Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
Очікувана вартість
579 169,00 UAH
UA-2018-05-29-000021-c 0cb938ae8df44702b97d8722cbfc3155
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Добриця Неоліна Матвіївна

+380612222120 aleck.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26338955
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м.Запоріжжя, пр.Леніна 70
Контактна особа: Добриця Неоліна Матвіївна
+380612222120
aleck.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2018 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 09:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 09:20
Початок аукціону: 12 червня 2018 14:52
Очікувана вартість: 579 169,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 791,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

згідно змін до додатку до річного плану закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
837 найменувань
нагляд за будівельними роботами), а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр.Соборний/вул.Дніпровська/вул. Олександрівська, буд.70/21/47 Комунальна установа «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до оголошення про закупівлю
Дата подання: 30 травня 2018 11:52
Дата відповіді: 30 травня 2018 14:54
Добрий день! В оголошенні про закупівлю є посилання на додаток 7 (Відомість обсягів робіт). Проте, в наданому Вами оголошенні відсутній додаток 7. Присимо дозавантажити зазначений документ або надати роз'яснення щодо його відсутності.
Відповідь: Прошу пробачення , це помилково попало із другої закупівлі. В оголошення внесено відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-29-000021-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Санін Юрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:3051322412
Дата подання: 18 червня 2018 10:09
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
в рамках оголошення нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
ID: 0cb938ae8df44702b97d8722cbfc3155
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-29-000021-c
Вимоги до замовника
ВИМОГА про відміну дискваліфікації учасника
ВИМОГА
про відміну дискваліфікації учасника

1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради, на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій №41 від 14 .06. 2018 року за предметом закупівлі нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3 прийняла неправомірне рішення з приводу дискваліфікації учасника торгів ФОП Санін Юрі й Володимирович.
1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника торгів ФОП Санін Юрій Володимирович.
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі.
Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович не погоджується з рішенням тендерного комітету №41 від 14.06.2018 р. про дискваліфікацію учасника, а саме:
у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – скановану копію з оригіналу (у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору ( а саме сторінки 1-6 та місце проживання) . завірену підписом та печаткою учасника довідку у довільній формі, яка містить контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, банківських реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ул’я, по-батькові, посада, контактний телефон.);

Просимо Замовника звернути увагу на те що:
У пункті 7 Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження інформації про закупівлю визначено: у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – скановану копію з оригіналу (у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору ( а саме сторінки 1-6 та місце проживання) . СТОЇТЬ КРАПКА , а після крапки завірену підписом та печаткою довідку у довільній формі, яка містить контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, банківських реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ул’я, по-батькові, посада, контактний телефон.);

ТОЖ ЗАМОВНИК ПРОСИТЬ ЗАВІРИТИ ПІДПИСОМ та ПЕЧАТКОЮ ДОВІДКУ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, а НЕ ПАСПОРТ СКАНОВАНИЙ У КОЛОРІ З ОРИГІНАЛУ!
По-друге: Замовник в своїй тендерній документації прописав дискримінаційні умови які порушують принципи відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» як добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;

У разі відхилення вимоги Фізичної особи - підприємця Саніна Юрія Володимировича щодо скасування рішення про дискваліфікацію учасника торгів (Протокол № 17 від 04 травня 2018 р.) Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович зверниться до прокуратури Запорізької області для притягнення до кримінальної та адміністративної відповідальності Голову тендерного комітету, секретаря, службових посадових та уповноважених осіб КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» Запорізької міської ради за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету та за неправомірне рішення щодо дискваліфікації учасника, та дискримінаційні умови, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як:
Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів;
Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби;
Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету;
Стаття 366 — службове підроблення;
Стаття 367 — службова недбалість;
Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою.

Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі.
- Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
- Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З огляду на вищезазначене Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович вимагає:

1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника за предметом закупівлі нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
та визнати Переможцем процедури торгів учасника ФОП Саніна Юрія Володимировича, який запропонував найвигіднішу ціну;
2. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
Фізична особа-підприємець Санін Юрій Володимирович Код ЄДР 3051322412, 69114, м.Запоріжжя, вул.Воронезька №5, кв.57.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2018 11:00
Відповідь на
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ Фізичною особою підприємцем Саніним Юрієм Володимировичем на закупівлю за кодомДК 021-2015 : 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (нагляд за будівельними роботами) , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
Процедура закупівлі :
допорогові закупівлі № закупівлі ID: c21fd451b4b44025a9205fd5c4ce5031

Замовником розглянуто скаргу фізичної особи- підприємця Саніна Ю.В.
Вказана скарга Замовником не задовольняється з наступних підстав:
1.Якщо скаржник ФОП Санін Ю.В. поважає нормативно правову базу у сфері публічних закупівель та Кримінальний кодекс України нагадуємо, що оголошена закупівля не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), в зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі робіт не перевищує 1,5 мільйона гривень (див.ч.1.ст.2 Закону «Сфера застосування Закону»), а регулюється «Положенням про здійснення допорогових закупівель» , що розроблено та затверджено Замовником у встановленому порядку, у відповідності до діючого законодавства.
2. Щодо незгоди учасника аукціону фізичної особи –підприємця Саніна Ю.В. стосовно посвідчення копій з документів.
Згідно з пунктом 77 Типової інструкції з діловодства напис про посвідчення документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціал імені ) і прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис". Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії і т.д.)

Засвідчення копії документа фізичною особою
Законодавством України не регламентований порядок засвідчення копій документів фізичними особами.
Однак державна реєстраційна служба, відповідно до загальних положень щодо засвідчення копій документів, рекомендує на таких копіях проставляти:
•   відмітку «Згідно з оригіналом»;
•   особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище;
•   дату засвідчення копії.

Таким чином, вимога Замовника до оформлення документів учасниками аукціону у відповідності з діючим нормативно - правовим актом є законною. Тому відхилення Замовником пропозиції учасника, у разі невиконання учасником аукціону вимог Замовника щодо завірення копій документів у відповідності до вимог нормативно-правового акту, що регулює це питання, є цілком правомірним.
3.Щодо дискримінаційних умов Замовника, на погляд ФОП Саніна Ю.В.
З тексту оскарження є незрозумілим, в чому ФОП Санін Ю.В. вбачає порушення Замовником принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
В своєму оскарженні ФОП Санін Ю.В. посилається на тендерну документацію Замовника, в якій, на погляд скаржника, порушуються принципи вказаного Закону. Нагадуємо ще раз, що предметом закупівлі є роботи, на які не розповсюджується Закон «Про публічні закупівлі», тому Замовник в інформації про закупівлю окрім технічних вимог, кваліфікаційних вимог і переліку документів для укладання договору, не надавав ніякої тендерної документації.
4. Зовсім незрозумілим для Замовника «СТМО» Дитинство» є те, що скаржник посилається на Протокол № 17 від 04 травня 2018 р. який стосується комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» Запорізької міської ради, що не має ніякого відношення до проведеної Замовником закупівлі, оскаржуваної скаржником ФОП Саніним Ю.В. При цьому скаржник ФОП Санін Ю.В. погрожує притягненням до кримінальної та адміністративної відповідальності Голову тендерного комітету, секретаря, службових посадових та уповноважених осіб КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» Запорізької міської ради за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету та за неправомірне рішення щодо дискваліфікації учасника.
5. У відповідності до пункту 5.2. Положення «Про допорогові закупівлі» (далі - Положення), уразі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Якщо учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиціїумовам Закупівлі.
Враховуючи вказаний припис Положення, Замовник надає додаткову інформацію учаснику про невідповідність предмету закупівлі пропозиції Фізичної особи - підприємця Саніна Юрія Володимировича, а саме :
Предмет закупівлі Замовника : ДК 021-2015 : 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги ( нагляд за будівельними роботами), а саме : виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3.
Пунктом 11Технічних вимог Замовника до закупівлі нагляду за роботами визначено : Виконавцю необхідно постійно вести технічний контроль за виконанням робіт, в разі необхідності обов’язково мати можливість виїзду на об’єкт впродовж двох годин з моменту відповідного повідомлення Замовника.
Підготувати та оформити в установленому порядку в органах державного архітектурно - будівельного контролю документи, пов’язані із прийняттям об’єкта в експлуатацію,
Крім того, пунктом 2.1 проекту договору (розділ «Права та обов’язки сторін») в обов’язках Виконавця визначено:
. Виконати підготовку необхідного пакету документів для отримання дозволу на виконання робіт з капітального ремонту та термомодернізац з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ» в органах державного архітектурно-будівельного контролю,подати пакет документів в указані органи та супроводжувати отримання дозволу.
У жодному із наданих скаржником чотирьох договорів не визначено, що фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович, як підрядник (виконавець) цих договорів, виконував функції Замовника.
Таким чином, Замовник КУ «СТМО «Дитинство» правомірно дискваліфікував
пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Саніна Юрія Володимировича на закупівлю за кодом ДК 021-2015 : 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (нагляд за будівельними роботами), а саме : виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3 відповідно до
пункту 5.2 Положення «Про здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг» з причини
● пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.

Голова тендерного комітету Борзенко. Ю.В.
Номер вимоги: UA-2018-05-29-000021-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Санін Юрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:3051322412
Дата подання: 25 червня 2018 09:36
ВИМОГА про відміну визначення переможця
ОСКАРЖЕННЯ
в рамках оголошення нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
ID: 0cb938ae8df44702b97d8722cbfc3155
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-29-000021-c
ВИМОГА про відміну визначення переможця

1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради, на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій №46 від 21.06. 2018 року за предметом закупівлі нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3 прийняла неправомірне рішення з приводу визначення переможця
1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника торгів ТОВ КАТРАС.
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі.
Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович не погоджується з рішенням тендерного комітету №46 від 21.06.2018 р. про визначення переможцем учасника, а саме:

Згідно з пунктом 77 Типової інструкції з діловодства напис про посвідчення документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціал імені ) і прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис". Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії і т.д.) Таким чином, ТОВ КАТРОС не завірив належним чином документи тендерної документації у п.5 та п.7.

З огляду на вищезазначене Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович вимагає:

1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника за предметом закупівлі нагляд за будівельними роботами , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
та визнати Переможцем процедури торгів учасника ФОП Саніна Юрія Володимировича, який запропонував найвигіднішу ціну;

2. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
Фізична особа-підприємець Санін Юрій Володимирович Код ЄДР 3051322412, 69114, м.Запоріжжя, вул.Воронезька №5, кв.57.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2018 08:49
Відповідь на
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ Фізичною особою підприємцем Саніним Юрієм Володимировичем на закупівлю за кодомДК 021-2015 : 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги ( нагляд за будівельними роботами) , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3
Процедура закупівлі :
допорогові закупівлі № закупівлі ID: c21fd451b4b44025a9205fd5c4ce5031

Тендерний комітет Замовника (КУ «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Дитинство») розглянув скаргу ФОП Саніна Ю.В.про скасування рішення Замовника з приводу визначення переможця і повідомляє наступне.
По- перше :
ТОВ КАТРОС в оголошеній Замовником закупівлі за кодом ДК 021-2015 : 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (нагляд за будівельними роботами) , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ», клас наслідків СС3, участі не приймав.
По- друге:
Якщо Ви, ФОП Санін Ю.В., мали на увазів своїй скарзі товариствоз обмеженою відповідальністю «КАТРАС», який визнаний переможцем закупівлі за кодом ДК 021-2015 : 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (нагляд за будівельними роботами) , а саме : Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ») клас наслідків СС3 , то є не зрозумілими підстави, на які Ви посилаєтесь при аргументації Вашої вимоги щодо скасування рішення стосовно ТОВ «Катрас» переможцем по вказаній закупівлі.
Так Ви посилаєтесь на те , що ТОВ «Катрас» «не завірив належним чином документи тендерної документації у п.5 та п.7» (цитата з Вашої скарги). Про яку тендерну документацію йде мова є не зрозумілим, тому що ніякої тендерної документації Замовник не розробляв і не оприлюднював по вказаній закупівлі в зв’язку з тим, що вказана закупівля була оголошена Замовником , як «допорогова» - («допорогова»0 закупівля товарів, робіт і послуг не потребує розроблення Замовником тендерної документації). А в інформації Замовника про вказану закупівлю, що викладена на сайті електронних торгів PROZORRO, таких пунктів (п.5 та п.7), які б відповідали посиланню, що викладене в Вашій скарзі, не має.
По третє :
Нагадуємо Вам про те , що Ви не можете бути переможцем закупівлі ще й тому,
що окрім не завірених Вами належним чином документів, які надані Вами
до вашої цінової пропозиції, жодний із представлених Вами укладених
договорів, не відповідає предмету закупівлі Замовника, а саме:
у представлених Вами договорах відсутній предмет закупівлі, що вимагається Замовником, а саме : виконання функцій Замовникаа є лише тільки технічний нагляд, що не відповідає вимогам Замовника.

В.О. голови тендерного комітету Лисенко О.П.

Документи

20 червня 2018 11:00
відповідь.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Санін Юрій Володимирович 259 711,57
UAH з ПДВ
233 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛІЧЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 450 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА " 579 000,00
UAH з ПДВ
347 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Східний філіал Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція" 347 501,40
UAH з ПДВ
347 501,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАТРАС 430 581,50
UAH з ПДВ
430 581,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2018 18:32
Електронний підпис
12 червня 2018 16:55
нова цінова пропозиція
11 червня 2018 09:07
Електронний підпис
11 червня 2018 09:05
Паспорт 4.PDF
10 червня 2018 16:03
Паспорт 3.jpg
10 червня 2018 16:03
паспорт 2.jpg
10 червня 2018 16:03
паспорт 1.jpg
10 червня 2018 16:03
паспорт 0.jpg
10 червня 2018 16:03
калькуляція.PDF
10 червня 2018 16:03
ціна.PDF
10 червня 2018 16:03
анкета учасника.PDF
10 червня 2018 16:03
Витяг.PDF
10 червня 2018 16:03
Витяг з РПЄП.pdf
10 червня 2018 16:03
Виписка.pdf
10 червня 2018 16:03
Аналог.дог 4.PDF
10 червня 2018 16:03
Аналог.дог 3.pdf
10 червня 2018 16:03
Аналог.дог 2.pdf
10 червня 2018 16:03
Аналог.дог 1.pdf
10 червня 2018 16:03
дог.оренди приміщення.PDF
10 червня 2018 16:03
довідка офіс.PDF
10 червня 2018 16:03
балансова відомість.PDF
10 червня 2018 16:03
довідка мтб.PDF
10 червня 2018 16:03
труд.дог.Удод.PDF
10 червня 2018 16:03
довідка персонал.PDF
10 червня 2018 16:03
сертифікат Удод.PDF

Публічні документи

11 червня 2018 05:57
паспорт Галіченко ВМ.pdf
11 червня 2018 05:57
ІПН Галіченко ВМ.pdf
11 червня 2018 05:56
26 довідка санкції.pdf
11 червня 2018 05:56
24 проект договору.pdf
11 червня 2018 05:56
23 цінова пропозиція.pdf
11 червня 2018 05:56
21 загальні відомості.pdf
11 червня 2018 05:56
20 уповноважена особа.pdf
11 червня 2018 05:56
19 мат-технічна база.pdf
11 червня 2018 05:56
18 досвід виконання.pdf
11 червня 2018 05:56
17 довідка персонал.pdf

Публічні документи

05 червня 2018 16:06
10. Паспорт Бушова А.А..PDF
05 червня 2018 16:06
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 червня 2018 19:19
Волков О.В.-Трудовая.pdf
10 червня 2018 19:19
цінова пропозиція.PDF
10 червня 2018 19:19
Сертификат ТН Волков.jpg
10 червня 2018 19:19
сертификат Осипенков.pdf
10 червня 2018 19:19
Положення.PDF
10 червня 2018 19:19
НДС.jpg
10 червня 2018 19:19
наказ та контракт.pdf
10 червня 2018 19:19
довідка працівники.PDF
10 червня 2018 19:19
довідка підприємство.PDF
10 червня 2018 19:19
Витяг НДІ.PDF

Публічні документи

21 червня 2018 10:30
цінова пропозиція
20 червня 2018 17:30
акти виконаних робіт
06 червня 2018 10:35
12 статут.pdf
06 червня 2018 10:35
10 виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2018 10:35
1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Санін Юрій Володимирович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛІЧЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "

ДП Східний філіал Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція"

ТОВ КАТРАС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Санін Юрій Володимирович
#3051322412
Відхилено 233 995,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 11:54
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛІЧЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#1919103112
Відхилено 234 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 11:00
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "
#04054151
Відхилено 347 500,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 16:52
ДП Східний філіал Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція"
#26222324
Відхилено 347 501,40
UAH з ПДВ
20 червня 2018 12:47
ТОВ КАТРАС
#32121615
Рішення скасоване 430 581,50
UAH з ПДВ
21 червня 2018 09:52
ТОВ КАТРАС
#32121615
Переможець 430 581,50
UAH з ПДВ
21 червня 2018 10:37

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАТРАС
#32121615
430 581,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова Катрас.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 15:57
дод. угода 6 від 20.06.2019р..jpg зміни до договору
20 червня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 13:19
Додаткова угода Катрас.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 13:29
Додаткова Катрас.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 13:26
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:28
Додаткова КАТРАС.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:14
Додаткова угода Катрас зміни до договору
11 грудня 2018 11:40
Додаткова угода Катрас.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 14:48
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 18:47
Договір зміни до договору
27 червня 2018 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли згоди про збільшення в 2018 році обсягів виконання робіт Виконавцем, передбачених вказаним договором, у відповідності до проектно-кошторисної документації, та про збільшення суми договору на виконання робіт в 2018 році на 10 674,00грн. (десять тисяч шістсот сімдесят чотири гривні 00 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 430 581,50грн.
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку із додатковим фінансуванням бюджетних призначень Замовника на закупівлю робіт у 2018 році, що передбачені довгостроковим договором № 36/18. Сторони договору досягли згоди про збільшення в 2018 році обсягів виконання робіт Виконавцем, передбачених вказаним договором, у відповідності до проектно-кошторисної документації, та про збільшення суми договору на виконання робіт в 2018 році на 40 000,00грн. (сорок тисяч гривень 00 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 430 581,50грн. (чотириста тридцять тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 50 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли згоди про зменщення в 2018 році обсягів виконання робіт Виконавцем, цередбачених вказаним договором, у відповідноеті до проектно-кошторисної документації, та про зменшення еуми договору на виконання ^робіт в 2018 році на 17 126, 98грн. (сімнадцять тисяч сто двадцять шість гривень 98 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 430 581,50грн. (чотириста тридцять тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 50 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли згоди про проведення робіт за обсягами та у строки, що відповідають розміру фінансування Замовника, тобто сумі в розмірі 11 908,00 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот вісім гривень 00 копійок). При цьому загальна ціна договору залищається незмінною та становить 430 581,50грн. (чотириста триднять тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 50 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли згоди про проведения робіт в 2019 році за обсягами та у строки, що відповідають сумі ф!нансування Замовника^ тобто сумі 22 268,81 грн., без ПДВ. При цьому загальна ціна договору залищаеться незмінною та становить 430 581,50грн. (чотириста тридцять тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 50 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із додатковим фінансуванням бюджетних призначень Замовника на закупівлю робіт в 2019 році, що передбачені довгостроковим договором № 36 /18, укладеним між Замовником та Виконавцем 27.06.2018 р. (виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради) в розмірі 83 118, 29 грн. (вісімдесят три тисячі сто вісімнадцять гривень 29 копійок), без ПДВ, Сторони договору досягли згоди про виконання робіт в 2019 році у відповідності до проектно-кошторисної документації, за обсягами, що відповідають сумі фінансування Замовника в 2019 році, тобто, сумі 105 387,10 грн., без ПДВ (з урахуванням проведеного фінансування в лютому та березні 2019 року). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 430 581,50грн. (чотириста тридцять тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 50 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку із надходженням Замовнику додаткових коштів з Державного фонду регіонального розвитку ( далі - ДФРР) в розмірі 46 633,26 грн. на подальшу закупівлю робіт у 2019 році, що передбачені довгостроковим договором № 36 /18, укладеним між Замовником та Виконавцем 27.06.2018 р. (виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради),та затвердженням змін від 30.09.2019 р. до кошторису Замовника Сторони вказаного договору досягли згоди про виконання робіт в 2019 році у відповідності до проектно-кошторисної документації за обсягами, що відповідають кошторисному призначенню Замовника в 2019 році, в розмірі 268 844.28 грн., без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 36/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 36/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML