Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція та благоустрій парку "Юність" у Святошинському районі
Очікувана вартість
53 236 516,00 UAH
UA-2018-05-26-000110-a 52c5d73afb464d9b95ddd9ac8027350e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнєв Денис Сергійович

380442216070 kyiv.parky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Півнєв Денис Сергійович
380442216070
kyiv.parky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2018 23:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 15:55
Очікувана вартість: 53 236 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція та благоустрій парку "Юність" у Святошинському районі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція та благоустрій парку "Юність" у Святошинському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, парк Юність
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 11:54
File (скан титулка).PDF
27 червня 2018 11:54
перелік змін 27-06-18.docx
27 червня 2018 11:53
додаток 4 (1).docx
27 червня 2018 11:53
додаток 1-2 (1).docx
27 червня 2018 11:53
Тендерна документація Юність 27.06..docx
27 червня 2018 11:52
додаток 3 (1).docx
27 червня 2018 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2018 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 20:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2018 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2018 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 11:54
File (скан титулка).PDF
24 червня 2018 18:14
ТД Юність-001.jpg
15 червня 2018 20:26
ТД Юність.PDF
09 червня 2018 13:31
титульная стр ТД.pdf
27 червня 2018 11:54
перелік змін 27-06-18.docx
24 червня 2018 18:15
перелік змін 23-06-18.docx
15 червня 2018 20:34
перелік змін 15-06-18.docx
09 червня 2018 13:45
перелік змін 09-06-18.docx
27 червня 2018 11:53
додаток 4 (1).docx
24 червня 2018 18:13
додаток 4.docx
15 червня 2018 20:12
додаток 4.docx
09 червня 2018 13:21
додаток 4.docx
26 травня 2018 23:43
додаток 4.docx
27 червня 2018 11:53
додаток 1-2 (1).docx
24 червня 2018 18:07
додаток 1-2.docx
15 червня 2018 20:07
додаток 1-2.docx
09 червня 2018 13:22
додаток 1-2.docx
26 травня 2018 23:42
додаток 1-2.docx
27 червня 2018 11:53
Тендерна документація Юність 27.06..docx
24 червня 2018 18:00
Тендерна документація Юність ПОВТОР.docx
15 червня 2018 20:24
Тендерна документація Юність ПОВТОР.docx
09 червня 2018 13:21
Тендерна документація Юність ПОВТОР.docx
26 травня 2018 23:51
Тендерна документація Юність ПОВТОР.docx
27 червня 2018 11:52
додаток 3 (1).docx
24 червня 2018 18:06
додаток 3.docx
15 червня 2018 20:09
додаток 3.docx
09 червня 2018 13:22
додаток 3.docx
26 травня 2018 23:42
додаток 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-16-000039 ● 79d680ca46564dfbb4670d740f1a0a4a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.08.2021 № 470
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2018-05-26-000110-a 26.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 08:39:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція та благоустрій парку "Юність" у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-26-000110-a , та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-19 20:42:16

Пояснення на запит

Відповідно інформації, що оприлюднена тендерним комітетом (в складі на 2018рік) 30.03.2018 року на порталі уповноваженого органу - КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ" інформуємо наступне:
Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі виходячи з орієнтовної площі парку «Юність» - 5,9 га.
Розміру витрат - проведено моніторинг вартості виконання робіт реконструкції парку «Юність» у Святошинському районі.
Визначено його очікувану вартість по даній закупівлі - необхідність проведення реконструкції та подальшого благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі.
Обґрунтуванням доцільності закупівлі визначено - Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 07.09.2016 №811 «Про передачу функцій замовника реконструкції та благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 16:10:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Реконструкції та благоустрою парку "Юність" у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-26-000110-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-19 20:39:10

Пояснення на запит

Відповідно інформації, що оприлюднена тендерним комітетом (в складі на 2018рік) 30.03.2018 року на порталі уповноваженого органу - КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ" інформуємо наступне:
Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі виходячи з орієнтовної площі парку «Юність» - 5,9 га.
Розміру витрат - проведено моніторинг вартості виконання робіт реконструкції парку «Юність» у Святошинському районі.
Визначено його очікувану вартість по даній закупівлі - необхідність проведення реконструкції та подальшого благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі.
Обґрунтуванням доцільності закупівлі визначено - Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 07.09.2016 №811 «Про передачу функцій замовника реконструкції та благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-06 16:04:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Реконструкції та благоустрою парку "Юність" у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-26-000110-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень

1. Чому не має звіту про виконання договору.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-11-02 05:35:21

Пояснення

В звязку з звільненням попередніх працівників проводиться інвентаризація та збір інформації по проведених закупівлях, найближчим часом, після отримання всієї необхідної інформації договір буде завершено та опубліковано звіт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" прийнято до уваги зазначену інфрпмацію моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому. Одночасно повідомляємо, що станом на теперішній час звільнено фахівців причасни до даної закупівлі.

2021-09-30 22:26:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог ч. 1 ст. 10, частини 5 статті 7-1 Закону № 922-VIII)
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Укрбалтбуд 47 613 000,00
UAH з ПДВ
47 538 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД" 49 999 823,68
UAH з ПДВ
47 539 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ" 51 104 798,59
UAH з ПДВ
47 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМА" 50 574 544,91
UAH з ПДВ
47 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 51 730 027,23
UAH з ПДВ
51 730 027,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2018 15:35
довидка дфс
18 липня 2018 18:32
Електронний підпис
18 липня 2018 18:03
1 стор антикор прог
18 липня 2018 17:53
довидка мвс
18 липня 2018 17:53
довидка дфс
18 липня 2018 17:53
довидка корупция
06 липня 2018 22:48
Електронний підпис
06 липня 2018 22:39
кошториси
06 липня 2018 22:39
договiрна цiна
06 липня 2018 22:39
тендерна пропозицiя
04 липня 2018 19:14
Електронний підпис
04 липня 2018 19:05
9888-1 Укрбалтбуд p7s.rar
04 липня 2018 19:05
30 Дозвіл.pdf
04 липня 2018 19:05
29 Проект договору.PDF
04 липня 2018 19:05
28 відгук.PDF
04 липня 2018 19:05
27 аналог дог.pdf
04 липня 2018 19:05
23 Довідка ІТР.pdf
04 липня 2018 19:05
22 Тех паспорти разом.pdf
04 липня 2018 19:05
16 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 липня 2018 19:05
13 довідка субпідряд.pdf
04 липня 2018 19:05
12 захист довкілля.PDF
04 липня 2018 19:05
9 гарантія веб портал.pdf
04 липня 2018 19:05
6 Статут.pdf
04 липня 2018 19:05
4 5 Довідка ГЛОБУС.pdf
04 липня 2018 19:05
2 Рішення.pdf
04 липня 2018 19:05
1 Наказ.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 16:59
Електронний підпис
04 липня 2018 16:53
Статут Варда 2018 рік.pdf
04 липня 2018 16:53
Обслуговуючі банки.pdf
04 липня 2018 16:53
Ліцензія.pdf
04 липня 2018 16:53
Дозвіл.PDF
04 липня 2018 16:53
Відгук Ліцей дог 133-Т.pdf
04 липня 2018 16:53
ВитягПДВ.PDF
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3.pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(8).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(7).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(6).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(5).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(4).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(3).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(2).pdf
04 липня 2018 16:53
Акти КБ-3(1).pdf

Публічні документи

04 липня 2018 16:43
Електронний підпис
04 липня 2018 16:42
18188 Зміни №2.pdf.p7s
04 липня 2018 16:42
18188 Зміни №2.pdf
04 липня 2018 16:42
Технічна частина 4.pdf
04 липня 2018 16:42
Технічна частина 3.pdf
04 липня 2018 16:42
Технічна частина 2.pdf
04 липня 2018 16:42
Технічна частина 1.pdf
04 липня 2018 16:42
Статут ФОРМА.pdf
04 липня 2018 16:41
Паспорти КСМ.pdf
04 липня 2018 16:41
Наказ №7.pdf
04 липня 2018 16:41
Ліцензія.pdf
04 липня 2018 16:41
Лицензия НБУ.tif
04 липня 2018 16:41
Лист КСМ.pdf
04 липня 2018 16:41
Календарний план.pdf
04 липня 2018 16:41
Довіренність Корган.pdf
04 липня 2018 16:41
Довіренність Вихор.pdf
04 липня 2018 16:41
Довідки ФОРМА.pdf
04 липня 2018 16:41
Довідки банк.pdf
04 липня 2018 16:41
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 22:43
Електронний підпис
15 червня 2018 18:18
Електронний підпис
15 червня 2018 18:16
Копія сертифікату.pdf
15 червня 2018 18:07
Електронний підпис
15 червня 2018 18:05
Договірна ціна.pdf
15 червня 2018 18:05
Кошторис частина 3.rar
15 червня 2018 18:05
Кошторис частина 2.rar
15 червня 2018 18:05
Кошторис частина 1.rar
15 червня 2018 18:05
Технічне завдання.pdf
15 червня 2018 18:05
Графік.pdf
15 червня 2018 18:05
Проект договору.pdf
15 червня 2018 18:05
Статут.pdf
15 червня 2018 18:05
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 червня 2018 18:05
Дозвіл.pdf
15 червня 2018 18:05
Ліцензія.pdf
15 червня 2018 18:05
Довідка субпідряд.pdf
15 червня 2018 18:05
Гарантійні листи.pdf
15 червня 2018 18:05
Довідка банку.pdf
15 червня 2018 18:05
Копія паспорту та коду.pdf
15 червня 2018 18:05
Довідка за ст. 17 Закону.pdf
15 червня 2018 18:05
Довідка з досвіду.pdf
15 червня 2018 18:05
Довідка з техніки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Укрбалтбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД"

ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМА"

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Укрбалтбуд
#35533023
Переможець 47 538 996,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:39

Документи

13 липня 2018 17:38
Електронний підпис
13 липня 2018 17:36
136 протокол.PDF
12 липня 2018 18:17
протокол 134.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Укрбалтбуд
#35533023
47 538 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2018 17:38
Електронний підпис
13 липня 2018 17:36
136 протокол.PDF
12 липня 2018 18:17
протокол 134.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 23:56
Додаткова угода до № 18!08!02 від 02.08.2018.PDF зміни до договору
12 грудня 2018 23:54
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2018 16:32
File.PDF зміни до договору
03 серпня 2018 16:25
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 15:43
Графік фінансування.PDF укладений
03 серпня 2018 15:39
Договірна ціна.PDF укладений
03 серпня 2018 15:38
Календарний графік.PDF укладений
03 серпня 2018 15:38
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
03 серпня 2018 15:37
Локальні кошториси.pdf укладений
03 серпня 2018 15:37
Договір.pdf укладений
03 серпня 2018 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 2.1, п. 2.4, п. 2.5, п. 4.1, п. 7.2, п. 10.1 договору та до додатків 5 та 6 до договору
Номер договору про закупівлю: 18/08/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та внесення змін до п.2.1 , п.4.1 договору і додатку 5 та 6
Номер договору про закупівлю: 18/08/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML