Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл.
Очікувана вартість
26 434 479,00 UAH
UA-2018-05-25-000213-b ● 5e2ee6608bd242bd8bb40ba9a2cc90f0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Щасливська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04527520 |
Вебсайт: | http://shchaslyve.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Контактна особа: |
Шмаюн Микола Федорович +380459535164 sch_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2018 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 13:47 |
Очікувана вартість: | 26 434 479,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,04% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08325, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Перспективна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 липня 2018
—
19 листопада 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2018 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2018 11:25 |
Додаток_5.pdf | |
25 травня 2018 11:25 |
Додаток_4.pdf | |
25 травня 2018 11:25 |
Додаток_3.pdf | |
25 травня 2018 11:25 |
Додаток_2.pdf | |
25 травня 2018 11:25 |
Додаток_1.pdf | |
25 травня 2018 11:25 |
Тендерна_документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2018 14:25
Дата відповіді: 31 травня 2018 14:59
Строк подання пропозицій до 11 червня до 00:00 годин. Аукціон 11 червня 13:47 . Просимо надати роз'яснення стосовно термінів подання та аукціону.
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель Запитання до процедури/Роз’яснення до процедури, тендерний комітет Щасливської сільської ради (далі - замовник) на закупівлю - Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл. (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
В частині 1 статті 10 Закону встановлено наступне –
…Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановленої частиною четвертою цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж…
Абзац 1 частина 3 статті 21 Закону містить :
Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
В частині 2 статті 21 Закону зазначено, зокрема :
Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленому в абзаці десятому цієї частини, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), в оголошенні про проведення відкритих торгів та пункті 1 розділу ІV тендерної документації, щодо закупівлі - Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл. (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), замовником встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11 червня 2018 року 00:00 год.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначено електронною системою закупівель автоматично та встановлено, що початок аукціону - 11 червня 2018 о 13:47 год.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
В частині 1 статті 10 Закону встановлено наступне –
…Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановленої частиною четвертою цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж…
Абзац 1 частина 3 статті 21 Закону містить :
Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
В частині 2 статті 21 Закону зазначено, зокрема :
Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленому в абзаці десятому цієї частини, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), в оголошенні про проведення відкритих торгів та пункті 1 розділу ІV тендерної документації, щодо закупівлі - Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл. (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), замовником встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11 червня 2018 року 00:00 год.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначено електронною системою закупівель автоматично та встановлено, що початок аукціону - 11 червня 2018 о 13:47 год.
до тендерної документації
Дата подання: 31 травня 2018 08:35
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:17
Чи потрібно подавати в складі тендерної пропозиції договірну ціну та розрахунки до неї?
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель Запитання до процедури/Роз’яснення до процедури, тендерний комітет Щасливської сільської ради, на закупівлю - Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл. (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - повідомляє наступне.
Відповідно до підпункту 10 пункту 2 розділу V тендерної документації, розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати Замовнику, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону. У випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає Замовнику такі документи протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.
Відповідно до підпункту 10 пункту 2 розділу V тендерної документації, розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати Замовнику, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону. У випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає Замовнику такі документи протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.
до технічного завдання
Дата подання: 31 травня 2018 09:33
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:18
Який тип асфальтобетонних сумішей використовується? якщо різні марки то вкажіть до якого пункту технічного завдання.
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель Запитання до процедури/Роз’яснення до процедури, тендерний комітет Щасливської сільської ради, на закупівлю - Реконструкція асфальтобетонного покриття дороги з улаштуванням тротуару по вул. Перспективна в с. Щасливе Бориспільського району Київської обл. (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - повідомляє наступне.
В процесі виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачено улаштування шарів з асфальтобетонних сумішей наступних типів та марок:
- суміш асфальтобетонна щільна крупнозерниста марка 1 - пункт 9, 18 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- суміш асфальтобетонна щільна дрібнозерниста тип Б марка 1 - пункт 11, 12, 20, 21, 30, 41, 42, 48, 49, 60, 61 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- суміш асфальтобетонна щільна крупнозерниста тип Б марка 1 - пункт 39, 46, 58 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- суміш асфальтобетонна щільна дрібнозерниста тип Г марка 1 - 69, 70 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
В процесі виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачено улаштування шарів з асфальтобетонних сумішей наступних типів та марок:
- суміш асфальтобетонна щільна крупнозерниста марка 1 - пункт 9, 18 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- суміш асфальтобетонна щільна дрібнозерниста тип Б марка 1 - пункт 11, 12, 20, 21, 30, 41, 42, 48, 49, 60, 61 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- суміш асфальтобетонна щільна крупнозерниста тип Б марка 1 - пункт 39, 46, 58 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- суміш асфальтобетонна щільна дрібнозерниста тип Г марка 1 - 69, 70 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-25-000213-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Броварське ШБУ №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 27 червня 2018 14:45
Вимога
Вимога на дії Замовника при визначенні Переможця процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 16:35
Відповідь на вимогу про усунення порушення.
Номер вимоги: UA-2018-05-25-000213-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Альянс Будівельників України», Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 11 липня 2018 11:14
Вимога щодо неправомірних дій замовника
Вимога щодо неправомірних дій замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2018 16:34
Відповідь на вимогу про усунення порушення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-25-000213-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Броварське ШБУ №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 24 липня 2018 14:00
Дата подання: 24 липня 2018 14:00
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця процедури закупівлі за бюджетні кошти.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка при подачі документів.
Дата: 24 липня 2018 14:02
Рішення від 26.07.2018 № 7510.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 16:37
Номер скарги: UA-2018-05-25-000213-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Броварське ШБУ №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 24 липня 2018 14:06
Дата подання: 24 липня 2018 14:06
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: З технічних причин.
Дата: 24 липня 2018 14:12
Рішення від 26.07.2018 № 7511.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 16:38
Номер скарги: UA-2018-05-25-000213-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Броварське ШБУ №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 24 липня 2018 14:32
Дата подання: 24 липня 2018 14:32
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця процедури закупівлі та платіжне доручення №3205 від 24 липня 2018 року.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: З технічних причин
Дата: 24 липня 2018 14:32
Рішення від 26.07.2018 № 7512.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 16:40
Номер скарги: UA-2018-05-25-000213-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ Броварське ШБУ №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 24 липня 2018 14:35
Дата подання: 24 липня 2018 14:35
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця процедури закупівлі та платіжне доручення.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 липня 2018 16:32
Рішення від 26.07.2018 № 7509+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 16:32
інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2018 № 8211 .pdf
Дата публікації: 14 серпня 2018 13:56
Рішення від 13.08.2018 № 8211.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2018 18:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД УКРАЇНА" |
25 950 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Броварське ШБУ №50 |
23 059 493,62
UAH з ПДВ
|
21 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Новобуд-ВС" |
25 853 939,00
UAH з ПДВ
|
24 226 285,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ДОРСТРОЙ |
25 960 000,00
UAH з ПДВ
|
24 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
26 430 000,00
UAH з ПДВ
|
25 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Альянс Будівельників України» |
25 450 724,40
UAH з ПДВ
|
25 450 724,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" |
26 398 465,20
UAH з ПДВ
|
26 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК «Солум |
26 290 000,00
UAH з ПДВ
|
26 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Трансстроймеханізація |
26 320 000,00
UAH з ПДВ
|
26 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД УКРАЇНА" #40403968 |
Відхилено |
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2018 16:33
|
ПрАТ Броварське ШБУ №50 #05408668 |
Відхилено |
21 999 999,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 13:40
|
ТОВ "Новобуд-ВС" #32845885 |
Відхилено |
24 226 285,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 15:20
|
ПП ДОРСТРОЙ #33819662 |
Відхилено |
24 700 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2018 18:41
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
25 400 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2018 15:51
|
ТОВ «Альянс Будівельників України» #37354345 |
Відхилено |
25 450 724,40
UAH з ПДВ
|
04 липня 2018 11:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" #33542261 |
Переможець |
26 280 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2018 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:04
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 14:45
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 15:47
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 14:48
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 09:33
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2019 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2019 19:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 січня 2019 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 17:42
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2018 16:47
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2018 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2018 14:36
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2018 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 19:46
|
Договір | укладений |
23 серпня 2018 19:41
|
Договір | укладений |
23 серпня 2018 19:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з погіршенням погодних умов для виконаня певного виду робіт передбачених договором, для збереження якості об'єкту будівництва та відповідності галузевим будівельним нормам . |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з погіршенням погодних умов для виконання певного виду робіт передбачених договором, для збереження якості об'єкту будівництва та відповідності галузевим будівельним нормам . |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням обєктивних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |