Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Computer equipment
Очікувана вартість
10 734 000,00 UAH
UA-2018-05-29-002205-a 1f64550b1fb841adb2b83e7737de202b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility company "Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments” Poltava Regional Council
National ID: 38377934
Contact point: Voloshko Yuliia Ivanivna
380532569554
centrfsmt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2018 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 14:31
Очікувана вартість: 10 734 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 320000 UAH
Publication date: 29 травня 2018 16:04
Enquiries until: 19 червня 2018 18:00
Complaints submission until: до 25 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 червня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 10 734 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 53 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Комплект обладнання – персональний комп’ютер/ноутбук вчителя та техніка для друкування, копіювання, сканування та ламінування з витратними матеріалами для початкової школи, а також засоби навчання.
A set of equipment a personal computer laptop teacher and a technique for typing copying scanning and laminating with consumables for primary school as well as learning tools
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246 комплект
Комплект обладнання – персональний комп’ютер/ноутбук вчителя та техніка для друкування, копіювання, сканування та ламінування з витратними матеріалами для початкової школи, а також засоби навчання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Відповідно до додатку 6 до Тендерної документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

A set of equipment a personal computer laptop teacher and a technique for typing copying scanning and laminating with consumables for primary school as well as learning tools
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2018 16:05
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 04 червня 2018 13:13
Дата відповіді: 05 червня 2018 14:06
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII/із змінами/ (далі по тексту – Закон).
Зокрема, в статті 23 Закону визначено підстави для звернення фізичних/юридичних осіб до замовника, а саме: за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі….».
Враховуючи викладене вище, Ваше звернення не відповідає вимогам статті 23 Закону, а отже залишено без розгляду.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2018
UA-2018-05-29-002205-a1f64550b1fb841adb2b83e7737de202b
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 липня 2018 11:19
Протокол 14.pdf
23 липня 2018 11:20
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 18:05
Електронний підпис
27 червня 2018 14:46
Частина 1 .pdf
27 червня 2018 14:46
Частина2 .pdf
27 червня 2018 14:46
Контрольний лист .pdf

Документи

23 липня 2018 11:18
Протокол 14.pdf
23 липня 2018 11:18
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 17:38
Електронний підпис
27 червня 2018 17:38
Електронний підпис
27 червня 2018 17:33
Кваліфікація. ст.1-97.PDF

Документи

23 липня 2018 11:15
Протокол 14.pdf
23 липня 2018 11:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 10 701 000,00
UAH з ПДВ
10 646 388,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" 10 720 000,00
UAH з ПДВ
10 666 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 10 730 000,00
UAH з ПДВ
10 676 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 18:05
Електронний підпис
27 червня 2018 14:46
Частина 1 .pdf
27 червня 2018 14:46
Частина2 .pdf
27 червня 2018 14:46
Контрольний лист .pdf

Публічні документи

27 червня 2018 17:38
Електронний підпис
27 червня 2018 17:38
Електронний підпис
27 червня 2018 17:33
Кваліфікація. ст.1-97.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

ТОВ БМС ТЕХНО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Переможець 10 646 388,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 10:16

Документи

01 серпня 2018 10:16
Електронний підпис
01 серпня 2018 10:10
Протокол №17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
10 646 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 10:16
Електронний підпис
01 серпня 2018 10:10
Протокол №17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2018 14:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 14:47
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 13:53
додаткова_1.pdf зміни до договору
23 серпня 2018 13:53
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 09:58
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 09:53
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ 50.pdf укладений
13 серпня 2018 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): абз. 1 п. 10.1 розділу Х викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору № 50 від 13.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 139 розділу І та п. 139 розділу V
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 50 від 13.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 646 388,00
UAH