Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40092489 |
Вебсайт: | http://parky.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32 |
Контактна особа: |
Півнєв Денис Сергійович 380442216070 kyiv.parky@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2018 23:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2018 15:55 |
Очікувана вартість: | 53 236 516,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 260000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2018 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2018 11:54 |
File (скан титулка).PDF | |
27 червня 2018 11:54 |
перелік змін 27-06-18.docx | |
27 червня 2018 11:53 |
додаток 4 (1).docx | |
27 червня 2018 11:53 |
додаток 1-2 (1).docx | |
27 червня 2018 11:53 |
Тендерна документація Юність 27.06..docx | |
27 червня 2018 11:52 |
додаток 3 (1).docx |
27 червня 2018 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 червня 2018 11:54 |
File (скан титулка).PDF
|
||||||||||||
27 червня 2018 11:54 |
перелік змін 27-06-18.docx
|
||||||||||||
27 червня 2018 11:53 |
додаток 4 (1).docx
|
||||||||||||
27 червня 2018 11:53 |
додаток 1-2 (1).docx
|
||||||||||||
27 червня 2018 11:53 |
Тендерна документація Юність 27.06..docx
|
||||||||||||
27 червня 2018 11:52 |
додаток 3 (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000039 ● 79d680ca46564dfbb4670d740f1a0a4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2018-05-26-000110-a 26.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 08:39:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція та благоустрій парку "Юність" у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-26-000110-a , та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 20:42:16
Пояснення на запит
Відповідно інформації, що оприлюднена тендерним комітетом (в складі на 2018рік) 30.03.2018 року на порталі уповноваженого органу - КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ" інформуємо наступне:
Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі виходячи з орієнтовної площі парку «Юність» - 5,9 га.
Розміру витрат - проведено моніторинг вартості виконання робіт реконструкції парку «Юність» у Святошинському районі.
Визначено його очікувану вартість по даній закупівлі - необхідність проведення реконструкції та подальшого благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі.
Обґрунтуванням доцільності закупівлі визначено - Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 07.09.2016 №811 «Про передачу функцій замовника реконструкції та благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 16:10:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Реконструкції та благоустрою парку "Юність" у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-26-000110-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 20:39:10
Пояснення на запит
Відповідно інформації, що оприлюднена тендерним комітетом (в складі на 2018рік) 30.03.2018 року на порталі уповноваженого органу - КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ" інформуємо наступне:
Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі виходячи з орієнтовної площі парку «Юність» - 5,9 га.
Розміру витрат - проведено моніторинг вартості виконання робіт реконструкції парку «Юність» у Святошинському районі.
Визначено його очікувану вартість по даній закупівлі - необхідність проведення реконструкції та подальшого благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі.
Обґрунтуванням доцільності закупівлі визначено - Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 07.09.2016 №811 «Про передачу функцій замовника реконструкції та благоустрою парку «Юність» у Святошинському районі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 16:04:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Реконструкції та благоустрою парку "Юність" у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-26-000110-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Чому не має звіту про виконання договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-11-02 05:35:21
Пояснення
В звязку з звільненням попередніх працівників проводиться інвентаризація та збір інформації по проведених закупівлях, найближчим часом, після отримання всієї необхідної інформації договір буде завершено та опубліковано звіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" прийнято до уваги зазначену інфрпмацію моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому. Одночасно повідомляємо, що станом на теперішній час звільнено фахівців причасни до даної закупівлі.
2021-09-30 22:26:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог ч. 1 ст. 10, частини 5 статті 7-1 Закону № 922-VIII)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2018 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Укрбалтбуд |
47 613 000,00
UAH з ПДВ
|
47 538 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД" |
49 999 823,68
UAH з ПДВ
|
47 539 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ" |
51 104 798,59
UAH з ПДВ
|
47 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМА" |
50 574 544,91
UAH з ПДВ
|
47 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 |
51 730 027,23
UAH з ПДВ
|
51 730 027,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Укрбалтбуд #35533023 |
Переможець |
47 538 996,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 23:56
|
Додаткова угода до № 18!08!02 від 02.08.2018.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2018 23:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2018 16:32
|
File.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2018 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2018 15:43
|
Графік фінансування.PDF | укладений |
03 серпня 2018 15:39
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
03 серпня 2018 15:38
|
Календарний графік.PDF | укладений |
03 серпня 2018 15:38
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
03 серпня 2018 15:37
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
03 серпня 2018 15:37
|
Договір.pdf | укладений |
03 серпня 2018 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 2.1, п. 2.4, п. 2.5, п. 4.1, п. 7.2, п. 10.1 договору та до додатків 5 та 6 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та внесення змін до п.2.1 , п.4.1 договору і додатку 5 та 6 |
Номер договору про закупівлю: | 18/08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |