Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори
Очікувана вартість
638 500,00 UAH
UA-2018-05-30-002078-a fdde9e9cd11c4e1b886190a82b237c88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380968292059 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний Заклад Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380968292059
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 15:35
Початок аукціону: 18 червня 2018 15:22
Очікувана вартість: 638 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, м. пустомити , Грушевського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2018 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2018 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 13:00
перелік внесених змін 3.doc
07 червня 2018 13:00
в-47 ТД 06.06. 18р (ТД та Д1 2 3 4) (аналізатор біохім ) 18р нова редакція 3.doc
07 червня 2018 12:38
перелік внесених змін 2.doc
07 червня 2018 12:38
перелік внесених змін.doc
07 червня 2018 12:38
в-47 ТД 06.06. 18р (ТД та Д1 2 3 4) (аналізатор біохім ) 18р нова редакція 2.doc
06 червня 2018 09:30
в-47 ТД 06.06. 18р (ТД та Д1 2 3 4) (аналізатор біохім ) 18р нова редакція.doc
30 травня 2018 15:37
в-47 ТД 30.05 18р (ТД та Д1 2 3 4) (аналізатор біохім ) 18р.doc
30 травня 2018 15:37
Додаток 5 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги пункту 1.3, Параграфу 5, Розділу 2, Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2018 17:14
Дата відповіді: 05 червня 2018 16:53
Комунальний Заклад Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня" оголосив торги з закупівлі товару код ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) ( процедура закупівлі оголошена 30.05.2018 15:37, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-30-002078-a). Відповідно до оголошення - предметом закупівлі цих торгів є закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора -1шт та Гематологічного аналізатора -1шт. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10 2013 р. № 754 вказані вироби (Автоматичний біохімічний аналізатор та Гематологічний аналізатор) відносяться до медичних виробів для діагностики in vitro. Таким чином, суб'єкти господарювання, в незалежності від форми власності, які мають намір прийняти участь в цих торгах, мають проводити господарську діяльність, що пов'язана з наданням на ринок, продажем, зберіганням, обслуговуванням, ремонтом тощо, медичних виробів для діагностики in vitro. В пункті 1.3 Параграфу 5, Розділу 2 Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.), Замовником Передбачено таку Вимогу: “1.3. Висновок СЕС, про те, що приміщення відповідає умовам для зберігання виробів медичного призначення. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)”. Також Замовником торгів передбачено, що предмет закупівлі має бути "дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства (копія декларації про відповідність)" тобто, предмет закупівлі має бути таким, що пройшов процедуру оцінки відповідності вимогам Технічного Регламентна, що має бути підтверджено наданням відповідної Декларації про відповідність. Згідно норм чинного Законодавства України висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (в подальшому "документи дозвільного характеру" видаються на об’єкти, послуги або діяльність, які підпадають під дію таких Законів України: Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-ІV Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII Закон України «Про перелік документів дозвілного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI Ні один з цих Законів, не передбачає необхідності надання документів дозвільного характеру (Висновку СЕС) щодо виду господарської діяльності, що пов'язана з наданням на ринок медичних виробів для діагностики in vitro. Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 44 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031 і від 25 травня 2016 р. № 364", скасовано необхідність надання Висновків СЕС на медичні вироби, в тому числі і на медичні вироби для діагностики in vitro. Таким чином, вимога Замовника, що вказана в пункті 1.3, Параграфу 5, Розділу 2, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.), про необхідність надання Висновку СЕС, є такою, що суперечить чинним нормам Законодавства України, а також є такою, що може містити ознаки корупційних узгоджених дій з метою спотворення результатів торгів. З метою залучення до процедури закупівлі максимально-більшої кількості Учасників, збільшення конкуренції поміж потенційними учасниками цих торгів, що як наслідок може призвести до економії коштів Державного Бюджету, або економії коштів місцевих бюджетів, та з метою прозорості проведення процедури закупівлі цих торгів, прошу, видалити з тексту тендерної документацію вимогу зазначену в пункті 1.3, Параграфу 5, Розділу 2, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) та яку викладено Замовником в такій редакції: “1.3. Висновок СЕС, про те, що приміщення відповідає умовам для зберігання виробів медичного призначення. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10 2013 р. № 754 вказані вироби (Автоматичний біохімічний аналізатор та Гематологічний аналізатор) відносяться до медичних виробів для діагностики in vitro. Таким чином, суб'єкти господарювання, в незалежності від форми власності, які мають намір прийняти участь в цих торгах, мають проводити господарську діяльність, що пов'язана з наданням на ринок, продажем, зберіганням, обслуговуванням, ремонтом тощо, медичних виробів для діагностики in vitro. Предмет закупівлі є таким, що пройшов процедуру оцінки відповідності вимогам Технічного Регламентна, що має бути підтверджено наданням відповідної Декларації про відповідність. Згідно норм чинного Законодавства України висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (в подальшому "документи дозвільного характеру" видаються на об’єкти, послуги або діяльність, які підпадають під дію таких Законів України: Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-ІV Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII Закон України «Про перелік документів дозвілного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI Ні один з цих Законів, не передбачає необхідності надання документів дозвільного характеру (Висновку СЕС) щодо виду господарської діяльності, що пов'язана з наданням на ринок медичних виробів для діагностики in vitro. Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 44 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031 і від 25 травня 2016 р. № 364", скасовано необхідність надання Висновків СЕС на медичні вироби, в тому числі і на медичні вироби для діагностики in vitro.
Таким чином, вимога в пункті 1.3, Параграфу 5, Розділу 2, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.), про необхідність надання Висновку СЕС, виключена з Тендерної документації.

Щодо вимог стосовно величини електроживлення Виробів
Дата подання: 01 червня 2018 19:38
Дата відповіді: 05 червня 2018 16:53
Комунальний Заклад Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня" оголосив торги з закупівлі товару код ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) ( процедура закупівлі оголошена 30.05.2018 15:37, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-30-002078-a). Відповідно до оголошення - предметом закупівлі цих торгів є закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора -1шт та Гематологічного аналізатора -1шт. В пункті 5.1, Статті п'ятої "Робочі умови", Параграфу другого "Комплектація та технічні параметри обладнання", Розділу "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ УСТАТКУВАННЯ МЕДИЧНОГО ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) Автоматичний біохімічний аналізатор", Додтку 4, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.), Замовником Передбачено таку Вимогу: п 5.1. "Живлення: 220 В, 50/60 Гц" Вказані параметри електроживлення (Напруга живлення 220В частотою струму 50Гц) відповідають вимог ДСТУ ЕN 50160:2014 та являються загальноприйнятими нормами побудови електричних мереж в Україні. В той же час в пункті 5.1 та пункті 5.2, Статті п'ятої "Робочі умови", Параграфу восьмого "Комплектація та технічні параметри обладнання", Розділу "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ УСТАТКУВАННЯ МЕДИЧНОГО ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) Автоматичний гематологічний аналізатор -1шт., Додтку 4, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.), Замовником Передбачено такі Вимогу: 5.1. «Живлення: 12В постійного струму, 5А» 5.2. «Блок живлення: зовнішній, з автоматичним визначником напруги на 100-120 або 200-240В пер.тока, 50-60Гц» Вказані параметри електроживлення гематологічного аналізатора (Напруга живлення: 12В постійного струму, 5А) не відповідають вимог ДСТУ ЕN 50160:2014 та є такими, що не відповідають загальноприйнятим нормам побудови електричних мереж в Україні. Такі вимоги: «Живлення: 12В постійного струму, 5А» та «Блок живлення: зовнішній, з автоматичним визначником напруги на 100-120 або 200-240В пер.тока, 50-60Гц», є дискримінаційними по відношенню до інших Учасників торгів, оскільки переважна більшість постачальників медичних виробів для діагностики in vitro виконують поставки Гематологічних аналізатори які, як правило, передбачені для використання в Україні, а отже розраховані для живлення від загальноприйнятої в Україні мережі з напругою 220В частотою струму 50Гц. Також такі вимоги (в одному лоті зібрані різні типи медичних виробів для діагностики in vitro (автоматичний біохімічний аналізатор та Гематологічний аналізатор), які крім того мають бути такими що живляться від зовсім різних електричних мереж: Автоматичний біохімічний аналізатор, згідно вимог Замовника, повинен мати електроживлення від загальноприйнятої в Україні мережі напругою 220В частотою струму 50Гц, а Гематологічний аналізатор, згідно інших вимог Замовника, повинен мати електроживлення від не стандартизованої мережі з напругою живлення 12В постійного струму величиною 5А) мають ознаки узгоджених корупційних дій з метою спотворення результатів торгів, оскільки створюють штучні перепони для інших потенційних учасників цієї процедури торгів. Потрібно відмітити те, що спосіб живлення Гематологічного аналізатора від загальноприйнятої в Україні мережі напругою 220В частотою струму 50Гц, чи від іншої мережі. ні в якому разі не впливає на його медико-технічні характеристики З метою залучення до процедури закупівлі максимально-більшої кількості Учасників, збільшення конкуренції поміж потенційними учасниками цих торгів, що як наслідок може призвести до економії коштів Державного Бюджету, або економії коштів місцевих бюджетів, та з метою прозорості проведення процедури закупівлі цих торгів, ПРОШУ, внести зміни до тексту тендерної документацію та доповнити пункт 5.1 та пункт 5.2, Статті п'ятої "Робочі умови", Параграфу восьмого "Комплектація та технічні параметри обладнання", Розділу "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ УСТАТКУВАННЯ МЕДИЧНОГО ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) Автоматичний гематологічний аналізатор -1шт., Додтку 4, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.) в такими виразами: пунк 5.1: після слів: «Живлення: 12В постійного струму, 5А,» додати вислів: «АБО від загальноприйнятої в Україні мережі напругою 220В частотою струму 50Гц» пункт 5.2. перед виразом: «Блок живлення: зовнішній, з автоматичним визначником напруги на 100-120 або 200-240В пер.тока, 50-60Гц» додати: «ЕЛЕКТРОЖИВЛЕННЯ ВИРОБУ МАЄ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ВІД ЗАГАЛЬНОПРИЙНЯТОЇ В УКРАЇНІ МЕРЕЖІ НАПРУГОЮ 220В ЧАСТОТОЮ СТРУМУ 50ГЦ. В РАЗІ ЖИВЛЕННЯ ВИРОБУ ВІД МЕРЕЖІ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НАПРУГОЮ 12B, ДО КОМПЛЕКТУ ПОСТАВКИ ТАКОГО ВИРОБУ МАЄ ВХОДИТИ» (далі по тексту згідно редакції замовника має йти вираз «Блок живлення: зовнішній, з автоматичним визначником напруги на 100-120 або 200-240В пер.тока, 50-60Гц»)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10 2013 р. № 754 вказані вироби (Автоматичний біохімічний аналізатор та Гематологічний аналізатор) відносяться до медичних виробів для діагностики in vitro. Таким чином, суб'єкти господарювання, в незалежності від форми власності, які мають намір прийняти участь в цих торгах, мають проводити господарську діяльність, що пов'язана з наданням на ринок, продажем, зберіганням, обслуговуванням, ремонтом тощо, медичних виробів для діагностики in vitro. Предмет закупівлі є таким, що пройшов процедуру оцінки відповідності вимогам Технічного Регламентна, що має бути підтверджено наданням відповідної Декларації про відповідність. Згідно норм чинного Законодавства України висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (в подальшому "документи дозвільного характеру" видаються на об’єкти, послуги або діяльність, які підпадають під дію таких Законів України: Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-ІV Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII Закон України «Про перелік документів дозвілного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI Ні один з цих Законів, не передбачає необхідності надання документів дозвільного характеру (Висновку СЕС) щодо виду господарської діяльності, що пов'язана з наданням на ринок медичних виробів для діагностики in vitro. Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 44 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031 і від 25 травня 2016 р. № 364", скасовано необхідність надання Висновків СЕС на медичні вироби, в тому числі і на медичні вироби для діагностики in vitro.
Таким чином, вимога в пункті 1.3, Параграфу 5, Розділу 2, Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний біохімічний аналізатор-1шт., гематологічний автоматичний аналізатор-1шт.), про необхідність надання Висновку СЕС, виключена з Тендерної документації.

