Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 1: Доцетаксел (Docetaxel), Доцетаксел (Docetaxel), Екземестан (Exemestane), Карбоплатин (Carboplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Цисплатин (Cisplatin), Цисплатин (Cisplatin); Лот № 2: Іринотекан (Irinotecan), Кальцію фолінат (Calcium folinate); Лот № 3: Кальцію фолінат (Calcium folinate), Оксаліплатин (Oxaliplatin), Оксаліплатин (Oxaliplatin); Лот № 4: Вінорелбін (Vinorelbine), Гемцитабін (Gemcitabine), Гемцитабін (Gemcitabine), Капецитабін (Capecitabine))
GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products»4 lots (lot № 1: Docetaxel (Docetaxel), Docetaxel (Docetaxel), Paclitaxel (Paclitaxel), Carboplatin (Carboplatin), Cisplatin (Cisplatin), Cisplatin (Cisplatin), Exemestane (Exemestane); lot № 2: Irinotecan (Irinotecan), Calcium folinate (Calcium folinate); lot № 3: Calcium folinate (Calcium folinate), Oxaliplatin (Oxaliplatin), Oxaliplatin (Oxaliplatin); lot № 4: Vinorelbine (Vinorelbine), Gemcitabine (Gemcitabine), Gemcitabine (Gemcitabine), Capecitabine (Capecitabine))
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2018-05-25-001143-a 1843ce97e9ec41829ef54552aae97d6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Алекcєєва

+380993148434 rabotador@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Додаткові контактні особи: Maksym Basarab
+380505502645
rabotador@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: КZ КОD DОR
National ID: 02007265
Contact point: Svitlana Aleksieieva
+380993148434
rabotador@i.ua
Additional contacts: Maksym Basarab
+380505502645
rabotador@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 травня 2018 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 09:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 25 травня 2018 12:17
Enquiries until: 18 червня 2018 09:00
Complaints submission until: до 24 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 червня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
згідно ТД
according to tender documentation

Тендерна документація

19 червня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_1.doc
19 червня 2018 15:24
ТД.png
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_4.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення.PDF
19 червня 2018 15:24
ТД.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення англ.мовою.PDF
19 червня 2018 15:24
Перелік змін.doc
19 червня 2018 15:24
Протокол змін.PDF
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_5.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_7.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_3.doc
25 травня 2018 12:17
Додаток_6.doc
19 червня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_2.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_1.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_1.doc
19 червня 2018 15:24
ТД.png
25 травня 2018 12:17
ТД.png
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_4.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_4.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення.PDF
25 травня 2018 12:54
оголошення.png
25 травня 2018 12:17
оголошення.png
19 червня 2018 15:24
ТД.doc
25 травня 2018 12:54
ТД.doc
25 травня 2018 12:17
ТД.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення англ.мовою.PDF
25 травня 2018 12:54
оголошення англійською мовою.png
25 травня 2018 12:17
оголошення англійською мовою.png
19 червня 2018 15:24
Перелік змін.doc
19 червня 2018 15:24
Протокол змін.PDF
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_5.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_7.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_3.doc
25 травня 2018 12:17
Додаток_6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділення предмету закупівлі на окремі ЛОТи
Дата подання: 25 травня 2018 14:43
Дата відповіді: 30 травня 2018 08:35
Доброго дня. просимо Вас розглянути можливість розділення загального предмету закупівлі на окремі лоти. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 р. №454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, номенклатурою, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовнику надається право визначити окремі частини предмета закупівлі. Під час планування, організації та проведення даних відкритих торгів тендерний комітет визначив предмет закупівлі у вигляді загального переліку.
Поділ за принципом "одна позиція – одна частина предмету закупівлі (лот)" не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування передбачені відповідні схеми проведення хіміотерапії, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів.
Так, до прикладу схеми медикаментозного лікування, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України №554 від 17.09.2007 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Онкологія" передбачають по 3-4 препарати одночасно для кожного з пацієнтів. Тому, відсутність або несвоєчасна поставка одного із лікарських засобів призведе до неможливості застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також, однією із обґрунтувань єдиного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, а отже такій підхід відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-001143-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕРАФАРМ", Код ЄДРПОУ:41281252
Дата подання: 13 червня 2018 15:04
дискримінація учасників
дискримінація учасників
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2018 16:01
Для можливості доступу суб’єктів господарювання до зазначених торгів, участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету, Тендерний комітет вирішив внести зміни у Тендерну документацію шляхом розділення позицій на лоти, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

Документи

15 червня 2018 16:01
Відповідь.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 2: Іринотекан (Irinotecan), Кальцію фолінат (Calcium folinate))
Опис предмету закупівлі:
згідно ТД
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 784 887,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 081,41 UAH з ПДВ


Title: GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products», 4 lots (lot № 2: Irinotecan (Irinotecan), Calcium folinate (Calcium folinate)
Description: according to tender documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 784 887,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 081,41 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 19 липня 2018 14:16
Auction planned date: 19 липня 2018 14:16
Закінчення: 19 липня 2018 14:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 флак
Іринотекан (Irinotecan)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Irinotecan (Irinotecan)
CPV: 33600000-6
200 флак
Кальцію фолінат (Calcium folinate)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Calcium folinate (Calcium folinate)
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 15:25
ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2018 15:25
ДОДАТОК_5.doc
19 червня 2018 15:25
ДОДАТОК_3.doc
19 червня 2018 15:25
ДОДАТОК_4.doc
19 червня 2018 15:25
ТД.png
19 червня 2018 15:25
ТД.doc
19 червня 2018 15:25
Протокол змін.PDF
19 червня 2018 15:25
Перелік змін.doc
19 червня 2018 15:25
Оголошення.PDF
19 червня 2018 15:25
Оголошення англ.мовою.PDF
19 червня 2018 15:25
ДОДАТОК_7.doc
19 червня 2018 15:25
Додаток_6.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_1.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2018
UA-2018-05-25-001143-a1843ce97e9ec41829ef54552aae97d6d
Найменування: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Місцезнаходження: 49055, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 липня 2018 13:54
Протокол розгляду ТП.PDF
10 липня 2018 13:56
Електронний підпис

Документи

10 липня 2018 13:50
Протокол розгляду ТП.PDF
10 липня 2018 13:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 764 729,00
UAH з ПДВ
764 729,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 774 787,00
UAH з ПДВ
774 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 764 729,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 14:32

Документи

24 липня 2018 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
764 729,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2018 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 11:13
Дод.уг.№ 3 від 04.02.2019 р..PDF зміни до договору
05 лютого 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 14:24
Дод.уг. № 2 від 28.01.2019 р..png зміни до договору
30 січня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:51
Дод.уг.№ 1 від 28.12.18 р..png зміни до договору
28 грудня 2018 14:50
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 14:58
Дог. № 27 від 09.08.18 р..PDF укладений
09 серпня 2018 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лонгація 20%
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 917 674,80
UAH з ПДВ