Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Очікувана вартість
3 959 557,00 UAH
UA-2018-05-29-000345-b 8d430e7f705d40cba667132886898a5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38731918
Вебсайт замовника: http://www.zdn.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: Запоріжжя, 69035, Запорізька область, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, 69035, Запорізька область, вул. Незалежної України, 72-а
Контактна особа замовника: Оксана Швачко
0612247028
ecozp@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 14 червня 2018 11:40
Початок аукціону: 14 червня 2018 11:40
Очікувана вартість: 3 959 557,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море

Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 травня 2018 11:19
Електронний цифровий підпис
29 травня 2018 13:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ІІ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-29-000345-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК", Код ЄДРПОУ:41052432
Дата подання: 06 липня 2018 14:01
Необгрутноване визнання переможцем
Тендерна пропозиція ТОВ «ГРАНД БЬЮТИ» (надалі ТОВ). не відповідає вимогам ТД, оскільки складена з порушеннями.По-1, ТОВ не відповідає кваліфікаційним критеріям:1)надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не по формі, яка визначена у дод. №7 ТД. 2)не додержано вимоги п5 Р.3 ТД а саме надано копії договорів без додатків до нього. До договору підряду № 03-08/17 від 03.07.2017 р. не надано його невід’ємну частину ДОДАТОК 2 .3) ТОВ надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, не по формі, яка визначена у п1 дод.№7 до ТД 4) ТОВ не надано інформації та документи щодо техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, (п3 таблиці «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази).У Кошторисі визначено, будівельні матеріали, вироби і конструкції. ТОВ не надано інформацію про техніку, якою будуть постачатись такі будівельні матеріали на об’єкт.5)надано договори оренди за №10-01/18 від 10.01.2018 та за №б/н від 28..01.2018 р. До даних Договорів не надані акти приймання-передачі,.6)ТОВ надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, не по формі, яка визначена у п2 дод.№7 до ТД. У наданій довідці не зазначено загальний досвід роботи працівників, а визначений досвід роботи у зазначеному підприємстві.По-2, порушено вимоги пп2 п5 Розд. 3 ТД, а саме ТОВ надана довідка від 27.02.2018 р., що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п.9 ч.2 ст.9 Закону та не надав жодного пояснення щодо підстав відсутності такої інформації. Відповідно до п1 Р.3 ТД передбачено, що учасники у разі не надання відповідної інформації повинні зазначити підстави ненадання у довідці, складеній в довільній формі.По-3, тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічному завданню, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам:1)У технічному завданні (Додаток 3) визначено під №з/п7 «Розробка грунту 2 групи плавучими землесосними снарядами продуктивністю 600 м3/год», однак у кошторисній документації учасника визначено«Розробка грунту 2 групи плавучими землесосними снарядами продуктивністю 80 м3/год». Тобто, учасником залучено техніку з меншою продуктивністю.2) порушено Пп5 п1 Розд.3 ТД, не надано інформації щодо наявності транспорту для доставки техніки на об’єкт та не надано копію договору з власником такого транспорту 3) у розрахунку до тендерної пропозиції (договірної ціни) за зразком (Додаток 4) відсутня інформація про: заплановану чисельність персоналу для виконання робіт, осіб; заплановане залучення субпідрядників;строк виконання робіт; умови розрахунків.По-4,порушено п7 Р.3 ТД не надано жодної інформації щодо залучення або незалучення субпідрядної організації до виконання робіт.По-5, у завантаженому Учасником календарному графіку відсутня інформація про етапи робіт, у зв’язку з чим неможливо визначити, які роботи у який період будуть проводитись.По-6, порушено п1 Розд.3 ТД не завантажено інформацією у довільній формі, що за учасником станом на 01.01 поточного року та на момент проведення торгів не обліковувалась та не обліковується прострочена дебіторська заборгованість у бюджетних організаціях».По-7, Відповідно до повідомлення про закупівлю UA-2018-05-29-000345-b від 29.05.2018 р., вбачається, що всі надані Учасником документи та довідки складені до об’явлення повідомлення про закупівлю та може стверджувати про їх недійсність, а також не можуть бути прийняти до тендерної пропозиції. А в загалі постає питання звідки Учасник мав інформацію про об’явлення такої закупівлі відповідними датами 27.02.2018 року. І з фактично численної кількості наявних помилок у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАНД БЬЮТИ» визнано переможцем по протоколу №54 від 04.07.2018 р.- можливо це змова із замовником, але це пізніше і не в цій вимозі.Враховуючи наведене, учасник ТОВ «ГРАНД БЬЮТИ» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2018 10:49
Ознайомившись з даними зазначеними у вимозі, тендерний комітет встановив що вирішення викладених у вимозі питань не відноситься до компетенції тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА, а отже і не може дати компетентної та вмотивованої відповіді. Також нагадуємо що у учасника торгів є можливість оскаржити рішення тендерного комітету у порядку передбаченому ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Документи

10 липня 2018 10:48
Протокол 57.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-29-000345-b.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК", Код ЄДРПОУ:41052432
Дата подання: 12 липня 2018 13:55
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» та визнання переможцем ТОВ «ГРАНД БЬЮТІ» за закупівлею № UA-2018-05-29-000345-b
Тендерна пропозиція ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" є необгрунтованою, та Замовник оцінив пропозиціюТОВ «ГАРНЕТ ІНК» необ’єктивно та упереджено. Визнання переможцем ТОВ «ГРАНД БЬЮТІ» є прямим порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки учасником не надані документи, які прямо вимагаються тендерною документацією та надання не повних документів за змістом. Більш детальна інормація викладена у скарз іна рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» та визнання переможцем ТОВ «ГРАНД БЬЮТІ» за закупівлею № UA-2018-05-29-000345-b віих №41 від 11.07.2018 року , яка додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 17 липня 2018 14:52
Рішення від 16.07.2018 № 7014.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 14:52
Рішення від 01.08.2018 № 7775.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2018 18:45

Документи подані скаржником

12 липня 2018 13:55
лист від 10.07.18.pdf
12 липня 2018 13:55
Платіжне доручення.pdf
12 липня 2018 13:55
Cкарга.pdf

Документи подані замовником

07 серпня 2018 16:23
Протокол 61.pdf

Документи Органу Оскарження

06 серпня 2018 18:45
Рішення від 01.08.2018 № 7775.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" 3 548 444,40
UAH з ПДВ
3 548 444,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД БЬЮТІ" 3 888 113,43
UAH з ПДВ
3 888 113,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 15:52
податкова.pdf
10 серпня 2018 15:52
Довідка МВС.pdf
10 серпня 2018 15:52
Довідка корупція.pdf
10 серпня 2018 15:52
Довідка єдр.pdf
10 серпня 2018 15:51
Довідка банкрутство.pdf
14 червня 2018 13:26
тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2018 13:26
субпідрядники.pdf
14 червня 2018 13:26
розрахунок.pdf
14 червня 2018 13:26
календарний графік.pdf
14 червня 2018 13:26
договірна ціна.pdf
13 червня 2018 15:00
sign.p7s
13 червня 2018 10:33
9. Розрахунок.pdf
13 червня 2018 10:33
8. Субпідрядники.pdf
13 червня 2018 10:33
6. Повноваження.pdf
13 червня 2018 10:33
5. Технічне..pdf
13 червня 2018 10:33
4. ст.17.pdf
13 червня 2018 10:33
3. Кваліфікація.pdf
13 червня 2018 10:33
2. Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2018 10:33
16. інші документи.pdf
13 червня 2018 10:33
15. Лист-згода ПД.pdf
13 червня 2018 10:33
14. ліцензія.pdf
13 червня 2018 10:33
13.проект договору.pdf
13 червня 2018 10:33
12.Д. дебіторська.pdf
13 червня 2018 10:33
11. Статут.pdf
13 червня 2018 10:33
10. Календарний графік.pdf
13 червня 2018 10:33
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

06 липня 2018 14:18
лист3.pdf
06 липня 2018 14:18
лист2.pdf
06 липня 2018 14:18
лист1.pdf
06 липня 2018 14:18
довідка2.pdf
06 липня 2018 14:18
довідка1.pdf
25 червня 2018 07:02
sign.p7s
12 червня 2018 13:11
Установчі.pdf
12 червня 2018 13:11
Статут.pdf
12 червня 2018 13:11
стаття17.pdf
12 червня 2018 13:11
Реєстр.pdf
12 червня 2018 13:11
Паспорт директора.pdf
12 червня 2018 13:11
Наказ на директора.pdf
12 червня 2018 13:11
Ліцензія.pdf
12 червня 2018 13:11
Лист згода.pdf
12 червня 2018 13:11
кошторис.pdf
12 червня 2018 13:11
Дозвіл.PDF
12 червня 2018 13:11
Додаток 4.pdf
12 червня 2018 13:11
Додаток 3.pdf
12 червня 2018 13:11
Додаток 2.pdf
12 червня 2018 13:11
Додаток 1.pdf
12 червня 2018 13:11
Договірна ціна.pdf
12 червня 2018 13:11
Гарантійний лист.pdf
12 червня 2018 13:11
відгуки.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
Рішення скасоване 3 548 444,40
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД БЬЮТІ"
#40944631
Рішення скасоване 3 888 113,43
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
Переможець 3 548 444,40
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 13:10

Документи

21 червня 2018 11:39
sign.p7s
21 червня 2018 11:39
Протокол 50.pdf
14 червня 2018 12:01
Звіт з ЄДР

Документи

04 липня 2018 16:37
sign.p7s
04 липня 2018 16:36
Протокол 54.pdf
27 червня 2018 09:07
Протокол 51.pdf
21 червня 2018 11:40
Звіт з ЄДР

Документи

08 серпня 2018 13:10
sign.p7s
08 серпня 2018 13:07
Протокол 62.pdf
07 серпня 2018 16:23
Звіт з ЄДР

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08.08.2018 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
3 548 444,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2018 13:10
sign.p7s
08 серпня 2018 13:07
Протокол 62.pdf
07 серпня 2018 16:23
Звіт з ЄДР

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2018 14:33
Договір 12.pdf укладений
23 серпня 2018 14:30
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 13:59
sign.p7s зміни до договору
23 серпня 2018 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Конкретизація на якому проводяться роботи.
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода № 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку