Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні лікарські засоби
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2018-05-30-000131-c 781f954baebc4e328144090270a9a4de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Півень Володимир Іванович

+380977299276 gaysincrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гайсинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 36205651
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. Гурвіча, 1, Вінницька обл.
Контактна особа: Півень Володимир Іванович
+380977299276
gaysincrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 10:21
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 10:21
Початок аукціону: 15 червня 2018 12:45
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 од
Морфін г/хл 1%-1,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В.Чорновола 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
1000 од
Фентаніл 0,05мг/мл 2мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В.Чорновола 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000072 ● 115a0ce3cc7e48dcbcd164e6750a64b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.05.2019 №24
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.05.2019 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-05-30-000131-с 30.05.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 10:26:09

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі наркотичних лікарських засобів (фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-30-000131-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Яким чином учасник тендеру МКП «Вінницька міська аптека», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 18.06.2018) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- довідки у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства (пункт 6 розділ 3 тендерної документації);
- копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (пункт 2 розділ 5 тендерної документації)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-22 11:39:48

Пояснення з власної ініціативи

Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» повідомляє, запитувані при перевірці документи, а саме:
- Довідка у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства;
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість було надіслано на електронну адресу закладу з поясненнями про відсутність інтернету на момент подачі документації.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 09:28:52

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі наркотичних лікарських засобів (фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-30-000131-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.

1. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-24 14:48:59

ПОЯСНЕННЯ

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 р. та наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 477 від 18.03.2016 р. « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» тендерним комітетом оприлюднено звіт про виконання договору в підтвердження чого надаємо скановану копію .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КНП Гайсинської ЦРЛ ГРР надає інформацію про усунення порушень по закупівлі торгів : Під час моніторингу ми наклали електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 р. та наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 477 від 18.03.2016 р. « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» тендерним комітетом оприлюднено звіт про виконання договору в підтвердження чого надаємо скановану копію. Найнижчою ціновою пропозицією по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 33600000-6 -Фармацевтична продукція, була пропозиція МКП «Вінницька міська аптека» так як ми бюджетна організація, перевага надається учаснику, який надав найнижчу ціну. - Довідка" у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства; - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість - було надіслано на електронну адресу закладу з поясненнями про відсутність інтернету на момент подачі документації. В зв'язку з недосконалістю системи закупівлі «Прозоро», яка часто зависає, та на майданчику проводяться профілактичні роботи, дуже часто не має можливості підкріпити документацію в вказані терміни, після пропущення даних термінів система не дозволяє приєднати документацію до закупівлі. Відповідно стають можливими порушення. Також хочемо зазначити, що всі запитувані документи є в наявності та можуть бути надані для перевірки в будь-який момент.

2019-05-28 14:23:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МКП "Вінницька міська аптека" 104 860,00
UAH з ПДВ
104 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 104 900,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 12:15
Довідка корупція.pdf
19 червня 2018 13:13
Давідка.pdf
14 червня 2018 08:56
Довідки.pdf
14 червня 2018 08:56
Ліцензії.PDF
14 червня 2018 08:56
Паспорт уповн.особи.pdf
14 червня 2018 08:56
МОРФ ФЕНТ.pdf
14 червня 2018 08:56
Установчі документи.pdf
14 червня 2018 08:56
ГАРАНТ ЛИСТ.jpg
14 червня 2018 08:56
ДОДАТОК 3.pdf
14 червня 2018 08:56
ДОГОВОР.pdf
14 червня 2018 08:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 червня 2018 08:56
Статут.pdf
14 червня 2018 08:56
Уповнов.особа.pdf
14 червня 2018 08:56
Тех.вимоги.pdf
14 червня 2018 08:56
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

13 червня 2018 14:54
тех паспорт.pdf
13 червня 2018 14:54
Статут.pdf
13 червня 2018 14:54
Ст.17 всі пункти.pdf
13 червня 2018 14:54
Протокол+ наказ.pdf
13 червня 2018 14:54
Пропозиція.pdf
13 червня 2018 14:54
паспорт директор.pdf
13 червня 2018 14:54
паспорт апт склад.pdf
13 червня 2018 14:54
Ліцензія 2 н.pdf
13 червня 2018 14:54
Ліцензія 1.pdf
13 червня 2018 14:54
Звіт 1 ДФ 4 кв..pdf
13 червня 2018 14:54
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2018 14:54
Виписка.pdf
13 червня 2018 14:54
аналогічні договора.pdf
13 червня 2018 14:54
1 ДФ від 25.04.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МКП "Вінницька міська аптека"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МКП "Вінницька міська аптека"
#31473118
Переможець 104 860,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 11:58

Документи

18 червня 2018 11:58
Електронний підпис
18 червня 2018 11:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МКП "Вінницька міська аптека"
#31473118
104 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 11:58
Електронний підпис
18 червня 2018 11:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 10:16
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 13:18
договір укладений
05 липня 2018 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 104 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 860,00 UAH)