Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Установка спалювання твердих і рідких радіоактивних відходів на органічному паливі з системою моніторингу викидів для ВП ХАЕС
Fossil fueled solid and liquid RAW incineration facility with discharge monitoring system for Khmelnytskyi NPP
Очікувана вартість
515 808 000,00 UAH
UA-2018-05-30-000025-b 8780b619f158442f9085c475975c8abc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спасібо Ганна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Спасібо Ганна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Spasibo Hanna
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2018 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 29 серпня 2018 11:19
Очікувана вартість: 515 808 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 515 808,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5158080 UAH
Publication date: 30 травня 2018 08:53
Enquiries until: 17 липня 2018 11:00
Complaints submission until: до 23 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 515 808 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 515 808 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Установка спалювання твердих і рідких радіоактивних відходів на органічному паливі з системою моніторингу викидів для ВП ХАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42320000-5 — Сміттєспалювальні печі

Fossil fueled solid and liquid RAW incineration facility with discharge monitoring system for Khmelnytskyi NPP
CPV: 42320000-5
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 14:06
5636-ТД-4.doc
17 липня 2018 14:06
5636-перелік ЗТД-4.doc
13 липня 2018 09:04
5636-перелік ЗТД-3.doc
04 липня 2018 14:51
Додаток 3 - Проект договору_2.docx
04 липня 2018 14:51
5636-перелік ЗТД-2.doc
02 липня 2018 16:27
5636-перелік ЗТД-1.doc
30 травня 2018 08:50
Додаток 4 - ТВ.pdf
30 травня 2018 08:50
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
30 травня 2018 08:50
Додаток 5 - досвід виконання.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 6 - митні платежі.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
30 травня 2018 08:50
Витяг 5636.pdf
30 травня 2018 08:50
5636-оголошення англійською.docx
17 липня 2018 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 09:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 08:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 14:06
5636-ТД-4.doc
13 липня 2018 09:04
5636-ТД-3.doc
04 липня 2018 14:51
5636-ТД-2.doc
02 липня 2018 16:27
5636-ТД-1.doc
30 травня 2018 08:50
5636-ТД.doc
17 липня 2018 14:06
5636-перелік ЗТД-4.doc
13 липня 2018 09:04
5636-перелік ЗТД-3.doc
04 липня 2018 14:51
Додаток 3 - Проект договору_2.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 3 - проект договору.pdf
04 липня 2018 14:51
5636-перелік ЗТД-2.doc
02 липня 2018 16:27
5636-перелік ЗТД-1.doc
30 травня 2018 08:50
Додаток 4 - ТВ.pdf
30 травня 2018 08:50
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
30 травня 2018 08:50
Додаток 5 - досвід виконання.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 6 - митні платежі.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
30 травня 2018 08:50
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
30 травня 2018 08:50
Витяг 5636.pdf
30 травня 2018 08:50
5636-оголошення англійською.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ten Different Techncial and commercial questions
Дата подання: 15 червня 2018 11:06
Дата відповіді: 22 червня 2018 14:12
1. Згідно нашого досвіду зміни норм та стандартів країни кінцевого отримувача призводить до перегляду документів і/або доопрацюванню устаткування, що призводить, таким чином, до суттєвого подорожчання проекту. В проекті договору не вказано яким чином сторони будуть діяти в даному випадку. У зв’язку з цим, просимо Вас зазначити у договорі, що у випадку змін переліку нормативних документів, Постачальник має право змінювати вартість договору. 2. В проекті договору не вказано обмеження відповідальності Постачальника. Просимо Вас внести зміни у договір щодо обмеження сумарної відповідальності Постачальника, а саме: не більше 50% від вартості договору. В проекте договора не указано ограничение ответственности Поставщика. Просим Вас внести ограничение суммарной ответственность Поставщика (в 50% от стоимости) по договору. 3. У Додатку 4-TT, глава 6.3.10 вказано на необхідність періодичного моніторинг хімічних сполук у димових газах. Будь ласка, надайте детальний опис вимог до цього періодичного моніторингу. 4. Для визначення довжини ліній відбору проб для систем хімічного та радіаційного моніторингу, будь-ласка, надайте передбачувані місця точок відбору та розміщення моніторингового обладнання. 5. Будь ласка, вкажіть інтерфейс для передачі виміряних значень, сигналів та стану пристрою від системи хімічного моніторингу до інших систем установки спалювання або інших систем ХАЕС. 6. У Додатку 4-TT, глава 6.3.10 вказано на необхідність вимірювання благородних газів. Будь ласка, надайте детальний опис вимог до моніторингу благородних газів. 7. Що стосується системи радіаційного моніторингу. Будь ласка, надайте додаткові вимоги стосовно вимірювання (діапазон активності аерозолю, швидкість потоку, нукліди тощо). 8. Що стосується системи радіаційного моніторингу. Будь-ласка, вкажіть інтерфейс для передачі виміряних значень, сигналів та стану обладнання від радіаційного моніторингу до систем ХАЕС. 9. Що стосується системи радіаційного моніторингу. Будь ласка, вкажіть вимоги до фільтрів та швидкості потоку при здійсненні періодичних вимірювань системою радіаційного моніторингу. 10. Що стосується системи радіаційного моніторингу. Будь ласка, вкажіть додаткові вимоги до дистанційного керування системою радіаційного моніторингу, якщо це необхідно. Kindly ask you to confirm the receipt of clarification request!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"1. У випадку суттєвих змін у державних нормах і стандартах в галузі атомної енергетики порівняно з діючими на момент укладення Договору, які можуть спричинити до вагомої зміну вартості продукції за рахунок внесення змін в конструкцію обладнання, ціна Продукції, на підставі офіційного звернення Постачальника до Замовника з наданням відповідних обґрунтувань і розрахунків вартість може бути переглянута шляхом укладення Додаткової угоди.
2.Умови, викладені у проекті договору (Додаток №3 до ТД), регулюються матеріальним правом України, яким не передбачено обмеження сумарної відповідальності постачальника.
3.Для періодичного вимірювання і моніторингу шкідливих речовин, що не підлягають безперервному моніторингу, повинні бути передбачені додаткові фланці, встановлені в газоводи після стадії відділення діоксинів та після останнього пристрою очищення димових газів. Точне місце установки фланців та конструкцію газоаналізатора має визначити Постачальник.
В таблиці 6.3.4 вказані хімічні речовини, що контролюються постійно. Перелік хімічних речовин, що контролюються періодично буде визначений на етапі дослідної експлуатації
4.В розділі 6.3.10 вказано що точка відбору газу повинна знаходитись після останнього пристрою очищення димових газів (в проекті приміщення 316). Конкретні місця точок відбору та встановлення обладнання визначаються Постачальником.
Плани будівлі комплексу з переробки РАВ на різних відмітках наведені в Додатку Д
5. В розділі 6.10.2 вказано що використовується стандартні уніфіковані сигнали передачі даних:
4-20 мА;
24 В постійного струму;
стандартний сигнал Рt 100.
6. Мається на увазі контроль об’ємної активність благородних газів у системі видалення димових газів установки спалювання
Діапазон вимірювання 104 1011 Бк/м3
7. Діапазон вимірювання:
β-випромінювання - 1 ÷ 107 Бк/м3;
α-випромінювання - 10-2 ÷ 104 Бк/м3
Швидкість потоку визначається Постачальником обладнання системи радіаційного моніторингу установки спалювання.
8. Передбачається мережевий інтерфейс або шина Profibus з сумісними протоколами обміну інформації по МЕК 61850, МЕК 60870-5-103, МЕК 60870-5-104.
9. Такі параметри визначаються Постачальником обладнання систем радіаційного моніторингу установки спалювання.
10. На даному етапі додаткові вимоги до дистанційного керування системою радіаційного моніторингу не передбачаються".
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 22 червня 2018 11:05
Дата відповіді: 03 липня 2018 16:07
Якщо за результатами торгів переможцем буде визначено учасника-нерезидента, який з метою оптимізації та максимально ефективного виконання контракту буде здійснювати виробництво та постачання частини обладнання на території України, чи можливо включення то умов тендерної документації положень, які дозволяють при укладенні угоди ввести вказані нижче відомості? 1. Вказати субконтрактора, який буде постачати обладнання на території України; 2. При укладенні договору розділити перелік обладнання з позначенням території, з якої буде здійснюватися постачання; 3. Включити до умов договору, які регулюють умови поставки та оплати, пункти, що регулюють вказані умови в частині Їх виконання нерезидентом, резидентом (субконтрактором), а також замовником. Додатково звертаю увагу замовника, що абз. 4 п. 4 розділу VI передбачає що: «Умови договору можуть бути уточнені замовником під час його укладання в частині технічних вимог до продукції, що закуповується, умовам постачання з урахуванням їх особливостей». Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника торгів визначитися з цього питання з внесенням відповідних змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) серед принципів здійснення закупівель передбачено відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, крім того недискримінацію учасників закупівель.
За таких умов дотримання принципів закупівель забезпечується, зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні, при цьому зазначені умови щодо визначення так званого субконтрактора ставить учасників в нерівне, дискримінаційне становище, оскільки передбачає участь у тендері одного учасника, а виконання договору покладається на іншого суб’єкта визначеного у тендерній документації (зокрема щодо запропонованої умови стосовно оплати), що не передбачено Законом.
Так, згідно п. 35 Закону учасником процедури закупівлі може бути – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на викладене запропоновані до включення у тендерну документацію умови не відповідають принципам закупівлі, вимогам Закону щодо участі у закупівлі конкретно визначеної юридичної особи (резидента або нерезидента) без участі будь-яких посередників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-30-000025-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Атоммонтажсервіс, Код ЄДРПОУ:30563645
Дата подання: 08 червня 2018 11:09
Щодо авансування
Згідно розділу V п.2 тендерної документації на закупівлю товарів за темою: «Установка спалювання твердих і рідких радіоактивних відходів на органічному паливі з системою моніторингу викидів для ВП ХАЕС» зазначено, що оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Зважаючи на багатокомпонентність установки, необхідність закупівлі значного обсягу металевих елементів і конструкцій з 100 % оплатою Постачальником за товар виробникам, просимо Вас передбачити у даній закупівлі авансування у розмірі не менше 40% від вартості договору та внести зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 липня 2018 14:52
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 04.07.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 серпня 2018
UA-2018-05-30-000025-b8780b619f158442f9085c475975c8abc
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
GmbH NUKEM Technologies Engineering Services GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 17:42
011 NTES Insurer confirmation
03 вересня 2018 17:42
010 NTES_Inavailability of e-signature
03 вересня 2018 17:42
009 NTES_Law922_ДОВІДКА
03 вересня 2018 17:42
008 NTES_Non bankruptcy confirmation
03 вересня 2018 17:42
007 NTES_Tax certificate
03 вересня 2018 17:42
006 Letter NTES_sei_Judical record
03 вересня 2018 17:42
005 Letter NTES_Judical record
03 вересня 2018 17:42
004 Att2_Додаток 2_en-ua
27 липня 2018 10:11
5.2_5_NTES_Incin_TechProp_TimeSchedule.pdf
27 липня 2018 10:11
5.2_3_NTES_Incin_TechProp_Drawings.pdf
27 липня 2018 10:11
3.1_3_NTES_Incin_PoAs_en-ua_18062018.pdf
27 липня 2018 10:11
9.3_NTES_Incin_InsuranceGuarantee.pdf
27 липня 2018 10:11
3.1_2_NTES_HRB_24052018_DE-UA.pdf
27 липня 2018 10:11
3.1_1_NTES_PoA_Seipolt_de-ua.pdf
27 липня 2018 10:11
5.3_NTES_ISO9001_de_ru.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 10:14
Електронний підпис
27 липня 2018 10:14
Електронний підпис
27 липня 2018 10:12
платіжка3.pdf
27 липня 2018 10:12
Договір страхування.pdf
27 липня 2018 10:12
20. графік постачання.pdf
27 липня 2018 10:12
16. доручення .pdf
27 липня 2018 10:12
15. довідка довкілля.pdf
27 липня 2018 10:12
14.1. довідка довкілля.pdf
27 липня 2018 10:12
13. референція.pdf
27 липня 2018 10:12
12.1 лист згода.pdf
27 липня 2018 10:12
11.2.1.1.1. сертифікат 4.pdf
27 липня 2018 10:12
11.2.1.1. сертифікат 2.pdf
27 липня 2018 10:12
9. додаток2 .pdf
27 липня 2018 10:12
8.2. Статут.pdf
27 липня 2018 10:12
6. довідка персонал.pdf
27 липня 2018 10:12
5. довідка про досвід .pdf
27 липня 2018 10:12
4.2.довідка про досвід.pdf
27 липня 2018 10:12
4. довідка про досвід.pdf
27 липня 2018 10:12
1. цінова проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

GmbH NUKEM Technologies Engineering Services GmbH

ТОВ Атоммонтажсервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
GmbH NUKEM Technologies Engineering Services GmbH 515 700 000,00
UAH з ПДВ
515 184 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 515 800 000,00
UAH з ПДВ
515 284 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 17:42
011 NTES Insurer confirmation
03 вересня 2018 17:42
010 NTES_Inavailability of e-signature
03 вересня 2018 17:42
009 NTES_Law922_ДОВІДКА
03 вересня 2018 17:42
008 NTES_Non bankruptcy confirmation
03 вересня 2018 17:42
007 NTES_Tax certificate
03 вересня 2018 17:42
006 Letter NTES_sei_Judical record
03 вересня 2018 17:42
005 Letter NTES_Judical record
03 вересня 2018 17:42
004 Att2_Додаток 2_en-ua
27 липня 2018 10:11
5.2_5_NTES_Incin_TechProp_TimeSchedule.pdf
27 липня 2018 10:11
5.2_3_NTES_Incin_TechProp_Drawings.pdf
27 липня 2018 10:11
3.1_3_NTES_Incin_PoAs_en-ua_18062018.pdf
27 липня 2018 10:11
9.3_NTES_Incin_InsuranceGuarantee.pdf
27 липня 2018 10:11
3.1_2_NTES_HRB_24052018_DE-UA.pdf
27 липня 2018 10:11
3.1_1_NTES_PoA_Seipolt_de-ua.pdf
27 липня 2018 10:11
5.3_NTES_ISO9001_de_ru.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 10:14
Електронний підпис
27 липня 2018 10:14
Електронний підпис
27 липня 2018 10:12
платіжка3.pdf
27 липня 2018 10:12
Договір страхування.pdf
27 липня 2018 10:12
20. графік постачання.pdf
27 липня 2018 10:12
16. доручення .pdf
27 липня 2018 10:12
15. довідка довкілля.pdf
27 липня 2018 10:12
14.1. довідка довкілля.pdf
27 липня 2018 10:12
13. референція.pdf
27 липня 2018 10:12
12.1 лист згода.pdf
27 липня 2018 10:12
11.2.1.1.1. сертифікат 4.pdf
27 липня 2018 10:12
11.2.1.1. сертифікат 2.pdf
27 липня 2018 10:12
9. додаток2 .pdf
27 липня 2018 10:12
8.2. Статут.pdf
27 липня 2018 10:12
6. довідка персонал.pdf
27 липня 2018 10:12
5. довідка про досвід .pdf
27 липня 2018 10:12
4.2.довідка про досвід.pdf
27 липня 2018 10:12
4. довідка про досвід.pdf
27 липня 2018 10:12
1. цінова проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

GmbH NUKEM Technologies Engineering Services GmbH

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
GmbH NUKEM Technologies Engineering Services GmbH
#HRB 12677
Переможець 515 184 100,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
GmbH NUKEM Technologies Engineering Services GmbH
#HRB 12677
515 184 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2020 00:26
Додаткова угода 3 до дог. 53-129-01-18-01558.pdf зміни до договору
20 грудня 2020 00:24
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 13:30
Додаткова угод 2 до дог. 53-129-01-18-01558 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 16:25
Додаткова угод 1 до дог. 53-129-01-18-01558 (1).pdf зміни до договору
20 березня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 13:38
Договір № 53-129-01-18-01558.pdf укладений
20 вересня 2018 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 2.1 Контракту в новій редакції. та строк поставки продукції продовжити до 31.10.2020
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01558
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення Додатку № 1 до Контракту (Специфікації № 1) в частині строку поставки у новій редакції, внесення змін до банківської гарантії щодо подовження строку її дії у відповідності до п. 4.3 Контракуту та викладення адреси Покупця у Розділі XIII до Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 429 320 083,33 грн. (13 749 332,00 (євро)). Кількість - 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01558
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 3, щодо внесення змін до Специфікації № 1 до Контракту (Додаток № 1 до цієї Угоди) в частині строку поставки, внесення змін до банківської гарантії щодо подовження строку її дії у відповідності до п. 4.3 Контракту, внесення змін до пп. 4.2, 5.3, 5.4, 5.10, 5.15 до Контракту та доповнення розділу VI Контракту новими пунктами: 6.3.12, 6.3.13, 6.3.14, 6.3.15, 6.4.3 та викладення у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 429 320 083,33 грн. Без ПДВ (13 749 332,00 (євро). Кількість - 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01558
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML