Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи та печатки
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2018-05-25-001923-a 2ff4c99a3b0a44a6b58090b9c1254d65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 akulova@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
akulova@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2018 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2018 14:44
Початок аукціону: 11 червня 2018 14:33
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
579 шт
Штампи та печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області, Згідно заявки ТУ ДСАУ у Харківській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 14:39
Проект Договору.rtf
25 травня 2018 14:39
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-001923-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС", Код ЄДРПОУ:16290804
Дата подання: 13 червня 2018 11:46
Неправомірність відхилення пропозиції.
Шановний Замовнику! Ми уважно вивчили протокол відхилення нашої найнижчої пропозиції і вимагаємо детального роз'яснення, що мається на увазі під фразою "...натомість учасником в тендерній пропозиції запропоновані інші товари..." Надаємо порівняльний файл технічних вимог додатку 1 та технічних вимог, підписаних нами. Дякуємо. Чекаємо на відповідь.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2018 14:09
Відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є: Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV 021:2015 – код 30190000-7(Штампи та печатки):
1. Оснастка з кліше для прямокутного штампа пластикова, має змінну подушку синього кольору
Розмір відтиску 40х60 мм. Кількість: 480 шт.
2. Оснастка з кліше для прямокутного штампа пластикова, має змінну подушку синього кольору
Розмір відтиску 14х38 мм Кількість:1 шт.
3. Оснастка з кліше для прямокутного штампа металева, має змінну подушку синього кольору
Розмір відтиску 40х60 мм Кількість:76 шт.
4. Оснастка з кліше для прямокутного штампа металева, має змінну подушку синього кольору
Розмір відтиску 50х30 мм Кількість:4 шт.
5. Автоматична оснастка з кліше для круглої печатки металева.
Розмір відтиску Ø 40 мм. Кількість: 18 шт.
Учасником ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС" ID: 200cde6a98424c33a247cfd363ef990f завантажено пропозицію з наступними товарами:
1. Штампи прямокутні (виготовлення кліше для штампів із ручною оснасткою), кількість 174 шт.
1.1 Прямокутний штамп розміром 8 х 6 см., кількість 116 шт.
1.2 Прямокутний штамп розміром 10 х 6 см. кількість 58 шт.
Отже, запропонований учасником ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС" ID: 200cde6a98424c33a247cfd363ef990f товар являється іншим за розміром та кількістю.
Враховуючи вищенаведене, замовником правомірно відхиллено тендерну пропозицію ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС".
Номер вимоги: UA-2018-05-25-001923-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:19143995
Дата подання: 13 червня 2018 13:34
Вимога про скасування рішеня про переможця
Доводимо до Вашого відома що пропозиція ФОП Цовма О.В. була подана з порушенням вимог тендерної документації по предмету закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом CPV 021:2015- код 30190000-7 (штампи та печатки)», а саме:
1) Згідно п.1.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації, учасник ФОП Цовма О.В. завантажив свою пропозицію з порушенням вимог, цього пункту. Пропозиція була завантажена окремими файлами та не згруповані за ознаками . А також не надав витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика, щодо обмеження обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником.
2) Згідно частини 6 розділу 3 «У складі своєї пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості на товар, що пропонується.» , ФОП Цовма О.В. , у своїй тендерній пропозиції, не надав сертифікат якості або листа с центру сертифікацію, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації.
3) Згідно п.1.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації «проект договору, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку* учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються;»
ФОП Цовма О.В. завантажив проект договору не заповнивши всі пункти що вимагались а саме: п.1.2, п. 4.6, п. 8.1.
Враховуючи вище наведені помилки, наполягаємо скасувати своє рішення щодо признання переможця ФОП Цовма О.В. та відхилити пропозицію ФОП Цовма О.В. на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2018 14:12
Відповідно до вимог тендерної документації у складі своєї пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості на товар, що пропонується.
Посилаючись на наказ № 93 від 26.01.2018 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, що скасовує наказ № 28 від 1.02.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживної політики ‘'Про затвердження Переліку продукції, що піддягає обов’язковій сертифікації в Україні”.
Детально вивчивши вказані нормативні документи Замовник дійшов висновку, що цей наказ не відміняє сертифікацію, як таку взагалі, а лише скасовує її обов’язковість і дає можливість виробнику на свій розсуд проводити чи не проводити сертифікацію своєї продукції.
Згідно п. 4 ст. 4 Розділу II Закону України “Про захист прав споживачів”, споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції мають право на необхідну достовірну інформацію про продукцію та її якість, яка і характеризується сертифікатом.
Крім того, згідно з п.п. 1,2 ст. 6 Розділу II цього Закону Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
Тобто не надання сертифікатів є порушенням умов тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

15 червня 2018 14:09
Протокол

Документи

15 червня 2018 14:12
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-25-001923-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Гудков Олексій Михайлович, Код ЄДРПОУ:3150017593
Дата подання: 13 червня 2018 15:25
Скарга на оцінку учасників та обрання переможця
ФО-П Гудков О.М. приймав участь в тендері Територіального управління Державної судової адміністрації України в Харківській області, щодо штампів та печаток. Організатор тендеру безпідставно відхилив пропозицію ФО-П Гудкова О.М., яка була найнижчою та найкращою, з чого випливає висновок про незаконній дій останнього. По-перше, Замовник грубо порушив умови ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно п. 2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки є ціна. Тендер на штемпельну продукцію загальною вартістю 225 000,00 грн. (Двісті двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) було проведено Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківські області (далі - Замовник) з грубим порушенням в частині обрання переможця учасника з високою ціною. Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Як передбачає ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте, з огляду на нашу пропозицію ціни яка була найнижчою, вона не була розглянута і Замовник не надав обов’язковий період розгляду пропозиції під час якої учасник може залучати документи. Більше того, Замовник одразу дискваліфікував нас посилаючись на ст. 30 вище зазначено Закону, «ненадання тендерної пропозиції». Але тендерна пропозиція не могла бути залучена, адже Замовник не розглядав нашу пропозицію. У випадку розгляду наступного учасника аукціону учасникам приходить повідомлення. Учаснику ФО-П Гудков О. М. прийшло повідомлення тільки про дискваліфікацію. По-друге, переможець тендеру не відповідає кваліфікаційним критеріям. Грубим порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» було швидке оголошення переможця ФО-П ЦОВМА О.В. без певного розгляду його пропозиції Відповідно до ч.1,2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте, Замовником не було розглянути відсутність технічної можливості у переможця виконати це велике замовлення, адже з огляду на залучені ним документи у останнього не має такої можливості. Крім того, виготовлення печаток та штампів, згідно єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є видом діяльності Переможця, з чого виникає сумнів у реальній можливості виконати дане замовлення. Тобто, недотримання Замовником вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо надання строку залучення документів, перевірка кваліфікуючих критерій призвела до незаконної дискваліфікації учасника, що надав найнижчу ціну та перемога учасника, що не відповідає вимогам ч.1,2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 15.06.2018 №5775.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 14:39

Документи подані скаржником

13 червня 2018 15:25
скарга
13 червня 2018 15:25
скарга2

Документи Органу Оскарження

18 червня 2018 14:39
від 15.06.2018 №5775.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС" 150 987,00
UAH з ПДВ
135 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 170 000,00
UAH з ПДВ
136 500,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Цовма Олександр Володимирович 182 013,00
UAH з ПДВ
182 013,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 197 091,46
UAH з ПДВ
197 091,46
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХИЩЕНКО АНАТОЛІЙ ЮРІЙОВИЧ 224 070,00
UAH з ПДВ
224 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМИН ОЛЕКСАНДРА ОЛЕГІВНА 224 814,00
UAH з ПДВ
224 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2018 12:27
Електронний підпис
10 червня 2018 12:23
тендер штампи.rar

Публічні документи

19 червня 2018 13:32
Лист.PDF
08 червня 2018 19:37
Електронний підпис
08 червня 2018 16:20
Розділ 3 п. 1.5 статут.PDF
08 червня 2018 16:20
Додаток 2 лист відгук.jpg
08 червня 2018 16:20
Додаток 4 лист-згода.PDF
08 червня 2018 16:20
Розділ 3п. 1.6 Довідка.PDF
08 червня 2018 16:20
Розділ 3 п. 1.6 наказ.JPG

Публічні документи

08 червня 2018 13:29
пропозиція.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 10:11
КУЗЬМИН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС"

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ФОП Цовма Олександр Володимирович

ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХИЩЕНКО АНАТОЛІЙ ЮРІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМИН ОЛЕКСАНДРА ОЛЕГІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП ОЛАВТЕКС"
#16290804
Відхилено 135 426,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 16:53
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Відхилено 136 500,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 16:55
ФОП Цовма Олександр Володимирович
#3245605976
Рішення скасоване 182 013,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 14:12
ФОП Цовма Олександр Володимирович
#3245605976
Відхилено 182 013,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 14:16
ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#19143995
Переможець 197 091,46
UAH з ПДВ
15 червня 2018 14:18

Документи

12 червня 2018 16:53
Електронний підпис
12 червня 2018 16:52
Протокол відхилення

Документи

12 червня 2018 16:55
Електронний підпис
12 червня 2018 16:55
Протокол відхилення

Документи

12 червня 2018 17:08
Електронний підпис

Документи

15 червня 2018 14:16
Електронний підпис
15 червня 2018 14:13
Протокол

Документи

15 червня 2018 14:18
Електронний підпис
15 червня 2018 14:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#19143995
197 091,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2018 14:18
Електронний підпис
15 червня 2018 14:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:08
Протокол укладений
02 січня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 15:58
Додаткова угода до договору 32т-18.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 15:46
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:29
Договір укладений
26 червня 2018 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 32т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 188 953,92
UAH з ПДВ