Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні №2, вул. Попудренка,36 (код ДК 021:2015 СРV 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 437 900,00 UAH
UA-2018-05-30-001272-a ee87a41d1a5841f6b4d4f3647f2af64f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 18 червня 2018 14:57
Початок аукціону: 18 червня 2018 14:57
Очікувана вартість: 5 437 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 189,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні №2, вул. Попудренка,36 (код ДК 021:2015 СРV 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018  —  12 грудня 2018
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 13:10
Том 1 АБ.pdf
30 травня 2018 13:09
Том 2 АБ.pdf
30 травня 2018 13:09
Кошторис.zip
30 травня 2018 13:09
експерний звіт.pdf
30 травня 2018 13:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ паліат..docx
30 травня 2018 13:09
Тендерна документація паліативне.doc
30 травня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 13:10
Том 1 АБ.pdf
30 травня 2018 13:09
Том 2 АБ.pdf
30 травня 2018 13:09
Кошторис.zip
30 травня 2018 13:09
експерний звіт.pdf
30 травня 2018 13:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ паліат..docx
30 травня 2018 13:09
Тендерна документація паліативне.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-30-001272-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Інтелрембуд, Код ЄДРПОУ:39715237
Дата подання: 18 липня 2018 14:28
Скасувати Протокол № 39 від 09.07.18р
Голові тендерного комітету
КМКЛ № 2
Вороніну А.В.


Вимога
Скасувати Протокол засідання тендерного комітету КМКЛ № 2, № 39 від 09.07.2018р., щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 2, вул. Попудренка, 36 у 2018р.» ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»
ЄДРПОУ 39715237, ІПН 397152326526, р/р 26006053150286 в КГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 321842, юр. адреса : 01103, м .Київ, бульвар Дружби Народів, буд 14-16.


Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Замовник: Київська міська клінічна лікарня № 2 , ЄДРПОУ ( 25637595) Місцезнаходження : 02094, Україна, місто Київ, Дніпровський район, вул. Краківська, буд. 13.

1. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата 30.05.2018, Закупівля UA-2018-05-30-001272-а
2. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: - Протокол № 39 від 09.07.2018 р. Засідання тендерного комітету КМКЛ № 2, щодо розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» ( код ЄДРПОУ 35837877), яку було подано на закупівлю «Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 2, вул. Попудренка, 36 у 2018р.».

ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД » оскаржує дане рішення з наступних причин:
3. Згідно з Порядком і умовами проведення відкритих торгів,та вимогами Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 2, вул. Попудренка , 36 у 2018р.» учасником закупівлі, а саме ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» були порушені та не виконані наступні вимоги :
3.1. Розділ № 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагає надання календарного графіку виконання робіт, відповідно до наказу Мінрегіонбуду № 2 від 13.01.2009 р. ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» надало графік, який не відповідає вимогам даного наказу, та має іншу форму та зміст, не прописані виконавці робіт, обсяги робіт , кошторисна вартість, та обсяги передбачені для виконання. Відсутність даного документу є порушенням вимог тендерної документації.
3.2. Розділ № 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагає надання учасником закупівлі «Лист- погодження з умовами договору.» ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» не надало у складі тендерної пропозиції такий документ, чим порушило вимоги тендерної документації, та фактично не погодилось з основними умовами Договору.
3.3. Розділ № 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагає надання учасником закупівлі , відповідно ст.22 Закону, та додатку № 2 тендерної документації «Лист – погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі». ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» не надало у складі тендерної пропозиції такий документ, чим порушило вимоги тендерної документації.
3.4. Розділ 4.4 «Загальних положень » тендерної документації «Строк поставки товарів ( надання послуг, виконання робіт)» встановлює наступний термін виконання робіт – « червень 2018р.- грудень 2018 р. Роботи передбачені на 2018 р мають бути виконані та передані Замовникові до 12 грудня 2018 р. відповідно до умов договору підряду». ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» надало графік, який не тільки не відповідає Наказу № 2 Мінрегіонбуду, та в ньому ще прописано кінцевий термін виконання робіт - червень 2019 р., що є грубим порушенням вимог тендерної документації.
3.5. Розділ № 5 п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вимагає від учасника закупівлі надати «Лист щодо відсутності зауважень з боку контролюючих ( перевіряючи ) органів стосовно виконання учасником забовязань за аналогічним договором». ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» не надало у складі тендерної пропозиції такий документ, чим порушило вимоги тендерної документації.
3.6. Розділ № 5 п.1( для переможця торгів) «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вимагає від учасника закупівлі надати Довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» не надало у складі тендерної пропозиції такий документ, чим порушило вимоги тендерної документації.
3.7. Згідно додатку № 4 до тендерної документації , учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної документації в термін до 15.06.18 «Лист- згоду на обробку персональних даних.». ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» не надало у складі тендерної пропозиції такий документ, чим порушило вимоги тендерної документації, а зробило спробу закріпити документ 11.07.18р, що є спробою сфальшувати документ. Замовник закупівлі не розглядає документи надані після закінчення терміну прийому пропозицій, а саме 15.06.18 р., таким чином даний документ вважається відсутнім у складі тендерної документації.
3.8. Розділ № 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає надання у складі Пропозиції учасника закупівлі , документів які підтверджують якість матеріалів та виробів – сертифікатів якості, та санітарних висновків. ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» не надало у складі тендерної пропозиції такі документи, чим порушило вимоги тендерної документації не надавши гарантії на виконані роботи .


Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
4. ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» зважаючи на вищенаведене , вважає визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 2, вул. Попудренка, 36 у 2018р.».учасника ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» незаконним , та таким що має ознаки корупції та неправомірними з боку Замовника , а саме тендерного комітету КМКЛ № 2.
Вважаємо, дії Замовника неправомірними, такими, які вчинені в з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозиції учасника, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника
5. Замовником, у результаті неправомірної діяльності, по прийняттю незаконного рішення, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 39 від 09.07.2018 р. було порушено ч.1 ст.3 та ч.3.ст 5 Закону щодо недискримінації учасників, також не забезпечено дотримання принципу максимальної економії та ефективності бюджетних коштів та до зайвого витрачання цих коштів, при цьому є факт завдання державних збитків.
Прошу Вас:
- прийняти Вимогу ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» до розгляду.
- скасувати протокол рішення Замовника про визначення кандидата переможцем закупівлі згідно Протоколу № 39 від 07.07.2018 р.

- зобов’язати Замовника провести повторну оцінку.

ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» доводить до Вашого відома, що в разі незадоволення законних вимог викладених в Вимозі, ми гарантовано звернемось до Департаменту захисту економіки НПУ та Антимонопольного комітету України.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»;
код ЄДРПОУ 39715237;
місце реєстрації юридичної особи : 01103, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 14-16.


Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» Веред С.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2018 12:09
Директору ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД»
Веред С.О.

Київська міська клінічна лікарня №2 уважно розглянула Вашу вимогу від 18.07.2018 №31 щодо скасування протоколу замовника №39 та зобов’язання проведення повторної оцінки.
Відповідно до абз. 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
1. Відповідно до п. 2.4. Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіон будом від 13.01.2009 року №2 «Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1». Виходячи з чого, календарний графік, наданий в пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» містить основні вимоги щодо можливості контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим. Календарний графік робіт узгоджується перед підписанням договору підряду та є його невід’ємною частиною.
2. В пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» наявний гарантійний лист від 14.06.2018 року №14/06-3 про зобов’язання виконання робіт без авансового платежу та погодженням виконання вимоги замовника на умовах, що зазначені в проекті договору. Також надано підписаний проект договору з договірною ціною, що є фактично погодження з умовами договору.
3. В розділі 6 та додатку 2 тендерної документації «Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі» не вимагався.
4. В календарному графіку, наданому в пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», вказано кількість місяців від дати початку робіт. Календарний графік робіт узгоджується перед підписанням договору підряду та є його невід’ємною частиною.
5. В пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» наявний лист від 13.06.2018 року №13/06-7 про відсутність у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою, що є доказом про відсутність зауважень з боку контролюючих органів. Інформація була також перевірена сайті Київаудиту.
6. ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», як переможець торгів, надав документи згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі лист-роз’яснення надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Інформація також була перевірена в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
7. Лист-згоду на обробку персональних даних учасником було надано. Дана інформація не впливає на зміст тендерної пропозиції.
8. В пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» наявний гарантійний лист від 14.06.2018 року №14/06-10 про якість матеріалів та виробів. На першу вимогу замовника відповідні сертифікати та інші документи, які засвідчують якість і безпеку матеріалів, що будуть використовуватись в капітальному ремонті будуть надані.
9. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має повноважень проводити повторну оцінку.
10. Тендерний комітет лікарні встановив, що ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у своїй пропозицій надав недостовірну інформацію щодо відсутності зауважень з боку контролюючих органів. В ухвалі Голосіївського районного суду по Справі №752/19998/17 зазначено, що, зокрема, TOB «ІНТЕЛРЕМБУД» та іншими суб'єктами господарювання, було розтрачено «перераховані державні кошти, шляхом штучного завищення вартості проведених робіт на об'єктах, проведення безтоварних операцій з рядом суб'єктів підприємницької діяльності, створених з ознаками фіктивності, в результаті чого державному бюджету України завдано майнової шкоди на загальну суму 192 736 176 грн., що є особливо великими розмірами. Зазначені вище обставини підтверджуються аналітичним дослідженням від 28.03.2017 ГУ ДФС у місті Києві, відповідно до якого за результатами проведеного дослідження, щодо дотримання вимог діючого законодавства при проведенні фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, навчально-учбових закладів, суб'єктів господарювання, за період січень 2016 року - березень 2017 року, вбачаються ознаки привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем посадовими особами.»
11. Тендерний комітет вивчив надані TOB «ІНТЕЛРЕМБУД» копії аналогічних договорів та вважає, що діяльність TOB «ІНТЕЛРЕМБУД» має тенденцію до значного збільшення об’єму додаткових робіт, в зв’язку з чим значно збільшується сума основного договору.
Крім того, ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Тобто, ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» як учасник мав право звернутися до замовника з вимогою щодо своєї поданої тендерної пропозиції, але не скористався своїм правом.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерний комітет КМКЛ №2 не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», скасування протоколу замовника №39 та проведення повторної оцінки.

Документи подані скаржником

18 липня 2018 14:28
Вимога

Документи

23 липня 2018 12:09
Лист на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕКС" 4 856 433,80
UAH з ПДВ
4 829 244,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтелрембуд 5 171 877,01
UAH з ПДВ
4 854 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ" 5 216 917,19
UAH з ПДВ
4 855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля" 5 432 962,41
UAH з ПДВ
5 115 810,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 5 357 375,36
UAH з ПДВ
5 330 185,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДРЕМГАРАНТ" 5 416 901,90
UAH з ПДВ
5 356 901,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2018 20:39
1.ZIP
14 червня 2018 20:29
4.ZIP
14 червня 2018 20:29
3.ZIP
14 червня 2018 20:29
2.ZIP

Публічні документи

22 червня 2018 10:21
Новий КОШТОРИС
22 червня 2018 10:21
Нова ПРОПОЗИЦІЯ
20 червня 2018 13:32
банківська гарантія
20 червня 2018 13:32
банківська гарантія
14 червня 2018 18:26
Серт-т двері МДФ.pdf
14 червня 2018 18:26
Серт-т ліноліум.pdf
14 червня 2018 18:26
Серт-т профілі ГК.pdf
14 червня 2018 18:26
15 Ліцензія АВК.pdf
14 червня 2018 18:26
12 Копія Ліцензії.pdf
14 червня 2018 17:45
Виписка.ЄДР БАНКpdf
14 червня 2018 17:44
КОШТОРИС 1 4062018123015.pdf
14 червня 2018 17:44
2 Протокол завірений.pdf
14 червня 2018 17:44
ДОВІДКА_МВС_04.06.2018.pdf
14 червня 2018 17:44
Дог. 133 17.10.17р КМЦ РПМ.pdf
14 червня 2018 17:44
Дог. 62 КМЦ РПМ 23.06.17р..pdf
14 червня 2018 17:44
19 ДУ Договір 78.pdf
14 червня 2018 17:44
19 Договір Комарова 78.pdf
14 червня 2018 17:44
Банк вIдкриття_рахунку.pdf
14 червня 2018 17:44
ФІНЗВІТ 2017.pdf

Публічні документи

14 червня 2018 12:57
Довідки з банку.pdf
14 червня 2018 12:57
Довідка про довкілля.pdf
14 червня 2018 12:57
Установчі документи.pdf
14 червня 2018 12:57
1 кв. 2018 р. завер.pdf
14 червня 2018 12:57
Банківська гарантія.zip
14 червня 2018 12:57
Довідки ч 1,2 ст. 17.pdf
14 червня 2018 12:57
Кошторис.rar
14 червня 2018 12:57
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 08:11
Електронний підпис
15 червня 2018 08:09
9 ---ТЕНДЕР -- 5432962_41 грн.imd
15 червня 2018 08:09
Статут.pdf
15 червня 2018 08:09
Про директора Воля.pdf
15 червня 2018 08:09
Лист щодо ст 17.pdf
15 червня 2018 08:09
Дозвіл Ліцензія.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 7.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 6.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 5.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 4.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 3.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 2.pdf
15 червня 2018 08:09
До договору МОУ 1.pdf
15 червня 2018 08:09
Договір МОУ.pdf
15 червня 2018 08:09
Довідка про досвід.pdf
15 червня 2018 08:09
Витяг.pdf
15 червня 2018 08:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2018 10:12
Довідка з ДПІ 16_07_18
17 липня 2018 10:12
Довідка з ДПІ за 16.07.18
11 липня 2018 13:40
Кошторис (11_07_18)
11 липня 2018 13:40
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
11 липня 2018 13:40
Лист-розяснення
11 липня 2018 13:40
Інформаційний лист
14 червня 2018 20:14
Лист-відгук Лікарня 9.pdf
14 червня 2018 20:14
Подяка Центр ока.pdf
14 червня 2018 20:14
Відгук про співпрацю.jpg
14 червня 2018 20:14
Проект договору.pdf
14 червня 2018 20:14
Договір 82 (Центр ока).pdf
14 червня 2018 20:14
Договір 29-09 (Лікарня 9).pdf
14 червня 2018 20:14
Інформація про МТБ.pdf
14 червня 2018 20:14
Кошторис pdf.zip
14 червня 2018 20:14
Кошторис pdf.rar
14 червня 2018 20:14
Лiцензiя_димовидалення.doc
14 червня 2018 20:14
Додаток_до_Лiцензii_1.jpg
14 червня 2018 20:14
Лiцензiя_1.jpg
14 червня 2018 20:14
Ліцензія.zip
14 червня 2018 20:14
Довереность Рыжий.zip
14 червня 2018 20:14
Гарантия_3687.zip
14 червня 2018 20:14
Фінансовий звіт.pdf
14 червня 2018 20:14
Виписка з ДержРеєстру.pdf
14 червня 2018 20:14
Довідка про майно.pdf
14 червня 2018 20:14
Довідка про доходи.pdf
14 червня 2018 20:14
Лист-розяснення.pdf
14 червня 2018 20:14
Довідка про довкілля.pdf
14 червня 2018 20:14
Гарантійний лист.pdf
14 червня 2018 20:14
Інформаційний лист.pdf
14 червня 2018 20:13
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕКС"

ТОВ Інтелрембуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ"

ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля"

ТОВ Абсолют-Клімат

ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДРЕМГАРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕКС"
#30020288
Відхилено 4 829 244,30
UAH з ПДВ
19 червня 2018 16:56
ТОВ Інтелрембуд
#39715237
Відхилено 4 854 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 15:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ІНВЕСТ"
#32247200
Відхилено 4 855 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 14:53
ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля"
#41039343
Відхилено 5 115 810,50
UAH з ПДВ
02 липня 2018 15:59
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 5 330 185,86
UAH з ПДВ
09 липня 2018 13:40

Документи

19 червня 2018 16:56
Електронний підпис
19 червня 2018 16:55
протокол 35.pdf

Документи

22 червня 2018 15:11
Електронний підпис
22 червня 2018 15:11
протокол 36.pdf

Документи

26 червня 2018 14:53
Електронний підпис
26 червня 2018 14:52
протокол 37.pdf

Документи

02 липня 2018 15:59
Електронний підпис
02 липня 2018 15:58
протокол 38.pdf

Документи

09 липня 2018 13:40
Електронний підпис
09 липня 2018 13:39
протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
5 330 185,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2018 13:40
Електронний підпис
09 липня 2018 13:39
протокол 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:42
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 14:09
додаткова 1.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 14:09
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 11:15
додатки до договору 102.pdf укладений
26 липня 2018 11:13
договір 102 кап.рем.паліат..pdf укладений
26 липня 2018 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; 1. Відповідно довідки про зміни до кошторису на 2018 від 28.11.2018 №08/1 внести зміни до даного Договору та викласти п. 3.1 в наступній редакції: «Ціна даного Договору є твердою та складає: 5330185,86 грн. (П’ять мільйонів триста тридцять тисяч сто вісімдесят п’ять гривень 86 копійок) в т.ч. ПДВ 888364,31 грн. Сума Договору на 2018 рік складає 5330185,86 грн. (П’ять мільйонів триста тридцять тисяч сто вісімдесят п’ять гривень 86 копійок) в т.ч. ПДВ 888364,31 грн.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 330 185,86
UAH з ПДВ