Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 14410000-8 — Кам’яна сіль (кам’яна сіль)
Очікувана вартість
3 797 500,00 UAH
UA-2018-05-25-000381-a 2658896f46cb485e9451a71449c944e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 12 червня 2018 14:09
Очікувана вартість: 3 797 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Джерело фінансування: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 тони
кам’яна сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, КП «ХТС» філія ТЕЦ-3 станція «Харків-Балашовський Південної залізниці»(Код станції: 440503 Код підприємства: 5332 Одержувач: КП «ХТС» вул. Мефодіївська, 11)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2018 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 10:26
перелік змін.docx
04 червня 2018 10:26
Тендерна_документацiя н.р..doc
25 травня 2018 09:59
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii н.р.doc
25 травня 2018 09:59
Додаток_2__Технiчне_завдання.doc
25 травня 2018 09:59
Додаток_3__Проект_договору.doc
04 червня 2018 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 10:26
перелік змін.docx
04 червня 2018 10:26
Тендерна_документацiя н.р..doc
25 травня 2018 09:59
Тендерна_документацiя.doc
25 травня 2018 09:59
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii н.р.doc
25 травня 2018 09:59
Додаток_2__Технiчне_завдання.doc
25 травня 2018 09:59
Додаток_3__Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-000381-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", Код ЄДРПОУ:40227262
Дата подання: 02 липня 2018 20:08
скарага на дії замовника
скаргана дії Замовника щодо незаконної дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2018 17:14
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Тендерна документація на закупівлю код ДК 021:2015 - 14410000-8 — Кам’яна сіль (кам’яна сіль) складена замовником з додержанням вимог Закону України « Про публічні закупівлі».
Так, умовами тендерної документації було передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника.
Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг», на який Ви посилаєтесь в своїй вимозі, зазначає загальні засади електронного документообігу. Більш чітке поняття електронного цифрового підпису та порядку його накладення міститься в статті 1 Закону України «Про електронний цифровий підпис», а саме:
- електронний цифровий підпис – вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа;
- особистий ключ – параметр криптографічного алгоритму формування електронного цифрового підпису, доступний тільки підписувачу; ;
- відкритий ключ – параметр криптографічного алгоритму перевірки електронного цифрового підпису, доступний суб'єктам відносин у сфері використання електронного цифрового підпису ;
Таким чином, за результатами перевірки накладеного Електронного цифрового підпису має бути чітко підтверджена його належність конкретному підписанту (підписувачу), в даному випадку уповноваженій особі учасника закупівлі, як того вимагає тендерна документація.
При перевірці ЕЦП, накладеного Вашим підприємством на тендерну пропозицію, за допомогою Онлайн сервіс перевірки ЕЦП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (скрін перевірки відображений в протоколі) було встановлено, що тендерна пропозиція скріплена Електронною печаткою юридичної особи, що унеможливило ідентифікацію ЕЦП відносно уповноваженої особи учасника П’яткова П.В. Оскільки у складі тендерної пропозиції учасником була надана копія сертифікату посиленого відкритого ключа на уповноважену особу П’яткова П.В., Замовником було проведено додаткову перевірку посилених сертифікатів відкритого ключа за серійними номерами (використаного при накладенні ЕЦП на тендерну пропозицію та наданого у складі тендерної пропозиції) через офіційний веб.сайт Акредитованого центру сертифікації ключів ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" . Додаткова перевірка, з технічних причин, потребувала більш тривалого часу, тому розгляд Вашої тендерної пропозиції було продовжено до 20 днів відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України « Про публічні закупівлі».
За результатами додаткової перевірки було встановлено, що в порушення вимог тендерної документації на тендерну пропозицію було накладено саме Електронна печатка, а не ЕЦП уповноваженої особи .
Слід наголосити, що за наявності у суб’єкта підприємницької діяльності печатки, вона використовується для засвідчення підпису уповноваженої особи на паперових документах, а отже не може застосуватися окремо (виняток становить зразок печатки). Електронна печатка є спеціально призначеним електронним цифровим підписом, який використовується у випадках, коли згідно із законодавством необхідне засвідчення печаткою справжності підпису на документах та відповідності копій документів оригіналам. Таким чином, Електронна печатка є електронним аналогом печатки суб’єкта підприємницької діяльності, що використовується на паперових документах, а тому не може використовуватися без електронного цифрового підпису уповноваженої особи.
Це підтверджується, як змістом досліджених в ході перевірки посилених сертифікатів ключа, в яких міститься конкретне визначення ЕЦП: Електронна цифрова печатка (без зазначення власника) та Електронний цифровий підпис (власником зазначений П’ятков П.В.) , так і Довідкою ПАТ КБ «Приватбанк», в якій зазначено, що сертифікат ЕЦП та печатка є єдиним цілим.
Оскільки відповідно до вимог тендерної документації по закупівлі код ДК 021:2015 - 14410000-8 — Кам’яна сіль (кам’яна сіль) тендерна пропозиція мала подаватися учасником з накладенням електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника, Замовник обґрунтовано відхилив її на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з додержанням принципів здійснення закупівель, визначених в ст. 3 наведеного Закону.
Що стосується Вашого посилання на закупівлю UA-2018-05-25-000381-a, слід наголосити, що на момент розгляду Вашої вимоги у Замовника не було технічної можливості додатково перевірити достовірність інформації, викладеної у вимозі, шляхом порівняння серійних номерів сертифікатів та статусів ЕЦП через офіційний сайт ПАТ КБ «Приватбанк». Крім того, наведена закупівля була відмінена Замовником, а тому Ваше посилання на неї не може бути прийнято до уваги.
На підставі наведеного, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-25-000381-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", Код ЄДРПОУ:40227262
Дата подання: 05 липня 2018 16:45
Скарга на незаконні рішення Замовника
Скарга на незаконні рішення Замовника у вигляді дискваліфікації ТОВ "ТД "КиП і Ко" і обрання переможцем ПП "Укрстайлсервіс" - документи якого невідповідають кваліфікаційним вимогам Тендерної Документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 липня 2018 23:36
Рішення від 09.07.2018 № 6723 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 23:35
Рішення від 24.07.2018 № 7434.pdf
Дата публікації: 27 липня 2018 16:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 3 202 500,00
UAH з ПДВ
3 114 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УКРСТАЙЛСЕРВІС" 3 430 000,00
UAH з ПДВ
3 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговый дом Плюс" 3 535 000,00
UAH з ПДВ
3 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2018 17:57
Електронний підпис
19 червня 2018 17:56
Пояснювальний лист.pdf
12 червня 2018 15:16
Електронний підпис
12 червня 2018 15:14
оновлена пропозиція.pdf
08 червня 2018 23:19
Електронний підпис
08 червня 2018 23:18
9 Паспорт директора.pdf
08 червня 2018 23:18
8 протокол.pdf
08 червня 2018 23:18
7 наказ.pdf
08 червня 2018 23:18
6 витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 червня 2018 23:18
5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2018 23:18
44 Лист пояснення.pdf
08 червня 2018 23:18
42 проект договору.pdf
08 червня 2018 23:18
4 витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2018 23:18
3 відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2018 23:17
27 Відгук до договору 596.pdf
08 червня 2018 23:17
26 Копія договору 596.pdf
08 червня 2018 23:17
25 відгук до договору 298.pdf
08 червня 2018 23:17
24 Копія договору 298.pdf
08 червня 2018 23:17
2 статут нова редакція.pdf
08 червня 2018 23:17
13 Технічне завдання.pdf
08 червня 2018 23:17
12 опис.pdf
08 червня 2018 23:17
10 Рішення засновника.pdf
08 червня 2018 23:17
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2018 09:05
Електронний підпис
11 червня 2018 08:45
Довідка + квітанція.pdf
11 червня 2018 08:45
Блок 8. Інші док-ти.pdf
11 червня 2018 08:45
Блок 6. Проект договору.pdf
11 червня 2018 08:45
Блок 5 Термін дії.pdf
11 червня 2018 08:45
Блок 4. Повноваження.pdf
11 червня 2018 08:45
Блок 3. Тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"

ПП "УКРСТАЙЛСЕРВІС"

ТОВ "Торговый дом Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
Відхилено 3 114 300,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 09:38
ПП "УКРСТАЙЛСЕРВІС"
#34755673
Переможець 3 115 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УКРСТАЙЛСЕРВІС"
#34755673
3 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2018 09:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:05
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 10:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 серпня 2018 09:36
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 16:15
Договір №27073001 Сіль.pdf укладений
30 липня 2018 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, щодо місця поставки товару
Номер договору про закупівлю: 27073001
Договір:
Номер додаткової угоди: 27073001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 718 950,83
UAH з ПДВ