Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
130 980,00 UAH
UA-2018-05-29-000627-c 0ae284b7690146aaa458b2a9cea0b028
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середнікова Віта Станіславівна

+380445158730 sch-247@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598788
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Миколи Закревського, буд. 37-Б
Контактна особа: Середнікова Віта Станіславівна
+380445158730
sch-247@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2018 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2018 12:00
Очікувана вартість: 130 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 309,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Комплекти мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 37б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2018 17:57
ОГОЛОШЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 29 травня 2018 17:45
Дата відповіді: 29 травня 2018 17:57
Добрый день. Подгрузите пожалуйста ТД. Спасибо
Відповідь: Вже розміщено
ПО
Дата подання: 30 травня 2018 09:51
Дата відповіді: 30 травня 2018 11:28
• Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт в загальний формат CFF (interactivewhiteboardcommonfileformat (.iwb)) і експорт файлів з нього для використання інтерактивного навчального контенту на інтерактивних дошках різних виробників; Чому саме в цей формат? Яким чином це вплине на використання інтерактивної дошки вчителем? • Користувач повинен мати можливість безкоштовного, і без будь-якого ліміту використання в часі OnLine (хмарного) сервісу для перегляду інтерактивного навчального контенту створеного в програмному забезпеченні інтерактивного комплексу. Вказати Інтернет ресурс; Чи можливо запропонувати не спеціалізований інтернет ресурс, в якому можливо зберігати дані та ділитись ними з користувачами в Інтернеті? Чи можливе використання безкоштовних постійно оновлюваних сторонніх сервісів, які значно розширюють можливості програмного забезпечення інтерактивної дошки?? • Колекція контенту програмного забезпечення повинна включати в себе мінімум 6000 об'єктів, включаючи графічні фрагменти, фони, відео, аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання; Чому саме 6000 об’єктів??? • Програмне забезпечення повинно підтримувати підключення планшетного комп'ютера iPad. а якщо вчитель буде працювати планшетом на іншій системі? • Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт створених файлів в різні формати, включаючи HTML, PDF і JPG; Можливо експорт створених файлів в різні формати? Коли вчитель буде зберігати створені уроки в різних форматах. Якщо ми не правильно розуміємо суть - будь-ласка поясніть вираз, що саме мається на увазі у виразі експорт файлів?? Просимо прибрати дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі: • Користувач повинен мати доступ до перегляду та завантаження інтерактивного навчального контенту з спеціалізованого Інтернет сайту обміну контентом, без порушення авторських прав. Вказати адресу Інтернет ресурсу; Уточніть будь-ласка для чого необхідний цей пункт? Як показує практика учасник під якого прописується тендер, надає просто посилання на порівняльну таблицю двох ПЗ, при цьому ніяким чином з того сайту неможливо завантажити іноформацію. Технічні вимоги до товару скопійовані з сайту https://dixi.education/shop/interactive-kit/ Тобто Замовник прописав тендер під конкретного учасника. Це є порушеням ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви навмисно прописуєте тендер під конретного Учасника, що вказує на Вашу змову та на те що Ви нехтуєте принципами добросовісної конкуренції серед Учасників та запроваджуєте корупційні дії та зловживання.  Вимагаємо встановити технічні вимоги які дозволять прийняти участь у тендері не лише імпортеру дошок SMART (або його дилерам), а й іншим імпортерам інтерактивного обладнання.  МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання та розписані вимоги до програмного забезпечення. Просимо привести технічні вимоги до товару згідно вимог чинного Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під інтернет ресурсом в даному випадку мається на увазі освітянська платформа на яку вчителі з усієї країни викладають свої підготовлені уроки (контент) по програмі МОН. Це значно спрощує роботу вчителів у підготовці до уроку і надає можливість ділитись своїми напрацюваннями. У наших вимогах ніде не вказано найменування обладнання лише характеристики які рекомендовані Наказу Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704 прийнятого відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про загальну середню освіту».
Згідно порядку здійснення допорогових закупівель ст.6.4 Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних форматах Закупівлі,що містять посилання на певну торговельну марку(знак для товарів і послуг)або виробника,Замовник може вказати,які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
У школі активно використовуються інтерактивні дошки і напрацьовані уроки мають формат iwb, тому запропоноване програмне забезпечення повинно підтримувати даний формат.
Цікавить саме навчальний контент, так як обладнання закуповується в навчальний заклад. 6000 об’єктів це мінімум який пропонують провідні виробники інтерактивних дошок.
Будь-яка інтерактивна дошка підтримує роботи з ПО Windows, для уникнення непорозумінь було прописано окремим пунктом комп’ютер iPad, так як іноді він використовується у роботі.
Створенні уроки під час занять зберігаються, розсилаються у форматі HTML, PDF і JPG, саме їх і вказали, для редагування створених уроків потрібно врахувати можливість експорту збережених документів.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що наказ 704 носить рекомендаційний характер і не є обов’язковим в допорогових закупівлях. Наразі були випущені більш нові накази МОН №1021 та №1028, які регулюють процедури закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 130 526,00
UAH з ПДВ
130 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 23:56
Smartboard Висновок СЕС.pdf
04 червня 2018 23:56
Lenovo сертифікат.pdf
04 червня 2018 23:56
Lenovo Декларація.pdf
04 червня 2018 23:56
CЕС Lenovo.pdf
04 червня 2018 23:56
Сертифікат INV30.pdf
04 червня 2018 23:56
Паспорт та код.pdf
04 червня 2018 23:56
Лист не платник ПДВ.pdf
04 червня 2018 23:55
Довідка статя 17.pdf
04 червня 2018 23:55
Довідка з банку.pdf
04 червня 2018 23:55
Гарантійний лист 12 міс.pdf
04 червня 2018 23:55
Витяг Денисюк.PDF
04 червня 2018 23:55
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3165921618
Переможець 130 526,00
UAH з ПДВ
08 червня 2018 16:52

Документи

08 червня 2018 16:52
Електронний підпис
08 червня 2018 12:00
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2018 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3165921618
130 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2018 16:52
Електронний підпис
08 червня 2018 12:00
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2018 13:30
3110 договір 2 КМО.pdf укладений
14 червня 2018 13:21