Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 (CPV) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Розроблення генеральних планів, поєднаних з планами зонування територій (зонінгом), сіл Підгірне, Широке, Зелений Гай, Грозове, Гладке, Долинка, Коновалова, Переможне та Тернувате Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-05-25-000704-b 019a943bd1a34bb19ee623c7ff11442c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Геннадій Михайлович

+380617555211 pidsilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгірненська сільська рада Василівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25220205
Місцезнаходження: 71652, Україна , Запорізька обл., село Підгірне, вулиця Чкалова, будинок 101
Контактна особа: Яценко Геннадій Михайлович
+380617555211
pidsilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 08:00
Початок аукціону: 12 червня 2018 12:09
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 (CPV) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Розроблення генеральних планів, поєднаних з планами зонування територій (зонінгом), сіл Підгірне, Широке, Зелений Гай, Грозове, Гладке, Долинка, Коновалова, Переможне та Тернувате Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71652, Україна, Запорізька область, Василівський район, село Підгірне, вулиця Чкалова, будинок 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови тендера
Дата подання: 30 травня 2018 14:10
Дата відповіді: 01 червня 2018 13:54
1) Чи входить у стартову ціну тендера вартість програмного забезпечення для роботи із трьовимірними моделями територій ?, 2) Чи потрібно проект договору про закупівлю подавати на фірмовому бланку підприємства із вихідним номером та датою?
Відповідь: Доброго дня, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне:
1) Учасники розраховують ціну своєї пропозиції відповідно до Технічного завдання, викладеного в Додатку №3 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасники погоджуються надати послугу в повному обсязі, повинна включати всі затрати Учасників та не перевищувати очікувану вартість закупівлі. Додаткові витрати Учасників, не враховані ним в ціні пропозиції, Замовником не відшкодовуються.
2) Подання підписаного Учасниками проекту договору не передбачено умовами тендерної документації. Учасники, подаючи свою тендерну пропозицію, тим самим автоматично погоджуються на укладення Договору про закупівлю на умовах, визначених у проекті договору та у строк, передбачений Законом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-000704-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", Код ЄДРПОУ:38689510
Дата подання: 31 травня 2018 13:48
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Висловлюємо Вам свою повагу! Та бажаємо прийняти участь у Ваших торгах.
Ознайомившись з умовами тендерної документації та враховуючи норми чинного наказу Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: прохаємо усунути наступні критерії Додатку №1, що обмежують конкуренцію та є дискримінаційними:
- щодо наявності у учасників інженерів-землевпорядників (в пункті 4.5 розділу IV наказу Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 зазначено, що генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в
своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Інженери-землевпорядники не приймають участь у розробці генеральних планів).
- щодо залучення тільки штатних працівників (до розробки генеральних планів можуть залучатися не тільки штатні працівники, а й працівники за трудовими угодами. Спосіб залучення працівників не визначено в наказі Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290. Спосіб залучення працівників жодним чином не впливає на якість виконання робіт);
- щодо зазначення у листі-відгуці дати проходження експертизи генерального плану та її результатів (підтвердженням факту розробки генерального плану, що відповідає вимогам замовника робіт, є прийняте рішення відповідної ради про затвердження генплану, а не експертиза чи погодження в архітектурній комісії (п.4.11. розділу IV наказу Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 - генеральні плани населених пунктів, плани зонування території та зміни до них затверджуються відповідними сільськими,селищними, міськими радами; п.4.13 розділу IV наказу Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 - експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають генеральні плани міст).
Наголошуємо, що застосуванням замовником дискримінаційних критеріїв порушує принципи здійснення публічних закупівель, що закріплені в Законі України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2018 13:55
Доброго дня, Ваша вимога задоволена. Для усунення спірних питань тендерним комітетом прийнято рішення про коригування тендерної документації по суті Вашої вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-25-000704-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:02497996
Дата подання: 25 червня 2018 16:57
СКАРГА на прийняті рішення замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект» Код ЄДРПОУ 02497996 Місцезнаходження: 61166, Харківська обл., м. Харків, пр. Леніна, б. 38 тел. (099) 781-42-34 електронна пошта: info@kharkivproject.com Замовник: Підгірненська сільська рада Василівського району Запорізької області Код ЄДРПОУ 25220205 Місцезнаходження (юридична адреса): 71652, Україна, Запорізька область, село Підгірне, вулиця Чкалова, будинок 101 СКАРГА на прийняті рішення замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 25.05.2018 р. Підгірненською сільською радою Василівського району Запорізької області (код ЄДРПОУ 25220205, місцезнаходження: 71652, Україна, Запорізька область, село Підгірне, вулиця Чкалова, будинок 101) (далі – «Замовник») через електронну систему закупівель «Prozorro» оголошено процедуру закупівлі «код ДК 021:2015 (CPV) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Розроблення генеральних планів, поєднаних з планами зонування територій (зонінгом), сіл Підгірне, Широке, Зелений Гай, Грозове, Гладке, Долинка, Коновалова, Переможне та Тернувате Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-25-000704-b, ID 019a943bd1a34bb19ee623c7ff11442c) (далі – «Закупівля»). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11.06.2018 08:00, дата початку аукціону 12.06.2018 12:09 - 12.06.2018 12:48. 08.06.2018 о 15:57 Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект» (код ЄДРПОУ – 02497996) (далі – «ТОВ «Інститут Харківпроект», «Товариство»), подало через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію. Окрім ТОВ «Інститут Харківпроект» учасниками процедури є також ТОВ Миколаївський обласний інжиніринговий центр, ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" (переможець Закупівлі), ФОП Говоруха О.В. 15.06.2018 о 12:25 Замовником завантажено в ЦБД Prozorro ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ щодо розгляду тендерної пропозиції за результатами оцінки №15 від 15.06.2018 (далі – «Протокол №15»), яким розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «Інститут Харківпроект» та відхилено її, як таку що не відповідає одному з критеріїв, установлених тендерною документацією відповідно до статті 16 Закону (на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу V тендерної документації). ТОВ «Інститут Харківпроект» не може погодитися з Протоколом, оскільки вважає, що тендерна пропозиція Товариства відповідає положенням тендерної документації та не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», тому така тендерна пропозиція відхилена неправомірно та необґрунтовано, і рішення Замовника є незаконним. Крім того, згідно з ПРОТОКОЛОМ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ щодо прийняття рішення про намір укласти договір №18 від 15.06.2018 р. (далі – «Протокол №18») прийнято рішення про укладення договору з учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", якого визнано переможцем Закупівлі. Втім цим учасником допущено численні порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації. Отже, вважаємо рішення про визнання ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" переможцем незаконним, дискримінаційним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації. Правове обґрунтування незаконності рішень Замовника 1. На виконання п. 3 Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Інститут Харківпроект» було надано в складі тендерної пропозиції Договір № 17560 від 16.07.2015 р. та лист-відгук від замовника за цим договором, що підтверджує досвід внесення змін до генерального плану та розробки плану зонування міста. Втім, Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію Товариства, у Протоколі №15 вказав, що зазначений договір не є аналогічним відповідно до умов тендерної документації, так як не підтверджує досвід розробки генерального плану населеного пункту. З цього приводу хочемо зазначити, що законодавчого визначення аналогічного договору чинне законодавство України не містить. З огляду на це, вважаємо Договір № 17560 від 16.07.2015 р. аналогічним до предмету Закупівлі, зважаючи на наступне. По-перше, як розроблення генерального плану відповідно до предмету Закупівлі, так і внесення змін до генерального плану за Договором № 17560 від 16.07.2015 р. регулюється статтею 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ДБН Б.1.1-15:2012 "Склад та зміст генерального плану населеного пункту" (далі – «ДБН Б.1.1-15:2012»). По-друге, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), графічна частина якої є аналогічною до такої графічної частини, визначеної Завданням до Договору № 17560 від 16.07.2015 р. Тобто і за Закупівлею і за Договором № 17560 від 16.07.2015 р. передбачається виготовлення однакових графічних матеріалів. Зазначене також узгоджується з п. 6.4. ДБН Б.1.1-15:2012, відповідно до якого графічні матеріали зміни до генерального плану виконують згідно з таблицею 1. Згідно з цією ж таблицею 1, у відповідності з п. 5.5. ДБН Б.1.1-15:2012, виконують і графічні матеріали при розробці генерального плану. Що стосується текстових матеріалів, то, оскільки в Договорі № 17560 від 16.07.2015 р. не визначено вимоги до таких матеріалів, вони розроблялися у відповідності до вимог ДБН Б.1.1-15:2012, та вимоги до них також є аналогічними до тих, що висуваються при розробці генерального плану. Вказане свідчить про те, що і чинним законодавством України і Державними будівельними нормами України висуваються однакові вимоги як до розробки генерального плану, так і до внесення змін до нього. Тобто і при розробці генерального плану, і при внесенні до нього змін виконується однаковий обсяг робіт та розробляються аналогічні графічні та текстові матеріали. Також слід зазначити, що і розробка генерального плану і внесення змін до генерального плану передбачають один і той самий результат робіт – генеральний план, як основний вид містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, який розглядається і затверджується відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання. Зазначене вказує на те, що і результатом процедури Закупівлі, і результатом Договору № 17560 від 16.07.2015 р. є одна і та сама містобудівна документація, яка в обох випадках має однаковий порядок затвердження. Виходячи з вищевикладеного, з огляду на єдине правове регулювання розробки генерального плану та внесення змін до генерального плану, а також на однакові вимоги до графічної і текстової частини при розробці та внесенні змін, однаковий обсяг робіт та їх результат, а також процес затвердження таких результатів, вважаємо, що Договір № 17560 від 16.07.2015 р. є аналогічним до предмету Закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» є такою, що відповідає вимогам законодавства та тендерної документації, а тому відхилена неправомірно та необґрунтовано. 2. Що стосується рішення Замовника про визнання ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" переможцем Закупівлі, зазначаємо наступне. Як вже зазначалося вище на підставі Протоколу №18 прийнято рішення про укладення договору з учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН". В цьому протоколі зазначено, що учасника ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" визнано переможцем згідно Протоколу №17 від 15.06.2018 р. Проте, на сторінці Закупівлі Протоколу №17 від 15.06.2018 р. не міститься. Крім того, хочемо вказати на численні порушення, допущені учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", які були проігноровані Замовником. 1) У підпункті 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено про необхідність завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації). А пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Також у вказаному пункті зазначено, що учасник в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинен підтвердити наявність в нього програмного забезпечення, що забезпечує виконання містобудівних робіт із застосуванням геоінформаційних технологій. На виконання цієї вимоги тендерної документації учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" було надано документ «Довідки_інформація_листи_на_тендер.pdf» (завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2018 16:51), у якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 101 від 08 червня 2018 року, в якій зазначено лише про наявність такого програмного забезпечення у ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", проте, таке програмне забезпечення не конкретизовано та не внесено до таблиці, а також не підтверджено його наявності. 2) Також підпунктом 2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку №2 до цієї тендерної документації). А в п. 6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"). Для підтвердження відсутності такої підстави, необхідно було надати інформацію про її відсутність в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Також зазначено, що у разі відсутності інформації в реєстрі – надається інформація з поясненнями причин її відсутності. Додатково замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження зберігає її. Відкритий реєстр за посиланням - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (знаходиться на офіційному сайті Мін’юсту). Пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" передбачена інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа. На виконання вказаної вимоги ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" надало документ «Довідки_інформація_листи_на_тендер.pdf» (завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2018 16:51), у якому міститься Довідка № 96 від 08 червня 2018 року, в пункті 8 якої вказано, що «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, згідно з чинним законодавством, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником». Втім за даними відкритого реєстру (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) міститься лише інформація про засновника-фізичну особу, яка є бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи (не кінцевим). Згідно з абз. 2 п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Таким чином, учасник ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" повинен був надати інформацію з поясненнями причин відсутності інформації в реєстрі з посиланням на абз. 2 п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", оскільки інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи в реєстрі відсутня, і, навіть не подавалася при реєстрації юридичної особи, адже її засновником є фізична особа, яка є бенефіціарним власником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" (не кінцевим). 3) Наступним порушенням, яке було допущено учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", є порушення підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, яким вимагалося надання інформації та документів згідно Додатку №5 до тендерної документації. В п. 1 Додатку №5 до тендерної документації зазначено про необхідність надати оригінал або завірену належним чином копію Статуту або іншого установчого документу з останніми змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В розумінні тендерної документації, у відповідності з абзацем 2 сторінки 6 тендерної документації, завірена належним чином копія документу – це копія з оригіналу документу, кожна сторінка якої завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (у разі її використання). Аналогічне положення міститься також у Указі Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“, який діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України. Так згідно з абз. 4 п. 1 цього Указу вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації. Натомість ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" надало в складі своєї тендерної пропозиції копію Статуту, не завірену належним чином, чим порушило вимоги наведених вище положень тендерної документації та Указу. 4) Пунктом 4 Додатку 5 до тендерної документації вимагалося надання оригіналу довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується Учасник (…) У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох поточних рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною установою за всіма відкритими поточними рахунками. Учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про відкриття рахунків вих. Р1-В80/554 від 08 червня 2018 р. від ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ». Як вбачається з тендерної пропозиції, наданої ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", йому, як принципалу, видана банківська гарантія №10327/18-ТГ забезпечення тендерної пропозиції. Дана гарантія надана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень». Згідно з п. 1.4. Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22 обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Статтею 49 Закону України "Про банки і банківську діяльність" визначено перелік кредитних операцій, до яких належить, окрім іншого, надання гарантій і поручительств та інших зобов'язань від третіх осіб, які передбачають їх виконання у грошовій формі. Таким чином, ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» є обслуговуючим банком в розумінні законодавства України, та здійснює на користь ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" кредитні операції (надання банківської гарантії) без відкриття банківського рахунку. Проте, жодної довідки про обслуговування учасника у ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» тендерна пропозиція ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" не містить, що вказує на порушення п. 4 Додатку 5 до тендерної документації. 5) Ще одним порушенням Додатку №5 до тендерної документації учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" є порушення пункту 6 цього Додатку, відповідно до якого вимагалося надання довідки довільної форми, в якій зазначається чи розповсюджується на Учасника дія Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»». ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" у складі тендерної пропозиції надало документ «Довідки_інформація_листи_на_тендер.pdf» (завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2018 16:51), у якому міститься Гарантійний лист № 99 від 08 червня 2018 року, в якому вказано, що «підприємство за зміст своєї тендерної пропозиції та дотримується норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII, Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 р. №133/2017 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків», та ще низку нормативно-правових актів. Хочемо наголосити, що Указ Президента України від 15.05.2017 р. №133/2017 та Указу Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018 є абсолютно різними підзаконними актами, різниця між датою прийняття яких становить 1 рік, і цими Указами затверджено різні рішення РНБО (від 28 квітня 2017 року та від 2 травня 2018 року відповідно). Крім того, перелік осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) у відповідності з рішенням РНБО від 2 травня 2018 року, згідно додатків, є значно ширшим у порівнянні з таким переліком, затвердженим рішенням РНБО від 28 квітня 2017 року. Інформації про те, що на учасника ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" не розповсюджується дія Указу Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»» тендерна пропозиція ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" не містить, що свідчить про допущене ним порушення умов тендерної документації. Підсумуємо порушення, допущені учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН": - незазначення програмного забезпечення, що забезпечує виконання містобудівних робіт із застосуванням геоінформаційних технологій (порушення підп. 1 п. 1 розд. ІІІ тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»); - надання недостовірних відомостей щодо відсутності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (порушення підп. 2 п. 1 розд. ІІІ тендерної документації, п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, а також ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - надання копії Статуту, не завіреної належним чином (порушення підп. 8 п. 1 розд. ІІІ тендерної документації, п. 1 Додатку №5 до тендерної документації, абз. 4 п. 1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“); - ненадання довідки про обслуговування у ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» (порушення підп. 8 п. 1 розд. ІІІ тендерної документації, п. 4 Додатку №5 до тендерної документації); - ненадання інформації про розповсюдження на учасника дії Указу Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (порушення підп. 8 п. 1 розд. ІІІ тендерної документації, п. 6 Додатку №5 до тендерної документації). Зазначені вище грубі порушення учасника ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" були проігноровані Замовником і цей учасник був визнаний переможцем Закупівлі, що свідчить про упередженість Замовника та порушення ним принципу недискримінації учасників. Таким чином, вважаємо, що з цих причин тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" має бути відхилена, як така, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Відповідно до абз. 2 ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Встановити наявність порушень процедури закупівлі при прийнятті рішень Замовником, які відбулися після оцінки пропозицій учасників. 2. Зобов’язати Підгірненську сільську раду Василівського району Запорізької області скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Інститут Харківпроект», закріплене в ПРОТОКОЛІ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ щодо розгляду тендерної пропозиції за результатами оцінки №15 від 15.06.2018. 3. Зобов’язати Підгірненську сільську раду Василівського району Запорізької області скасувати рішення про визнання учасника ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" переможцем, закріплене Протоколом №17 від 15.06.2018 р., а також скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", закріплене в ПРОТОКОЛІ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ щодо прийняття рішення про намір укласти договір №18 від 15.06.2018 р. Додатки: 1. Роздруківка безкоштовного запиту з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 2. Платіжне доручення № 476 від 22.06.2018 р. 25.06.2018 р. Директор ТОВ «Інститут Харківпроект» Ю.А.Спасов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2018 18:15
Рішення від 27.06.2018 № 6332 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 18:15
Рішення від 16.07.2018 № 7043.pdf
Дата публікації: 19 липня 2018 19:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" 2 900 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївський обласний інжиніринговий центр 1 788 214,62
UAH з ПДВ
1 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 2 940 000,00
UAH з ПДВ
2 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Говоруха О.В. 3 000 050,00
UAH з ПДВ
3 000 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" 3 920 000,00
UAH з ПДВ
3 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 21:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 15:47
Банківська гарантія.rar
08 червня 2018 15:47
Довідка про санкції.pdf
08 червня 2018 15:47
використання печатки.pdf
08 червня 2018 15:47
лист-згода.pdf
08 червня 2018 15:47
Статут.pdf
08 червня 2018 15:47
протокол.pdf

Публічні документи

09 червня 2018 19:21
Електронний підпис
09 червня 2018 19:04
Підрядник Геотоп.pdf
09 червня 2018 19:04
Банківська гарантія.pdf
09 червня 2018 19:04
Довідки.pdf
09 червня 2018 19:04
Досвід.pdf
09 червня 2018 19:04
Обладнання.pdf
09 червня 2018 19:04
Співробітники.pdf
09 червня 2018 19:04
Статутні.pdf
09 червня 2018 19:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2018 18:29
Електронний підпис
19 червня 2018 18:20
Довідка_МВС_завірена.pdf
19 червня 2018 18:20
Dovidka_18156713470050920712.pdf.p7s
19 червня 2018 18:20
Dovidka_18156713470050920712.pdf
09 червня 2018 17:01
Електронний підпис
09 червня 2018 16:51
СТАТУТ ПРОЕКТГЕНПЛАН.rar
09 червня 2018 16:51
ПДВ Свідоцтво.PDF
09 червня 2018 16:51
Лист_Відгук.jpg
09 червня 2018 16:51
ДОКУМЕНТИ ОХРІМЕНКО.rar
09 червня 2018 16:51
Баланс_Тендер2018_2017.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ"

ТОВ Миколаївський обласний інжиніринговий центр

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

ФОП Говоруха О.В.

ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ"
#41686750
Відхилено 499 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 13:59
ТОВ Миколаївський обласний інжиніринговий центр
#35989251
Відхилено 1 399 999,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 09:50
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
Відхилено 2 940 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 12:27
ФОП Говоруха О.В.
#3120120917
Відхилено 3 000 050,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 14:11
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН"
#38689510
Переможець 3 920 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 15:48

Документи

14 червня 2018 13:59
Електронний підпис
14 червня 2018 13:54
Протокол №13 від 14.06.2018

Документи

15 червня 2018 09:50
Електронний підпис
15 червня 2018 09:43
Протокол №14 від 14.06.2018

Документи

15 червня 2018 12:27
Електронний підпис
15 червня 2018 12:25
Протокол №15 від 15.06.2018

Документи

15 червня 2018 14:11
Електронний підпис
15 червня 2018 13:54
Протокол №16 від 15.06.2018

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН"
#38689510
3 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 серпня 2018 14:53
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Органу оскарження та відповідно до вимог статті 31 Закону відмінити процедуру закупівлі №UA-2018-05-25-000704-b (код ДК 021:2015 (CPV) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Розроблення генеральних планів, поєднаних з планами зонування територій (зонінгом), сіл Підгірне, Широке, Зелений Гай, Грозове, Гладке, Долинка, Коновалова, Переможне та Тернувате Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області)).
Документи:
13 серпня 2018 14:53
Протокол від 13.08.2018 №50