Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні ослуги
Очікувана вартість
110 380,00 UAH
UA-2018-05-25-000606-b e57975bc39334ac68c2bb070f9459b6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виталий Шавров

0637480158 shavrov@ckocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 02771598
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Володимира Ложешнікова, Черкассы, Черкасская область, Украина
Контактна особа: Виталий Шавров
0637480158
shavrov@ckocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2018 00:00
Очікувана вартість: 110 380,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

охоронні послуги

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вогнепальної зброї
Дата подання: 30 травня 2018 10:42
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:02
У Вашому оголошенні Ви зазначаєте, що охоронники повинні бути озброєні вогнепальною зброєю. Шановний замовнику, повідомляємо Вам, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У даному випадку претендентам ніхто не заважає отримати відповідний дозвіл у МВС. Досвід роботи обласної служби зайнятості з охоронними підприємствами на жаль, дозволяє зробити висновок, що неодноразово кампанії, які надають охоронні послуги мають обмежений перелік засобів впливу на порушників та злочинців, тому в екстренних та небезпечних ситуаціях змушені викликати озброєні групи реагування які екіпіровані відповідними засобами захисту. Чому державна установа повинна сплачувати посередникам, замість того щоб висунути відразу вимоги, які її влаштовують тим більше у цей неспокійний час коли на руках у населення є велика кількість незареєстрованої вогнепальної зброї. Тим більше, що на зберіганні у приміщеннях знаходяться ДСК та мобілізаційна документація. Конкуренція може бути серед рівних або близьких за рівнем, про яку конкуренцію може казати підприємство, яке не відповідає даним вимогам – це просто не його рівень.
Щодо листів-відгуків від всіх контрагентів- державних організацій
Дата подання: 30 травня 2018 10:52
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:05
У Вашому оголошенні Ви вимагаєте надати підтверджуючі документи: оригінали листів-відгуків від всіх контрагентів- державних організацій, які вказані в довідці із зазначенням стану виконання даного договору. Питання 1: скільки таких договорів має бути? Адже, у табличці йдеться про 1 договір, а листи-відгуки - в множині. Тому надайте відповідь - скільки має бути аналогічних договорів. Питання 2: на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з державними організаціями? Куди поділися приватні та\або комунальні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між наданням послуг або виконанням робіт в будівлях державної\комунальної форми власності та приватної компанії? Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу про аналогічні договори та відгуки від державних організацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очевидно, що ніде у тендерній документації не вказано, навіть бажану, форму власності підприємства учасника. Тому ні про яку дискримінацію не йдеться. Мати відгуки від державних підприємств, які охороняє або охороняв потенційний учасник, для нас, як для державної установи теж є кваліфікаційним критерієм, як договори про надання аналогічних послуг. Таблиця форми 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів , що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до ТК , має назву «Інформація про досвід виконання аналогічного договору/ аналогічних договорів з державними структурами». Очевидно, що мова йде про множину. Якщо визначення - всі, які є в наявності, що мається на увазі за замовчуванням, у даному випадку не є зрозумілим, хоча це приклад надання можливості справжньої конкуренції . У кого більше? Тоді конкретно - необхідно надати договори або відгуки про їх виконання починаючи з одного, що йдеться з назви форми,, строком не менше ніж на пів року за останні 5 років.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги охорони працівниками охоронних підприємств
Опис предмету закупівлі:
Послуги охорони працівниками охоронних підприємств
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 94 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 900,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
охоронні послуги
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18008, Украина, Черкаська область, Черкаси, вулиця Володимира Ложешнікова, Черкассы, Черкасская область, Украина
Дата доставки: 01 липня 2018  —  01 липня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо кількості охоронців
Дата подання: 30 травня 2018 10:59
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:06
Шановний замовнику, скажіть, будь ласка, скільки охоронців має перебувати на одному пості одночасно?
Відповідь: Один пост – один охоронець. Дякуємо..!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ОП" 92 568,00
UAH з ПДВ
92 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ОП"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2018 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій