Медичні матеріали одноразового застосування
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2018-05-29-001575-a 55bfb28dc8a34ecf85673f835a1c36c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт замовника: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження замовника: 18009, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа замовника: Руденко Оксана Євгенівна
0472451050
oksekplan@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 14 червня 2018 11:51
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103500 Одиниця
Медичні матеріали одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-29-001575-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 31 травня 2018 11:08
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2518146 номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-29-001575-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 15:26
Щодо поділу на лоти.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457 та основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а також з урахуванням обсягу, номенклатури та місцем поставки товарів, виконанням робіт або наданням послуг. Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ предмету закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов’язку. Поділ предмету закупівлі на більше частин (лотів) призведе до більшої кількості угод та постачальників, що ускладнить доставку медичних виробів пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.
Також, повідомляємо, що визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку медичних виробів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення потреби на даний час. З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медичними виробами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним здійснювати закупівлю в цілому.

Документи подані скаржником

31 травня 2018 11:08
2518146.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2018 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІГАР" 259 975,00
UAH з ПДВ
259 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" 360 120,00
UAH з ПДВ
348 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІТОРНОМЕД" 356 845,00
UAH з ПДВ
350 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2018 13:12
Dovidka.MVS.31.05.2018.pdf
13 червня 2018 15:48
sign.p7s
13 червня 2018 15:44
серт обл больн.rar
13 червня 2018 15:44
пропозиція обл ЛІК.pdf
13 червня 2018 15:44
згода перс даних.pdf
13 червня 2018 15:44
довкілля.pdf
13 червня 2018 15:44
гар листи Обл боль.rar
13 червня 2018 15:44
VUTAG.z.EDR.1002266454.04.04.2018.pdf
13 червня 2018 15:44
VUPUSKA.z.EDR.22688230.04.04.2018.pdf
13 червня 2018 15:44
12.STATYT.TOV.IGAR.pdf
13 червня 2018 15:44
09.Lust_poyasnennia.vidsytn.licenzii.pdf
13 червня 2018 15:44
09.LUST.zgoda.ymovu.dogovory.pdf
13 червня 2018 15:44
07.Garantiunuy.Lust.pdf
13 червня 2018 15:44
06.DOKYMENT.povnovagen.posad.osobu.pdf
13 червня 2018 15:44
05.Dovidka.vidsytn.pidstav.st.17.Zakony.pdf
13 червня 2018 15:44
04.DOVIDKA.vukon.analog.dogovoriv.pdf
13 червня 2018 15:44
03.DOVIDKA.pracivnuku.pdf
13 червня 2018 15:44
02.DOVIDKA.obladnannia.pdf
13 червня 2018 15:44
01.DOVIDKA.pro.Y4asnuka.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 14:44
sign.p7s
23 червня 2018 14:42
довідки переможця.rar
22 червня 2018 13:44
sign.p7s
22 червня 2018 13:42
оновлена пропозиція.pdf
07 червня 2018 22:53
sign.p7s
07 червня 2018 22:53
sign.p7s
07 червня 2018 22:50
пропозиція 4.pdf
07 червня 2018 22:50
пропозиція 5.pdf
07 червня 2018 22:50
пропозиція 3.pdf
07 червня 2018 22:50
пропозиція 2.pdf
07 червня 2018 22:50
пропозиція 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІГАР"
#19243202
Відхилено 259 975,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 14:56
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"
#38639339
Відхилено 348 720,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 14:59
ТОВ "РІТОРНОМЕД"
#41805476
Переможець 350 960,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 15:02

Документи

21 червня 2018 14:52
sign.p7s

Документи

21 червня 2018 14:58
sign.p7s

Документи

21 червня 2018 15:01
sign.p7s
21 червня 2018 14:59
ПРОТОКОЛ (РІТОРНО) (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РІТОРНОМЕД"
#41805476
350 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2018 15:01
sign.p7s
21 червня 2018 14:59
ПРОТОКОЛ (РІТОРНО) (1).pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 липня 2018 08:02
ДОГОВІР (медичні матеріали).pdf укладений
02 липня 2018 07:56
sign.p7s зміни до договору
18 січня 2019 12:29
ДОД. 20%.pdf зміни до договору
18 січня 2019 12:28
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 13:08
РІТОРНО №1 (1575 ВІД 2.07).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, відповідно п.10.2 Договору викладено в редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 1.06.2019 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.».
Номер договору про закупівлю: 1575
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. В зв`язку з реорганізацією КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» в КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», яке є його правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, сторони домовилися в преамбулі та тексті Договору КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» в усіх відмінках замінити на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та змінити банківські реквізити. 2. Керуючись п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст..ст. 651, 653, та 654 Цивільного кодексу України, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 22.12.2018р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1575
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку