враховуючи наявну суму коштів, відповідно до плану закупівлі. Тендерним комітетом у тендерній документації зазначено кращі технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у вище вказаному наказі, що розширюють функціональні можливості обладнання.
Крім того п.4 зазначеного Наказу встановлює коло осіб які повинні їм керуватися, а саме - департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів керуватися Типовим переліком засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. В зв’язку з чим зазначений наказ не регулює діяльність управлінь освіти які створені органами місцевого самоврядування, в тому числі ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
Ураховуючи викладене технічні вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником, відповідають вимогам законодавства.
Вимога
Дата подання: 15 червня 2018 17:21
Дата відповіді: 19 червня 2018 11:59
Доброго дня! Ви прописуєте у тендерній документації Тип розпізнавання торкань інтерактивної дошки - технологія DviT. При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією.  Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технологія є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. В п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Це є дискримінаційною вимогою, та порушує конкуренцію між учасниками. Це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому просимо прибрати дискримінаційні вимоги до товару, та змінити їх на такі, що забезпечать здорову конкренцію серед учасників та економію коштів місцевих громад.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від
25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну
технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг,
що закуповуються, у тому числії технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно
визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в
межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись
цим Законом.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги
Передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічних вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що
відповідає вимогам тендерної документації.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить жодного посилання на зазначену вами технологію «DviT» або посилання на продукцію компанії SMART Technologies, а тому не має жодних підстав для внесення змін до документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-30-002693-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 26 червня 2018 16:05
Скарга на дії Замовника
30 травня 2018 року ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-05-30-002693-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Енглер» (скорочена назва ТОВ «НВП Енглер») (надалі – Учасник/Скаржник) виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі. Предметом закупівлі є «Код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( інтерактивний мультимедійний комплекс), що зазначено у оголошенні та тендерній документації (далі по тексту - ТД). За результатами вивчення ТД потенційним Учасником/Скаржником на порталі в кабінеті закупівлі було розміщено низку вимог стосовно ТД, на які Замовником було відреаговано формальними відповідями, які на нашу думку, не відповідають змісту вимог. Ця скарга містить ці вимоги та додаткові матеріали, які вказують на порушення Замовником Закону України “Про публічні закупівлі” (далі по тексту – Закон) та низки нормативних актів, які регулюють предмет закупівлі. Підстава подання скарги: Скаржник не може погодитися з такими рішеннями/діями Замовника, а саме: - не задоволення вимог Учасника/Скаржника, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, звужуючи конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну певної техніки; - наявні дії, що порушують норми, мету та основні принципи ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів: Стосовно підстави не задоволення розміщених вимог повідомляємо наступне – А) поданими вимогами було окреслено ряд порушень Замовником діючих Наказів Міністерства освіти і науки України, а саме: 1. Наказу від 22 червня 2016 року № 704 зі змінами "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. за № 1050/29180 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ru/z1050-16). Будь-яких зрозумілих чи законних підстав для ігнорування Наказу, який не є рекомендаційним, а є прямою інструкцією МОН України замовникам до оснащення кабінетів в загально-освітніх навчальних закладах за державні кошти, у відповіді на вимогу Замовником не приведено. Порушенням інтересів в даному випадку є не внесення змін до ТД, що унеможливлює подання нами конкурентної тендерної пропозиції. Також Замовник зазначив, що даний наказ не розповсюджується на нього, хоча Замовник входить до структури Департаменту (управління) освіти та науки Полтавської ОДА та закуповує обладнання саме для загальноосвітніх навчальних закладів. Б) одним з поставлених нами питань до закупівлі окреслено, що в технічному завданні на закупівлю Замовником викладені технічні вимоги, згідно яких неможливо запропонувати альтернативне обладнання, аніж Smart Board SBM X885 в комплекті з програмним забезпеченням Smart Notebook – це єдина інтерактивна дошка з таким програмним забезпеченням, яка відповідає технічним вимогам Замовника. Порушенням інтересів в даному випадку є не внесення змін до ТД, не надання відповіді на поставлене питання, що унеможливлює подання нами конкурентної тендерної пропозиції. Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – 1. П. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В Додатку 3 до ТД “ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( інтерактивний мультимедійний комплекс)» Замовник встановив такі технічні вимоги, яким відповідає товар лише одного виробника і одна модель інтерактивних дошок Smart Board SBM X885, також вимогам до «Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом» відповідає єдине програмне забезпечення того самого виробника «Smart NoteBook». Документи на обладнання Smart – сертифікати, декларації про відповідність, сертифікати походження (додано до Скарги) – видані на ім’я ТОВ “Літком” (ЄДРПОУ 39254916). Виходячи з того, що ТОВ “Літком” (ЄДРПОУ 39254916) є офіційним представництвом на території України товарів торгової марки “Smart Technologies”, робиться висновок, що весь ринок товарів цієї марки в Україні залежить від одної компанії ТОВ “Літком” (ЄДРПОУ 39254916). Тобто саме від цієї компанії залежить, хто буде мати право на постачання товарів виробництва Smart в тій чи іншій закупівлі. Така регуляція можлива за наявності вимоги в документації про надання авторизаційних листів від виробника обладнання, його представництва та/або наявності договору з виробником обладнання, а в документації Замовника в Додатку 3 міститься саме така вимога: Гарантія від виробника (постачальника) повинна бути зазначена у відповідних авторизаційних листах від виробника або їх офіційних представництв в Україні на запропоноване Учасником обладнання стосовно даної закупівлі”. Також варто зазначити, що параметри інтерактивних дошок та програмного забезпечення, зазначені як обов’язкові в ТД, повністю співпадають з параметрами дошки Smart Board SBM X885 та програмним забезпеченням Smart Notebook, зазначені в каталозі, розміщеному на сайті www.smarttech.com (додано до Скарги). Також замовником не зазначено, на який строк потрібна ліцензія на програмне забезпечення Smart Notebook, так як вона має обмежений термін дії – один рік, наступне подовження ще на один рік коштуватиме бюджету України орієнтовно – 400 доларів США на 1 рік за одну ліцензію або враховуючи кількість комплектів даної закупівлі 113 – 45200 доларів США або 1,2 млн. гривень. Висновок: Виклавши технічні вимоги в тендерній документації, яким відповідають лише обладнання Smart Board SBM X885 та програмне забезпечення Smart NoteBook виробництва ТМ “Smart Technologies”, Замовником обмежено конкуренцію, що є прямим порушенням п. 4. Ст. 22 Закону, його Мети - створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, і Принципу недискримінації учасників. Згідно преамбули Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону до принципів здійснення закупівель віднесено добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на викладене наголошуємо, що Замовником при прийнятті рішення про незадоволення вимог, при формуванні технічних вимог тендерної документації з обмеженням конкуренції порушено зазначені вище норми Закону та фундаментальні принципи останнього. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Розгляд скарги здійснити за участі представника (-ів) Скаржника; 3. Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, видалити з неї вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, стосовно обладнання та програмного забезпечення певного виробника. 4. Викласти документацію у відповідності до Наказу від 22 червня 2016 року № 704 зі змінами "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. за № 1050/29180 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ru/z1050-16), Наказу МОН України від 02.11.2017 № 1440 Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507. 5. У разі неможливості привести ТД у відповідність до положень Закону України “Про публічні закупівлі” зобов’язати Замовника відмінити закупівлю UA-2018-05-30-002693-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 02.07.2018 № 6431.pdf
Дата публікації: 03 липня 2018 10:49

Документи подані скаржником

26 червня 2018 16:02
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 липня 2018
UA-2018-05-30-002693-a0356e61df2ac46d5a2150ebed392b153
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 липня 2018 08:17
протокол розгляду
05 липня 2018 08:17
протокол 490
05 липня 2018 08:19
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2018 14:32
Електронний підпис
03 липня 2018 14:31
технічна частина.pdf
03 липня 2018 14:31
пропозиція.pdf
03 липня 2018 14:31
інші документи.pdf

Документи

05 липня 2018 08:18
протокол розгляду
05 липня 2018 08:18
протокол 490
05 липня 2018 08:19
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2018 16:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 липня 2018 16:19
ТЕХНІЧНА ЧАСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 7 243 752,00
UAH з ПДВ
7 207 027,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 7 213 920,00
UAH з ПДВ
7 213 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 16:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 липня 2018 16:19
ТЕХНІЧНА ЧАСТ.pdf

Публічні документи

03 липня 2018 14:32
Електронний підпис
03 липня 2018 14:31
технічна частина.pdf
03 липня 2018 14:31
пропозиція.pdf
03 липня 2018 14:31
інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 7 207 027,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:59

Документи

11 липня 2018 16:59
Електронний підпис
11 липня 2018 16:57
протокол наміру

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
7 207 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2018 16:59
Електронний підпис
11 липня 2018 16:57
протокол наміру

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:45
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 11:53
ДУ 82 Т.PDF зміни до договору
17 серпня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 08:35
договір 82 Т.PDF укладений
23 липня 2018 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.11.2. Договору сторони домовилися внести зміни
Номер договору про закупівлю: 82 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 82 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 207 027,00
UAH з ПДВ