Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
50 960,00 UAH
UA-2018-05-25-000317-a ● fb3f2350308e425aae3bbd7550afb3db
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" |
Код ЄДРПОУ: | 37899715 |
Місцезнаходження: | 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1 |
Контактна особа: |
Абрамова Віра Дмитрівна +380567481435 medcentr9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2018 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2018 09:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2018 09:54 |
Початок аукціону: | 05 червня 2018 14:33 |
Очікувана вартість: | 50 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 509,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; знезаражування виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49130, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 шт
Засіб для хірургічної та гігієнічної антисептики рук; швидкої дезінфекції поверхонь, інструментів, рукавичок; ін’єкційних полів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49130, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 шт
Засіб для достерелізаційної очистки виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49130, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
70 шт
Засіб для швидкої дезінфекції поверхонь та ВМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49130, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2018 09:49 |
Договор Днепр хорош.docx |
25 травня 2018 09:49 |
інф дези.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-25-000317-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 27 травня 2018 17:16
дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику,річ у тім, що зазначеним в документації вимогам одночасно відповідають лише торгові марки дезінфікуючих засобів лише тих ,які Ви замовили ( Хлоросан, Люмакс Профі максі, Леавен, Стересил0 , а подання еквівалентів інших засобів є неможливим, бо є певні обмеження в складових ,що порушує права Учасників в частині недискримінаційного підходу. Додамо, що в жодному Наказі МОЗ України не вказано, на основі яких діючих речовин повинен бути дезінфікуючий засіб, тим паче не вказано, яка масова доля активно-діючих речовин повинна бути в дезінфектантах. То ж порівнювати еквіваленти необхідно по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, клас безпеки. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність профільні Державні установи. На нашу думку, Замовник заздалегідь запланував у переможці "свого" постачальника, з яким може бути корупційні домовленості, для чого і прописав в документації дискримінаційні вимоги, щоб потім були аргументи для відхилення небажаних пропозицій. Тож просимо видалити дискримінаційні вимоги ( склад засобів) для більшого кола учасників, проведення чесної та прозорої закупівлі з проведенням аукціону. Бо вже зараз є очікуваний результат: завідомий переможець з найбільшою ціною,який не зробить жодного кроку на зниження
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 травня 2018 10:33
Доброго дня , на ваше звернення: Регулювання відносин здійснення допорогових закупівель, закріплено згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 1304.2016року (далі – Порядок), що встановлює вимоги до відбору Замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення даних закупівель. За приписами пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, зазначеним Замовником під ошення Закупівлі (пункт 6.9. Порядку).
Номер вимоги: UA-2018-05-25-000317-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 30 травня 2018 13:37
корупційна змова
Навіщо виходите на ПРОЗОРРО? Є завідомий учасник-переможець, є відомі засоби, навіщо демонструєте на всю країну свої корупційні дії, прикриваючись наказом №35.У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок зазначів можливість зазначити право надати еквівалентність. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів. Законодавець у разі непотрібності визначення можливості надання еквіваленту в цьому випадку взагалі би не згадував про це, але суперечать принципам закупівлі, що також зазначаються у п. 6.2. зазначеного вище порядку. Вимагаємо припинити корупційну дію внести зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2018 15:14
Доброго дня , на ваше звернення: технічне завдання на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої медичної установи.Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
Шановний Скаржнику, вважаємо неприпустимим звинувачувати Замовника в якійсь «корупційній змові « з Учасниками торгів, ми будемо розцінювати подібний тон звернення, як тиск на Замовника.
Шановний Скаржнику, вважаємо неприпустимим звинувачувати Замовника в якійсь «корупційній змові « з Учасниками торгів, ми будемо розцінювати подібний тон звернення, як тиск на Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-05-25-000317-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 червня 2018 18:55
змова
Шановний Замовнику, про відхилення найменшої пропозиції - зрозуміло, наступний учасник зійшов з дороги нібито самостійно, тож розчищений шлях до жаданої "перемоги". Якщо розібратись, то все було очевидно з початку закупівлі, але ж здається, що ці рішення приймав не Замовник, а стороння особа, яка зацікавлена в такому результаті. Ви не змінили "шапку" протоколів обох учасників та навіть дивну назву файлу залишили при відхилені нашої пропозиції. Будьте уважні ,коли викладаєте отримані відповіді, не підставляйте керівництво, адже всі вже знають, хто насправді керує вашими закупівлями. Будемо звертатись не до департаменту ОЗ, а до місцевого голови з метою заощаджень коштів місцевого бюджету..
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2018 15:20
Шановний Скаржнику! Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу №35. Всі Ваші тези стосовно дискримінації Учасників в частині неможливості підібрати еквіваленти недоведені та мають форму припущень.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі ,виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Нас повергає в шок Ваші звинувачення та висловлювання, відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинуваченнями нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі ,виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Нас повергає в шок Ваші звинувачення та висловлювання, відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинуваченнями нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2018 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
44 320,00
UAH з ПДВ
|
38 098,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
47 577,12
UAH з ПДВ
|
38 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Тетяна Іванівна |
50 960,00
UAH з ПДВ
|
50 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
38 098,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 11:57
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
38 100,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 13:32
|
ФОП Гребенюк Тетяна Іванівна #3187707384 |
Переможець |
50 960,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дезі.pdf | укладений |
25 червня 2018 10:01
|