Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 72310000-1 за ДК 021:2015 - Послуги з обробки даних («Розробка інформаційного ресурсу територіальної структури міста з детальним описом характеристик та техніко-економічними показниками»)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-05-29-002305-a 611418d33f5f4994b1a1211010c79b99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2018 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 15 червня 2018 15:56
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Інформаційний ресурс, що відображає планувально-територіальну структуру міста з описом характеристик утворень, призначений для формування вихідних даних для розроблення містобудівної документації на місцевому рівні, галузевих схем та обліку техніко-економічних показників об'єктів містобудівного кадастру. Інформаційний ресурс є складовою містобудівного кадастру та використовується для містобудівного моніторингу та аналізу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 72310000-1 за ДК 021:2015 - Послуги з обробки даних
(«Розробка інформаційного ресурсу територіальної структури міста з детальним описом характеристик та техніко-економічними показниками»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2018 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 1 950 220,80
UAH з ПДВ
1 950 220,80
UAH з ПДВ
Документи
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя 1 982 232,00
UAH з ПДВ
1 962 232,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група Проект" 1 986 000,00
UAH з ПДВ
1 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2018 16:36
Електронний підпис
13 червня 2018 16:31
Електронний підпис
13 червня 2018 16:29
Копії дипломів.pdf
13 червня 2018 16:29
Копія Статуту.pdf
13 червня 2018 16:29
Калькуляція.pdf
13 червня 2018 16:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

13 червня 2018 18:06
Лист - погодження.pdf
13 червня 2018 18:04
Проект Договору.pdf
13 червня 2018 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2018 17:04
Довідка про санкції.pdf
13 червня 2018 17:03
Довідка про судимість.pdf
13 червня 2018 16:55
Свідоцтво Тахеометр.pdf
13 червня 2018 16:55
Свідоцтво GPS.pdf
13 червня 2018 16:55
гарантійний лист.pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (7с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (10с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (9с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (6с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (11с).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (8с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (2с.).pdf
13 червня 2018 16:54
статут (3с.).pdf
13 червня 2018 16:54
протокол №10 (3с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (5с.).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (4с).pdf
13 червня 2018 16:54
Статут (1с.).pdf
13 червня 2018 16:54
протокол №10 (2с.).pdf
13 червня 2018 16:54
протокол№ 10 (1стор.).pdf
13 червня 2018 16:54
довідка ЄРДПОУ.pdf
13 червня 2018 16:54
протокол №10 (4с.).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»

ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя

Товариство з обмеженою відповідальністю "Група Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
Переможець 1 950 220,80
UAH з ПДВ
04 липня 2018 16:08

Документи

04 липня 2018 16:07
Електронний підпис
04 липня 2018 16:05
180704150139_0001.pdf
21 червня 2018 16:01
180621144713_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
1 950 220,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2018 16:07
Електронний підпис
04 липня 2018 16:05
180704150139_0001.pdf
21 червня 2018 16:01
180621144713_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:53
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 15:39
ДУ 3 до договору 50-ГПі-18.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 10:34
ДУ2 Дог 50-ГПі-18.pdf зміни до договору
10 травня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 10:16
ДУ1 Дог 50-ГПі-18.pdf зміни до договору
10 травня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 16:02
180725145346_0001.pdf укладений
25 липня 2018 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв'язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12.12.2017 № 1042/4049 ( зі змінами та доповненнями), в частині зменшення фінансування на 2018 рік та на підставі пунктів 9.2 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни до календарного плану ( додаток № 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди; 1.2. Внести зміни до п. 10.1 Договору , виклавши його в наступній редакції : "10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань". 2. Загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 1 950 220,80 грн. ( один мільйон дев'ятсот п'ятдесят тисяч двісті двадцять грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 325 036,80 грн., всього з ПДВ , у т.ч. по роках : на 2018 рік - 302 200,00 ( триста дві тисячі двісті грн. 00 коп.); на 2019 рік - 1 460 800,80 грн. ( один мільйон чотириста шістдесят тисяч вісімсот грн. 80 коп.)"; на 2020 рік - 187 220, 00 грн. ( сто вісімдесят сім тисяч двісті двадцять грн. 80 коп. )". 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. дана Угода є невід'ємною частиною Договору. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план
Номер договору про закупівлю: 50/ГПі-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 50/ГПі-18 від 25.07.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2019 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2019 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 13.12.2018 р. № 415/6466 ( із змінами та доповненнями), сума фінансування становить: на 2018 рік - 302 200, 00 грн. ( триста дві тисячі двісті грн. 00 коп.) на 2019 рік - 1 648 020,80 грн. ( один мільйон шістсот сорок вісім тисяч двадцять грн. 80 коп. )". 2. На підставі пунктів 9.2 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 2.1. Внести зміни до календарного плану ( додаток № 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2.2. Внести зміни до п. 10.1 Договору , виклавши його в наступній редакції : "10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31.12.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань." 3. загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 1 950 220,80 грн. ( один мільйон дев'ятсот п'ятдесят тисяч двісті двадцять грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 325 036,80 грн. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Дана Угода є невід'ємною частиною Договору. дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план
Номер договору про закупівлю: 50/ГПі-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 50/Гпі від 25.07.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пунктів 2.5.3, 2.8, 9.2, 9.3 Договору № 50/ГПі-18 від 25.07.2018 р., підпункту 5 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору відповідно до експертної оцінки Філії «Київоблбудекспертиза» державного підприємства «Київоблбудінвест» № 01-0058-19/КД/ЕО від 08.04.2019 р. (додаток № 4 до цієї Угоди), на 70 849,20 грн. (сімдесят тисяч вісімсот сорок дев’ять грн. 20 коп.), у т.ч. ПДВ – 11 808,20 грн., та внести зміни до Договору, а саме: 1.1. До п.2.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.1. Договірна вартість Послуг згідно з протоколом погодження договірної ціни (додаток № 1 до Договору в редакції додатку № 1 до цієї Угоди) становить 1 566 143,00 грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят шість тисяч сто сорок три грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20 % - 313 228,60 грн. (триста тринадцять тисяч двісті двадцять вісім грн. 60 коп.), всього 1 879 371,60 грн. (один мільйон вісімсот сімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят одна грн. 60 коп.), у т.ч. по роках: на 2018 рік – 302 200,00 грн. (триста дві тисячі двісті грн. 00 коп.); на 2019 рік – 1 577 171,60 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят сім тисяч сто сімдесят одна грн. 60 коп.)»; 1.2. В протокол погодження договірної ціни (додаток 1 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 2 до цієї Угоди. 1.3. В календарний план (додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 3 до цієї Угоди. 2. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5 . До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - протокол погодження договірної ціни; - додаток 2 - календарний план; - додаток 3 - кошторис; - додаток 4 - експертна оцінка Філії «Київоблбудекспертиза» державного підприємства «Київоблбудінвест» № 01-0058-19/КД/ЕО від 08.04.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 50/ГПі-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/ГПі-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 879 371,60
UAH (в тому числі ПДВ 313 228,60 UAH)