Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легень
Respiratory equipment
Очікувана вартість
12 400 000,00 UAH
UA-2018-05-30-000497-b ac0d4c7b4414421894500cd5f82fd11a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берднікова Юлія Олександрівна

+380612322706 zakupki_uoz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37591417
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 20А
Контактна особа: Берднікова Юлія Олександрівна
+380612322706
zakupki_uoz@i.ua
Додаткові контактні особи: Моїсеєва Катерина Олександрівна
+380612241078
2241078@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Health Zaporizhzhya City Council
National ID: 37591417
Contact point: Berdnikova Yuliya Aleksandrovna
+380612322706
zakupki_uoz@i.ua
Additional contacts: Moiseieva Kateryna
+380612241078
2241078@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2018 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 15:35
Початок аукціону: 23 липня 2018 13:07
Очікувана вартість: 12 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 травня 2018 15:30
Enquiries until: 22 червня 2018 15:35
Complaints submission until: до 28 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2018 15:35

Information

Estimated total value: 12 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Respiratory equipment
CPV: 33150000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2018 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 15:30
ТД Апарат ШВЛ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог
Дата подання: 30 травня 2018 16:20
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:48
Добрий день! Просимо пояснити з яких розрахунків мінімальний потік повітря від турбіни має бути від 260 л/хв.(пункт 2.6. Апарат повинен працювати від вбудованої турбіни з максимальним потоком не менше 260 л/хв. Турбіна повинна забезпечувати безперебійну роботу навіть при відсутності подачі кисню). А також, пункт 5.5 Наявність візуального відображення стану легеневої механіки у вигляді зображення картини легень. Зображення (форма) легень повинне змінюватися при зміні податливості легеневої тканини або опору дихальних шляхів, а також при появі у пацієнта спонтанних вдихів. Не зрозуміло як і яким чином ця функція впливає на ефективність проведення процедури штучної вентиляції легень. Чому стан легеневої механіки має бути саме «у вигляді зображення легенів»? У різних виробників в апаратах ШВЛ стан легеневої механіки може бути відображеним при зміні податливості легеневої тканини, опору дихальних шляхів або при появі спонтанних вдихів у пацієнта іншим чином (цифровим, графічним тощо). Крім того, щоб побачити стан легеневої механіки зовсім не обов’язково заходити в додаткові вкладки або здійснювати спеціальні налаштування. Оскільки більшість сучасних апаратів ШВЛ сконструйовано із врахуванням мінімізації дій медичного персоналу, виробник зазвичай передбачає відображення показників для оцінки стану пацієнта самим доступним способом. До того ж саме «зображення легенів» наявне лише в апаратах виробництва «Hamilton». Просимо, надати роз’яснення та внести зміни в даний пункт у вигляді передбачення можливості надання відображення оцінки стану пацієнта іншим способом ніж у вигляді «зображення легенів» Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
У вимозі зазначено «турбіну з максимальним потоком», а не з мінімальним, тобто, максимальний потік повинен бути «не менше 260 л/хв». При проведенні ШВЛ у активних пацієнтів, важливо щоб вентиляція була синхронізованою з активними вдихами пацієнта. Одним з важливих параметрів синхронізації є показник «швидкості досягнення рівня тиску», а він напряму залежить від можливості вентилятора подати високий потік до пацієнта. При недостатній швидкості потоку, пацієнт буде десинхронізуватися з вентилятором, що призведе до зростання роботи дихання, збільшення кількості патологічних змін в організмі пацієнта, подовження тривалості вентиляції. Також, можливість подачі високого потоку, важливе значення має при проведенні неінвазивної вентиляції, особливо при високих витоках. Крім того, інспіраторний потік, при проведенні синхронізованої ШВЛ, повинен становити не менше 45—60 л/хв, якщо ж вентиляційні потреби пацієнта зростають, то рекомендують його підвищувати у 4-5 раз. На сьогоднішній день багато виробників дихальних апаратів конструюють інтерфейс сучасних апаратів з урахуванням потреб медиків. Так, функцію відображення стану легеневої механіки «у вигляді зображення легень» мають такі виробники як: IMT (Швейцарія), Ютас (Україна), Hamilton (Швейцарія), Dräger (Німеччина). Респіраторний моніторинг – є дуже важливою складовою сучасних апаратів штучного дихання. І кількість показників моніторингу зростає з прогресом науки та найновіших технічних розробок. Побічні респіраторні проблеми медики виявляють і лікують швидше, якщо використовують графічні, а не звичайні дисплеї, оскільки числові показники і діаграми не є оптимальною формою представлення медичної інформації. Крім того, дана функція забезпечує зниження робочого навантаження.
щодо надання документу згідно технічного регламенту
Дата подання: 12 червня 2018 12:09
Дата відповіді: 13 червня 2018 11:02
Добрий день! Звертаємося до Вас із наступним. Пунктом 2 Загальних вимог, викладених у Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або в) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонується медичний виріб, строк дії Свідоцтва про державну реєстрацію якого закінчується до 1 липня 2016 року, у такому разі запропонований товар повинен бути ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу. Для підтвердження зазначеного Учасником торгів у складі тендерної пропозиції необхідно подати завірену копію митної декларації або документу, підтверджуючого дату виготовлення запропонованого товару, або іншого документу, який підтверджує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу. Разом з цим, Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 року № 753 (далі – Технічний регламент), передбачено, що процедура оцінки відповідності медичних виробів, що не підлягають самодекларуванню, може проводитися двома способами: перший спосіб: оцінка відповідності (інспектування) кожної завезеної партії товару, що передбачає видачу сертифіката на конкретну партію (поставку) медичних виробів за результатами проведення експертизи документації та випробувань зразків виробу; другий спосіб: шляхом оцінювання системи управління якістю виробничої дільниці (аудиту), за результатами чого видається сертифікат відповідності на медичний виріб строком на 5 років. Враховуючи зазначене, Учасник згідно з вимогами Технічного регламенту має право провести процедуру оцінки відповідності конкретної партії медичних виробів при її ввезенні на територію України, а отже на момент подачі тендерних пропозицій Учасник не може надати копію документа, що підтверджує введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу. З огляду на вищевикладене, відповідні документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами Технічного регламенту на запропоноване обладнання, будуть надані при його поставці (дане не суперечить Технічному регламенту). Отже, просимо Вас роз’яснити, чи може Учасник надати лист-гарантію, що на момент поставки запропонованого обладнання Учасник надасть копію документа, що підтверджує введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Учасник може надати гарантійний лист, що надасть документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту при постачанні товару.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 липня 2018
UA-2018-05-30-000497-bac0d4c7b4414421894500cd5f82fd11a
Найменування: Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37591417
Місцезнаходження: 69001, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 20А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТехМедКонтракт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 липня 2018 14:05
Протокол
17 липня 2018 14:07
Електронний підпис

Документи

17 липня 2018 14:05
Протокол
17 липня 2018 14:07
Електронний підпис

Публічні документи

25 липня 2018 15:08
Довідки переможця.pdf
25 липня 2018 15:07
Довідки переможця.pdf
27 червня 2018 16:47
6. Технічна частина.pdf
27 червня 2018 16:47
2. Повноваження.pdf
27 червня 2018 16:47
3. Статут.pdf
27 червня 2018 16:47
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 червня 2018 16:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

17 липня 2018 14:04
Протокол
17 липня 2018 14:06
Електронний підпис

Публічні документи

02 липня 2018 14:29
Аналог. договори 1.pdf
02 липня 2018 14:17
Банківські довідки.PDF
02 липня 2018 14:17
Статут, витяг.PDF
02 липня 2018 14:17
Авторізац.PDF
02 липня 2018 14:17
Серт. відп., додатки.PDF
02 липня 2018 14:17
Документ перемож.PDF
02 липня 2018 14:17
Стаття17.PDF
02 липня 2018 14:17
Чинне законод.PDF
02 липня 2018 14:17
Проект догов.PDF
02 липня 2018 14:17
Персонал дані.PDF
02 липня 2018 14:17
Інформ учасника.PDF
02 липня 2018 14:17
Свідоц пдв.PDF
02 липня 2018 14:17
Протокол наказ.PDF
02 липня 2018 14:17
Аналог догов.PDF
02 липня 2018 14:17
Наявн працівн.PDF
02 липня 2018 14:17
МТБ.PDF
02 липня 2018 14:17
Відпов техн вимог.PDF
02 липня 2018 14:17
Інструкц каріна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТехМедКонтракт"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 12 264 000,00
UAH з ПДВ
12 264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТехМедКонтракт" 12 332 800,00
UAH з ПДВ
12 332 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2018 15:08
Довідки переможця.pdf
25 липня 2018 15:07
Довідки переможця.pdf
27 червня 2018 16:47
6. Технічна частина.pdf
27 червня 2018 16:47
2. Повноваження.pdf
27 червня 2018 16:47
3. Статут.pdf
27 червня 2018 16:47
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 червня 2018 16:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

ТОВ "ТехМедКонтракт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 12 264 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 16:41

Документи

24 липня 2018 16:41
Електронний підпис
24 липня 2018 16:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
12 264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2018 16:41
Електронний підпис
24 липня 2018 16:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 16:14
Дод.угода_2_до_дог.15_цз.PDF зміни до договору
05 листопада 2018 16:10
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 11:32
Дод.угода_2_до_дог.15_цз.PDF зміни до договору
05 листопада 2018 11:30
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 16:44
Дод.угода_1_до_дог.15_цз.PDF зміни до договору
18 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 14:58
Договір укладений
06 серпня 2018 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в банківські реквізити учасника-переможця
Номер договору про закупівлю: 15/Цз
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/Цз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в терміни поставки товару
Номер договору про закупівлю: 15/Цз
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/Цз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технична помилка при зазначенні дати підписання додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 15/Цз
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/Цз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 12 264 000,00
UAH з ПДВ