Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
211 582,40 UAH
UA-2018-05-29-000462-b 74cc1a5a440a43409554bf7202e2ea07
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазіна Інна Вячеславівна

+380535420615 yulia1408@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999218
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., місто Гадяч, вулиця Лохвицька, будинок 1
Контактна особа: Кармазіна Інна Вячеславівна
+380535420615
yulia1408@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
через відсутність конкуренції на території розташування Гадяцької центральної районної лікарні в м. Гадяч функції постачальника для потреб Замовника, про що свідчить Перелік суб’єктів природних монополій розміщений в установленому порядку на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України „Перелік суб’єктів природних монополій Полтавської області” за адресою http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94020. Лише це єдине підприємство має можливість постачати визначений товар в 2018 році. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України „Про публічні закупівлі” та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг тендерний комітет Гадяцької центральної районної лікарні прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2018 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 04 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 кВт/год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

29 травня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Полтаваобленерго" в особі Гадяцької філії
#25693582
Переможець 211 582,40
UAH з ПДВ
29 травня 2018 15:19

Документи

29 травня 2018 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2018 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Полтаваобленерго" в особі Гадяцької філії
#25693582
211 582,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2018 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 14:49
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 14:47
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 17:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 17:24
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 13:37
Договір.pdf укладений
04 червня 2018 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 8320,22 грн. (вісім тисяч триста двадцять гривень 22 коп.). 2. Перший абзац п.3.1. Розділу III «Сума договору» викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 203262 грн. 18 коп. ( двісті три тисячі двісті шістдесят дві гривні 18 коп.) , в тому числі ПДВ 20% - 33877,03 грн.»
Номер договору про закупівлю: 8-з
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УП, в зв’язку з узгодженим зменшенням суми Договору, сторони домовились зменшити кількість товарів - обсяги постачання електричної енергії (з урахуванням фактичних обсягів видатків) на 2115 кВт.год. 2. Другий абзац п.1.2. Розділу І «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «Кількість товарів - Очікувані обсяги постачання електричної енергії на 2018 рік становлять 77885 кВт.год.».
Номер договору про закупівлю: 8-з
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 203 262,18
UAH з ПДВ