Щодо вимог Замовника викладених в параграфі 3 та параграфі 6, Розділу 6 Тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2018 13:40
Дата відповіді: 06 червня 2018 09:28
Щодо вимог Замовника вказаних в параграфі 3 "Забезпечення виконання договору про закупівлю", Розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", Тендерної документації В параграфі 3, Розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" Замовником вказано: "Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 6цієї тендерної документації" В той же час, в інших пунктах Тендерної Документації, стосовно вимог до Договору, Замовник посилається на інші Додатки. Посиляння Замовника (стосовно вимог до Договору) на різні Номери Додатків вводить в оману потенційних Учасників торгів. Прошу внести зміни до Тендерної документації в частині що стосується вимог стосовно вимог до Договору Щодо вимог Замовника вказаних в параграфі 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю", Розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", Тендерної документації В параграфі 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю", Розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" Замовником вказано: "замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією." та "розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору" Така редакція вимоги, щодо Забезпечення виконання договору про закупівлю не дає однозначної відповіді, щодо необхідності надання Переможцем торгів Забезпечення виконання договору про закупівлю та а також не дає конкретної відповіді про розмір такого забезпечення Прошу надати чітку відповідь: чи передбачено Замовником надання Переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю та який розмір такого забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оприлюднено документацію в новій редакції
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабак Михайло Ярославович 637 850,00
UAH з ПДВ
637 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 638 300,00
UAH з ПДВ
638 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабак Михайло Ярославович

ФОП РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабак Михайло Ярославович
#2449116191
Переможець 637 850,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 16:26

Документи

19 червня 2018 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабак Михайло Ярославович
#2449116191
637 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2018 17:06
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 11:40
Додаткова угода №5 від 16.08.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 11:39
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2018 17:17
Додаткова угода №4 фінансування.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 17:13
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 11:33
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
23 липня 2018 11:32
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 16:25
Додаткова угода 2 до договору 49-18.pdf зміни до договору
16 липня 2018 16:24
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 10:37
Додаткова угода на зменшення суми.pdf зміни до договору
06 липня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 10:21
49-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 49/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 49/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розпис фінансування
Номер договору про закупівлю: 49/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 49/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у розписі фінансування
Номер договору про закупівлю: 49/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 49/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розбивка фінансування
Номер договору про закупівлю: 49/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 49/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розпис фінансування
Номер договору про закупівлю: 49/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 49/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 635 350,00
UAH з ПДВ