Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гайсинська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 36205651 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. Гурвіча, 1, Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Півень Володимир Іванович +380977299276 gaysincrl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2018 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2018 10:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2018 10:21 |
Початок аукціону: | 15 червня 2018 12:45 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2018 10:18 |
Тендарна домукентація по закупівлі наркотичних засобів.docx |
30 травня 2018 10:18 |
Тендарна домукентація по закупівлі наркотичних засобів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000072 ● 115a0ce3cc7e48dcbcd164e6750a64b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.05.2019 №24
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.05.2019 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-05-30-000131-с 30.05.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-21 10:26:09
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі наркотичних лікарських засобів (фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-30-000131-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасник тендеру МКП «Вінницька міська аптека», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 18.06.2018) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- довідки у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства (пункт 6 розділ 3 тендерної документації);
- копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (пункт 2 розділ 5 тендерної документації)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-22 11:39:48
Пояснення з власної ініціативи
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» повідомляє, запитувані при перевірці документи, а саме:
- Довідка у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства;
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість було надіслано на електронну адресу закладу з поясненнями про відсутність інтернету на момент подачі документації.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-23 09:28:52
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі наркотичних лікарських засобів (фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-30-000131-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-24 14:48:59
ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 р. та наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 477 від 18.03.2016 р. « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» тендерним комітетом оприлюднено звіт про виконання договору в підтвердження чого надаємо скановану копію .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КНП Гайсинської ЦРЛ ГРР надає інформацію про усунення порушень по закупівлі торгів : Під час моніторингу ми наклали електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 р. та наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 477 від 18.03.2016 р. « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» тендерним комітетом оприлюднено звіт про виконання договору в підтвердження чого надаємо скановану копію. Найнижчою ціновою пропозицією по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 33600000-6 -Фармацевтична продукція, була пропозиція МКП «Вінницька міська аптека» так як ми бюджетна організація, перевага надається учаснику, який надав найнижчу ціну. - Довідка" у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства; - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість - було надіслано на електронну адресу закладу з поясненнями про відсутність інтернету на момент подачі документації. В зв'язку з недосконалістю системи закупівлі «Прозоро», яка часто зависає, та на майданчику проводяться профілактичні роботи, дуже часто не має можливості підкріпити документацію в вказані терміни, після пропущення даних термінів система не дозволяє приєднати документацію до закупівлі. Відповідно стають можливими порушення. Також хочемо зазначити, що всі запитувані документи є в наявності та можуть бути надані для перевірки в будь-який момент.
2019-05-28 14:23:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МКП "Вінницька міська аптека" #31473118 |
Переможець |
104 860,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2018 13:18
|
договір | укладений |
05 липня 2018 10:10
|