Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеогастроскоп (комплект)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-05-25-000267-b d85cb61baf994650ad403b95b4d2aca2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Михайлівна Агаркова

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних"
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., 73000,Україна,Херсонська обл.,м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Людмила Михайлівна Агаркова
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 червня 2018 11:18
Початок аукціону: 13 червня 2018 11:18
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

-

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Відеогастроскоп (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 12:05
Додаток 9 до ТД -п.172 -2018.doc
25 травня 2018 12:05
Додаток 8 до ТД п. 172 -2018.doc
25 травня 2018 12:04
Додаток 7 до ТД п. 172 -2018.doc
25 травня 2018 12:04
Додаток 6 до ТД п.172 - 2018.doc
25 травня 2018 12:03
Додаток 5 до ТД п.172-2018.doc
25 травня 2018 12:03
Додаток 4 до ТД п.172 - 2018.doc
25 травня 2018 12:02
Додаток 3 до ТД- п.172 -2018.doc
25 травня 2018 12:02
Додаток 2 до ТД п.172-2018.doc
25 травня 2018 12:01
Додаток 1до ТД п.172-2018.doc
25 травня 2018 12:01
відеогастроскоп - Тропинка - ТД - п.172- 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до вбудованого джерела світла
Дата подання: 01 червня 2018 14:58
Дата відповіді: 05 червня 2018 12:21
Доброго дня, вивчивши уважно Ваші технічні вимоги, що до предмету закупівлі виникло питання по вимозі до відеопроцесора, а саме пункт 2 підпункт 2.2 " Повинен мати вбудоване ксенонове або галогенове джерело світла" Чому Ви розглядаєте тільки ксенонове або галогенове світло? Адже з розвитком технологій в ендоскопії є ще світлодіодне освітлення відео-ендоскопічного обладнання, яке працює набагато довше ніж галогенове або ксенонове освітлення. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до пункту 2 підпункту 2.2 про вбудоване джерело світла та додати у вимоги окрім галогенового та ксенонового ще й світлодіодне джерело світла, щоб не дискримінувати інших виробників ендоскопічного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При підготовці медико-технічних вимог визначальним фактором стала не довговічність джерела світла, а саме характеристика світла, що випромінюється джерелом з галогенними або ксеноновими лампами, а також наявна у них можливість більш точного регулювання параметрів лікарем-ендоскопістом під час дослідження.
Таким чином, ми вважаємо, що підпункт 2.2 пункту 2 медико-технічних вимог про вбудоване джерело світла є правомірним і не призводить до дискримінації учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-000267-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІКАТОР", Код ЄДРПОУ:38421679
Дата подання: 24 червня 2018 00:11
Неправомірні дії Замовника!
Саме те, на що ссилається Замовник, як на підставу відхилення, згідно документації самого ж Замовника ,відноситься до Формальних (несуттєвих) помилок, та згідно документу - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок.

Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2018 15:35
На Вашу вимогу про усунення порушень (номер вимоги: UA-2018-05-25-000267-b.a1), розміщену у електронній системі закупівель Prozorro 24 червня 2018 о 00:11 (номер закупівлі UA-2018-05-25-000267-b (ДК 021:2015-3160000-9) - Устаткування для операційних блоків, Відеогастроскоп (комплект), інформуємо наступне.
Відповідно до протоколу з розгляду тендерних пропозицій № 68 від 20.06.2018, оприлюдненому у електронній системі закупівель Prozorro 21 червня 2018 о 13:18, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нікатор» є відсутність у формі «Тендерна пропозиція» зазначення строку, протягом якого учасник торгів погоджується дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції з дати розкриття тендерних пропозицій, що було вимогою тендерної документації.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що строк дії тендерної пропозиції це строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Учасник торгів, що зазначає строк дії своєї тендерної пропозиції меншим, ніж передбачено Законом – його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та вимогам статті 22 Закону і повинна бути відхилена. ТОВ «Нікатор» взагалі не зазначив у своїй формі тендерної пропозиції протягом якого часу погоджується дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідало вимозі тендерної документації.
Зазначена невідповідність вимогам тендерної документації є суттєвою та не входить до переліку формальних помилок, перелік яких наведено у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Слід зазначити, що надання учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору та листа-згоди з істотними умовами договору ніяким чином не впливають на рішення замовника стосовно невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, оскільки зазначені документи, надання яких було вимогою тендерної документації, не містять у собі інформації стосовно строку протягом якого учасник торгів погоджується дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції.
Окрім того, в порушення умов абз. 9, п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пропозиція учасника торгів оформлена в порушення вимог тендерної документації (сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не були пронумеровані). Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру», тобто визнання зазначених у тендерній документації помилок незначними не є обов’язком Замовника. Прийняття рішення про визнання помилок формальними (несуттєвими) здійснюється на власний розсуд членів тендерного комітету.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет залишає прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Нікатор» без змін та підтверджує, що рішення прийняте тендерним комітетом 20.06.2018 та оформлене протоколом з розгляду тендерних пропозицій №68 є правомірним, обґрунтованим та таким що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

24 червня 2018 00:11
скарга.pdf

Документи

26 червня 2018 15:32
Відповідь на вимогу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВ ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" 614 000,00
UAH з ПДВ
614 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКАТОР" 999 896,00
UAH з ПДВ
999 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2018 23:27
Електронний підпис
19 червня 2018 23:23
Microsoft Word - Документ1 (2).pdf
12 червня 2018 11:32
Електронний підпис
12 червня 2018 11:27
перс дан.pdf
12 червня 2018 11:27
додаток 9.pdf
12 червня 2018 11:20
Договор.pdf
12 червня 2018 11:11
Док_ти.zip
12 червня 2018 10:21
Аналог договора.zip
12 червня 2018 00:27
Товар.zip
12 червня 2018 00:27
Уставні документи.rar

Публічні документи

11 червня 2018 15:59
Електронний підпис
11 червня 2018 15:34
Документи.zip
11 червня 2018 14:50
ст.17.zip
11 червня 2018 14:43
ценова.pdf
11 червня 2018 14:43
45.pdf
11 червня 2018 14:43
44.jpg
11 червня 2018 14:43
43.pdf
11 червня 2018 14:43
42.jpg
11 червня 2018 14:43
41.pdf
11 червня 2018 14:43
40.pdf
11 червня 2018 14:43
39.pdf
11 червня 2018 14:43
38.pdf
11 червня 2018 14:43
37.pdf
11 червня 2018 14:43
36.pdf
11 червня 2018 14:43
35.pdf
11 червня 2018 14:43
34.pdf
11 червня 2018 14:43
28_33.pdf
11 червня 2018 14:43
23-27.pdf
11 червня 2018 14:43
22.pdf
11 червня 2018 14:43
21.jpg
11 червня 2018 14:43
18_20.pdf
11 червня 2018 14:43
4 додаток 7 перс дан.pdf
11 червня 2018 14:43
2 додаток 5.pdf
11 червня 2018 14:43
1.1.pdf
11 червня 2018 14:43
1 додаток 8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНОВ ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "НІКАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНОВ ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ"
#3301617379
Відхилено 614 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 13:15
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
Відхилено 999 896,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 13:18

Документи

21 червня 2018 13:15
Електронний підпис
21 червня 2018 13:13
Протокол.PDF

Документи

21 червня 2018 13:18
Електронний підпис
21 червня 2018 13:18
Протокол.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
21 червня 2018 13:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі