Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного комплексу «Шахтар» в м. Червонограді Львівської області» Коригування
Очікувана вартість
17 963 754,40 UAH
UA-2018-05-30-000313-c 671c23206b34403390540d62875a7b91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Петро Степанович

+380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 11:30
Очікувана вартість: 17 963 754,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 963,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція спортивного комплексу «Шахтар» в м. Червонограді Львівської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, Спортивний комплекс «Шахтар»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2018 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 16:59
Рішення про внесення змін ТД.docx
13 червня 2018 16:59
Тендерна документація_нова редакцiя.doc
13 червня 2018 16:59
Технічне завдання_нова редакція.docx
06 червня 2018 15:51
Рішення про внесення змін ТД.docx
30 травня 2018 12:14
Проект договору.docx
13 червня 2018 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 червня 2018 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 14:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 16:59
Рішення про внесення змін ТД.docx
13 червня 2018 16:59
Тендерна документація_нова редакцiя.doc
06 червня 2018 15:51
Тендерна документація_нова редакцiя.doc
30 травня 2018 14:42
Тендерна документація.doc
30 травня 2018 12:14
Тендерна документація.doc
13 червня 2018 16:59
Технічне завдання_нова редакція.docx
30 травня 2018 12:14
Технічне завдання.docx
06 червня 2018 15:51
Рішення про внесення змін ТД.docx
30 травня 2018 12:14
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2018 09:47
Дата відповіді: 05 червня 2018 16:23
Просимо підтвердити, що під аналогічним договором розуміється будь-який договір на виконання загально-будівельних робіт (будівництво/реконструкція/ремонт) будь-якого об'єкта складності та призначення, з замовником будь-якої форми власності (державним чи комерційним). Наприклад, виконання робіт по реконструкції теплового пункту, ремонту лікарні, або схожі будуть вважатись аналогічними? Також просимо підтвердити, що під поняттям " на об’єкт який повністю виконаний " мається на увазі успішне завершення виконання робіт по аналогічному договору, згідно замовленого обсягу робіт, про що зазначається в Листі-відгуку ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання БМР з певного виду робіт, який зазначений у предметі закупівлі, наприклад: реконструкція, будівництво, капітальний ремонт. Об’єкт повністю виконаний – виконані всі умови, які передбачені договором підряду.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БІЗНЕС КОНЕКТ, Код ЄДРПОУ:41496079
Дата подання: 01 червня 2018 11:42
Щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до підпункту 5 пункту 3.9. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено:
"5. Копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2* (у разі якщо передбачено законодавством).
* клас наслідків (відповідальності) - СС2."
Тобто, від учасника вимагається надання ліцензії на виконання всіх видів робіт, що вказані в Технічному завданні.
Технічне завдання містить різнопланові роботи, які можуть виконуватись різними за профілями діяльності компаніями.
Така вимога тендерної документації значно зменшую коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та порушує принципи та положення Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо внести зміни в підпункт 5 пункту 3.9. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо можливості надання ліцензії також субпідрядною організацією та викласти його в редакції:
"5. Копію ліцензії (генпідрядника чи субпідрядника) на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2* (у разі якщо передбачено законодавством).
* клас наслідків (відповідальності) - СС2."
Звертаємо увагу, що саме в такій редакції викладено наступний пункт тендерної документації щодо надання дозволів:
"6. Копія чинних дозволів (генпідрядника чи субпідрядника) на виконання робіт з підвищеної небезпеки (проведення зварювальних робіт, роботи в колодязях, траншеях, котлованах, а також земляні роботи, що проводяться на глибині понад 2 м, тощо) відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку №2.*"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2018 16:27
Ваше звернення прийнято до вiдома, вiдповiднi змiни буде внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 12 липня 2018 01:08
Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід"
Вимагаємо на основі обгрунтування в супровідній документації "Вимога спорткомплекс Шахтар з додатками": Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 10 липня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що пропозиція товариства найбільш економічно вигідна, а тендерна документація товариства відповідає вимогам тендерної документації. Також повідомляємо, що у випадку відмови скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід» дана скарга буде направлена в АМКУ. Наголошуємо, що основним і єдиним критерієм оцінки тендерної документації є ціна і намагання замовника здійснити дану закупівлю за ціною на один мільйон дорожче за нашу пропозицію має всі ознаки корупції. По даному факту нами буде подана заява в ГУ Національної поліції України у Львівській області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 16:19
Розглянувши вимогу UA-2018-05-30-000313-c.c2 від 12.07.2018 Замовник повідомляє , що дотримався всіх вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Послідовність подій оформлені протоколами та повідомленням про намір, де вказані всі підстави для відхилення та акцепту щодо Учасників.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 12 липня 2018 23:33
Вимога про надання пояснень щодо прирскореного аналізу трьох пропозицій за один день і оформлення протоколу
Вимагаємо надати пояснення чому після отримання вимоги по вибору переможця в тендері №2512916 Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник замовником торгів за один день було проведено аналіз трьох пропозицій і вибрано переможця по тендеру №2522273 «Реконструкція спортивного комплексу «Шахтар» в м. Червонограді Львівської області» Коригування. На момент вибору переможця замовнику були відомі всі недоліки тендерної документації ТОВ "Шлях", але, не зважаючи на недоліки, замовник вибрав переможця, пропозиція якого на 1 090 000, 00грн дорожча за пропозицію ТзОВ "Престиж-Захід". ЦЕ, БЕЗ СУМІНВУ, КОРУПЦІЯ. Також вимагаємо надати поясненя чому "протокол 2 Шахтар" про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід" від 10 липня 2018 року оформлений в м. Львів, а не в м. Червоноград по місцю знаходження Замовника . Є всі підстави вважати, що даний протокол оформлений в офісі ТОВ "Шлях", пропозиція якого на мільйон дорожча за пропозицію ТзОВ "Престиж-Захід", але, не зважаючи на десяток невідповідностей вимогам тендерної документації, пропозиція ТОВ "Шлях" обрана переможцем, і в протоколі від 11 липня 2018 року вказано, що тендерна пропозиція ТОВ "Шлях" відповідає тендерній документації Замовника. Звертаю увагу на те, що протокол від 11 липня 2018 року оформлений в м. Червоноград, тобто по місцю знаходження Замовника. ТзОВ "Престиж-Захід" буде звертатись до Національної поліції України з вимогою перевірити факт корупційної змови з метою розкрадання півтора мільйона державних коштів службовими посадовими особами Червоноградської міської ради, а саме міським головою та керівником відділу капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради. Також дана інформація буде розміщена в соціальних мережах і надіслана до громадських організацій, які займаються відстеженням порушень у сфері державних закупівель. Замовник торгів буде нести кримінальну відповідальність!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 16:23
У відповідь на вимогу UA-2018-05-30-000313-c.b4 від 12.07.2018 тендерний комітет зазначає, що відповідно до ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. З огляду на вищенаведене зрозуміло, що така норма є диспозитивною, та Замовником вирішується на власний розсуд, адже заборона розгляду декількох пропозицій Учасників в один день відсутня. Замовник вправі переглянути одна за одною найбільш економічно вигідні пропозиції у зручний для нього час із дотриманням строків, що передбачені Законом.
Також надаємо пояснення чому "протокол 2 Шахтар" про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід" від 10 липня 2018 року оформлений в м. Львів, а не в м. Червоноград по місцю знаходження Замовника. Тендерний комітет зазначає, що при формуванні протоколів розгляду пропозицій Учасників було допущено технічну помилку, яка не впливає на кваліфікацію учасника та запевняємо, що будь-які звинувачення щодо змови є безпідставними, бо місцезнаходження Замовника у цих же протоколах вказано правильно. Щодо цього питання тендерним комітетом вже сформовано протокол про виправлення помилки.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 17 липня 2018 21:43
Вимагаємо надати інформацію щодо переваг пропозиції переможця
На підставі абзацу 2 пункту 1 статті 32 ЗУ Про публічні закупівлі вимагаємо надати інформацію щодо переваг пропозиції переможця порівняно з пропозицією ТзОВ "Престиж-Захід".
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2018 19:21
Вся інформація та послідовність дій тендерного комітету відображена протоколами розгляду учасників та повідомленням про намір. Вищевказана інформація є відкритою, ознайомитись з якою може будь-яка особа. До того ж Закон не передбачає можливості надання інформації щодо переваг пропозиції одного учасника над іншим, тому з метою дотримання вимог Закону та передбачений у ньому принципів здійснення закупівель Замовник не може надати таку інформацію.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 20 липня 2018 20:05
Вимагаємо надати додаткову інформацію
Якщо Замовник не знає ЗУ про публічні закупівлі, то нагадуємо абзац 2 пункту 1 статті 32 ЗУ про публічні закупівлі, де чітко вказано "щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника".
Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 15:02
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вся інформація та послідовність дій тендерного комітету відображена протоколами розгляду учасників та повідомленням про намір. Вищевказана інформація є відкритою, ознайомитись з якою може будь-яка особа.
Додатково повідомляємо, що пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" було відхилено через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники мають подати відомості у таблиці згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, то подаються копії договорів оренди (лізингу), чи надання транспортних послуг, та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. У довідці № 75 від 11.06.2018 р. вказано про намір залучити до виконання робіт техніку, орендовану у ФОП Тетерка, а саме: сідлові тягачі та напівпричепи самоскиди, однак, цю інформацію не підтверджено ані договорами оренди, ані копіями технічних паспортів;
- згідно п. 2.1. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, учасники мають подати довідку про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Інформація підтверджується документами про освіту а/аюо підвищення кваліфікації. У складі тендерної пропозиції немає документів про освіту та/або підвищення кваліфікації на Овчіннікова О.В.
Перевага учасника, якого визначено переможцем закупівлі полягає в тому, що документи його пропозиції відповідають вимогам тендерної документації, на відміну від документів тендерної пропозиції скаржника.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 12 липня 2018 13:51
Вимагаємо скасувати проткол від 11.07.2018 і намір укласти договір з ТОВ "Шлях"
Вимагаємо на основі обгрунтування в супровідній документації "Вимога спорткомплекс Шахтар 2": Скасувати протокол від 11.07.2018 року і намір укласти договір з ТОВ "Шлях". Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Шлях» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником обрано переможця ціна пропозиції якого на один мільйон дев'яносто тисяч дорожча за пропозицію ТзОВ "Престиж-Захід" і має десятки невідповідностей щодо умов тендерної документації: 1. Учасником надано скановані оригінали наказу і протоколу зборів засновників замість копій, як вимагала тендерна документація. 2. Учасник подав не заповнену скан-копію проекту договору. 3.Відповідно до наданої довідки МТБ в учасника повністю відсутнє обладнання і транспорт для виконання робіт по благоустрою. 4. ТОВ «Шлях» надало скановані оригінали договорів оренди автотехніки і оренди башкрана замість копій. 5. Підписантом обох договорів на оренду автотехніки і башкрана виступає директор ТОВ «Шлях» Лукіна В.Г. але підписи на договорах різні. 6. Відповідно до наданої довідки в організації наявні лише 5 робітників. 7. ТОВ «Шлях» надало сканований оригінал аналогічного договору замість копії. 8. В пропозиції ТОВ «Шлях» на жодній сторінці не зазначено посаду, прізвище і дату підпису, що було вимогою тендерної документації. 9. Локальні кошториси і відомість ресурсів подані в форматі WORD і не містять підписів і печаток. 10. ТОВ «Шлях» не надало жодного власного дозволу на роботи з підвищеною небезпекою. 11. Інформація про субпідрядників не відповідає тендерній документації. 12. Відсутній субпідрядник на виконання робіт по благоустрою попри те, що в самого учасника відсутнє обладнання і працівники для виконання даних робіт. 13. Відсутня довідка про надання покриття банківської гарантії. 13. В ТОВ "Шлях" відповідно до інформації на офіційному сайті державної фіскальної служби http://sfs.gov.ua/businesspartner платник податків має податковий борг зі сплати податків і зборів, а також відповідно до поданої учасником інформації в ТОВ "Шлях" наявна прострочена заборгованість по сплаті кредиту і відсотків. Вибір замовником даної компанії переможцем має всі ознаки корупції. По даному факту нами буде подана заява в ГУ Національної поліції України у Львівській області. Також дана інформація буде надіслана в громадські організації та розміщена в соціальних мережах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 16:24
У відповідь на вимогу UA-2018-05-30-000313-c.c3 від 12.07.2018 року Замовником детально розглянуто та опрацьовано вказану інформацію. А тому зазначаємо, що невідповідності про які вказує ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" щодо обраного переможця ТОВ «Шлях» слід кваліфікувати як формальні (несуттєві) помилки відповідно до ч.3 Розділу 3 тендерної документації, де міститься їх перелік. А тому Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в тендерній документації, до того ж вищевказані невідповідності не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а відтак не впливають на суть пропозиції Учасника вцілому.
Щодо інформації про податковий борг зі сплати податків і зборів та наявності простроченої заборгованості зі сплати кредиту і відсотків ТОВ «Шлях», то відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» оригінали документів та інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону надає лише Учасник-переможець у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Натомість у складі пропозиції Учасник вправі подати відомості, що стосуються вимог ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у довільній формі.
Саме тому замовником торгів було прийнято рішення скористатися своїм правом згідно документації не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру та визнати пропозицію учасника ТОВ «Шлях» такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам документації. Відтак, Замовником в повному обсязі дотримано всіх вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому відсутні підстави для звинувачень щодо корупційних ознак.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 13 липня 2018 10:26
Вимагаємо скасувати проткол від 11.07.2018 і намір укласти договір з ТОВ "Шлях"
Вимагаємо скасувати протокол від 11.07.2018 року і намір укласти договір з ТОВ "Шлях" та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Шлях» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. В тендерній документації Додаток 4 надано форму ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, в якій вказано: ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” оформлюється та подається за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. Вимагаємо відхилити тендерну проппозицію ТОВ "Шлях" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: В формі ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ вказано: (назва предмета закупівлі в родовому відмінку), (назва замовника в орудному відмінку). ТОВ "Шлях" подав тендерну пропозицію в якій назва об'єкта вказана в називному відмінку, а назва замовника вказана в родовому відмінку з називним . Отже, учасник відступив від даної Замовником форми, і тому тендерна пропозиція ТОВ "Шлях" не відповідає вимогам тендерної документації. Помилки в ціновій пропозиції не можуть бути формальними, а невміння учасника відміняти не звільняє його від дотримання умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 16:24
У відповідь на вимогу UA-2018-05-30-000313-c.b5 від 13.07.2018 року Замовником передбачено у тендерній документації, а саме ч.3 Розділу 3 перелік формальних (несуттєвих) помилок до яких належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. В цьому ж переліку наявні орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 17 липня 2018 20:49
Вимагаємо скасувати проткол від 11.07.2018 і намір укласти договір з ТОВ "Шлях
Вимагаємо скасувати проткол від 11.07.2018 і намір укласти договір з ТОВ "Шлях" оскільки в тендерній пропозиції ТОВ "Шлях" відсутній диплом, що підтверджує кваліфікацію директора. Також з огляду на вік директора ТОВ "Шлях" (84 роки), ТзОВ "Престиж-Захід" буде звертатись з заявою до Управління Національної поліції з вимогою перевірити автентичність підпису даної особи на документах поданих в складі тендерної документації ТОВ "Шлях". Лукіна Валентина Григорівна 1934 року народження являється директором ТОВ "Шлях" з 2016 року і даний факт дає нам підстави вважати, що дана компанія має всі ознаки фіктивності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2018 19:19
Згідно вимог тендерної документації надання диплому або документу, що підтверджує кваліфікацію директора не вимагається, а тому не може бути підставою для відхилення Учасника. Вимога щодо надання документів про освіту чи підвищення кваліфікації стосується лише основних спеціалістів (інженерно-технічних) працівників.
Щодо можливої фіктивності учасників торгів та автентичності підпису директора то відповідно до Закону це питання не відносить до компетенції Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 17 липня 2018 22:22
Вимагаємо надати інформацію щодо пропозиції ТОВ "Шлях"
Вимагаємо надати розяснення яким чином Замовник вважає формальними наступні невідповідності пропозиції переможця ТОВ "Шлях", а саме:
1. Відсутність диплому про кваліфікацію директора Лукіної Валентини Григорівни 1934 р/н.
2. Відсутність техніки для виконання робіт по благоустрою.
3. Відсутність робітників будівельних професій.
4. Подання невірної інформації в довідці про субпідрядників.
5. Відсутність в ТОВ "Шлях" дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
6. Різні підписи Лукіної Валентини Григорівни на договорах оренди автотранспорту і баштового крана.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2018 19:20
Детально розглянувши вимоги, тендерний комітет надає відповіді по пунктах, відповідно до вищевказаної вимоги
1. Відповідно до вимог тендерної документації надання диплому або документу, що підтверджує кваліфікацію директора не вимагалось. В той же час, пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання відомостей про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення (подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку). Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Учасником ТОВ "Шлях" надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників учасника для виконання замовлення та документи, що підтверджують освіту всіх посадових осіб учасника, які вказані в цій довідці, чим виконано вимоги тендерної документації.
2. Учасником ТОВ «Шлях» надано перелік техніки, яка необхідна для виконання робіт. З огляду на подану матеріально-технічну базу Замовник вважає достатньою таку кількість техніки для виконання умов договору та робіт.
3. У довідках про персонал, наданих ТОВ «Шлях», наявна інформація про 4 інженерно-технічних працівників та 6 працівників основних будівельних професій. Крім того, учасником зазначено про додаткове залучення 38 робітників та 12 робітників субпідрядних організацій. Таким чином, ТОВ "Шлях" виконано вимоги тендерної документації.
4. У складі пропозиції надана довідка про залучення субпідрядних організації. Вказану вимогу тендерний комітет просить більш деталізувати для подальшого аналізу пропозиції Учасника.
5. Учасником надано відповідні дозволи на виконання робіт з підвищеною небезпекою, до того ж ТОВ "Шлях" надає відомості про залучення субпідрядних організацій на які теж надає відповідні дозволи та ліцензії, відтак вважаємо дотриманими вимоги документації
6. Зауваження щодо підпису не може бути взяте до уваги тендерним комітетом, оскільки це питання не входить до компетенції Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000313-c.a10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 20 липня 2018 20:44
Вимога щодо диплому керівника
Відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 року №336 "Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності": Посаду керівника підприємства може займати соба, що має вищу освіту і диплом магістра, а також стаж п'ять років на посадах нижчого рівня.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 15:01
Звертаємо вашу увагу на те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку та механізму перевірки законності займаних посад працівниками учасників, тендерний комітет перевіряє виключно відповідність документів тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає усім умовам тендерної документації на цю закупівлю, підстави для її відхилення відсутні!

Документи подані скаржником

Документи

17 липня 2018 16:19
відповідь на вимогу

Документи

17 липня 2018 16:23
відповідь на вимогу
17 липня 2018 16:23
відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

Документи

17 липня 2018 16:24
відповідь на вимогу

Документи

17 липня 2018 16:24
відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР" 17 063 073,60
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" 16 679 174,70
UAH з ПДВ
15 899 800,00
UAH з ПДВ
Документи
"ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТК" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 17 590 744,80
UAH з ПДВ
15 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Регіональні будівельні технології 17 920 000,00
UAH з ПДВ
16 982 036,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шлях 17 899 289,96
UAH з ПДВ
16 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СТРОЙ" 17 963 701,20
UAH з ПДВ
17 963 701,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 10:28
Гарантійний лист.jpg
26 червня 2018 10:25
Ціінова пропозиція.jpg
22 червня 2018 16:19
Проект договору.zip
22 червня 2018 16:19
Кошторис 2.zip
22 червня 2018 16:19
Кошторис 1.zip
22 червня 2018 16:19
Технічна частина.zip
22 червня 2018 16:19
Цінова пропозиція.jpg
22 червня 2018 16:19
Банківська гарантія.zip
22 червня 2018 16:19
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
22 червня 2018 16:19
Інші документи.zip
22 червня 2018 16:19
ВПВ17.zip
22 червня 2018 16:18
акти виконаних робіт .pdf
22 червня 2018 16:18
акт виконаних робіт 1.pdf
22 червня 2018 16:18
акти виконаних робіт.pdf
22 червня 2018 16:18
ПОДЯКА.pdf
22 червня 2018 16:18
002 (5).jpg
22 червня 2018 16:18
Копії про освіту 004.jpg
22 червня 2018 16:18
ЛИСТ - ВІДГУК.pdf
22 червня 2018 16:18
лист відгук 2.pdf
22 червня 2018 16:18
Копії про освіту 001.jpg
22 червня 2018 16:18
Копії про освіту.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 008.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 009.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 014.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 005.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 007.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 010.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 017.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 006.jpg
22 червня 2018 16:18
Копії про освіту 003.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 018.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 015.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 019.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 013.jpg
22 червня 2018 16:18
Копії про освіту 002.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 022.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 021.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 016.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 020.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 012.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 011.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 023.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 001.jpg
22 червня 2018 16:18
аналогічні договори 002.jpg
22 червня 2018 16:17
аналогічні договори 003.jpg
22 червня 2018 16:17
аналогічні договори.jpg
22 червня 2018 16:17
аналогічні договори 024.jpg
22 червня 2018 16:17
аналогічні договори 004.jpg

Публічні документи

20 червня 2018 10:50
Електронний підпис
12 червня 2018 15:57
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2018 15:57
ТЧ Технічне завдання.pdf
12 червня 2018 15:57
ТЧ Дозвіл Сервісліфт.pdf
12 червня 2018 15:57
ТЧ Довідка Сервісліфт.pdf
12 червня 2018 15:57
КК Штатний розклад.pdf
12 червня 2018 15:56
КК Ліцензія ІТК 2015.pdf
12 червня 2018 15:56
КК Відгук.pdf
12 червня 2018 15:56
ІД Статут ІТК 2016.pdf
12 червня 2018 15:56
ІД Свідоцтво ПДВ ІТК.pdf
12 червня 2018 15:56
ІД Реєстр.pdf
12 червня 2018 15:56
ІД Протокол Кутник.pdf
12 червня 2018 15:56
ІД Паспорт Кутник І.І..pdf
12 червня 2018 15:56
ІД Наказ Кутник.pdf
12 червня 2018 15:56
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
12 червня 2018 15:56
Підписаний_G0618-8257-GL_tender.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 16:28
Технічна частина.rar
20 червня 2018 16:28
КК.zip
20 червня 2018 16:28
ІД.rar
20 червня 2018 16:28
Паспорт директора.pdf
20 червня 2018 16:28
ВПВ17.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 13:27
кошторис новий
13 липня 2018 13:27
кошторис АВК
13 липня 2018 09:54
довідка МВС керівник
22 червня 2018 15:39
Лицензия.zip
22 червня 2018 15:39
Довереность Рыжий.zip
22 червня 2018 15:39
Гарантия 3971.zip
22 червня 2018 15:39
35 довідка банк РВС2 ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
35 довідка банк РВС ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
35 довідка банк ОКСІ ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
35 довідка банк ВС ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
32 ліцензія Шлях КК.pdf
22 червня 2018 15:39
26 довідка довкілля ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
23 витяг ПДВ ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
21 фінзвітність ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
20 витяг ЄДР 20062018 ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
19 опис ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
18 статут Шлях ІД.pdf
22 червня 2018 15:39
17 довідка стаття 17 ВПВ.pdf
22 червня 2018 15:39
15 акти лікарня ч3 КК.pdf
22 червня 2018 15:39
15 акти лікарня ч2 КК.pdf
22 червня 2018 15:39
15 акти лікарня ч1 КК.pdf
22 червня 2018 15:38
12 штатний розпис КК.pdf
22 червня 2018 15:38
11 статистика КК.pdf
22 червня 2018 15:38
9 диплом Тарасенко КК.pdf
22 червня 2018 15:38
9 диплом Порохняк КК.pdf
22 червня 2018 15:38
9 диплом Паллаг КК.pdf
22 червня 2018 15:38
9 диплом МілігулаКК.pdf
22 червня 2018 15:38
8 довідка ІТП КК.pdf
22 червня 2018 15:38
7 довідка МТБ КК.pdf
22 червня 2018 15:38
2 протокол директор ІД.pdf
22 червня 2018 15:38
1 реєстр Спорткомплекс.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 15:42
9. Накази.PDF
22 червня 2018 15:42
8. Договір підряду.PDF
22 червня 2018 15:42
7. Технічне завдання.PDF
22 червня 2018 15:42
4. Тендерна пропозиція.PDF
22 червня 2018 15:42
3. Виписка з ЄДР.pdf
22 червня 2018 15:42
3. Виписка ЄДР (копія).pdf
22 червня 2018 15:42
1. Статут.pdf
22 червня 2018 15:42
1. Статут (копія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"

"ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТК" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ Регіональні будівельні технології

ТОВ Шлях

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР"
#40814673
Відхилено 1 550 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"
#25550718
Відхилено 15 899 800,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 17:25
"ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТК" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#22405022
Відхилено 15 900 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:46
ТОВ Регіональні будівельні технології
#39297640
Відхилено 16 982 036,25
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:57
ТОВ Шлях
#13826859
Переможець 16 990 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 18:02

Документи

04 липня 2018 17:20
Електронний підпис
04 липня 2018 17:17
Протокол 1 Шахтар.pdf

Документи

10 липня 2018 17:25
Електронний підпис
10 липня 2018 17:23
протокол 2 Шахтар.pdf

Документи

11 липня 2018 17:45
Електронний підпис
11 липня 2018 17:44
Протокол 3 Шахтар.pdf

Документи

11 липня 2018 17:56
Електронний підпис
11 липня 2018 17:55
Протокол 4 Шахтар.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Шлях
#13826859
16 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:55
Додаток Графік виконання робіт.pdf зміни до договору
02 січня 2020 15:44
Дод угода 6.pdf зміни до договору
02 січня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:16
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:45
Дод угода 4.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:11
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 10:08
Додаткова угода 2 Шахтар.pdf зміни до договору
03 травня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 15:17
додаткова угода Шахтар.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 14:47
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 14:30
Договір підряду.pdf укладений
30 липня 2018 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 30/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ліміту коштів на 2019р.
Номер договору про закупівлю: 30/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2019
Номер договору про закупівлю: 30/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2019р
Номер договору про закупівлю: 30/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт до 01.03.2020року
Номер договору про закупівлю: 30/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 12 989 781,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 164 963,57 UAH)