Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Молоко та вершки» 2 лоти; лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко
Очікувана вартість
1 362 525,00 UAH
UA-2018-05-25-000774-c 74f38fdfa10f48a5b08e1c8ea603a297
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Ольга Павлівна

0564644231 tenderinna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Бондарчук Ольга Павлівна
0564644231
tenderinna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2018 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2018 19:30
Очікувана вартість: 1 362 525,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко.

Тендерна документація

01 червня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 16:58
Перелік змін ТД Молоко та вершки.docx
01 червня 2018 16:58
ТД Молоко.doc
01 червня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 16:58
Перелік змін ТД Молоко та вершки.docx
01 червня 2018 16:58
ТД Молоко.doc
25 травня 2018 19:20
ТД Молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання по аналогічним договорам
Дата подання: 29 травня 2018 18:08
Дата відповіді: 30 травня 2018 14:09
у Вас в тендерній документації міститься запитання стосовно надання аналогічного договору ( де є примітка, що договір має бути для організації харчування дітей) однак, маємо уточнити, бо розмито звучить дана примітка. По-перше чи може бути наданий діючий договір 2018 року, чи лише завершений? По- друге якщо підприємсто є створеним в 2018 році або наприкінці 2017 року, то в нього не може бути завершеного договору із відділами освіти (так як дані договори є річними) а виходячи з цього Вами навмисно звужуюється коло осіб які б могли приймати участь у даній закупівлі. Тому надайте конкретно відповідь чи буде причиною для відхилення учасника, якщо аналогічний договір буде наданий не із закладом для організації харчування дітей, а із будь-яким підприємством, установою, організацією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям.Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
1. Учасник повинен надати аналогічний договір, який має бути завершеним на момент подання тендерних пропозицій (з огляду на значні обсяги поставок) згідно позитивного листа-відгука.
2. Відповідно до тендерної документації суб’єкти господарювання будь-якої форми власності, які розпочали свою діяльність з 01.01.2018 або вперше приймають участь в публічних закупівлях, що стосуються харчування дітей, надають гарантійний лист. Таким чином відділ освіти не дискримінує учасників процедури закупівель.
3. Пропозиції, що не супроводжуються підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору (з організації харчування дітей), визнаються такими, що невідповідають кваліфікаційним критеріям.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-25-000774-c.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 25 червня 2018 16:50
оскарження рішення замовника
вих. № 310/1 від 25.06.2018 року До Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с.Нерубайське, пров. Комарова, 2 Код ЄДРПОУ: 41198662 тел.+38 (063) 952 68 73 E-mail: prodsouth@ukr.net Замовник: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02124781) Адреса: 50071, Україна, Днiпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32 Інформація про закупівлю ID:74f38fdfa10f48a5b08e1c8ea603a297 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-25-000774-c Лот 1 – пастеризоване молоко СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 25 травня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro)Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник, відділ освіти) було оприлюднене оголошення UA-2018-05-25-000774-c про проведення процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки – 2 лоти; лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко. Очікувана вартість закупівлі по лоту 1 - 1 288 000,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОД-ЮГ» (далі – ТОВ «ПРОД-ЮГ», суб’єкт оскарження) приймало участь в даній процедурі закупівлі. 15 червня 2018 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця по предмету закупівлі, визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" по предмету закупівлі Молоко та вершки – 2 лоти; лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко; ДК 021:2015: 15510000-6, Лот 1 - пастеризоване молоко, про що вказано в Протоколі №72/5 засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради від 15 червня 2018 року (далі – Протокол). Згідно з Протоколом в результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції виявлено наступне: тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" відповідає умовам тендерної документації Замовника. ТОВ «ПРОД-ЮГ», ознайомившись з тендерною пропозицією ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" вважає, що рішення тендерного комітету про визначення ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" переможцем процедури закупівлі прийнято з порушення вимог діючого законодавства України, що спричинило порушення прав суб’єкта оскарження як одного з учасників закупівлі. Отже, оскаржуване рішення тендерного комітету Замовника у вигляді Протоколу, підлягає скасуванню. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, дана скарга подана до органу оскарження з дотриманням встановленим діючим законодавством України строків. Порушення процедури закупівлі, дії замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 тендерної документації); 2) інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 тендерної документації); 3) тендерну пропозицію (Додаток 4 тендерної документації); 4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 5); 5) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерних пропозицій та договору про закупівлю; 6) Заповнені таблиці (Додаток 7 тендерної документації); 7) Лист-згода (Додаток 8 тендерної документації); 8) Лист-гарантія якості товару (Додаток 9 тендерної документації); 9) інші документи, які вимагає Замовник згідно тендерної документації. Також Учасником надається копія сторінок паспорту Уповноваженої (посадової) особи (осіб) на підписання документів, пропозицій та/або договору (а саме сторінки 1-6 та відомості про реєстрацію місця проживання), якщо паспорт видано у формі ID-картки – надаються копії обох сторінок картки або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус. Пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" не містить всіх документів, що вимагались Замовником, а саме пропозиція не містить сторінки 6 паспорту Уповноваженої (посадової) особи (осіб) на підписання документів, пропозицій та/або договору, як того вимагав Замовник в тендерній документації Невідповідність учасника ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" кваліфікаційним критеріям Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 2) інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 тендерної документації); ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надало відповідну інформацію. Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбаченапунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". На вказаний пункт ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повідомило, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". У розділі Тендерної документації Відхилення тендерних пропозицій вказано, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо: Переможець: • наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; Однією з таких підстав, коли Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника є відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. Відповідно до п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Особові медичні книжки працівників Учасника та залучених працівників перевізника з відміткою про проходження медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій, (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо). В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника або у перевізника. (Примітка: зазначена інформація має складатися Учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».). Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 7) Лист-згода (Додаток 8 тендерної документації) Згідно з ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Також, ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» визначено наступне: не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надало лист-згоду відповідно до Додатку 8 тендерної документації від імені підписанта тендерної пропозиції (Настич Ірина Петрівна). Проте, в складі тендерної пропозиції було надано скан паспорту громадянина Російської Федерації на ім’я Горбунова Олексія Олексійовича, форму № 1-ДФ, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом та особові медичні книжки, які містять персональні дані групи людей. Проте ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" не надало згоди на обробку персональних даних, які містяться у вказаних документах. Таким чином, ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" не виконало умови тендерної документації, вказаної в п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації: зазначена інформація має складатися Учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». У розділі Тендерної документації Інша інформація вказано, що Відповідно до частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає тендерної документації. Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації документами, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (наявності обладнання та матеріально-технічної бази) є свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Учасника, якими буде здійснюватися постачання товару (не менше 2 одиниць), що є предметом закупівлі та довідки про їх санітарну обробку на кожен із зазначених в листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази транспортних засобів та документи, що підтверджують право використання цих транспортних засобів; Довідку учасника щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.* ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" в Довідці щодо відповідності типу наданих транспортних засобів зазначено 2 автомобілі (Машина: модель – ГАЗ – 330210 ЗНГ; № АЕ1763ЕА. Машин: модель – ГАЗ – 3302 АХУ – 1; № АЕ5490НН) та надано Договір перевезення №13/17-ПОСЛ від 14 листопада 2017 року, укладений між ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" (Замовник) та Фізичною особою-підприємцем Костюк Оленою Миколаївною. В складі тендерної пропозиції ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надало Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначило працівників, які залучені згідно договору перевезення №13/17 ПОСЛ від 14.11.2017 року (Костюк Є.М. та Федотов І.О.). Відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль реєстраційний номер АЕ5490НН власником даного транспортного засобу є Костюк Євген Миколайович. Також, в складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано довіреність від 06.06.2018, згідно з якою власник транспортного засобу Костюк Євген Миколайович надає право Костюк Олені Миколаївні (як фізичній особі, а не суб’єкту господарювання) користування, експлуатації та розпорядження автомобілем марки ГАЗ моделі 3302 АХУ – 1 реєстраційний номер АЕ5490НН з право передоручення повноважень третім особам у порядку, встановленому чинним законодавством. У довіреності відсутнє право Костюк Олени Миколаївни використовувати транспортний засіб для здійснення підприємницької діяльності. Відповідно до ч. 2 ст. 245 Цивільного кодексу України довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, встановлених частиною четвертою цієї статті. Таким чином, автомобіль марки ГАЗ моделі 3302 АХУ – 1 реєстраційний номер АЕ5490НН може використовуватися Костюк Оленою Миколаївною лише як фізичною особою (а не фізичною особою-підприємцем). Навіть у випадку використання вказаного автомобіля Костюк Оленою Миколаївною у власній підприємницькій діяльності відсутні документи, які уповноважують водія Федотова І.О. на управління вказаним транспортним засобом (відсутня довіреність, видана в порядку передоручення з правом керувати транспортним засобом). Також, в складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано кільцеві довіреності, видані Фізичною особою-підприємцем Костюк Оленою Миколаївною на отримання товарно-матеріальних цінностей від ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1". Проте, в даних довіреностях відсутнє зазначення номеру та дати договору, на підставі якого такі довіреності видані. А отже, у вказаних в Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід водіїв, вантажників, експедиторів відсутнє право на одержання від ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" товарно-матеріальних цінностей та передачу таких товарно-матеріальних цінностей третім особам. У розділі Тендерної документації Інша інформація вказано, що Відповідно до частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає тендерної документації. Відповідно до п. 6 Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, додатку 5 до тендерної документації, п. 2.4. проекту договору та Листа-гарантії про відповідність якості товару, наданого в тендерній пропозиції учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам. Тобто, тендерною документацією було встановлено вимогу до товару: відповідність технічним умовам та державним стандартам або ж відповідність державним стандартам та іншим вимогам. У разі, якщо б між «технічним умовам» й «державним стандартам» стояв лише сполучник або можна було б припустити, що товар має відповідати або технічним умовам, або державним стандартам. Проте, замовником в тендерній документації вказано саме конструкцію «товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам». Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" в складі тендерної документації надано документи (копії декларацій виробника (якісного посвідчення)), згідно з якими запропонований товар відповідає лише технічним умовам та не надано жодного документу, який би підтверджував відповідність запропонованого товару державним стандартам. Отже, Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" запропоновано до постачання товар, який не відповідає вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. У розділі Тендерної документації Інша інформація вказано, що Відповідно до частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає тендерної документації. Додатком 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги до даних (таблиці до заповнення), які має надати учасник у складі тендерної пропозиції. В кожній з таких таблиць вказано наступну вимогу: Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано довідку 2 та довідку 3 з порушенням даної вимоги, а саме: - в таблиці 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є ПРИМІТКА: для працівників, які не працевлаштовані у Учасника, але задіяні у виконанні договору, заповнюються графи 2, 3, 6 таблиці. Проте, ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" змінив назву документу з «довідки» на «інформацію», змінив саму форму довідки, доповнив її ще однією таблицею та текстом, які не передбачені формою, встановленою замовником. Також, ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" порушив вимогу, встановлену приміткою, а саме заповнив графи 4, 5, 7 щодо працівників, які не працевлаштовані у Учасника, але задіяні у виконанні договору; - в таблиці 3 (Довідка про виконання аналогічного договору) учасник не зазначив прізвище особи, яка підписала документ, хоча формою таблиці 3 встановлено вимогу (посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника). Додатком 9 до тендерної документації Замовником встановлено аналогічну вимогу про надання Листа-гарантії про відповідність якості товару (Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми). Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано Лист-гарантію про відповідність якості товару з порушенням встановленої Замовником форми, додавши текст про наявні у нього договори з акредитованими лабораторіями на дослідження продукції. Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасником в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, з урахуванням загального змісту документів пропозицій Учасника та доведеності Учасником спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею. Проте, в Протоколі відсутнє рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої). Також Замовник не завантажив до системі електронних закупівель ProZorro жодного рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої). Замовником порушено вимогу діючого законодавства та власну тендерну документацію - тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). Отже, Замовник мав відхилити пропозицію ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" під час розгляду та оцінки вищевказаної пропозиції на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"визнаний переможцем на підставі Протоколу 15 червня 2018 р., проте на сьогодні в системі електронних закупівель ProZorro відсутні документи, які мав надати переможець згідно зі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до тендерної документації, якими встановлено вимогу про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Одним з принципів закупівель, які визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Листом від 24.04.2017 р. N 3304-06/13652-06Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надало роз’яснення щодо надання документів переможцем, а саме: Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Замовником в тендерній документації не визначено спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже такі документи переможець повинен був завантажити в систему електронних закупівель ProZorro. Згідно з частиною третьою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Отже, якщо такі документи переможцем не надані (не надані / не надані у строк, встановлений Законом / не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації): - у разі, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, замовник має правові підстави відхилити тендерну пропозицію, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, визначити переможця та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня після прийняття рішення у зв'язку із неподанням попереднім переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Перебіг строку для подання наступним переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», розпочинається після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Отже, Замовник повинен розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, визначити переможця та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня після прийняття рішення у зв'язку із неподанням попереднім переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вказане вище та невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" вимогам, встановленим Замовником, свідчить про необ’єктивність та упереджену оцінку даної пропозиції Замовником, що в свою чергу свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства України. На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 8 та 42 Конституції України, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», прошу 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Розглянути скаргу та надати правову оцінку обставинам, викладеним у скарзі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель . 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті радискасувати своє рішення, зазначене у протоколі № №72/5 від 15 червня 2018 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1". Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. ДиректорТОВ «Прод-Юг» Г.А. Калачова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2018 18:20
рішення від 27.06.2018 № 6329 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 18:19
Рішення від 17.07.2018 № 7130.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 15:20

Документи подані скаржником

25 червня 2018 16:50
платіжне доручення
25 червня 2018 16:50
скарга

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Пастеризоване молоко
Опис предмету закупівлі:
пастеризоване молоко (Молоко паст.жир.не менше 2,5% (в плівці) фас. 1/0,5-1/1)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 288 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 880,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2018 14:32
Закінчення: 11 червня 2018 14:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80500 кг
Пастеризоване молоко
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані заклади освіти Замовника
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-05-25-000774-c.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 25 червня 2018 16:50
оскарження рішення замовника
вих. № 310/1 від 25.06.2018 року До Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с.Нерубайське, пров. Комарова, 2 Код ЄДРПОУ: 41198662 тел.+38 (063) 952 68 73 E-mail: prodsouth@ukr.net Замовник: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02124781) Адреса: 50071, Україна, Днiпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32 Інформація про закупівлю ID:74f38fdfa10f48a5b08e1c8ea603a297 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-25-000774-c Лот 1 – пастеризоване молоко СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 25 травня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro)Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник, відділ освіти) було оприлюднене оголошення UA-2018-05-25-000774-c про проведення процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки – 2 лоти; лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко. Очікувана вартість закупівлі по лоту 1 - 1 288 000,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОД-ЮГ» (далі – ТОВ «ПРОД-ЮГ», суб’єкт оскарження) приймало участь в даній процедурі закупівлі. 15 червня 2018 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця по предмету закупівлі, визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" по предмету закупівлі Молоко та вершки – 2 лоти; лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко; ДК 021:2015: 15510000-6, Лот 1 - пастеризоване молоко, про що вказано в Протоколі №72/5 засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради від 15 червня 2018 року (далі – Протокол). Згідно з Протоколом в результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції виявлено наступне: тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" відповідає умовам тендерної документації Замовника. ТОВ «ПРОД-ЮГ», ознайомившись з тендерною пропозицією ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" вважає, що рішення тендерного комітету про визначення ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" переможцем процедури закупівлі прийнято з порушення вимог діючого законодавства України, що спричинило порушення прав суб’єкта оскарження як одного з учасників закупівлі. Отже, оскаржуване рішення тендерного комітету Замовника у вигляді Протоколу, підлягає скасуванню. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, дана скарга подана до органу оскарження з дотриманням встановленим діючим законодавством України строків. Порушення процедури закупівлі, дії замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 тендерної документації); 2) інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 тендерної документації); 3) тендерну пропозицію (Додаток 4 тендерної документації); 4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 5); 5) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерних пропозицій та договору про закупівлю; 6) Заповнені таблиці (Додаток 7 тендерної документації); 7) Лист-згода (Додаток 8 тендерної документації); 8) Лист-гарантія якості товару (Додаток 9 тендерної документації); 9) інші документи, які вимагає Замовник згідно тендерної документації. Також Учасником надається копія сторінок паспорту Уповноваженої (посадової) особи (осіб) на підписання документів, пропозицій та/або договору (а саме сторінки 1-6 та відомості про реєстрацію місця проживання), якщо паспорт видано у формі ID-картки – надаються копії обох сторінок картки або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус. Пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" не містить всіх документів, що вимагались Замовником, а саме пропозиція не містить сторінки 6 паспорту Уповноваженої (посадової) особи (осіб) на підписання документів, пропозицій та/або договору, як того вимагав Замовник в тендерній документації Невідповідність учасника ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" кваліфікаційним критеріям Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 2) інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 тендерної документації); ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надало відповідну інформацію. Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбаченапунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". На вказаний пункт ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повідомило, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". У розділі Тендерної документації Відхилення тендерних пропозицій вказано, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо: Переможець: • наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; Однією з таких підстав, коли Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника є відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. Відповідно до п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Особові медичні книжки працівників Учасника та залучених працівників перевізника з відміткою про проходження медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій, (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо). В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника або у перевізника. (Примітка: зазначена інформація має складатися Учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».). Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 7) Лист-згода (Додаток 8 тендерної документації) Згідно з ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Також, ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» визначено наступне: не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надало лист-згоду відповідно до Додатку 8 тендерної документації від імені підписанта тендерної пропозиції (Настич Ірина Петрівна). Проте, в складі тендерної пропозиції було надано скан паспорту громадянина Російської Федерації на ім’я Горбунова Олексія Олексійовича, форму № 1-ДФ, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом та особові медичні книжки, які містять персональні дані групи людей. Проте ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" не надало згоди на обробку персональних даних, які містяться у вказаних документах. Таким чином, ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" не виконало умови тендерної документації, вказаної в п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації: зазначена інформація має складатися Учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». У розділі Тендерної документації Інша інформація вказано, що Відповідно до частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає тендерної документації. Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації документами, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (наявності обладнання та матеріально-технічної бази) є свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Учасника, якими буде здійснюватися постачання товару (не менше 2 одиниць), що є предметом закупівлі та довідки про їх санітарну обробку на кожен із зазначених в листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази транспортних засобів та документи, що підтверджують право використання цих транспортних засобів; Довідку учасника щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.* ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" в Довідці щодо відповідності типу наданих транспортних засобів зазначено 2 автомобілі (Машина: модель – ГАЗ – 330210 ЗНГ; № АЕ1763ЕА. Машин: модель – ГАЗ – 3302 АХУ – 1; № АЕ5490НН) та надано Договір перевезення №13/17-ПОСЛ від 14 листопада 2017 року, укладений між ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" (Замовник) та Фізичною особою-підприємцем Костюк Оленою Миколаївною. В складі тендерної пропозиції ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надало Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначило працівників, які залучені згідно договору перевезення №13/17 ПОСЛ від 14.11.2017 року (Костюк Є.М. та Федотов І.О.). Відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль реєстраційний номер АЕ5490НН власником даного транспортного засобу є Костюк Євген Миколайович. Також, в складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано довіреність від 06.06.2018, згідно з якою власник транспортного засобу Костюк Євген Миколайович надає право Костюк Олені Миколаївні (як фізичній особі, а не суб’єкту господарювання) користування, експлуатації та розпорядження автомобілем марки ГАЗ моделі 3302 АХУ – 1 реєстраційний номер АЕ5490НН з право передоручення повноважень третім особам у порядку, встановленому чинним законодавством. У довіреності відсутнє право Костюк Олени Миколаївни використовувати транспортний засіб для здійснення підприємницької діяльності. Відповідно до ч. 2 ст. 245 Цивільного кодексу України довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, встановлених частиною четвертою цієї статті. Таким чином, автомобіль марки ГАЗ моделі 3302 АХУ – 1 реєстраційний номер АЕ5490НН може використовуватися Костюк Оленою Миколаївною лише як фізичною особою (а не фізичною особою-підприємцем). Навіть у випадку використання вказаного автомобіля Костюк Оленою Миколаївною у власній підприємницькій діяльності відсутні документи, які уповноважують водія Федотова І.О. на управління вказаним транспортним засобом (відсутня довіреність, видана в порядку передоручення з правом керувати транспортним засобом). Також, в складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано кільцеві довіреності, видані Фізичною особою-підприємцем Костюк Оленою Миколаївною на отримання товарно-матеріальних цінностей від ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1". Проте, в даних довіреностях відсутнє зазначення номеру та дати договору, на підставі якого такі довіреності видані. А отже, у вказаних в Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід водіїв, вантажників, експедиторів відсутнє право на одержання від ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" товарно-матеріальних цінностей та передачу таких товарно-матеріальних цінностей третім особам. У розділі Тендерної документації Інша інформація вказано, що Відповідно до частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає тендерної документації. Відповідно до п. 6 Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, додатку 5 до тендерної документації, п. 2.4. проекту договору та Листа-гарантії про відповідність якості товару, наданого в тендерній пропозиції учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам. Тобто, тендерною документацією було встановлено вимогу до товару: відповідність технічним умовам та державним стандартам або ж відповідність державним стандартам та іншим вимогам. У разі, якщо б між «технічним умовам» й «державним стандартам» стояв лише сполучник або можна було б припустити, що товар має відповідати або технічним умовам, або державним стандартам. Проте, замовником в тендерній документації вказано саме конструкцію «товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам». Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" в складі тендерної документації надано документи (копії декларацій виробника (якісного посвідчення)), згідно з якими запропонований товар відповідає лише технічним умовам та не надано жодного документу, який би підтверджував відповідність запропонованого товару державним стандартам. Отже, Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" запропоновано до постачання товар, який не відповідає вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. У розділі Тендерної документації Інша інформація вказано, що Відповідно до частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає тендерної документації. Додатком 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги до даних (таблиці до заповнення), які має надати учасник у складі тендерної пропозиції. В кожній з таких таблиць вказано наступну вимогу: Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано довідку 2 та довідку 3 з порушенням даної вимоги, а саме: - в таблиці 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є ПРИМІТКА: для працівників, які не працевлаштовані у Учасника, але задіяні у виконанні договору, заповнюються графи 2, 3, 6 таблиці. Проте, ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" змінив назву документу з «довідки» на «інформацію», змінив саму форму довідки, доповнив її ще однією таблицею та текстом, які не передбачені формою, встановленою замовником. Також, ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" порушив вимогу, встановлену приміткою, а саме заповнив графи 4, 5, 7 щодо працівників, які не працевлаштовані у Учасника, але задіяні у виконанні договору; - в таблиці 3 (Довідка про виконання аналогічного договору) учасник не зазначив прізвище особи, яка підписала документ, хоча формою таблиці 3 встановлено вимогу (посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника). Додатком 9 до тендерної документації Замовником встановлено аналогічну вимогу про надання Листа-гарантії про відповідність якості товару (Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми). Учасником ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" надано Лист-гарантію про відповідність якості товару з порушенням встановленої Замовником форми, додавши текст про наявні у нього договори з акредитованими лабораторіями на дослідження продукції. Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасником в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, з урахуванням загального змісту документів пропозицій Учасника та доведеності Учасником спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею. Проте, в Протоколі відсутнє рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої). Також Замовник не завантажив до системі електронних закупівель ProZorro жодного рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої). Замовником порушено вимогу діючого законодавства та власну тендерну документацію - тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). Отже, Замовник мав відхилити пропозицію ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" під час розгляду та оцінки вищевказаної пропозиції на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"визнаний переможцем на підставі Протоколу 15 червня 2018 р., проте на сьогодні в системі електронних закупівель ProZorro відсутні документи, які мав надати переможець згідно зі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до тендерної документації, якими встановлено вимогу про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Одним з принципів закупівель, які визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Листом від 24.04.2017 р. N 3304-06/13652-06Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надало роз’яснення щодо надання документів переможцем, а саме: Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Замовником в тендерній документації не визначено спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже такі документи переможець повинен був завантажити в систему електронних закупівель ProZorro. Згідно з частиною третьою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Отже, якщо такі документи переможцем не надані (не надані / не надані у строк, встановлений Законом / не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації): - у разі, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, замовник має правові підстави відхилити тендерну пропозицію, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, визначити переможця та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня після прийняття рішення у зв'язку із неподанням попереднім переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Перебіг строку для подання наступним переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», розпочинається після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Отже, Замовник повинен розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, визначити переможця та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня після прийняття рішення у зв'язку із неподанням попереднім переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вказане вище та невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" вимогам, встановленим Замовником, свідчить про необ’єктивність та упереджену оцінку даної пропозиції Замовником, що в свою чергу свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства України. На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 8 та 42 Конституції України, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», прошу 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Розглянути скаргу та надати правову оцінку обставинам, викладеним у скарзі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель . 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті радискасувати своє рішення, зазначене у протоколі № №72/5 від 15 червня 2018 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1". Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. ДиректорТОВ «Прод-Юг» Г.А. Калачова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2018 18:20
рішення від 27.06.2018 № 6329 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 18:19
Рішення від 17.07.2018 № 7130.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 15:20

Документи подані скаржником

25 червня 2018 16:50
платіжне доручення
25 червня 2018 16:50
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" 1 022 028,00
UAH з ПДВ
1 022 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 1 279 950,00
UAH з ПДВ
1 265 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ 1 284 780,00
UAH з ПДВ
1 271 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2018 14:22
Електронний підпис
09 червня 2018 14:21
холодильник проект.pdf
09 червня 2018 14:21
ВИТЯГ.pdf
09 червня 2018 14:21
акт обстеження складу.pdf
09 червня 2018 14:21
графік Чорноморськ.pdf
09 червня 2018 14:21
декларація виробника.PDF
09 червня 2018 14:21
договiр оренди.pdf
09 червня 2018 14:21
документи держустанов.pdf
09 червня 2018 14:21
МТБ.pdf
09 червня 2018 14:21
повноваження на пiдпис.pdf
09 червня 2018 14:21
уставнi.pdf
09 червня 2018 14:21
якісне посвідчення.PDF
09 червня 2018 14:21
графік таблиця 4.pdf
09 червня 2018 14:21
проект договору.pdf
09 червня 2018 14:21
документи 2.pdf
09 червня 2018 14:21
Докуменети 1.pdf
09 червня 2018 14:21
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ ПРОД-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"
#00444932
Рішення скасоване 1 022 028,00
UAH з ПДВ
23 липня 2018 17:00
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Очікує рішення 1 265 460,00
UAH з ПДВ
23 липня 2018 17:13
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"
#00444932
Відхилено 1 022 028,00
UAH з ПДВ
23 липня 2018 17:13

Документи

15 червня 2018 16:54
Електронний підпис
15 червня 2018 16:54
протокол 72-5.pdf

Документи

Документи

23 липня 2018 17:13
Електронний підпис
23 липня 2018 17:13
90.pdf
23 липня 2018 17:13
89.pdf
23 липня 2018 17:04
Електронний підпис
23 липня 2018 17:02
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 липня 2018 17:56
Коментар щодо відміни: Cтаном на 27.07.2018 у відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скорочено видатки на здійснення закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, за лотом 1 - пастеризоване молоко. На підставі п. 3 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом вирішено закупівлю ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, за лотом 1 - пастеризоване молоко визнати такою, що не відбулася.
Документи:
30 липня 2018 17:55
92-1 молоко.pdf