Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати імуносупресивної дії (Натрію мікофенолат, Циклоспорін, Мофетилу мікофенолат, Такролімус пролонгований (Міфортик, Сандімун-Неорал, Сандімун-Неорал, Селлсепт, Адваграф))
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-05-30-002637-a 13f15e655a984f84af87fc7e8ac2a79a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Наумова

+380672769083 bazaspecmedtd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 40525915
Місцезнаходження: 10019, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2
Контактна особа: Євгенія Наумова
+380672769083
bazaspecmedtd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2018 11:55
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 упаковка
Адваграф капс.1 мг № 50 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Комерційна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
16 упаковка
Селлсепт капс.250 мг №100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Комерційна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
60 упаковка
Сандімун-Неорал капс.25 мг № 50 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Комерційна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
50 упаковка
Сандімун-Неорал капс.50 мг № 50 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Комерційна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
99 упаковка
Міфортик табл.180 мг № 120 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Комерційна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 16:51
ТД імуносупресор.docx
04 червня 2018 16:51
Протокол внесення змін.pdf
30 травня 2018 16:58
Протокол затвердження імуносупресори.pdf
04 червня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 16:51
ТД імуносупресор.docx
30 травня 2018 16:58
ТД імуносупресор.docx
04 червня 2018 16:51
Протокол внесення змін.pdf
30 травня 2018 16:58
Протокол затвердження імуносупресори.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 04 червня 2018 11:49
Дата відповіді: 04 червня 2018 16:34
Добрий день! У п.2 додатку 1 (стор. 15 тендерної документації) зазначено: "Залишковий термін придатності на момент доставки має становити не менше 80% від загального терміну придатності". У п. 6 р. "Загальні вимоги до учасників" додатку 1 (стор. 16 тендерної документації) зазначено: "Термін придатності вказаних лікарських засобів повинен становити не менше 75 % основного терміну придатності товару на дату завезення їх на склад Замовника". У п. 2.6 Проекту договору - дод. 5 (стор. 25 тендерної документації) зазначено: "Залишковий строк придатності товару на момент поставки має становити не менш ніж 75% від загального строку придатності". Уточніть, будь ласка, з яким саме терміном придатності повинні бути запропоновані учасником лікарські засоби (75% чи 80%), внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п.2 додатку 1 (стор. 15 тендерної документації) зазначити: "Залишковий термін придатності на момент доставки має становити не менше 75% від загального терміну придатності"
Строк поставки
Дата подання: 04 червня 2018 16:08
Дата відповіді: 05 червня 2018 15:37
У п. 5 додатку 1 (стор. 15 тендерної документації) зазначено: "Строк поставки пропонується учасникам в інформації щодо ціни та інших комерційних умов, але не більш ніж 10 календарних днів з моменту отримання заявки", а в п. 11 р. "Загальні вимоги до учасників" (стор. 17 тендерної документації) зазначено: "Постачальник повинен бути спроможній забезпечити поставку в термін до 3 робочих днів з дати отримання заявки". Уточніть, будь ласка, в який термін учасник повинен поставити товар замовнику (внесіть зміни до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 5 додатку 1 (стор. 15 тендерної документації) тендерної документації “Cтрок поставки пропонується учасникам в інформації щодо ціни та інших комерційних умов, але не більш ніж 10 календарних днів з моменту отримання заявки", але у разі нагальної потреби (тобто терміново), згідно п.11 р. "Загальні вимоги до учасників" (стор. 17 тендерної документації), постачальник повинен бути спроможній забезпечити поставку в термін до 3 робочих днів з дати отримання заявки. Вирішили залишити тендерну документацію без змін.
Ліцензія
Дата подання: 04 червня 2018 16:16
Дата відповіді: 05 червня 2018 15:41
У п. 6 "Інструкції з підготовки тендерної документації" (стор. 9) зазначено: "Учасник процедури закупівлі повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності".У п. 10 додатку 1 до тендерної документації (стор. 16) зазначено: "Надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством". У п. 1 р. ХІV "Інші документи" додатку 3 до тендерної документації (стор. 21) зазначено: "Копія ліцензії на певний вид діяльності". Уточніть, будь ласка, учасник повинен надати оригінал ліцензії чи копію ліцензії (чи оригінал та копію)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 6 "Інструкції з підготовки тендерної документації" та п. 10 додатку 1 тендерної документації учасник повинен прикріпити на веб-порталі Prozorro оригінал дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, а вже в пакеті переможця, учасник повинен надати копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 571 647,50
UAH з ПДВ
571 647,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 586 753,76
UAH з ПДВ
586 753,76
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 596 233,96
UAH з ПДВ
596 233,96
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 571 647,50
UAH з ПДВ
21 червня 2018 17:17

Документи

21 червня 2018 17:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
571 647,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2018 17:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 13:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 липня 2018 13:10
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 12:29
Договір 59.pdf укладений
04 липня 2018 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59/91
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №59/91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML