Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region "(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Вебсайт: | http://kst.in.ua |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Контактна особа: |
Анжела Булавіна +30675501033 dezere35@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Чирва Василь Іванович +380444004954 chirva@kst.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans" |
National ID: | 02772037 |
Contact point: |
Angela Bulavina +30675501033 dezere35@gmail.com |
Additional contacts: |
Чирва Василь Іванович +380444004954 chirva@kst.in.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2018 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2018 12:48 |
Очікувана вартість: | 334 527 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 334 527,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 29 травня 2018 12:07 |
Enquiries until: | 30 липня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 334 527 956 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 334 528 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-02-000091 ● 827f3a6b69984b5d8b64aa8fd928f3d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2019 №69
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 69
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-05-29-000905-a 29.05.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-17 11:30:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції та технічного переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-29-000905-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
Замовником в п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено умову, що для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/ машин/механізмів:
• Автогрейдери середнього типу, потужністю не менше 121 кВт [165 к. с.], не менше 2 од.;
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, ємність ковша 0,5 м³ - не менше 2 од.;
• Екскаватори одноковшеві дизельні на ryсеничному ходу, ємність ковша 1 м³ - не менше 2 од.;
• Бульдозери, потужність не менше 79 кВт [108 к. с.] - не менше 3 од.;
• Бульдозери, потужність не менше 96 кВт [130 к. с.] – не менше 3 од.;
• Крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність не менше 16.0 т, виліт стріли 21,75 м. – не менше 1 од.;
• Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 14.0 т - не менше 1 од.;
• Автомобілі самоскиди, вантажопідйомністю не менше 10т. - не менше 8 од.;
• Котки дорожні причіпні кулачкові, маса не менше 8 т - не менше 2 од.;
Прошу пояснити яким чином перевірялись документи, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» на відповідність вимогам, які зазначені в п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 2 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-22 20:31:09
Пояснення щодо способу перевірки
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Зважаючи на викладене, замовником перевірялись документи, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» на відповідність вимогам, які зазначені в п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 2, шляхом отримання таких документів через електронну систему закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-06 16:53:18
Про надання розяснень щодо висновку
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 26 квітня 2019 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформація про моніторинг № UA-M-2019-04-02-000091 щодо закупівлі за № UA-2018-05-29-000905-a).
Відповідно до частини 8 статті 7-1 України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене, Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» просить надати роз’яснення щодо наступних положень висновку.
1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Альтіс-Констракшн».
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альтіс-Констракшн» умовам ТД, оскільки згідно з абз. 13 п.п 1.1 п. 1 Розділу ІІІ ТД учасник повинен надатидовідку не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, наявність коштів на рахунках та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Згідно з інформацією, розміщеною в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.08.2018, при цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтіс-Констракшн» надано банківські довідки від 17.07.2018 та від 18.07.2018 . Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Альтіс-Констракшн» як таку, що не відповідає вимогам ТД Замовника, та допущено її до оцінки.».
До тендерної документації замовником шість разів вносилися зміни. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк для подання тендерних пропозицій було продовжено з 02.07.2018 до 09.08.2018.
Відповідно до вимог п.1.5 Розділу 3 тендерної документації у разі внесення змін до тендерної документації документи та інформація, підготовлені на попередню (першу) дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, будуть вважатися дійсними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації на нову дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
З огляду на викладене, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтіс-Констракшн» банківські довідки від 17.07.2018 та від 18.07.2018 повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги тендерної документації щодо дійсності документів тендерної пропозиції у разі внесення змін до тендерної документації?
2. Щодо дотримання вимог частини 1 статті 10 Закону.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Також, аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 10.10.2018 № 1. Повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018. Отже, в порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену додаткову угоду до договору протягом трьох днів з дня їх внесення.».
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Згідно з положеннями пп.11 частини 1 статті 8 Закону Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як уповноважений орган, розробляє та затверджує форму повідомлення про внесення змін до договору.
Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579).
Відповідно до п.2 вказаного наказу формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Форма повідомлення про внесення змін до договору передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону (п.11 форми) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (п.12 форми).
Електронна система закупівель також передбачає внесення інформації щодо договору у випадках внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Необов’язкові поля, які міг би заповнити замовник, електронна система закупівель не передбачає.
Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку).
Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає оприлюднення лише змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону.
Положення договору про закупівлю, щодо яких вносилися зміни додатковою угодою від 10.10.2018 № 1, не відносяться до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону, а отже внесення змін до таких умов не потребувало оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у строки, визначені Законом.
Замовником додаткова угода оприлюднювалася на пропозицію працівників казначейської служби, в якій обслуговується замовник.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині.
Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги положення Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-05-08 16:18:27
Про надання інформації
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Згідно тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 29.05.2018 (далі – ТД) № 27, а саме абз. 13 п.п 1.1 п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено вимогу надання в складі пропозиції учасника «довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, наявність коштів на рахунках та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими». Зміни до вищезазначеної ТД було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.08.2018 та кінцевою датою подання тендерних пропозицій визначено 09.08.2018 (п. 1 розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД).
Відповідно до вимог п. 1.5 Розділу 3 ТД у разі внесення змін до тендерної документації документи та інформація, підготовлені на попередню (першу) дату розкриття тендерних пропозицій, будуть вважатися дійсними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації на нову дату розкриття тендерних пропозицій.
Отже, учасником ТОВ « «Альтіс-Констракшн» виконано умову ТД в цій частині. При цьому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Альтіс-Констракшн» опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 09.08.2018, у зв’язку з чим, учасник мав можливість подати свою пропозицію відповідно до останньої редакції ТД.
Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 ТД учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати: «1.1. Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е) або орендовану(е) обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси».
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 10.10.2018 № 2/18, проте повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону та не було оприлюднено Замовником повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену угоду протягом трьох днів з дня внесення змін.
Слід зазначити, що в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» у полі «Випадки для внесення змін до істотних умов договору» Замовником зазначено: «Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)».
При цьому згідно п. 1 додаткової угоди від 10.10.2018 № 2 Замовник та ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» уклали угоду «на підставі підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із відсутністю фінансування у 2018 році у повному обсязі об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» станом на 10.10.2018 р.».
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін. При цьому, Законом не встановлено норми щодо внесення змін до істотних чи інших умов договору.
Тому, при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північним офісом дотримано вимоги Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 26 квітня 2019 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформація про моніторинг № UA-M-2019-04-02-000091 щодо закупівлі за № UA-2018-05-29-000905-a). Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу закупівлі від 26 квітня 2019 року та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку. 1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Альтіс-Констракшн». У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альтіс-Констракшн» умовам ТД, оскільки згідно з абз. 13 п.п 1.1 п. 1 Розділу ІІІ ТД учасник повинен надатидовідку не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, наявність коштів на рахунках та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Згідно з інформацією, розміщеною в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.08.2018, при цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтіс-Констракшн» надано банківські довідки від 17.07.2018 та від 18.07.2018 . Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Альтіс-Констракшн» як таку, що не відповідає вимогам ТД Замовника, та допущено її до оцінки.». До тендерної документації замовником шість разів вносилися зміни. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк для подання тендерних пропозицій було продовжено з 02.07.2018 до 09.08.2018. Відповідно до вимог п.1.5 Розділу 3 тендерної документації у разі внесення змін до тендерної документації документи та інформація, підготовлені на попередню (першу) дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, будуть вважатися дійсними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації на нову дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З огляду на викладене, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтіс-Констракшн» банківські довідки від 17.07.2018 та від 18.07.2018 повністю відповідають вимогам тендерної документації. 2. Щодо дотримання вимог частини 1 статті 10 Закону. У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Також, аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 10.10.2018 № 1. Повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018. Отже, в порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену додаткову угоду до договору протягом трьох днів з дня їх внесення.». Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Згідно з положеннями пп.11 частини 1 статті 8 Закону Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як уповноважений орган, розробляє та затверджує форму повідомлення про внесення змін до договору. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579). Відповідно до п.2 вказаного наказу формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Форма повідомлення про внесення змін до договору передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону (п.11 форми) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (п.12 форми). Електронна система закупівель також передбачає внесення інформації щодо договору у випадках внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Необов’язкові поля, які міг би заповнити замовник, електронна система закупівель не передбачає. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку). Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає оприлюднення лише змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Положення договору про закупівлю, щодо яких вносилися зміни додатковою угодою від 10.10.2018 № 1, не відносяться до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону, а отже внесення змін до таких умов не потребувало оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у строки, визначені Законом. Замовником додаткова угода оприлюднювалася на пропозицію працівників казначейської служби, в якій обслуговується замовник. Враховуючи викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині.
2019-05-08 12:43:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Документи:
15 травня 2019 12:40
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Місцезнаходження: | 04208, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ТЕПЛОБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БК ЕННОЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ БК Сучасні будівельні рішення | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
334 026 931,00
UAH з ПДВ
|
326 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
334 088 297,98
UAH з ПДВ
|
326 486 297,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕННОЙЛ» |
333 528 575,00
UAH з ПДВ
|
331 474 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Рішення скасоване |
326 480 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2018 15:23
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Відхилено |
326 480 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2018 15:30
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" #36972558 |
Переможець |
326 486 297,98
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2018 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:32
|
Дод.уг.№12 від 30.12.20_Дог.№250918_КСТ_Адамант_Рек.пол.№5_0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2020 17:28
|
Дод_угода №11 від 02_03_20_Дог_№250918_18 від 25_09_18_Адамант.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:29
|
Дод_уг_10 від 27_12_19_Адамант_Реконст_пол_5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 09:14
|
Дод_угода_9 від 19_11_19_Адамант_Реконстр_1217310.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2019 15:30
|
Дод_уг_№8 від 12_08_19 _ до Дог.№250918_КСТ_Адамант_Реконстр_пол_5.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2019 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2019 13:16
|
Дод.угода №7 від 25.06.19_Адамант.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2019 16:02
|
Дод_угода №6 від 13_06_19_Адамант.pdf | зміни до договору |
14 червня 2019 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 15:00
|
Дод.угода 5_Адамант_Реконстр_пол_5.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2019 17:22
|
Дод_уг_4 від 22_02_19_Адамант_Реконст_пол_5.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2018 17:55
|
Дод_угода_2 від 05_12_18_Адамант_Реконстр_пол_5.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2018 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2018 14:21
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2018 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2018 19:12
|
Дод.№3 до Дог.№250918_КСТ від 25.09.18.pdf | укладений |
26 вересня 2018 19:09
|
Дод.№2 до Дог.№250918_КСТ від 25.09.18.pdf | укладений |
26 вересня 2018 19:09
|
Дод.№1 до Дог.№250918_КСТ від 25.09.18.pdf | укладений |
26 вересня 2018 19:09
|
Договір №250918_КСТ від 25.09.18_ АДАМАНТ_.pdf | укладений |
26 вересня 2018 19:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Доповнити Розділ І Договору п.1.5 та викласти його в наступній редакції: «1.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становлять 9500000,00 (Дев’ять мільйонів п’ятсот тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 1583333,33 (Один мільйон п’ятсот вісімдесят три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; – у 2019-2020 роках залишок бюджетних зобов’язань становитиме 316986297,98 (Триста шістнадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят шість тисяч двісті дев’яносто сім) гривень 98 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 52831049,66 (П’ятдесят два мільйони вісімсот тридцять одна тисяча сорок дев’ять) гривень 66 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2018 рік та збільшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250918/КСТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «1.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становлять 23582143,00 (Двадцять три мільйони п’ятсот вісімдесят дві тисячі сто сорок три) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 3930357,17 (Три мільйони дев’ятсот тридцять тисяч триста п’ятдесят сім) гривень 17 копійок; – у 2019-2020 роках залишок бюджетних зобов’язань становитиме 302904154,98 (Триста два мільйони дев’ятсот чотири тисячі сто п’ятдесят чотири) гривні 98 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 50484025,83 (П’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі двадцять п’ять) гривень 83 копійки після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2018 рік та збільшенням/зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250918/КСТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із відсутністю фінансування у 2018 році у повному обсязі об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «22» лютого 2019 р.Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.1.5 Розділу І Договору у редакції Додаткової угоди №3 від 28.12.2018 р. та викласти його наступним чином: «1.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становлять 23 552 880,01 (Двадцять три мільйони п’ятсот п’ятдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят) гривень 01 копійка, у т.ч. ПДВ 20% - 3 925 480,00 (Три мільйони дев’ятсот двадцять п’ять тисяч чотириста вісімдесят) гривень 00 копійок; – у 2019 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки становлять 197 914 948,80 (Сто дев’яносто сім мільйонів дев’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот сорок вісім) гривень 80 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 32 985 824,80 (Тридцять два мільйони дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять чотири) гривні 80 копійок; – у 2020 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 81 465 589,16 (Вісімдесят один мільйон чотириста шістдесят п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять) гривень 16 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 13 577 598,19 (Тринадцять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто вісім) гривень 19 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2019 рік та збільшенням/зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250918/КСТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становлять 23 552 880,01 (Двадцять три мільйони п’ятсот п’ятдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят) гривень 01 копійка, у т.ч. ПДВ 20% - 3 925 480,00 (Три мільйони дев’ятсот двадцять п’ять тисяч чотириста вісімдесят) гривень 00 копійок; – у 2019 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки становлять 197 914 948,80 (Сто дев’яносто сім мільйонів дев’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот сорок вісім) гривень 80 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 32 985 824,80 (Тридцять два мільйони дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять чотири) гривні 80 копійок; – у 2020 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 105 018 469,17 (Сто п’ять мільйонів вісімнадцять тисяч чотириста шістдесят дев’ять) гривень 17 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 17 503 078,20 (Сімнадцять мільйонів п’ятсот три тисячі сімдесят вісім) гривень 20 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2019 рік та збільшенням/зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250918/КСТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною видів робіт без зміни загальних об’ємів т Замовник та Підрядник прийшли до згоди викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт визначена у договірній ціні (Додатки №4 та 5) та становить: 326 486 215,94 грн. (триста двадцять шість мільйонів чотириста вісімдесят шість тисяч двісті п’ятнадцять гривень 94 копійок), в т.ч. ПДВ – 54 414 369,33 грн. (п’ятдесят чотири мільйони чотириста чотирнадцять тисяч триста шістдесят дев’ять гривен 33 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250918/КСТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення Додатків 4 та 5 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків 2018-2020 роки |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків на 2019-2020 роки |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків на 2019-2020 роки |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення строку виконання робіт Зменшення обсягу виконання робіт Зменшення загальної вартості договору Перерозподіл видатків на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Змінити п.1.5 Розділу І Договору у редакції попередніх додаткових угод та викласти його наступним чином: «1.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: • у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становили 23 552 880 (Двадцять три мільйони п’ятсот п’ятдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят) гривень 01 копійка, у т.ч. ПДВ 20% - 3 925 480 (Три мільйони дев’ятсот двадцять п’ять тисяч чотириста вісімдесят) гривень 00 копійок; • у 2019 році згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становили 85 272 666 (Вісімдесят п’ять мільйонів двісті сімдесят дві тисячі шістсот шістдесят шість) гривень 47 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 14 212 111 (Чотирнадцять мільйонів двісті дванадцять тисяч сто одинадцять) гривень 08 копійок; • у 2020 році згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становили 100 521 863 (Сто мільйонів п’ятсот двадцять одна тисяча вісімсот шістдесят три) гривні 39 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 16 753 643 (Шістнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі шістсот сорок три) гривні 90 копійок, у тому числі: за роботи, виконані у 2019 році, – 16 058 435 (Шістнадцять мільйонів п’ятдесят вісім тисяч чотириста тридцять п’ять) гривень 15 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 2 676 405 (Два мільйони шістсот сімдесят шість тисяч чотириста п’ять) гривень 86 копійок; за роботи, виконані у 2020 році, – 84 463 428 (Вісімдесят чотири мільйони чотириста шістдесят три тисячі чотириста двадцять вісім) гривень 24 копійки, у т.ч. ПДВ 20% - 14 077 238 (Чотирнадцять мільйонів сімдесят сім тисяч двісті тридцять вісім) гривень 04 копійки, у т.ч. попередня оплата – 25 000 000 (Двадцять п’ять мільйонів) гривень 00 копійок з урахуванням ПДВ; • залишок бюджетних зобов’язань у 2021 році становитиме у межах 17 686 571 (Сімнадцять мільйонів шістсот вісімдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят одна) гривня 76 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 2 947 761 (Два мільйони дев’ятсот сорок сім тисяч сімсот шістдесят одна) гривня 96 копійок, після затвердження Бюджету м. Києва на 2021 рік, Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки та може бути зменшений відповідно до реальних обсягів виконаних підрядних робіт. 2. У зв’язку з продовженням перевірки технічної документації та визначення реальних обсягів виконаних робіт у 2020 році Підрядником Сторони погодилися внести зміни до п.10.1 Розділу 10 Договору та викласти його наступним чином: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє з питань розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, але у межах 2021 бюджетного року, а з питань виконання робіт – по 30 квітня 2020 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 250918/КСТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |