Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері
Очікувана вартість
90 500,00 UAH
UA-2018-05-30-000296-c ae1b400f679b4858a6defb02f2a75c59
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Михайло Олексійович

+380433823178 hm-crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Хмільницька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982695
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, вул.Монастирська,71
Контактна особа: Поліщук Михайло Олексійович
+380433823178
hm-crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 11:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 11:45
Очікувана вартість: 90 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,99%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул Монастирська,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 12:05
Оголошення двері.doc
30 травня 2018 12:05
договір .doc
30 травня 2018 12:05
Форма цінової пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Двері
Дата подання: 01 червня 2018 16:41
Дата відповіді: 04 червня 2018 11:00
Доброго Дня. Яка стулка (вхідна, міжкімнатна чи віконна) Двері "палатні" 1200х2050 15 шт, чи можливо виготовити з штульпом 450 мм, яку ручку необхідно встановити (офісна ручка-труба, нажимний гарнітур),замок рейковий чи одноточковий, поріг пластик чи алюміній, яка кількість петель? Двері штульпові 1490х2370 1 шт, чи можливо виготовити з глухарем 350 мм,яку ручку необхідно встановити (офісна ручка-труба, нажимний гарнітур),замок рейковий чи одноточковий, поріг пластик чи алюміній, яка кількість петель? Двері кабінетні 970х2000 6 шт, яку ручку необхідно встановити (офісна ручка-труба, нажимний гарнітур),замок рейковий чи одноточковий, поріг пластик чи алюміній, яка кількість петель? Ревізійні двері 500х1500 15 шт, яка стулка (вхідна, міжкімнатна чи віконна), петлі віконні чи дверні,яку ручку необхідно встановити (офісна ручка-труба, нажимний гарнітур),замок рейковий чи одноточковий, поріг пластик чи алюміній, яка кількість петель? Дані відповіді питання необхідні для надання гарантії та оптимального прорахунку. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Віконна; можливо; нажимний гарнітур; одноточковий; без порогів; 3 петлі. Неможливо, нажимний гарнітур, одноточковий, без порогу, 3 петлі. Нажимний гарнітур, одноточковий, алюміній, 3 петлі. Віконна, 2 віконні петлі, нажимний гарнітур, без замка, порогу немає- віконна рама, 2 петлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-30-000296-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2712700132
Дата подання: 11 червня 2018 16:13
дисквалыфыкацыя з порушенням
шановний замовнику в переліку документів які вказуєте для подання учасником немає документа надання технічного опису по кожному виду дверей, який ви вказуєте в протоколі відхилення
надаю скан із вашого завдання
10. Вимоги до кваліфікації учасників:
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду(для фізичних осіб)
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
- Сертифікат якості від виробника.
- Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.

Нами були надані всі документи які вказані вами в завданні
що до технічних харакеристик то в ціновій пропозиції вказано згідно тех завдання замовника отже повністю будуть відповідати всім вимогам вказаним вами в завданні
прошу переглянути ваше рішення та прийняти таке яке не буде порушувати законодавство україни.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 червня 2018 10:00
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2018 12:11
Шановний учаснику, ми не вимагаємо в переліку документів технічного опису по кожному виду дверей.
Проте, цінова пропозиція передбачає такі пункти, як «Найменування предмету закупівлі» та «Якісні характеристики», які повинні бути обов’язково заповненні та відповідати вимогам в оголошенні.
Вивчивши вашу цінову пропозицію, ми не можемо встановити її відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, оскільки вона не містить в собі інформації, що передбачена в оголошенні.
Номер вимоги: UA-2018-05-30-000296-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2712700132
Дата подання: 12 червня 2018 14:00
дискваліфікація з порушенням
шановний замовнику в графі цінової пропозиції вказано згідно з технічним завданням замовника(вашим технічним завданням) отже двері будуть повністю відповідать вашим вимогам вказаним в вашому завданні
прикріпляю ваше завдання сюди якщо ви його непамятаєте
8. Технічні вимоги до товару:

п/п Найменування товару Од.
виміру К-ть Якісні характеристики
1 2 3 4 5
1 Двері палатні 1200х2050 мм шт. 15 Профіль: Open Teck;
Фурнітура: Vorne;
Рама: стандарт 60;
Замок: Vorne дверний;
Підсилювач: 9х35х20х1,2 мм м/п (кількість 12,11);
Метал: раніла біла, м. кв. (1,44);
Скління: сендвіч, м. кв. (2,46).
2 Двері штульпові 1490х2370 мм шт. 1 Профіль: Open Teck;
Фурнітура: Vorne;
Рама: стандарт 60;
Замок: Vorne дверний;
Підсилювач: 9х35х20х1,2 мм м/п (кількість 21,43);
Метал: раніла біла, м. кв. (1,89);
Скління: сендвіч, м. кв. (3,5);
Поріг: 20х60 мм алюм. м/п (1,49).
3 Двері кабінетні 970х2000 мм шт. 6 Профіль: Open Teck;
Фурнітура: Vorne;
Рама: стандарт 60;
Замок: Vorne дверний;
Підсилювач: 9х35х20х1,2 мм м/п (кількість 11,22);
Метал: раніла біла, м. кв. (1,13);
Скління: сендвіч, м. кв. (1,94);
Поріг: 20х60 мм м/п (0,97).
4 Ревізійні двері 500х1500 мм шт. 15 Профіль: Open Teck;
Фурнітура: Vorne;
Рама: стандарт 60;
Скління: сендвіч, м. кв. (0,75);
Підсилювач: 9х35х20х1,2 мм м/п (кількість 7,1).


прошу переглянути ваше рішення та прийняти яке не буде порушувать законодавство.
та не змусить нас звертатись до правоохоронних органів .
Подивившись на ваші дії як замовника склалається враження що ви не двері хочете купит а вкрасти 90000 які виділені на їх закупівлю

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 червня 2018 10:00
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ 88 490,00
UAH з ПДВ
88 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 15:34
ц хельник (1).pdf
08 червня 2018 15:34
ц хельник (1).pdf
08 червня 2018 15:34
гар хмельник.jpg
08 червня 2018 15:24
20180608_132936.jpg
08 червня 2018 12:50
паспорт код1.pdf
08 червня 2018 12:50
okna_i_dveri вскн.jpg
08 червня 2018 11:19
витяг А-17.pdf
08 червня 2018 11:19
вит єд под.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2712700132
Рішення скасоване 88 490,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 10:00
СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2712700132
Переможець 88 490,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 12:47

Документи

11 червня 2018 14:05
Протокол

Документи

13 червня 2018 12:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2018 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2712700132
88 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2018 12:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 10:44
Договір двері.pdf укладений
18 червня 2018 10:32