Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали одноразового застосування
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2018-05-29-001575-a ● 55bfb28dc8a34ecf85673f835a1c36c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005585 |
Вебсайт: | http://obllik.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3 |
Контактна особа: |
Руденко Оксана Євгенівна 0472451050 oksekplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2018 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2018 11:51 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103500 Одиниця
Медичні матеріали одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2018 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2018 12:11 |
Перелік змін до ТД 30.05.2018 (1).docx | |
30 травня 2018 12:09 |
ТД ОДНОРАЗОВІ 30.05.2018.doc |
30 травня 2018 12:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 травня 2018 12:11 |
Перелік змін до ТД 30.05.2018 (1).docx
|
||||||
30 травня 2018 12:09 |
ТД ОДНОРАЗОВІ 30.05.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-29-001575-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 31 травня 2018 11:08
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2518146 номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-29-001575-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 15:26
Щодо поділу на лоти.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457 та основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а також з урахуванням обсягу, номенклатури та місцем поставки товарів, виконанням робіт або наданням послуг. Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ предмету закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов’язку. Поділ предмету закупівлі на більше частин (лотів) призведе до більшої кількості угод та постачальників, що ускладнить доставку медичних виробів пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.
Також, повідомляємо, що визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку медичних виробів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення потреби на даний час. З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медичними виробами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним здійснювати закупівлю в цілому.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457 та основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а також з урахуванням обсягу, номенклатури та місцем поставки товарів, виконанням робіт або наданням послуг. Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ предмету закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов’язку. Поділ предмету закупівлі на більше частин (лотів) призведе до більшої кількості угод та постачальників, що ускладнить доставку медичних виробів пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.
Також, повідомляємо, що визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку медичних виробів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення потреби на даний час. З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медичними виробами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним здійснювати закупівлю в цілому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2018 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІГАР" |
259 975,00
UAH з ПДВ
|
259 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" |
360 120,00
UAH з ПДВ
|
348 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІТОРНОМЕД" |
356 845,00
UAH з ПДВ
|
350 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІГАР" #19243202 |
Відхилено |
259 975,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2018 14:56
|
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" #38639339 |
Відхилено |
348 720,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2018 14:59
|
ТОВ "РІТОРНОМЕД" #41805476 |
Переможець |
350 960,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2018 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 14:28
|
ПРОТОКОЛ ТК 03.06.2019.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2019 12:29
|
ДОД. 20%.pdf | зміни до договору |
18 січня 2019 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 13:08
|
РІТОРНО №1 (1575 ВІД 2.07).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2018 08:02
|
ДОГОВІР (медичні матеріали).pdf | укладений |
02 липня 2018 07:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, відповідно п.10.2 Договору викладено в редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 1.06.2019 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 1575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1575 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв`язку з реорганізацією КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» в КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», яке є його правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, сторони домовилися в преамбулі та тексті Договору КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» в усіх відмінках замінити на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та змінити банківські реквізити. 2. Керуючись п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст..ст. 651, 653, та 654 Цивільного кодексу України, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 22.12.2018р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 1575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1575 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно змісту п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума Договору складає: 421152,00 грн в т.ч. ПДВ 27552 грн, при цьому, оплаті протягом 2019 року підлягає поставлений товар на суму, що становить 70192,00 грн в т.ч. ПДВ 4592,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1575 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |