Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського та Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення)
Construction work for water projects.Technical services of approach channels and water areas of the Berdyansk and Mariupol seaports by dredging
Очікувана вартість
499 859 500,00 UAH
UA-2018-05-29-000516-c 1b62d597d5c7498ab856427804295f38
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт замовника: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа замовника: Єсіпова Яна Василівна
0487759516
YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Yesipova Yana
0487759516
YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2018 19:00
Очікувана вартість: 499 859 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 29 травня 2018 16:15
Enquiries until: 09 липня 2018 19:00
Complaints submission until: до 15 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 липня 2018 19:00

Information

Estimated total value: 499 859 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 5 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського та Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Technical services of approach channels and water areas of the Berdyansk and Mariupol seaports by dredging
CPV: 45240000-1
Період постачання: по 31 травня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк надання послуг
Дата подання: 11 червня 2018 18:38
Дата відповіді: 14 червня 2018 16:14
Пунктом 4.4. Розділу І тендерної документації визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не більше 240 календарних днів безпосереднього надання послуг. Також, у Додатку №1 до Тендерної документації встановлено наступні вимоги: 1.19. Загальний строк надання послуг – не більше 240 календарних днів безпосереднього днопоглиблення. 1.20. Організація-виконавець повинна забезпечити наявність працездатного днопоглиблювального обладнання, кількість якого буде достатньою для якісного надання послуг у встановлений загальний строк надання послуг. Крім того, у додатках 6 та 6/1 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зазначено: 18.1. Цей Договір набуває чинності з дня його укладення Сторонами і діє до 31.05.2019 в частині надання Послуг Виконавцем, а в частині прийняття Послуг та здійснення розрахунків Замовником – до повного їх виконання. 18.2. Строк дії Договору може бути змінений за домовленістю Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього Договору з причин, передбачених пунктами 3.5.1-3.5.10 (з урахуванням вимог пунктів 3.9. та 3.10. цього Договору) та п. 3.13 цього Договору. 3.5. До строку надання Послуг не зараховується час зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання Виконавця, які виникли з наступних причин: …………..… 3.5.3. Настання на ділянці днопоглиблення несприятливих гідрометеорологічних умов, зазначених у п. 1.15 цього Договору. …………………. 3.6. Факт наявності подій, зазначених у п. 3.5.3. цього Договору, підтверджується у відповідності до вимог п. 1.15 цього Договору. 3.9. Строк зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання Виконавця через причини, що перелічені в пунктах 3.5.1.-3.5.10. цього Договору, фіксується і оформлюється двосторонніми актами, які підписуються уповноваженими представниками Сторін. 3.10. Відсутність документального підтвердження перелічених в пунктах 3.5.1.-3.5.10. цього Договору причин позбавляє Виконавця права на зарахування строку зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання до строку дії цього Договору. 3.12. Будь-яке перевищення строку надання Послуг, не підтверджене належними документами, вважається простроченням надання Послуг. 1.15. Несприятливі гідрометеорологічні умови – такі гідрометеорологічні умови, за яких виконання днопоглиблення стає неможливим відповідно до вимог РД-85 та РД-86, а також стає неможливим виконання промірів глибин відповідно до вимог НД. Несприятливі гідрометеорологічні умови щодо днопоглиблювального обладнання визначаються Виконавцем на підставі паспортних даних, вимог Регістру судноплавства України або іншого класифікаційного товариства до залученого Виконавцем днопоглиблювального обладнання. Факт наявності несприятливих гідрометеорологічних умов повинен бути підтверджений виписками із суднового журналу днопоглиблювального обладнання. Виписки з суднових журналів днопоглиблювального обладнання повинні бути підтверджені Капітанами морських портів, в залежності від територіального розташування об'єктів днопоглиблення, щодо факту настання таких умов, а також довідками відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій. 6.2. Забезпечення виконання цього Договору надається Замовнику Виконавцем у вигляді оригіналу банківської гарантії банківської установи на вказану суму (далі також – банківська гарантія). Банківська гарантія, яка надається Виконавцем Замовнику як забезпечення виконання цього Договору, повинна містити зобов’язання банка-гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника проти письмової вимоги Замовника. Банківська гарантія діє до 30.06.2019 року включно. Згідно оголошення UA-2018-05-29-000516-c Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2018 19:00 Початок аукціону: 16 серпня 2018 11:26 Враховуючи строки, що передбачені Статтями 28 та 32 Закону на визначення переможця та укладання договору про закупівлю, не враховуючі можливі витрати часу на оскарження процедури закупівля учасниками, Виконавець, після виконання мобілізації, зможе розпочати надання послуг з днопоглиблення орієнтовно з 01.10.2018. Таким чином, послуги з днопоглиблення необхідно надати у період з жовтня 2018 до червня 2019 року. Тобто, у період з найбільш несприятливими гідрометеорологічними умовами для виконання днопоглиблення. Згідно з пунктами 3.5.3, 1.15. проекту договору факт наявності несприятливих гідрометеорологічних умов повинен бути підтверджений довідками відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Відповідно до Додатку 1 Технічні вимоги ділянки робіт та райони звалища ґрунту розташовані на відстані до 17 - 18 км від порту, де розташовані гідрометеорологічні пости спостереження. Відповідно до вимог РД 31.74.08-85 «Техническая инструкция по производству морских дноуглубительных работ» та РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы», основним критерієм визначення несприятливих гідрометеорологічних умов, за яких виконання днопоглиблення стає неможливим (окрім видимості, температури повітря, швидкості течії та наявності льоду), є висота хвилі та її напрямок. За інформацією гідрометеорологічних центрів Державної служби України з надзвичайних ситуацій гідрометеорологічні пости спостерігають за хвилюванням моря візуально в світлий час доби на відстань 1-2 км від пунктів спостереження, що розташовані на берегу, та не мають обладнання (технічних приладів) для спостереження за фактичним хвилюванням поверхні моря (гідрологічні морські самописці параметрів хвилювання, погодні морські буї для моніторингу навколишнього середовища). Тобто, результат спостереження залежить від людського фактору, безпосередньо від якості зору спостерігача, та не покриває зону понад 2 км від місця спостереження. Обласні організації Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій не можуть надати довідки з інформацією про фактичне хвилювання моря визначеної технічними приладами вимірювання. Таким чином, Замовником встановлено вимогу яку не можливо виконати. В результаті, згідно п. 3.10., Виконавець буде позбавлений права на зарахування строку зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання до строку дії Договору, та як наслідок відповідно з пп. 16.4., 6.6. призведе до штрафних санкцій та втрати забезпечення виконання договору. На підставі викладеного, просимо: 1. Видалити з пункту 1.15. Додатків 6, 6/1 проекту договору вимогу щодо необхідності підтвердження факту наявності несприятливих гідрометеорологічних умов довідками відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій; 2. Надати відповідь на наступні питання: - Чи мають Капітани морських портів технічну можливість (прилади, устаткування, погодні морські буї для моніторингу навколишнього середовища тощо) цілодобово спостерігати за фактичним хвилюванням моря (висотою хвилі) на відстань що покриває об’єкти днопоглиблення та райони звалища грунту? - У разі наявності такої можливості, чи ведуться журнали таких спостережень та яка дискретність/інтервал вимірювань? У разі, якщо такі спостереження з веденням відповідного журналу не ведуться, просимо також видалити вимогу щодо необхідності підтвердження виписок з суднових журналів Капітанами морських портів. 3. Встановити реальні строки та термін надання послуг з можливістю виконання днопоглиблення включаючи літньо-осінній період 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо!
Як зазначено в ТД строк надання послуг не повинен перевищувати 240 (двісті сорок) календарних днів безпосереднього надання послуг. Пунктом 1.20. додатків 6 та 6/1 до цієї ТД визначено, що послуги - технічне обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського та Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення. Тобто, строк надання послуг не повинен перевищувати 240 (двісті сорок) календарних днів безпосереднього днопоглиблення. При цьому, цей строк розпочинає свій перебіг від дати початку надання послуг, яка фіксується у відповідному акті згідно вимог п. 3.1. додатків 6 та 6/1 до цієї ТД. Також пунктом 3.5. додатків 6 та 6/1 до цієї ТД визначено, що до строку надання послуг не зараховується час зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання виконавця, які виникли через причини, що визначені у п. 3.5.1.-3.5.10. Серед перелічених причин наявні зупинки через несприятливі гідрометеорологічні умови та настання на ділянці днопоглиблення льодових обставин. Таким чином, умовами ТД передбачені можливі зупинки у виконанні днопоглиблення в осінньо-зимовий період, які не зараховуються до строку надання послуг. Також, умовами п. 18.2. додатків 6 та 6/1 до цієї ТД передбачено, що строк дії договору може бути змінений за домовленістю сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього договору з причин, передбачених пунктами 3.5.1-3.5.10 (з урахуванням вимог пунктів 3.9. та 3.10. цього договору) та п. 3.13 цього договору. Тобто, строк, на який може бути змінений строк дії договору, повинен бути документально підтверджений.
Забезпечення збереження судна в безаварійному стані під час дії несприятливих гідрометеорологічних умов є складовою забезпечення безпеки мореплавства.
Капітанами морських портів, відповідно до положень Закону України «Про морські порти України», Кодексу торговельного мореплавства України та Положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту, в межах затверджених зон відповідальності здійснюється нагляд за безпекою мореплавства.
Пунктом 15.1. додатків 6 та 6/1 до цієї ТД визначено, що виконавець повинен надати передбачені цим договором послуги, якість яких відповідає умовам Технічних вимог, що є Додатком №1 до цього Договору, Технічних завдань, діючих нормативних документів (РД-85, РД-86, НД та інш.), а також з дотриманням «Обов'язкових постанов по морському торговельному порту Бердянськ», «Обов'язкових постанов по морському торговельному порту Маріуполь» та інших діючих нормативних документів, у тому числі з охорони довкілля.
Розділом XIX зазначених вище Обов’язкових постанов визначений порядок доведення до суден гідрометеорологічної інформації.
Згідно Закону України «Про гідрометеорологічну діяльність», розділу 7 КД 52.4.1.10-06 «Настанова з оперативного гідрометеорологічного забезпечення та обслуговування галузей національної економіки» організаціям, які потребують невеликого обсягу метеорологічної інформації і нерегулярного її надання, така інформація може надаватися за запитами у вигляді оплачуваних довідок.
Таким чином, вважаємо за необхідне отримання підтверджень щодо несприятливих гідрометеорологічних умов згідно п 1.15 додатків 6 та 6/1 до цієї ТД. При цьому слід зазначити, що відповідні обласні організації Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій надають гідрометеорологічну інформацію, репрезентативність якої поширюється на усю прибережну зону і в якій знаходяться об’єкти днопоглиблення.
Додатково інформуємо, що згідно паспортів підхідних каналів за даними багаторічних спостережень хвилювання моря є вітровим, а висота хвиль становить: для підхідного каналу до Бердянського морського порту – 1,6 м (3% забезпеченість), для підхідного каналу Вугільної гавані морського порту Маріуполь – 1,3 м (3,85% забезпеченість).
На підставі вище наведеного вважаємо, що внесення змін до цієї ТД в частині строків надання послуг та порядку підтвердження факту наявності несприятливих гідрометеорологічних умов при наданні послуг є недоцільним.
Інформація про існуючі глибини на ділянках днопоглиблення
Дата подання: 14 червня 2018 11:29
Дата відповіді: 19 червня 2018 11:13
З метою виконання якісного розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі та вибору найбільш економічно-доцільного обладнання просимо Замовника надати дані останніх промірів глибин на ділянках днопоглиблення та скиданя грунту в .xyz або в іншому CAD-сумісному форматі. Дякуємо заздалегідь за оперативну відповідь.
Відповідь: Дякуэмо за Ваше запитання!
У відповідь на ваш запит вважаємо за доцільне оприлюднити запитувані матеріали промірів глибин об’єктів (ділянок) днопоглиблення, на підставі яких були розраховані орієнтовні обсяги днопоглиблення для цієї закупівлі, та матеріали промірів глибин на відвалах ґрунту.
Разом з цим вважаємо за необхідне зауважити, що відповідно до п. 1.1. Частини ІІІ Додатку № 1 до цієї ТД «Виконання днопоглиблення передбачається здійснювати з обов’язковим додержанням вимог діючих Дозволів на виконання робіт (крім будівельних) на землях водного фонду, виданих Міністерством екології та природних ресурсів України, в орієнтовному загальному обсязі, що не перевищує 2 841 500 м3 (обсяг уточнюється після проведення попередніх промірів глибин)». Тобто, оприлюднені матеріали промірів глибин об’єктів (ділянок) днопоглиблення носять виключно інформативний характер.
Забезпечення тендерної пропозиції - строк подання
Дата подання: 22 червня 2018 15:39
Дата відповіді: 26 червня 2018 10:00
Шановний Заказчику, відповідно до вимог тендерної документації, а саме Розділу 3 п.2,, Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді банківської гарантії, на дату подання документів попередньої кваліфікації. Це неприйнятно для Учасника коли він повинен заздалегідь перерахувати значні кошти не маючи ніяких гарантій, що буде кваліфікован. Будь ласка, повідомте, чи дата надання забезпечення тендерної пропозиції може бути перенесена до дати проведення аукціону, що було б більш логічним, а також прийнятним для Учасників. Дякуємо заздалегідь за оперативну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пп.8 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Таким чином, забезпечення тендерної пропозиції повинно бути надано учасником торгів у складі своєї тендерної пропозиції в строк, не пізніше кінцевої дати подання пропозицій, визначений Тендерною документацією, або відкоригованої електронною системою кінцевої дати подання пропозицій - у разі здійснення такого коригування.
Водночас нагадуємо, що відповідно до пп.1 п.3 Розділу V тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію, в тому числі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
последовательность предоставления услуг
Дата подання: 26 червня 2018 18:05
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:22
Уважаемый Заказчик, просим разъяснить и добавить в условия тендерной документации порядок предоставления услуг, с учетом следующих вопросов: - услуги по дноуглублению должны выполняться в двух портах параллельно (одновременно) или возможно выполнить последовательно? - если возможно выполнение последовательно, то просим указать в каком порту их необходимо выполнить в первую очередь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до п. 1.1 Розділу ІІІ Додатку №1 до цієї ТД днопоглиблення передбачається виконувати в орієнтовному загальному обсязі, що не перевищує 2 841 500 м3 (обсяг уточнюється після проведення попередніх промірів глибин). В п. 1.2. Розділу ІІІ Додатку №1 до цієї ТД наведений розподіл обсягу днопоглиблення між морськими портами Бердянськ та Маріуполь, а саме - 1 500 000 м3 та 1 341 500 м3 відповідно. В п.1.19. Розділу ІІІ Додатку №1 до цієї ТД зазначено, що «загальний строк надання послуг – не більше 240 календарних днів безпосереднього днопоглиблення».
Замовником в п.1 Додатку №2 до цієї ТД надано наступне роз’яснення «-під достатньою кількістю розуміється – одне або сукупна кількість днопоглиблювального обладнання, яке буде забезпечувати середньодобову продуктивність згідно Технічних вимог до предмету закупівлі в обсязі не менше 11 840 м3 на добу)». Середньодобова продуктивність, яку повинно забезпечити днопоглиблювальне обладнання учасника, отримана шляхом ділення орієнтовного загального обсягу днопоглиблення на загальний строк надання послуг.
Таким чином, Замовником не висуваються вимоги до Учасника щодо паралельного або послідовного виконання днопоглиблення у морських портах Бердянськ та Маріуполь.
судно-плуг
Дата подання: 26 червня 2018 18:07
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:59
Уважаемый Заказчик, Просим подтвердить возможность применения технологии с использованием вспомогательного оборудования «судна-плуг» при предоставлении услуг по дноуглублению у гидротехнических сооружений, на акватории или подходном канале.
Відповідь: Відповідно до проектної документації, яка пройшла державну екологічну експертизу, експлуатаційні днопоглиблювальні роботи виконуються 2 земкараванами:
- Караван №1 у складі самовідвізного землесоса, продуктивністю не менше 1500 м3/доба, GPS-системи позиціонування, промірної партії;
- Караван №2 у складі багаточерпакового земснаряду, мотозавозні, шаланд в кількості не менше 3 шт, GPS-системи позиціонування, промірної партії і інших механізмів (плавкрани і т.п.) в залежності від потреби підрядника.
гарантийное письмо
Дата подання: 26 червня 2018 18:11
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:23
В тендерном предложении Участник должен предоставить гарантийное письмо, а именно: - гарантійний лист за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника стосовно того, що на момент укладання договору днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде задіяне за жодним іншим договором (тобто буде вільним від будь-якого виконання робіт / надання послуг). В связи с тем, что Участник формирует состав оборудования исходя из требуемой производительности не менее 11840 м3 в сутки, он может предложить несколько единиц дноуглубительного оборудования. При этом, некоторое из заявленного оборудования может быть использовано эпизодически для выполнения определенной части объемов дноуглубления. Предоставляя гарантийное письмо Участник будет ограничен в возможности использования такого оборудования на других объектах. По нашему мнению, участвуя в тендере и подавая тендерное предложение, Участник принимает все условия Заказчика касательно предоставления услуг в установленные сроки. Финансовая ответственность за нарушение сроков, вплоть до потери банковской гарантии обеспечения выполнения договора, предусмотрена в проекте договора. Просим исключить требование о предоставлении такого гарантийного письма, так как оно является дискриминационным по отношению к Участнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. В п.1 Додатку №2 до цієї ТД визначено, що обов’язковим додатком до довідки про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази є, зокрема, «- гарантійний лист за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника стосовно того, що на момент укладання договору днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде задіяне за жодним іншим договором (тобто буде вільним від будь-якого виконання робіт / надання послуг)».
Враховуючи великий орієнтовний загальний обсяг днопоглиблення (2 841 500 м3) та обмежені строки його виконання Замовник вважає за доцільне упевнитися в тому, що днопоглиблювальне обладнання, запропоноване Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде мати додаткових обтяжуючих зобов’язань перед третьою стороною, що може унеможливити вчасно розпочати надання послуг або закінчити їх надання у визначений строк.
Також нагадуємо, що згідно з п.5.2.4 Додатків 6 та 6/1 до Тендерної документації визначено:
«5.2.4. У разі необхідності, за письмовою згодою Замовника, попередивши останнього за 5 (п’ять) календарних днів, замінити днопоглиблювальне обладнання без погіршення якості та перевищення строку надання Послуг, передбачених цим Договором, з урахуванням умов п. 5.1.23 цього Договору.
У такому випадку одночасно зі зверненням до Замовника Виконавець зобов’язаний надати:
- завірені Виконавцем копії чинних Класифікаційних Свідоцтв, виданих Регістром судноплавства України (або іншим класифікаційним товариством), на днопоглиблювальне обладнання, яке планується залучити на заміну;
- завірені копії чинних Свідоцтв про право власності на усі плавзасоби, необхідні для надання Послуг; в разі, коли запропоновані в складі обладнання плавзасоби ходять під іноземним прапором, додатково надати копії документів, завірених митними органами України, що підтверджують знаходження цих плавзасобів на території України та їх відповідне митне оформлення. В разі, коли запропоноване обладнання, яке планується залучити на заміну або додатково, не належить Виконавцю на праві власності – надати завірені Виконавцем копії договорів на користування (управління, оренду, чартеру тощо) плавзасобом;
- обґрунтування виробничих показників обладнання, яке планується залучити на заміну або додатково при наданні Послуг, до яких надається розрахунок за термінами надання Послуг, виходячи з продуктивності обладнання, яке планується залучити на заміну або додатково.
завірення копій документів
Дата подання: 30 червня 2018 18:27
Дата відповіді: 04 липня 2018 15:21
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступні вимоги, а саме: «Документи, що надаються (завантажуються) у складі тендерної пропозиції, які складені безпосередньо учасником повинні містити печатку (за наявності та у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України) та підпис уповноваженої особи. Оригінали документів, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами, в тому числі нотаріально завірені - не потребують наявності підпису уповноваженої особи учасника та печатки у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. Копії документів, які скануються та надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу.» Просимо надати чітко роз’яснення по кожному пункту окремо та внести відповідні зміни за результатом поставлених запитань. 1. У разі якщо Учасник надає копію документу з прикріпленим перекладом з нотаріальним засвідченням справжності підпису перекладача, чи потрібно такі документи завіряти повноважною особою та скріплювати печаткою учасника (за наявності) з написом «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», назвою посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та датою засвідчення копії документу.? 2. У разі якщо Учасник надає копію документу з прикріпленим перекладом з нотаріальним засвідченням справжності підпису перекладача, чи потрібно додатково надавати скановану копію такого документу завірену повноважною особою та скріплену печаткою учасника (за наявності) з написом «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», назвою посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та датою засвідчення копії документу.? 3. Яким чином та на підставі чого Учасник має завіряти повноважною особою та скріплювати печаткою учасника (за наявності) з написом «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», назвою посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та датою засвідчення копії документів, оригінали яких Учасник не має у своєму розпорядженні, та які були надані Учаснику його контрагентом або субвиконавцем або іншими установами, організаціями та підприємствами? 4. Чим передбачено право юридичної особи засвідчувати документи, які належать іншій юридичній особі? Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Prozorro всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник. Тобто, в електронну систему закупівель Prozorro Учасник завантажує файли з електронними сканованими копіями документів. Оригінали завантажити не можливо. Крім того, Учасник завантажує усі файли з особистого кабінету майданчика, де до завантаження надає системі Prozorro згоду та підтверджує відповідність критеріям прийнятності, встановлених замовником в тендерній документації. Тому, просимо видалити з документації вимогу: «Копії документів, які скануються та надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуюємо за Ваше запитання. З метою уточнень, Замовником до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни!
підтвердження зупинок
Дата подання: 01 липня 2018 12:26
Дата відповіді: 04 липня 2018 12:12
З засобів масової інформації відомо, що протягом останніх місяців судна що прямують Керченською протокою до або з портів Маріуполь та Бердянськ систематично зупиняються прикордонниками ФСБ Російської Федерації для перевірки та огляду. https://bykvu.com/bukvy/93327-vvs-zakhvatyvaet-li-rossiya-azovskoe-more http://www.utcom.info/kryza-v-azovskomu-mori/ Оскільки Азовське море є морем внутрішнього користування, такі зупинки можуть відбуватися в будь-якій точці Азовського моря. З огляду на вищенаведене виникають питання: 1. У разі, якщо під час мобілізації або демобілізації, надання послуг, будуть мати місце такі зупинки суден прикордонниками ФСБ РФ, чи буде подовжено строк (термін) дії Договору на час таких зупинок? 2. Чи може Виконавець враховувати вартість таких ризиків у вартості мобілізації та/або демобілізації, надання послуг та чи будуть такі статті витрат прийняті та сплачені Замовником у рамках загальної вартості ціни договору? 3. Чи буде врахування такої статті витрат відповідати правилам ціноутворення в Україні при визначенні вартості надання послуг та схвалено державними контролюючими органами? 4. Який документ Виконавець повинен буде надати Замовнику у якості документального підтвердження факту таких подій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо!
Пунктами 3.5.1.-3.5.10. Додатків №6 та № 6/1 до цієї ТД визначений вичерпний перелік причин, через які строк зупинок не зараховується до загального строку надання послуг, а також є підставою для зміни строку дії договору:
«3.5.1. Виникнення і дія обставин непереборної сили, визначених у розділі 20 цього Договору.
3.5.2. Настання на ділянці днопоглиблення льодової обстановки - на період такої обстановки, у відповідності до територіального розташування об'єктів днопоглиблення.
3.5.3. Настання на ділянці днопоглиблення несприятливих гідрометеорологічних умов, зазначених у п. 1.15 цього Договору.
3.5.4. Наявності заборони через нерест риб (за умови відсутності погодження уповноваженого органу на проведення днопоглиблення в нерестовий період).
3.5.5. Пропуску суден для забезпечення безперервної роботи морських портів.
3.5.6. Виявлення вибухонебезпечного предмету на ділянці днопоглиблення – з моменту виявлення вибухонебезпечного предмету до моменту його видалення з ділянки днопоглиблення.
3.5.7. Вилучення предметів засмічення з ґрунтозабірних пристроїв днопоглиблювального обладнання Виконавця.
3.5.8. Зайнятості ділянок днопоглиблення суднами та/або іншими плавучими об'єктами.
3.5.9. Невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов’язань, що можуть вплинути на своєчасність виконання Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором.
3.5.10. Зміна місця надання Послуг за ініціативою Замовника днопоглиблювальним обладнанням Виконавця у порівнянні до того, що передбачено у розрахунках до цього Договору.»
Факт настання таких подій підтверджується у відповідності до умов пп. 3.6.-3.9. Додатків №6 та № 6/1 до цієї ТД
перевірка метео капітаном порту
Дата подання: 01 липня 2018 13:22
Дата відповіді: 04 липня 2018 12:20
У відповіді (роз’ясненні) Замовника від 14.06.2018р. на запит учасника від 11.06.2018р. щодо «строку надання послуг» Замовником опубліковано наступні твердження та пояснення. «Забезпечення збереження судна в безаварійному стані під час дії несприятливих гідрометеорологічних умов є складовою забезпечення безпеки мореплавства. Капітанами морських портів, відповідно до положень Закону України «Про морські порти України», Кодексу торговельного мореплавства України та Положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту, в межах затверджених зон відповідальності здійснюється нагляд за безпекою мореплавства. Пунктом 15.1. додатків 6 та 6/1 до цієї ТД визначено, що виконавець повинен надати передбачені цим договором послуги, якість яких відповідає умовам Технічних вимог, що є Додатком №1 до цього Договору, Технічних завдань, діючих нормативних документів (РД-85, РД-86, НД та інш.), а також з дотриманням «Обов'язкових постанов по морському торговельному порту Бердянськ», «Обов'язкових постанов по морському торговельному порту Маріуполь» та інших діючих нормативних документів, у тому числі з охорони довкілля. Розділом XIX зазначених вище Обов’язкових постанов визначений порядок доведення до суден гідрометеорологічної інформації.» Просимо надати чітко відповіді на наступні питання, по кожному окремо: 1. До якого з поставлених учасником запитань має відношення зазначене вище пояснення? Нагадуємо запитання, та просимо повторно надати відповідь: - Чи мають Капітани морських портів технічну можливість (прилади, устаткування, погодні морські буї для моніторингу навколишнього середовища тощо) цілодобово спостерігати за фактичним хвилюванням моря (висотою хвилі) на відстань що покриває об’єкти днопоглиблення та райони звалища грунту? - У разі наявності такої можливості, чи ведуться журнали таких спостережень та яка дискретність/інтервал вимірювань? 2. Чи отримують Капітани морських портів інформацію або довідки від відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій про фактичні метеорологічні умови? 3. У разі отримання інформації від відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій про фактичні метеорологічні умови, чи ведуться відповідні журнали з фіксацією інформації про фактичний стан метеорологічних умов, з якою дискретністю/інтервалом? 4. Чи можуть Капітани морських портів та/або повноважний представник Замовника негайно перевірити фактичні метеорологічні умови в районі проведення днопоглиблення та на звалищі ґрунту зразу після отримання повідомлення з судна про настання несприятливих метеорологічних умов та призупинення днопоглиблення? 5. Якщо ні, то чому Капітани морських портів та/або повноважний представник Замовника не можуть негайно перевірити фактичні метеорологічні умови в районі проведення днопоглиблення та на звалищі ґрунту зразу після отримання повідомлення з судна про настання несприятливих метеорологічних умов та призупинення днопоглиблення? Що унеможливлює або перешкоджає? 6. Чому Виконавець повинен самостійно отримувати довідки та доказувати Замовнику факт неможливості надання послуг з причини несприятливих метеорологічних умов вже після факту (постфактум) таких подій, коли контроль за наданням послуг в процесі їх надання є функцією та відповідальністю Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Щодо несприятливих гідрометеорологічних умов та порядку їх підтвердження вважаємо, що відповідь, яка надана Замовником та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000516-c 14.06.2018 о 16:14, є вичерпною та не потребує додаткових пояснень.
доведення до суден метеорологічної інформації
Дата подання: 01 липня 2018 13:34
Дата відповіді: 04 липня 2018 12:22
У відповіді від 14.06.2018р. на запит учасника від 11.06.2018р. Замовник посилається на те, що Розділом XIX зазначених вище Обов’язкових постанов визначений порядок доведення до суден гідрометеорологічної інформації. Дійсно, береговий радіоцентр передає на судна прогноз погоди, штормові попередження та іншу інформацію засобами УКХ радіо зв’язку. У зв’язку з наведеним просимо надати відповідь, а у разі необхідності внести зміни до проекту договору, з більш детальним визначенням щодо початку фіксації зупинок з причини несприятливих погодних умов та відповідного документального підтвердження. 1. Чи буде вважатись отримання інформації капітаном судна від берегового радіоцентру або Служби Капітану порту (засобами УКХ радіозв’язку) про погіршення погодних умов або штормове попередження як вказівка Замовника призупинити надання послуг з причини несприятливих погодних умов? 2. Чи буде вважатись час початку зупинки з причини несприятливих погодних умов з моменту отримання капітаном судна відповідного повідомлення від берегового радіоцентру або Служби Капітана порту про погіршення погодних умов або штормове попередження? 3. Якщо да, то яким чином Виконавець доведе Замовнику час зупинки з такої причини у випадку, якщо прогноз не відбудеться, а довідка про фактичну погоду не буде підтверджувати факт несприятливих погодних умов? 4. Якщо інформація з прогнозом погоди або штормове попередження не є підставою та доказом факту початку несприятливих погодних умов, чому Замовник посилається на Розділ XIX зазначених вище Обов’язкових постанов де визначеного порядок доведення до суден гідрометеорологічної інформації? Вважаємо що таке посилання, пояснення не має відношення до документального підтвердження факту несприятливих погодних умов, та не є відповіддю по суті поставлених учасником запитань у запиті від 11.06.2018.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Щодо несприятливих гідрометеорологічних умов та порядку їх підтвердження вважаємо, що відповідь, яка надана Замовником та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000516-c 14.06.2018 о 16:14, є вичерпною та не потребує додаткових пояснень.
повточне надання документів
Дата подання: 01 липня 2018 14:37
Дата відповіді: 04 липня 2018 12:15
Пунктом 5.1.5. Додатків 6 та 6/1 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Виконавець зобов’язаний : «5.1.5. На момент укладання цього Договору надати Замовнику завірені копії чинних Свідоцтв про право власності на усі плавзасоби, необхідні для надання Послуг; в разі залучення плавзасобів третіх осіб – копії документів, що підтверджують право на користування (чартеру, лізинг) усіма плавзасобами, необхідними для надання Послуг.» Згідно пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Prozorro всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення) та завантаженням файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів) з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 2 до ТД); ……….» «Згідно пункту 1 Додатку 2 до ТД на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надається Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.» ………… «Обов’язковими додатками до вказаної довідки є: - копія(-ї) чинного(-их) на дату розкриття тендерних пропозицій Класифікаційного(-их) свідоцтва, виданого(-их) Регістром судноплавства України (або іншим класифікаційним товариством), на днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі *; - копія(-ї) чинного(-их) на дату розкриття тендерних пропозицій документів, що підтверджують право власності або право користування (орендоване/інше право користування на підставі договору) на днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі*; ……….» Відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб- порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Оскільки Виконавець надає Замовнику зазначені документи, які є складовою тендерної пропозиції учасника, шляхом завантаження файлів до електронної системи закупівель на етапі прекваліфікації, то повторне надання таких документів на момент укладання Договору, є безпідставним. Просимо видалити дану вимогу та п. 5.1.5. з Додатків 6 та 6/1 Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! З метою уточнення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації
підтвердження виписок з суднових журналів
Дата подання: 01 липня 2018 15:13
Дата відповіді: 04 липня 2018 14:58
У п. 1.15. Проекту договору зазначено наступне: «Факт наявності несприятливих гідрометеорологічних умов повинен бути підтверджений виписками із суднового журналу днопоглиблювального обладнання. Виписки з суднових журналів днопоглиблювального обладнання повинні бути підтверджені Капітанами морських портів, в залежності від територіального розташування об'єктів днопоглиблення, щодо факту настання таких умов, а також довідками відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій.» Просимо надати відповідь на питання: 1. Яким чином, на підставі яких документів Капітани морських портів будуть підтверджувати Виписки з суднових журналів? 2. Якою методологією або інструкцію Капітани морських портів будуть керуватися для підтвердження Виписки з суднових журналів? Просимо оприлюднити. 3. З чим або з якими документами Капітани морських портів будуть порівнювати Виписку з суднового журналу для підтвердження факту несприятливих погодних умов для днопоглиблювального обладнання? 4. Які саме критерії будуть визначати факт несприятливих погодних умов? Просимо чітко зазначити у проекті договору. 5. За який час Капітани морських портів будуть зобов’язані перевірити та підтвердити Виписки з суднових журналів? Просимо чітко визначити строки у проекті договору. 6. Яка відповідальність Замовника передбачається у разі несвоєчасної перевірки або відмови Капітанів морських портів у підтвердженні Виписки з суднових журналів? 7. Яка незалежна організація зможе надати експертний висновок щодо підтвердження факту несприятливих погодних умов для днопоглиблювального обладнання, у разі якщо Замовником або Капітанами морських портів не буде надаватись Виконавцю відповідь щодо підтвердження Виписок з суднових журналів або підтвердження буде не в повному обсязі? Просимо визначити таку незалежну організацію у проекті договору. Просимо чітко викласти та внести у проект договору механізм підтвердження Виписки з суднових журналів та визначити відповідальність Замовника за відмову Замовника або Капітанів морських портів підтверджувати Виписки з суднових журналів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Щодо несприятливих гідрометеорологічних умов та порядку їх підтвердження вважаємо, що відповідь, яка надана Замовником та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000516-c 14.06.2018 о 16:14, є вичерпною та не потребує додаткових пояснень.
відповідність кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 01 липня 2018 16:32
Дата відповіді: 04 липня 2018 15:17
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, Учасником надається Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити наступну інформацію: - про наявність у Учасника достатньої кількості днопоглиблювального обладнання, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням середньодобової продуктивності вилучення грунту по кожному днопоглиблювальному обладнанню окремо; (В цих кваліфікаційних вимогах: - під днопоглиблювальним обладнанням розуміється – один або сукупність технічних засобів днопоглиблення (земснаряди), засобів транспортування грунту у підводний відвал (грунтовідвізні судна) та засобів для здійснення допоміжних операцій при днопоглибленні (мотозавозні, буксири тощо)». - під достатньою кількістю розуміється – одне або сукупна кількість днопоглиблювального обладнання, яке буде забезпечувати середньодобову продуктивність згідно Технічних вимог до предмету закупівлі в обсязі не менше 11 840 м3 на добу). Також Учасник повинен надати - гарантійний лист за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника стосовно того, що на момент укладання договору днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде задіяне за жодним іншим договором (тобто буде вільним від будь-якого виконання робіт / надання послуг). Просимо надати роз’яснення: 1) Яким чином Замовник перевірить достовірність заявленої Учасниками середньодобової продуктивності вилучення грунту по кожному днопоглиблювальному обладнанню окремо для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям? На підставі якої методики та на підставі яких документів? 2) У зв’язку з тим, що Виконавець може залучити декілька одиниць днопоглиблювального обладнання, то середньодобова продуктивність протягом періоду надання послуг буде різною, оскільки може мінятись кількість обладнання протягом надання послуг. Не все обладнання може бути задіяно на 100% у загальному періоді надання послуг за даним договором. Тому, просимо видалити вимогу щодо надання учасником гарантійного листа за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника стосовно того, що на момент укладання договору днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде задіяне за жодним іншим договором (тобто буде вільним від будь-якого виконання робіт / надання послуг). Оскільки така вимога є дискримінаційною до учасника та обмежує його право в можливості використання обладнання, яке звільняється, на інших об’єктах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо!
По пункту 1: В п.1 Додатку №2 до цієї ТД зазначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Довідка повинна містити наступну інформацію:
- про наявність у Учасника достатньої кількості днопоглиблювального обладнання, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням середньодобової продуктивності вилучення грунту по кожному днопоглиблювальному обладнанню окремо».
В цьому ж пункті надано роз’яснення фрази «достатня кількість днопоглиблювального обладнання», а саме: «-під достатньою кількістю розуміється – одне або сукупна кількість днопоглиблювального обладнання, яке буде забезпечувати середньодобову продуктивність згідно Технічних вимог до предмету закупівлі в обсязі не менше 11 840 м3 на добу)».
Середньодобова продуктивність, яку повинно забезпечити днопоглиблювальне обладнання учасника, є допоміжною інформацією, отримана шляхом ділення орієнтовного загального обсягу днопоглиблення (2 841 500 м3) на максимальний загальний строк надання послуг (240 календарних днів) та має за мету допомогти учаснику визначитися зі складом та кількістю днопоглиблювального обладнання.
Згідно п.1 Розділу ІІІ цієї ТД «Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник».
Крім того, згідно п.1 Розділу V цієї ТД визначено право Замовника «звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв (якщо такі критерії передбачені тендерною документацією), наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Водночас нагадуємо, що в Додатках №6 та №6.1 визначені обов’язки та відповідальність виконавця, що стосуються питань кількості днопоглиблювального обладнання та надання послуг у визначений строк, а саме:
«5.1.1. Забезпечити надання Послуг у строки, встановлені цим Договором.
5.1.3. Забезпечити необхідну кількість та комплектацію днопоглиблювального обладнання, що повинна забезпечити вчасне та якісне надання Послуг за цим Договором.
5.1.26. Надати Замовнику забезпечення виконання Договору в порядку та на умовах, встановлених розділом 6 цього Договору.
6.1. Не пізніше дати укладення цього Договору Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 3% (трьох) відсотків Ціни цього Договору, що складає _______________________ (гривень) (зазначається на етапі укладення договору).
6.5. Забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником у разі відмови Виконавця від виконання Договору в частині надання повного обсягу Послуг, та/або у разі затримки надання Послуг більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів від строків, зазначених в цьому Договорі, додатках та додаткових угодах до нього.
16.4. Види порушень та санкції за них, установлені цим Договором:
- за порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення надання Послуг, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості;».

По пункту 2: В п.1 Додатку №2 до цієї ТД визначено, що обов’язковим додатком до довідки про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази є, зокрема, «- гарантійний лист за підписом службової (посадової) особи або представника Учасника стосовно того, що на момент укладання договору днопоглиблювальне обладнання, зазначене в довідці, яке буде залучатися Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде задіяне за жодним іншим договором (тобто буде вільним від будь-якого виконання робіт / надання послуг)». Враховуючи великий орієнтовний загальний обсяг днопоглиблення (2 841 500 м3) та обмежені строки його виконання Замовник вважає за доцільне упевнитися в тому, що днопоглиблювальне обладнання, запропоноване Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, не буде мати додаткових обтяжуючих зобов’язань перед третьою стороною, що може унеможливити вчасно розпочати надання послуг або закінчити їх надання у визначений строк.
Також нагадуємо, що згідно з п.5.2.4 Додатків 6 та 6/1 до Тендерної документації визначено:
«5.2.4. У разі необхідності, за письмовою згодою Замовника, попередивши останнього за 5 (п’ять) календарних днів, замінити днопоглиблювальне обладнання без погіршення якості та перевищення строку надання Послуг, передбачених цим Договором, з урахуванням умов п. 5.1.23 цього Договору.
У такому випадку одночасно зі зверненням до Замовника Виконавець зобов’язаний надати:
- завірені Виконавцем копії чинних Класифікаційних Свідоцтв, виданих Регістром судноплавства України (або іншим класифікаційним товариством), на днопоглиблювальне обладнання, яке планується залучити на заміну;
- завірені копії чинних Свідоцтв про право власності на усі плавзасоби, необхідні для надання Послуг; в разі, коли запропоновані в складі обладнання плавзасоби ходять під іноземним прапором, додатково надати копії документів, завірених митними органами України, що підтверджують знаходження цих плавзасобів на території України та їх відповідне митне оформлення. В разі, коли запропоноване обладнання, яке планується залучити на заміну або додатково, не належить Виконавцю на праві власності – надати завірені Виконавцем копії договорів на користування (управління, оренду, чартеру тощо) плавзасобом;
- обґрунтування виробничих показників обладнання, яке планується залучити на заміну або додатково при наданні Послуг, до яких надається розрахунок за термінами надання Послуг, виходячи з продуктивності обладнання, яке планується залучити на заміну або додатково».
подтверждение неблагоприятного метео
Дата подання: 01 липня 2018 18:46
Дата відповіді: 04 липня 2018 15:22
Изучив тендерную документацию, хотелось бы остановиться на некоторых моментах ответа Заказчика, размещенном 14.06.2018 в электронной системе закупок Prozorro на вопрос, заданный 11.06.2018г. на тему «строк надання послуг». Так, согласно условий, изложенных в «Проекте договора», дноуглубительные работы необходимо выполнить в срок, что не превышает 240 календарных суток и завершить их не позднее 31.05.2019г. Таким образом период выполнения работ совпадает с периодом неблагоприятных погодных условий для производства дноуглубления, и совершенно очевидно, что в этот период будут иметь место простои дноуглубительного оборудования. В подтверждение этого приводим выдержку из документа ЛОЦІЯ ЧОРНОГО ТА АЗОВСЬКОГО МОРІВ НА ВОДИ УКРАЇНИ (Київ 2004): «ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ НАРИС Гідрометеорологічні умови для плавання суден в Азовському морі сприятливі з травня по вересень. У цей період тумани відмічаються нечасто. Циклонічна діяльність послаблена, тому штормові вітри спостерігаються рідко, а повторюваність сильного хвилювання не перевищує 4 %. З жовтня по квітень гідрометеорологічні умови менш сприятливі. В цей період активізується циклонічна діяльність, збільшується повторюваність штормових вітрів, а повторюваність сильного хвилювання досягає 18 %. Через опади і туман значно погіршується видимість. Плавання суден, особливо малих, ускладнюється через їх обмерзання, яке спостерігається з грудня по березень. Із січня по березень-квітень у помірні і суворі зими через тяжкі льодові умови навігація зазвичай припиняється в усьому описуваному районі.» Очень непонятно, почему Заказчиком исключен летний период для выполнения дноуглубления, когда во всем мире такие работы планируются к выполнению в благоприятный период года!? Согласно РД 31.74.08-85 «Техническая инструкция по производству морских дноуглубительных работ», единственный фактор (критерий), который определяет возможность работы – допустимая высота волны. При этом: - для самоотвозных землесосов определяется по табл. 7 п.6.1.3. и зависит от водоизмещения судна и направления волны; - для многочерпаковых земснарядов – согласно п. 1.3.3. Другие критерии отсутствуют. Согласно п.1.10. РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» Нормы действительны в следующих гидрометеорологических условиях на месте производства работ: при видимости не менее 1,0 мили для самоотвозных землесосов и не менее 0,5 мили для остальных классов земснарядов и шаланд; при скорости течения воды до 1,0 м/с; при температуре наружного воздуха до минус 15ºС; при наличии на акватории битого льда сплоченностью не более 5 баллов по 10-бальной шкале и при параметрах волнения, указанных в табл. 7. Исключение составляют самоотвозные землесосы, которым работа в битом льду запрещена. Отсутствует критерий – скорость (сила) ветра. Согласно п.1.15. «Проекта договора», «Несприятливі гідрометеорологічні умови – такі гідрометеорологічні умови, за яких виконання днопоглиблення стає неможливим відповідно до вимог РД-85 та РД-86, а також стає неможливим виконання промірів глибин відповідно до вимог НД. Несприятливі гідрометеорологічні умови щодо днопоглиблювального обладнання визначаються Виконавцем на підставі паспортних даних, вимог Регістру судноплавства України або іншого класифікаційного товариства до залученого Виконавцем днопоглиблювального обладнання. Факт наявності несприятливих гідрометеорологічних умов повинен бути підтверджений виписками із суднового журналу днопоглиблювального обладнання. Виписки з суднових журналів днопоглиблювального обладнання повинні бути підтверджені Капітанами морських портів, в залежності від територіального розташування об'єктів днопоглиблення, щодо факту настання таких умов, а також довідками відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій.» Из чего следует, что областные организации Украинского гидрометеорологического центра ГСЧС Украины должны предоставлять справки с заключением о том, что дноуглубительное оборудование не могло выполнять процессы дноуглубления либо невозможно было выполнять промеры глубин в период плохой погоды. К таким организациям относятся: 1. Донецкий региональный центр гидрометеорологии в лице Мариупольской гидрометеорологической обсерватории, расположенный по адресу: Украина, Донецкая обл., г. Мариуполь, пр. Адмирала Лунина, 5, тел. (0629) 378-181, (0629) 378-589 2. Запорожский областной центр гидрометеорологии, расположенный по адресу: Украина, г. Запорожье, пр. Соборный, 105, тел. (061) 787 62 14, (061) 787 62 06. Согласно полученной информации, указанные организации выполняют визуальные наблюдения за направлением и высотой волны на акватории порта с причалов порта в светлое время суток. Наблюдения за волнением моря на удалении от пункта наблюдения более зрительных возможностей наблюдателя и в темное время суток не производятся. Инструментальные измерения также не производятся. Таким образом, справка не может содержать информацию о фактическом состоянии (волнении) моря на подходных каналах и свалках грунта объектов дноуглубления. Гидрометеорологические центры могут предоставить информацию о направлении и скорости ветра. Но, в РД 31.74.08-85 и РД 31.74.09-86 отсутствует критерий (фактор) – скорость (сила) ветра, для того, чтобы определить по справке период неблагоприятных метеоусловий. Кроме того, измерение скорости ветра выполняется инструментально на суше и, как правило, отличается от фактической скорости ветра в открытом море. Поэтому трудно согласиться с Вашим опубликованным утверждением: «При цьому слід зазначити, що відповідні обласні організації Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій надають гідрометеорологічну інформацію, репрезентативність якої поширюється на усю прибережну зону і в якій знаходяться об’єкти днопоглиблення.» Это не подтверждается морской практикой. Волнение на акватории порта и в море, на удалении от берега, будет отличаться, так высота волны зависит от направления ветра и длины разгона волны, а также от существующих глубин, рельефа дна, защищенности участка наблюдения искусственными оградительными сооружениями или природными преградами. Также существуют периоды с остаточным волнением после шторма – ситуация, когда ветер убивается (утихает), а накат или волнение остаются и дноуглубительное оборудование не может возобновить процесс дноуглубления. В РД не учтены такие факторы как обмерзание судна, которое начинается при температурах начиная с -1ºС -3ºС, плавание судов в ледовой каше, которые подробно описаны в Лоции. Кроме того, согласно п.1.8. Проекта договора «1.8. Днопоглиблення – вилучення, транспортування та складування ґрунту, яке виконується днопоглиблювальним обладнанням Виконавця (власним або залученим), для досягнення заданих габаритів ділянок днопоглиблення в обсягах та межах Технічних вимог». По информации, изложенной в Дополнении №1 к Тендерной документации «Технические требования», глубины на подводном отвале и на подходах к нему в Бердянском порту составляют от 4,0 м до 6,0 м. Глубины на подводном отвале Мариупольского порта находятся в диапазоне от 3,9 м до 6,7 м. При таких существующих глубинах на подводных отвалах, в случае наличия волнения моря, дноуглубительное оборудование вынуждено останавливать работу до достижения допустимой высоты волны, из-за опасности повреждения корпуса судна или днищевых дверей во время выгрузки грунта. Таким образом: 1) на основании критериев, которые указаны в РД 31.74.08-85 и РД 31.74.09-86, справки областных организаций Украинского гидрометеорологического центра ГСЧС Украины не могут подтвердить факт наличия неблагоприятных метеоусловий. 2) данные организации, как и любые другие метеоцентры, не делают заключение в справках о том, что указанные в них гидрометеорологические условия были неблагоприятными и соответственно не давали возможность выполнять процессы дноуглубления или выполнять промеры глубин. Так как это не входит в их компетенцию. Согласно п. 3.5 «Проекта договора»: «3.5. До строку надання Послуг не зараховується час зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання Виконавця, які виникнули з наступних причин: ….. 3.5.3. Настання на ділянці днопоглиблення несприятливих гідрометеорологічних умов, зазначених у п. 1.15 цього Договору.» Кроме того, в соответствии с п.3.10. , п.3.12. «Проекта договора»: «3.10. Відсутність документального підтвердження перелічених в пунктах 3.5.1.-3.5.10. цього Договору причин позбавляє Виконавця права на зарахування строку зупинок (простоїв) днопоглиблювального обладнання до строку дії цього Договору.» «3.12. Будь-яке перевищення строку надання Послуг, не підтверджене належними документами, вважається простроченням надання Послуг.» Также условиями «Проекта договора» предусмотрены санкции к Исполнителю за нарушение срока выполнения работ, а именно: «16.4. Види порушень та санкції за них, установлені цим Договором: - за порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення надання Послуг, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості;» 6.1. Не пізніше дати укладення цього Договору Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 3% (трьох) відсотків Ціни цього Договору, що складає _______________________ (гривень) (зазначається на етапі укладення договору). 6.5. Забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником у разі відмови Виконавця від виконання Договору в частині надання повного обсягу Послуг, та/або у разі затримки надання Послуг більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів від строків, зазначених в цьому Договорі, додатках та додаткових угодах до нього.» В итоге, Исполнитель не сможет документально подтвердить факт наличия неблагоприятных метеоусловий, будет лишен право на продление срока Договора и понесет финансовые потери. Таким образом, Заказчиком заранее установлены дискриминационные невыполнимые для Исполнителя условия договора. В связи с этим, просим исключить из проекта договора требование подтверждать Выписки из судового журнала довідками відповідних обласних організацій Українського гідрометеорологічного центра Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Щодо несприятливих гідрометеорологічних умов та порядку їх підтвердження вважаємо, що відповідь, яка надана Замовником та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000516-c 14.06.2018 о 16:14, є вичерпною та не потребує додаткових пояснень.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2018-05-29-000516-c1b62d597d5c7498ab856427804295f38
Найменування замовника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження замовника: 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення
ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД Документи
Очікується рішення

Публічні документи

19 липня 2018 17:08
Наказ Фролова.7z
19 липня 2018 17:08
Лист для клієнтів.7z
19 липня 2018 17:08
Банківська ліцензія.7z
19 липня 2018 17:08
4362-18.7z
19 липня 2018 17:04
3.3._Гарантійний лист.pdf
19 липня 2018 17:04
3.2._Відомості про MDCL.pdf
19 липня 2018 17:03
2._Технічні вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД 496 759 500,00
UAH
496 759 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 17:08
Наказ Фролова.7z
19 липня 2018 17:08
Лист для клієнтів.7z
19 липня 2018 17:08
Банківська ліцензія.7z
19 липня 2018 17:08
4362-18.7z
19 липня 2018 17:04
3.3._Гарантійний лист.pdf
19 липня 2018 17:04
3.2._Відомості про MDCL.pdf
19 липня 2018 17:03
2._Технічні вимоги.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2018
Причина відміни
подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку