Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя для дому та товари для господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Стакани для попкорну та приладдя для бару)
Очікувана вартість
1 057 000,00 UAH
UA-2018-05-27-000002-a 2cb13c6b6b344bb485954e107cc4e3a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Алєксєєва

+380939206383 anna.zaslav92@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Анна Алєксєєва
+380939206383
anna.zaslav92@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2018 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 19:00
Очікувана вартість: 1 057 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

30 травня 2018 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 18:54
Додаток 6 Проект договору стакан (1).doc
27 травня 2018 08:48
ТД Стакани1234.pdf
27 травня 2018 08:48
додаток №1 стакани.docx
27 травня 2018 08:48
додаток 2 стакани.docx
27 травня 2018 08:48
додаток 3.docx
27 травня 2018 08:48
додаток 7 стакани.docx
27 травня 2018 08:48
Додаток 8 Банківська гарантія.doc
27 травня 2018 08:48
додаток №4 Стакани.doc
27 травня 2018 08:48
додаток №5 стакани 2018 (1).doc
27 травня 2018 08:48
Додаток 6 Проект договору стакан Лот 2.docx
30 травня 2018 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2018 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2018 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 18:54
Додаток 6 Проект договору стакан (1).doc
27 травня 2018 08:48
Додаток 6 Проект договору стакан.doc
27 травня 2018 08:48
ТД Стакани1234.pdf
27 травня 2018 08:48
додаток №1 стакани.docx
27 травня 2018 08:48
додаток 2 стакани.docx
27 травня 2018 08:48
додаток 3.docx
27 травня 2018 08:48
додаток 7 стакани.docx
27 травня 2018 08:48
Додаток 8 Банківська гарантія.doc
27 травня 2018 08:48
додаток №4 Стакани.doc
27 травня 2018 08:48
додаток №5 стакани 2018 (1).doc
27 травня 2018 08:48
Додаток 6 Проект договору стакан Лот 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-27-000002-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ", Код ЄДРПОУ:37921923
Дата подання: 20 червня 2018 12:59
Вимога скасувати дискваліфікацію
Шановний Замовник! В рішенні про нашу дискваліфікацію, електронна копія якого завантажена Вами в систему «Prozorro», 14.06. 2018 року о 16:42, Ви стверджуєте, що надані сертифікати та висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи видані на ім’я іншого підприємства, а взаємозв’язок підтверджений лише листом в довільній формі. Тендерний комітет КП “Київкинофільм” прийняв рішення не вважати лист в довільній формі, як вагоме юридичне підтвердження, таким міг бути лише договір або довіреність.
Доводимо до Вашого відома, що ми надали у складі тендерної документації документи які підтверджують наш взаємозв’язок з виробником, про що ми проінформували Вас в листі, а саме про те, що товар, який становить предмет закупівлі вироблений ООО “Компания “Юнівес Маркетинг” з яким у нас ТОВ “ОФІС-КИТ” підписаний договір постачання № 80/17НП від 01.09.2017р. Усі надані нами сертифікати видані на ім’я ООО “Компания “Юнівес Маркетинг”. Також ми додали у складі тендерної документації офіційний лист про співпрацю з ООО “Компания “Юнівес Маркетинг” завірений печаткою та підписом директора департаменту продажів ООО “Компания “Юнівес Маркетинг”. Таким чином, це підтверджує взаємозв’язок між виробником, учасником торгів та запропонованим товаром, який становить предмет закупівлі.
Між іншим, Ви прийняли позитивне рішення стосовно ФОП Носенко Тетяна Іванівна проігнорувавши відсутність будь яких документів, які вказували б на її взаємозв’язок з іноземним виробником ( INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES, який зареєстрований за адресою: 6400 Poplariityenue, Mernphis, Tennesse 38197 USA) зазначеному у сертифікаті.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Частини 2, Стаття 16 «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям » Пункт 2 цієї статті а саме: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»

Ми додали у складі тендерної документації необхідні документи які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, також специфікації до договору, листи подяки, та лист в довільній формі про випадок надання видаткової накладної до них, з посиланням на підписані нами договори «Про нерозголошення конфедиційної інформації» з партнерами.
В листі ми зазначили, що згідно закону ст. 200 Цивільного Кодексу і Закон України "Про інформацію" а також ст. 505 Цивільного Кодексу України ми не можемо надати видаткову, так як в ній зазначаються ціни. Що є комерційною таємницею у даному випадку.
Стаття 3 п1. частиною 1 Закону України “Про публічні закупівлі” йдеться про “Принципи здійснення закупівель” та стаття 5 частиною 1 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано про те що не від’ємною частиною є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому всі надані данні стають загально оприлюдненими.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Частини 2, Стаття 16 «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям » згідно пункту 3 цього закону замовник встановив кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, які зазначаються в тендерній документації. Таким чином надання видаткової накладної у складі своєї пропозиції змушували нас порушувати. 505 Цивільного Кодексу України, про що ми Вас проінформували письмово в документах доданих до тендерної пропозиції.
Ви не звернули уваги на подану інформацію, та у друге нас дискримінували як учасника.
Звертаємо Вашу увагу що у додатку у Додаток № 5 Тендерної документації предмету закупівлі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в таблиці зазначено об’єм та літраж предмета закупівлі.
Доводимо до Вашого відома що ви не звернули увагу на те що запропонований товар ФОП Носенко Тетяни Іванівни яку вона подала у тендерній пропозиції з урахуванням виробника INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES та наданої на підтвердження видаткової накладної суперечить Додатку № 5, а саме: вироблений товар американським виробником INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES вимірюється в американський системі вимірювання. У США виключно для маркування продуктів харчування рідка унція прирівнюється до 30 мл. На підтвердження цього факту, у видатковій накладній яку надала ФОП Носенко Тетяна Іванівна, також зазначені унції (oz), таким чином 1 та 3 позиції не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 13 Закону України « Про захист економічної конкуренції» просимо детально розглянути скаргу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2018 14:35
Шановний Постачальник!

Від Вас надійшла Вимога під назвою «скасування рішення дискваліфікації» Вашого підприємства ТОВ «ОФІС –КИТ» в закупівлі стаканів для попкорну ідентифікатор UA-2018-05-27-000002-a.a2. Тендерний комітет КП «Київкінофільм» уважно розглянув Вашу Вимогу. Текст Вимоги був складений з урахуванням Ваших невдоволень до двох рішень: дискваліфікації ТОВ «ОФІС-КИТ» та визначення переможцем ФОП Носенко. Враховуючи, що визначений Вами тип оскарження – це оскарження визначення переможця. Тендерний Комітет підготував наступну відповідь, спираючись на Тип оскарження закупівлі:
Не визнання листа в довільній формі офіційним документом, який підтверджує взаємозв’язок підприємств та обгрунтування відсутності видаткових накладних на пряму не відноситься до оскарження рішення про визнання переможцем ФОП Носенко. Але Ви маєте право подати вимогу на оскарження рішення про дискваліфікацію ТОВ «ОФІС-КИТ» із зазначенням вимог стосовно вищезазначеного підприємства до 29.06. В свою чергу Замовник надасть вичерпну відповідь, щодо рішення про дискваліфікації ТОВ «ОФІС –КИТ».
Актуальним залишається пункт про невідповідність в тендерній пропозиції ФОП Носенко «підтвердження видаткової накладної суперечить Додатку № 5, а саме: вироблений товар американським виробником INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES вимірюється в американський системі вимірювання». Звернемо Вашу увагу, що в Додатку №2 тендерної документації, пункт 2.1, зазначено, що «Аналогічним договором замовник буде вважати договір на поставку аналогічного товару, а саме: стакани для попкорну, стакани для кави та схожого барного приладдя.». Замовником не було зазначено обов’язкова відповідність літражу та об’єму товару. Тому, дана видаткова накладна вважається такою, що відповідає вимогам, які зазначені замовником в додатку №2 Тендерної документації. Також, в тендерній документації ФОП Носенко є Лист в довільній формі про відповідність якісним характеристикам, що зазначені в додатку №5 з печаткою та власноручним підписом.
Таким чином, у Замовника, в особі Тендерного комітету КП «Київкінофільм» відсутні підстави для дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Носенко.

Документи

23 червня 2018 14:35
Лист відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-27-000002-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ", Код ЄДРПОУ:37921923
Дата подання: 20 червня 2018 12:45
Скарга на порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний Замовник! В рішенні про нашу дискваліфікацію, електронна копія якого завантажена Вами в систему «Prozorro», 14.06. 2018 року о 16:42, Ви стверджуєте, що надані сертифікати та висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи видані на ім’я іншого підприємства, а взаємозв’язок підтверджений лише листом в довільній формі. Тендерний комітет КП “Київкинофільм” прийняв рішення не вважати лист в довільній формі, як вагоме юридичне підтвердження, таким міг бути лише договір або довіреність. Доводимо до Вашого відома, що ми надали у складі тендерної документації документи які підтверджують наш взаємозв’язок з виробником, про що ми проінформували Вас в листі, а саме про те, що товар, який становить предмет закупівлі вироблений ООО “Компания “Юнівес Маркетинг” з яким у нас ТОВ “ОФІС-КИТ” підписаний договір постачання № 80/17НП від 01.09.2017р. Усі надані нами сертифікати видані на ім’я ООО “Компания “Юнівес Маркетинг”. Також ми додали у складі тендерної документації офіційний лист про співпрацю з ООО “Компания “Юнівес Маркетинг” завірений печаткою та підписом директора департаменту продажів ООО “Компания “Юнівес Маркетинг”. Таким чином, це підтверджує взаємозв’язок між виробником, учасником торгів та запропонованим товаром, який становить предмет закупівлі. Між іншим, Ви прийняли позитивне рішення стосовно ФОП Носенко Тетяна Іванівна проігнорувавши відсутність будь яких документів, які вказували б на її взаємозв’язок з іноземним виробником ( INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES, який зареєстрований за адресою: 6400 Poplariityenue, Mernphis, Tennesse 38197 USA) зазначеному у сертифікаті. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Частини 2, Стаття 16 «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям » Пункт 2 цієї статті а саме: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Ми додали у складі тендерної документації необхідні документи які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, також специфікації до договору, листи подяки, та лист в довільній формі про випадок надання видаткової накладної до них, з посиланням на підписані нами договори «Про нерозголошення конфедиційної інформації» з партнерами. В листі ми зазначили, що згідно закону ст. 200 Цивільного Кодексу і Закон України "Про інформацію" а також ст. 505 Цивільного Кодексу України ми не можемо надати видаткову, так як в ній зазначаються ціни. Що є комерційною таємницею у даному випадку. Стаття 3 п1. частиною 1 Закону України “Про публічні закупівлі” йдеться про “Принципи здійснення закупівель” та стаття 5 частиною 1 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано про те що не від’ємною частиною є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому всі надані данні стають загально оприлюдненими. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Частини 2, Стаття 16 «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям » згідно пункту 3 цього закону замовник встановив кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, які зазначаються в тендерній документації. Таким чином надання видаткової накладної у складі своєї пропозиції змушували нас порушувати. 505 Цивільного Кодексу України, про що ми Вас проінформували письмово в документах доданих до тендерної пропозиції. Ви не звернули уваги на подану інформацію, та у друге нас дискримінували як учасника. Звертаємо Вашу увагу що у додатку у Додаток № 5 Тендерної документації предмету закупівлі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в таблиці зазначено об’єм та літраж предмета закупівлі. Доводимо до Вашого відома що ви не звернули увагу на те що запропонований товар ФОП Носенко Тетяни Іванівни яку вона подала у тендерній пропозиції з урахуванням виробника INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES та наданої на підтвердження видаткової накладної суперечить Додатку № 5, а саме: вироблений товар американським виробником INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES вимірюється в американський системі вимірювання. У США виключно для маркування продуктів харчування рідка унція прирівнюється до 30 мл. На підтвердження цього факту, у видатковій накладній яку надала ФОП Носенко Тетяна Іванівна, також зазначені унції (oz), таким чином 1 та 3 позиції не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 13 Закону України « Про захист економічної конкуренції» просимо детально розглянути скаргу.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Випадково помилка при пподачі
Дата: 20 червня 2018 12:52
Рішення від 22.06.2018 № 6103.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 14:19

Документи Органу Оскарження

23 червня 2018 14:19
Рішення від 22.06.2018 № 6103.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Стакани для попкорну
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2018 11:10
Закінчення: 12 червня 2018 11:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250000 од
Стакани для попкорну
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, Київ, Київ , бульвар Тараса Шевченка 3
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-05-27-000002-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ", Код ЄДРПОУ:37921923
Дата подання: 20 червня 2018 12:45
Скарга на порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний Замовник! В рішенні про нашу дискваліфікацію, електронна копія якого завантажена Вами в систему «Prozorro», 14.06. 2018 року о 16:42, Ви стверджуєте, що надані сертифікати та висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи видані на ім’я іншого підприємства, а взаємозв’язок підтверджений лише листом в довільній формі. Тендерний комітет КП “Київкинофільм” прийняв рішення не вважати лист в довільній формі, як вагоме юридичне підтвердження, таким міг бути лише договір або довіреність. Доводимо до Вашого відома, що ми надали у складі тендерної документації документи які підтверджують наш взаємозв’язок з виробником, про що ми проінформували Вас в листі, а саме про те, що товар, який становить предмет закупівлі вироблений ООО “Компания “Юнівес Маркетинг” з яким у нас ТОВ “ОФІС-КИТ” підписаний договір постачання № 80/17НП від 01.09.2017р. Усі надані нами сертифікати видані на ім’я ООО “Компания “Юнівес Маркетинг”. Також ми додали у складі тендерної документації офіційний лист про співпрацю з ООО “Компания “Юнівес Маркетинг” завірений печаткою та підписом директора департаменту продажів ООО “Компания “Юнівес Маркетинг”. Таким чином, це підтверджує взаємозв’язок між виробником, учасником торгів та запропонованим товаром, який становить предмет закупівлі. Між іншим, Ви прийняли позитивне рішення стосовно ФОП Носенко Тетяна Іванівна проігнорувавши відсутність будь яких документів, які вказували б на її взаємозв’язок з іноземним виробником ( INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES, який зареєстрований за адресою: 6400 Poplariityenue, Mernphis, Tennesse 38197 USA) зазначеному у сертифікаті. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Частини 2, Стаття 16 «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям » Пункт 2 цієї статті а саме: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Ми додали у складі тендерної документації необхідні документи які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, також специфікації до договору, листи подяки, та лист в довільній формі про випадок надання видаткової накладної до них, з посиланням на підписані нами договори «Про нерозголошення конфедиційної інформації» з партнерами. В листі ми зазначили, що згідно закону ст. 200 Цивільного Кодексу і Закон України "Про інформацію" а також ст. 505 Цивільного Кодексу України ми не можемо надати видаткову, так як в ній зазначаються ціни. Що є комерційною таємницею у даному випадку. Стаття 3 п1. частиною 1 Закону України “Про публічні закупівлі” йдеться про “Принципи здійснення закупівель” та стаття 5 частиною 1 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано про те що не від’ємною частиною є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому всі надані данні стають загально оприлюдненими. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Частини 2, Стаття 16 «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям » згідно пункту 3 цього закону замовник встановив кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, які зазначаються в тендерній документації. Таким чином надання видаткової накладної у складі своєї пропозиції змушували нас порушувати. 505 Цивільного Кодексу України, про що ми Вас проінформували письмово в документах доданих до тендерної пропозиції. Ви не звернули уваги на подану інформацію, та у друге нас дискримінували як учасника. Звертаємо Вашу увагу що у додатку у Додаток № 5 Тендерної документації предмету закупівлі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в таблиці зазначено об’єм та літраж предмета закупівлі. Доводимо до Вашого відома що ви не звернули увагу на те що запропонований товар ФОП Носенко Тетяни Іванівни яку вона подала у тендерній пропозиції з урахуванням виробника INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES та наданої на підтвердження видаткової накладної суперечить Додатку № 5, а саме: вироблений товар американським виробником INTERNATIONAL PAPER FOODSERVICE BUSSINES вимірюється в американський системі вимірювання. У США виключно для маркування продуктів харчування рідка унція прирівнюється до 30 мл. На підтвердження цього факту, у видатковій накладній яку надала ФОП Носенко Тетяна Іванівна, також зазначені унції (oz), таким чином 1 та 3 позиції не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 13 Закону України « Про захист економічної конкуренції» просимо детально розглянути скаргу.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Випадково помилка при пподачі
Дата: 20 червня 2018 12:52
Рішення від 22.06.2018 № 6103.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 14:19

Документи Органу Оскарження

23 червня 2018 14:19
Рішення від 22.06.2018 № 6103.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 892 237,50
UAH з ПДВ
784 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСІЧ" 950 000,00
UAH з ПДВ
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВЄЛЄС-МК" 999 600,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Носенко Тетяна Іванівна 976 500,00
UAH з ПДВ
976 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 16:31
Пропозиція.pdf
11 червня 2018 14:05
Додаток 1_Пропозиція.pdf
11 червня 2018 14:05
Співпраця.pdf
11 червня 2018 14:05
додаток 7_ Лист згода.pdf
11 червня 2018 14:05
Статут.PDF
11 червня 2018 14:05
Протокол.pdf
11 червня 2018 14:05
Довідка ПДВ.pdf
11 червня 2018 14:05
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2018 14:05
Наказ про призначення.pdf
11 червня 2018 14:05
Витяг ЄДР.pdf
11 червня 2018 14:05
Довідка Загал.pdf
11 червня 2018 14:05
Сертифікат_FSSC-2200.pdf
11 червня 2018 14:05
Висновок_ДСЕЕ.pdf
11 червня 2018 14:05
Сертифікат_ISO_9001.pdf
11 червня 2018 14:05
Додаток 3_ стаття 17.pdf
11 червня 2018 14:05
Додаток 2.2_Лист відгук.pdf
11 червня 2018 14:05
Додаток 2.2_Договір.pdf
11 червня 2018 14:05
Додаток 2.1_Лист.pdf

Публічні документи

Публічні документи

07 червня 2018 15:58
Стаканы бумажные IP.jpeg
07 червня 2018 15:58
велес істотні умови.PDF
07 червня 2018 15:58
справки собрано.PDF
07 червня 2018 15:58
уставные собрано.PDF

Публічні документи

19 червня 2018 11:10
Довідка міліція.JPG
19 червня 2018 11:05
Довідка міліція.JPG
08 червня 2018 12:42
уставні.PDF
08 червня 2018 12:42
аналогічн. договір.PDF
08 червня 2018 12:42
істотні умови.pdf
08 червня 2018 12:42
Якісні х-ки.PDF
08 червня 2018 12:42
cт17п.2.pdf
08 червня 2018 12:42
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ПП "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСІЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВЄЛЄС-МК"

Фізична особа підприємець Носенко Тетяна Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 784 990,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 16:45
ПП "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСІЧ"
#34663174
Відхилено 785 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 19:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВЄЛЄС-МК"
#38753952
Відхилено 790 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 12:57
Фізична особа підприємець Носенко Тетяна Іванівна
#2339814920
Переможець 976 500,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 13:19

Документи

14 червня 2018 16:45
Електронний підпис
14 червня 2018 16:42
протокол Офіс КИТ.pdf

Документи

14 червня 2018 19:04
Електронний підпис
14 червня 2018 16:48
протокол Укрсич.pdf

Документи

18 червня 2018 12:57
Електронний підпис
18 червня 2018 12:56
протокол 43.pdf

Документи

18 червня 2018 13:19
Електронний підпис
18 червня 2018 13:17
протокол 44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Носенко Тетяна Іванівна
#2339814920
976 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 13:19
Електронний підпис
18 червня 2018 13:17
протокол 44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:33
Доп угода 1 до договору Т-91.18 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:32
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 17:23
Договір №Т-91.18.pdf укладений
06 липня 2018 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: Т-91/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Т-91/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 339 058,86
UAH з ПДВ