Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровсьького району м. Києва
Очікувана вартість
239 000,00 UAH
UA-2018-05-25-000789-a bc4f6ffd3d1d4ebc8c8330c3f5f7427d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 07 червня 2018 13:50
Очікувана вартість: 239 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 222,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%

Інформація про предмет закупівлі

. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження.

Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до завершення строку подачі пропозицій повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче.

1) Пропозицію, яка включає:
- розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.2 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником):
- договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та гл.10 утримання служби Замовника в розмірі 1,8 %).
- локальних кошторисів;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- розрахунок кошторисного прибутку;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок заробітної плати.
Кошторисна документація має бути розрахована згідно змін та положень ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817.

2) довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою
№ з/п Посада (робоча професія) Кількість Штатний/найманий працівник
1 2 3 4

3) довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід за формою
№ з/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий Кваліфікація Досвід роботи на займаній посаді (років)
1 2 3 4 5 6


4) довідку в довільній формі про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні
№ з/п Найменування обладнання,
машин і механізмів Кількість, шт.
1 2 3
1. Власне обладнання та техніка

2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується)

3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення)


5) скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою
Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг
виконаних робіт
у тис. грн. Рік, в якому виконувались
роботи Замовник, поштова адреса, телефон
1 2 3 4 5

6) копію ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками; (завірені належним чином)

7) копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником)

8) копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; (завірені належним чином)

9) копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); (завірені належним чином)

10) Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);

11) Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах.

12) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких
порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.*
або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним).
*-документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій

13) заповнену «Форму пропозиції» в довільній формі;

14) у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-Учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (П.І.П, посада, контактний телефон);

15) гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі;

16) підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу;

17)підтвердження можливості виконувати роботи за умов відстрочки платежу до 60 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт;

18) переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.

19)проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору;

20) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка);

21) копія договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття;

22) Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на: 1) основні будівельні матеріали (піна монтажна, герметик, фарба, гіпсокартон тощо); 2) ПВХ профіль; 3) фурнітуру; 4) ПВХ конструкції. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі; на матеріальні ресурси, які застосовуються в даній закупівлі.

23) оригінал довідки (виданою уповноваженою організацією) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення
закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (оригінал довідки, не більше місячної давнини)

24) оригінал довідки (виданою уповноваженою організацією) про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); (оригінал довідки)

25) довідку про постачальників виробів та матеріалів за формою:
Назва товару Постачальник (виробник) Сертифікат відповідності Санітарно-гігієнічний висновок
1 2 3 4


26) довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля;

27) інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції;

28) в обов’язковому порядку, на етапі надання пропозицій, надати Замовнику зразок конструкції, яку Учасник планує використовувати при проведенні робіт.

Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Учасник повинен передбачити заходи щодо захисту довкілля.
Всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені (завірені належним чином або органом який їх видав).

5. Інша інформація:
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, або відсутня взагалі - ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – проект договору
Додаток № 2 – технічне завдання
Додаток № 3 – технічні вимоги до віконних конструкцій
*Подання документів, передбачених в оголошенні про проведення закупівлі, подаються учасниками аукціону тільки при підписанні першого договору на виконання підрядних робіт в поточному році. Для укладання наступних договорів в поточному році (в разі перемоги на інших аукціонах) подання документів, передбачених в оголошенні про проведення закупівлі, подаються тільки в тій частині, в якій відбулися зміни після укладання попередніх договорів. Інформація подається не пізніше дня початку кваліфікації учасника (за результатами аукціону або за його відсутності) учасником на бланку підприємства за підписом керівника (уповноваженої особи) та завірена печаткою підприємства.
Виготовлення, доставка, розвантажувальні роботи, підняття на поверхи та вивіз будівельного сміття входить в вартість закупівлі.
В зв’язку з тим, що фасад будівлі, в приміщеннях яких планується заміна вікон, утеплений та оздоблений, переможець надає гарантійний лист, що при виконанні монтажних робіт не буде порушена його цілісність та неушкодженість. В разі недотримання даної вимоги виконавець робіт повинен відновити ушкодження власним коштом.
Технічні вимоги
до віконних конструкцій з ПВХ, що планується встановлювати в
КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва»

- Профіль відноситься до класу В та відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»;
- Кількість камер в ПВХ – 5 камер;
- Монтажна ширина – 70 мм;
- Приведений опір теплопередачі – 0,85 м²*С/Вт;
- Допустиме значення повітропроникливості – 12 кг/(м²•год);
- Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – 34 дБ;
- Група горючості – Г1 (за пожежно-технічною класифікацією 2.3 ДБН В.1.1-7-2002) «Пожежна безпека об’єктів будівництва»;
- Формула склопакету – 4і-10-4М1-10-4і;
- Тепла полімерна дистанційна рамка;
- Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах;
- Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю;
- При заскленні стулок скло і склопакети установлюються на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускаються.
- Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру.

Технічні вимоги до міжкімнатних дверей що планується встановлювати в КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва»

- Профіль: OpenTeck
- Серія: "DeLux" Колір: Белый
- Фурнітура: Vorne
- Остіклення: С/П 4-16-4;
- Сендвич-плита: 24мм
- Петля дверная 120-140 кг "Pavo", Белый, шт. 3
- Порог алюм. Универс 20 мм
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровсьького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 11:19
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.doc
25 травня 2018 11:18
Істотні умови договору.doc
25 травня 2018 11:17
Кваліфікаційні вимоги.docx
25 травня 2018 11:17
r_5_СД_ДФ_2-1-1.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтелрембуд 205 014,00
UAH з ПДВ
182 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГрінСолюшнс 205 823,00
UAH з ПДВ
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 16:43
Новий КОШТОРИС
07 червня 2018 16:43
Нова ПРОПОЗИЦІЯ
06 червня 2018 10:57
2 Акт_98С.pdf
06 червня 2018 10:57
2 Акт_96С.pdf
06 червня 2018 10:57
2 Акт_80С.pdf
04 червня 2018 12:11
Договыр 96 УЖХ окна.pdf
04 червня 2018 12:11
Договыр 80 Ужх Окна.pdf
04 червня 2018 12:11
Лист вікна відгук 98.PDF
04 червня 2018 12:11
Лист вікна відгук 96.PDF
04 червня 2018 12:11
Лист вікна відгук 80.PDF
04 червня 2018 12:11
ФІНЗВІТ 2017.pdf
04 червня 2018 12:11
Довідка ДПІ 24.05.18- 02.06.18.pdf
04 червня 2018 12:11
9. Корупція 15.05.18.pdf
04 червня 2018 12:11
Серт-т профілі ГК.pdf
04 червня 2018 12:10
2 Протокол завірений.pdf
04 червня 2018 12:10
ГЛ без авансу01062018153106.pdf
04 червня 2018 12:10
ПРОПОЗИЦІЯ 01062018152417.pdf
04 червня 2018 12:10
банкрутство 07.05.18 року.pdf
04 червня 2018 12:10
ГЛ офшори01062018152847.pdf
04 червня 2018 12:10
Копія БАЗА оренда.pdf
04 червня 2018 12:10
ГЛ І Т Р інженери.pdf
04 червня 2018 12:10
112_СД_ССР_8.rtf
04 червня 2018 12:10
112_СД_ССР_7.rtf
04 червня 2018 12:10
112_СД_ССР_5.rtf
04 червня 2018 12:10
112_СД_ССР_4.rtf
04 червня 2018 12:10
112_СД_СВР.rtf
04 червня 2018 12:10
112_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 червня 2018 12:10
112_ДЦ_ИВР.rtf
04 червня 2018 12:10
112_ДЦ_ДЦ_3.rtf
04 червня 2018 12:10
112_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
04 червня 2018 12:10
112.imd
04 червня 2018 12:10
КОШТОРИС 01062018154023.pdf
04 червня 2018 12:10
ПРОПОЗИЦІЯ 01062018152417.pdf

Публічні документи

06 червня 2018 10:48
VORNE 3 стр..jpg
06 червня 2018 10:48
МАКО_Сертификат 2018.pdf
06 червня 2018 10:48
протокол 5 (1).PDF
06 червня 2018 10:48
протокол 3 (1).PDF
06 червня 2018 10:48
протокол 2 (1).PDF
06 червня 2018 10:48
протокол4 (1).PDF
06 червня 2018 10:48
проток 1 (1).PDF
06 червня 2018 10:48
гот констр (3).jpg
06 червня 2018 10:48
SCAN_Протокол.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Статут.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Статистика.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Договір про сміття.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Договір підряду.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Договір підряду 27.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Довідка Юстиція.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Довідка про офшори.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Довідка МВС.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Довідка ІТП.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Довідка ДПІ.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Довідка без авансу.pdf
06 червня 2018 10:48
SCAN_Дговір підряду 134.pdf
06 червня 2018 10:47
SCAN_Гарантійний лист.pdf
06 червня 2018 10:47
SCAN_Витяг платника ПДВ.pdf
06 червня 2018 10:47
SCAN_Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2018 10:47
SCAN_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтелрембуд

ТОВ ГрінСолюшнс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтелрембуд
#39715237
Переможець 182 999,00
UAH з ПДВ
08 червня 2018 11:44

Документи

08 червня 2018 11:43
Протокол 199.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2018 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтелрембуд
#39715237
182 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2018 11:43
Протокол 199.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис7.jpeg укладений
15 червня 2018 14:25
рис6.jpeg укладений
15 червня 2018 14:24
рис5.jpeg укладений
15 червня 2018 14:24
рис4.jpeg укладений
15 червня 2018 14:24
рис3.jpeg укладений
15 червня 2018 14:24
рис2.jpeg укладений
15 червня 2018 14:24
рис1.jpeg укладений
15 червня 2018 14:24