Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 1: Доцетаксел (Docetaxel), Доцетаксел (Docetaxel), Екземестан (Exemestane), Карбоплатин (Carboplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Цисплатин (Cisplatin), Цисплатин (Cisplatin); Лот № 2: Іринотекан (Irinotecan), Кальцію фолінат (Calcium folinate); Лот № 3: Кальцію фолінат (Calcium folinate), Оксаліплатин (Oxaliplatin), Оксаліплатин (Oxaliplatin); Лот № 4: Вінорелбін (Vinorelbine), Гемцитабін (Gemcitabine), Гемцитабін (Gemcitabine), Капецитабін (Capecitabine))
GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products»4 lots (lot № 1: Docetaxel (Docetaxel), Docetaxel (Docetaxel), Paclitaxel (Paclitaxel), Carboplatin (Carboplatin), Cisplatin (Cisplatin), Cisplatin (Cisplatin), Exemestane (Exemestane); lot № 2: Irinotecan (Irinotecan), Calcium folinate (Calcium folinate); lot № 3: Calcium folinate (Calcium folinate), Oxaliplatin (Oxaliplatin), Oxaliplatin (Oxaliplatin); lot № 4: Vinorelbine (Vinorelbine), Gemcitabine (Gemcitabine), Gemcitabine (Gemcitabine), Capecitabine (Capecitabine))
GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products»4 lots (lot № 1: Docetaxel (Docetaxel), Docetaxel (Docetaxel), Paclitaxel (Paclitaxel), Carboplatin (Carboplatin), Cisplatin (Cisplatin), Cisplatin (Cisplatin), Exemestane (Exemestane); lot № 2: Irinotecan (Irinotecan), Calcium folinate (Calcium folinate); lot № 3: Calcium folinate (Calcium folinate), Oxaliplatin (Oxaliplatin), Oxaliplatin (Oxaliplatin); lot № 4: Vinorelbine (Vinorelbine), Gemcitabine (Gemcitabine), Gemcitabine (Gemcitabine), Capecitabine (Capecitabine))
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2018-05-25-001143-a ● 1843ce97e9ec41829ef54552aae97d6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Вебсайт: | http://www.oblonko.at.ua |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Алекcєєва +380993148434 rabotador@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Maksym Basarab +380505502645 rabotador@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | КZ КОD DОR |
National ID: | 02007265 |
Contact point: |
Svitlana Aleksieieva +380993148434 rabotador@i.ua |
Additional contacts: |
Maksym Basarab +380505502645 rabotador@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 травня 2018 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 25 травня 2018 12:17 |
Enquiries until: | 18 червня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 24 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 червня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 500 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
згідно ТД
according to tender documentation
Тендерна документація
19 червня 2018 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_2.doc | |
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_1.doc | |
19 червня 2018 15:24 |
ТД.png | |
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_4.doc | |
19 червня 2018 15:24 |
Оголошення.PDF | |
19 червня 2018 15:24 |
ТД.doc | |
19 червня 2018 15:24 |
Оголошення англ.мовою.PDF | |
19 червня 2018 15:24 |
Перелік змін.doc | |
19 червня 2018 15:24 |
Протокол змін.PDF | |
25 травня 2018 12:17 |
ДОДАТОК_5.doc | |
25 травня 2018 12:17 |
ДОДАТОК_7.doc | |
25 травня 2018 12:17 |
ДОДАТОК_3.doc | |
25 травня 2018 12:17 |
Додаток_6.doc |
19 червня 2018 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_2.doc
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_1.doc
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
ТД.png
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_4.doc
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
Оголошення.PDF
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
ТД.doc
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
Оголошення англ.мовою.PDF
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
Перелік змін.doc
|
||||||
19 червня 2018 15:24 |
Протокол змін.PDF
|
||||||
25 травня 2018 12:17 |
ДОДАТОК_5.doc
|
||||||
25 травня 2018 12:17 |
ДОДАТОК_7.doc
|
||||||
25 травня 2018 12:17 |
ДОДАТОК_3.doc
|
||||||
25 травня 2018 12:17 |
Додаток_6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділення предмету закупівлі на окремі ЛОТи
Дата подання: 25 травня 2018 14:43
Дата відповіді: 30 травня 2018 08:35
Доброго дня. просимо Вас розглянути можливість розділення загального предмету закупівлі на окремі лоти.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 р. №454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, номенклатурою, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовнику надається право визначити окремі частини предмета закупівлі. Під час планування, організації та проведення даних відкритих торгів тендерний комітет визначив предмет закупівлі у вигляді загального переліку.
Поділ за принципом "одна позиція – одна частина предмету закупівлі (лот)" не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування передбачені відповідні схеми проведення хіміотерапії, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів.
Так, до прикладу схеми медикаментозного лікування, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України №554 від 17.09.2007 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Онкологія" передбачають по 3-4 препарати одночасно для кожного з пацієнтів. Тому, відсутність або несвоєчасна поставка одного із лікарських засобів призведе до неможливості застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також, однією із обґрунтувань єдиного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, а отже такій підхід відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 р. №454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, номенклатурою, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовнику надається право визначити окремі частини предмета закупівлі. Під час планування, організації та проведення даних відкритих торгів тендерний комітет визначив предмет закупівлі у вигляді загального переліку.
Поділ за принципом "одна позиція – одна частина предмету закупівлі (лот)" не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування передбачені відповідні схеми проведення хіміотерапії, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів.
Так, до прикладу схеми медикаментозного лікування, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України №554 від 17.09.2007 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Онкологія" передбачають по 3-4 препарати одночасно для кожного з пацієнтів. Тому, відсутність або несвоєчасна поставка одного із лікарських засобів призведе до неможливості застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також, однією із обґрунтувань єдиного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, а отже такій підхід відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-25-001143-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕРАФАРМ", Код ЄДРПОУ:41281252
Дата подання: 13 червня 2018 15:04
дискримінація учасників
дискримінація учасників
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2018 16:01
Для можливості доступу суб’єктів господарювання до зазначених торгів, участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету, Тендерний комітет вирішив внести зміни у Тендерну документацію шляхом розділення позицій на лоти, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 2: Іринотекан (Irinotecan), Кальцію фолінат (Calcium folinate)) |
Опис предмету закупівлі: |
згідно ТД
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 784 887,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 081,41 UAH з ПДВ |
Title: GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products», 4 lots (lot № 2: Irinotecan (Irinotecan), Calcium folinate (Calcium folinate)
Description: according to tender documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 784 887,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 4 081,41 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 19 липня 2018 14:16
Auction planned date: 19 липня 2018 14:16
Закінчення: 19 липня 2018 14:37
Позиції
100 флак
Іринотекан (Irinotecan)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки:
31 грудня 2018
Irinotecan (Irinotecan)
CPV: 33600000-6
200 флак
Кальцію фолінат (Calcium folinate)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки:
31 грудня 2018
Calcium folinate (Calcium folinate)
CPV: 33600000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2018 15:25 |
ДОДАТОК_2.doc |
19 червня 2018 15:25 |
ДОДАТОК_5.doc |
19 червня 2018 15:25 |
ДОДАТОК_3.doc |
19 червня 2018 15:25 |
ДОДАТОК_4.doc |
19 червня 2018 15:25 |
ТД.png |
19 червня 2018 15:25 |
ТД.doc |
19 червня 2018 15:25 |
Протокол змін.PDF |
19 червня 2018 15:25 |
Перелік змін.doc |
19 червня 2018 15:25 |
Оголошення.PDF |
19 червня 2018 15:25 |
Оголошення англ.мовою.PDF |
19 червня 2018 15:25 |
ДОДАТОК_7.doc |
19 червня 2018 15:25 |
Додаток_6.doc |
19 червня 2018 15:24 |
ДОДАТОК_1.doc |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 липня 2018
Найменування: | КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Місцезнаходження: | 49055, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2018 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
764 729,00
UAH з ПДВ
|
764 729,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" |
774 787,00
UAH з ПДВ
|
774 787,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
Переможець |
764 729,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2018 14:32
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 липня 2018 14:32
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
764 729,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2019 11:13
|
Дод.уг.№ 3 від 04.02.2019 р..PDF | зміни до договору |
05 лютого 2019 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2019 14:24
|
Дод.уг. № 2 від 28.01.2019 р..png | зміни до договору |
30 січня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:51
|
Дод.уг.№ 1 від 28.12.18 р..png | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2018 14:58
|
Дог. № 27 від 09.08.18 р..PDF | укладений |
09 серпня 2018 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лонгація 20% |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |