ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 1: Доцетаксел (Docetaxel), Доцетаксел (Docetaxel), Екземестан (Exemestane), Карбоплатин (Carboplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Цисплатин (Cisplatin), Цисплатин (Cisplatin); Лот № 2: Іринотекан (Irinotecan), Кальцію фолінат (Calcium folinate); Лот № 3: Кальцію фолінат (Calcium folinate), Оксаліплатин (Oxaliplatin), Оксаліплатин (Oxaliplatin); Лот № 4: Вінорелбін (Vinorelbine), Гемцитабін (Gemcitabine), Гемцитабін (Gemcitabine), Капецитабін (Capecitabine))
GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products»4 lots (lot № 1: Docetaxel (Docetaxel), Docetaxel (Docetaxel), Paclitaxel (Paclitaxel), Carboplatin (Carboplatin), Cisplatin (Cisplatin), Cisplatin (Cisplatin), Exemestane (Exemestane); lot № 2: Irinotecan (Irinotecan), Calcium folinate (Calcium folinate); lot № 3: Calcium folinate (Calcium folinate), Oxaliplatin (Oxaliplatin), Oxaliplatin (Oxaliplatin); lot № 4: Vinorelbine (Vinorelbine), Gemcitabine (Gemcitabine), Gemcitabine (Gemcitabine), Capecitabine (Capecitabine))
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2018-05-25-001143-a 1843ce97e9ec41829ef54552aae97d6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт замовника: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження замовника: 49055, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа замовника: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Додаткові контактні особи: Maksym Basarab
+380505502645
rabotador@i.ua
Official name: КZ КОD DОR
National ID: 02007265
Contact point: Svitlana Aleksieieva
+380993148434
rabotador@i.ua
Additional contacts: Maksym Basarab
+380505502645
rabotador@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 09:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 25 травня 2018 12:17
Enquiries until: 18 червня 2018 09:00
Complaints submission until: до 24 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 червня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
згідно ТД
according to tender documentation

Документація

Тендерна документація

19 червня 2018 15:30
Електронний цифровий підпис
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_1.doc
19 червня 2018 15:24
ТД.png
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_4.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення.PDF
19 червня 2018 15:24
ТД.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення англ.мовою.PDF
19 червня 2018 15:24
Перелік змін.doc
19 червня 2018 15:24
Протокол змін.PDF
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_5.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_7.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_3.doc
25 травня 2018 12:17
Додаток_6.doc
19 червня 2018 15:30
Електронний цифровий підпис
25 травня 2018 12:56
Електронний цифровий підпис
25 травня 2018 12:20
Електронний цифровий підпис
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_2.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_1.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_1.doc
19 червня 2018 15:24
ТД.png
25 травня 2018 12:17
ТД.png
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_4.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_4.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення.PDF
25 травня 2018 12:54
оголошення.png
25 травня 2018 12:17
оголошення.png
19 червня 2018 15:24
ТД.doc
25 травня 2018 12:54
ТД.doc
25 травня 2018 12:17
ТД.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення англ.мовою.PDF
25 травня 2018 12:54
оголошення англійською мовою.png
25 травня 2018 12:17
оголошення англійською мовою.png
19 червня 2018 15:24
Перелік змін.doc
19 червня 2018 15:24
Протокол змін.PDF
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_5.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_7.doc
25 травня 2018 12:17
ДОДАТОК_3.doc
25 травня 2018 12:17
Додаток_6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділення предмету закупівлі на окремі ЛОТи
Дата подання: 25 травня 2018 14:43
Дата відповіді: 30 травня 2018 08:35
Доброго дня. просимо Вас розглянути можливість розділення загального предмету закупівлі на окремі лоти. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 р. №454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, номенклатурою, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовнику надається право визначити окремі частини предмета закупівлі. Під час планування, організації та проведення даних відкритих торгів тендерний комітет визначив предмет закупівлі у вигляді загального переліку.
Поділ за принципом "одна позиція – одна частина предмету закупівлі (лот)" не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування передбачені відповідні схеми проведення хіміотерапії, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів.
Так, до прикладу схеми медикаментозного лікування, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України №554 від 17.09.2007 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Онкологія" передбачають по 3-4 препарати одночасно для кожного з пацієнтів. Тому, відсутність або несвоєчасна поставка одного із лікарських засобів призведе до неможливості застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також, однією із обґрунтувань єдиного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, а отже такій підхід відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-001143-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕРАФАРМ", Код ЄДРПОУ:41281252
Дата подання: 13 червня 2018 15:04
дискримінація учасників
дискримінація учасників
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2018 16:01
Для можливості доступу суб’єктів господарювання до зазначених торгів, участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету, Тендерний комітет вирішив внести зміни у Тендерну документацію шляхом розділення позицій на лоти, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

Документи

15 червня 2018 16:01
Відповідь.doc

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 1: Доцетаксел (Docetaxel), Доцетаксел (Docetaxel), Екземестан (Exemestane), Карбоплатин (Carboplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Цисплатин (Cisplatin), Цисплатин (Cisplatin)
Опис предмету закупівлі: згідно ТД
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 345 850,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 398,42 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: GC 021:2015: 33600000-6 – «Pharmaceutical products», 4 lots (lot № 1: Docetaxel (Docetaxel), Docetaxel (Docetaxel), Paclitaxel (Paclitaxel), Carboplatin (Carboplatin), Cisplatin (Cisplatin), Cisplatin (Cisplatin), Exemestane (Exemestane)
Description: according to tender documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 3 345 850,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 398,42 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 19 липня 2018 13:44
Auction planned date: 19 липня 2018 13:44
Закінчення: 19 липня 2018 14:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 флак.
Доцетаксел (Docetaxel)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Docetaxel (Docetaxel)
CPV: 33600000-6
300 флак.
Доцетаксел (Docetaxel)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Docetaxel (Docetaxel)
CPV: 33600000-6
300 флак.
Паклітаксел (Paclitaxel)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Paclitaxel (Paclitaxel)
CPV: 33600000-6
200 флак.
Карбоплатин (Carboplatin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Carboplatin (Carboplatin)
CPV: 33600000-6
200 флак.
Цисплатин (Cisplatin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Cisplatin (Cisplatin)
CPV: 33600000-6
200 флак.
Цисплатин (Cisplatin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Cisplatin (Cisplatin)
CPV: 33600000-6
9000 шт.
Екземестан (Exemestane)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Exemestane (Exemestane)
CPV: 33600000-6

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_5.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_3.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_4.doc
19 червня 2018 15:24
ТД.png
19 червня 2018 15:24
ТД.doc
19 червня 2018 15:24
Протокол змін.PDF
19 червня 2018 15:24
Перелік змін.doc
19 червня 2018 15:24
Оголошення.PDF
19 червня 2018 15:24
Оголошення англ.мовою.PDF
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_7.doc
19 червня 2018 15:24
Додаток_6.doc
19 червня 2018 15:24
ДОДАТОК_1.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 13 липня 2018
UA-2018-05-25-001143-a1843ce97e9ec41829ef54552aae97d6d
Найменування замовника: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Місцезнаходження замовника: 49055, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 липня 2018 13:25
Протокол розгляду.PDF
13 липня 2018 13:26
sign.p7s

Публічні документи

26 липня 2018 10:27
Акцепт UA-2018-05-25-001143-a.pdf
27 червня 2018 09:57
комерция_p011-100.pdf
27 червня 2018 09:57
комерция_p001-003 реестр.pdf
27 червня 2018 09:48
комерция.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p241-361.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p176-240.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p141-175.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p001-140.pdf

Документи

13 липня 2018 12:58
протокол розгляду.PDF
13 липня 2018 12:59
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 3 344 820,00
UAH з ПДВ
3 344 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 3 337 330,00
UAH з ПДВ
3 337 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2018 10:27
Акцепт UA-2018-05-25-001143-a.pdf
27 червня 2018 09:57
комерция_p011-100.pdf
27 червня 2018 09:57
комерция_p001-003 реестр.pdf
27 червня 2018 09:48
комерция.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p241-361.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p176-240.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p141-175.pdf
27 червня 2018 09:48
техника_p001-140.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 3 337 330,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 14:35

Документи

24 липня 2018 14:35
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
3 337 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2018 14:35
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 серпня 2018 14:56
Дог. № 29 від 09.08.18 р..PDF укладений
09 серпня 2018 14:25
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2019 13:02
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2019 17:01
Дод.уг. № 3 від 22.01.19 р..PDF зміни до договору
23 січня 2019 17:01
Протокол уточнення.png зміни до договору
23 січня 2019 17:01
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2019 13:42
Дод.уг. № 3 від 17.01.19 р..PDF зміни до договору
17 січня 2019 13:42
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2019 13:39
Дод.уг. № 2 від 16.01.19 р..png зміни до договору
17 січня 2019 13:38
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2019 13:24
Дод. уг. №2 від 16.01.19 р.png зміни до договору
17 січня 2019 13:23
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 15:57
Дод.уг.№ 1 від 27.12.18 р..png зміни до договору
27 грудня 2018 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: лонгація 20 %
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Лонгація 20%
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 004 068,40
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку