Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи імплантаційного слухопротезування
Cochlear implant systems
Очікувана вартість
7 865 000,00 UAH
UA-2018-05-25-000057-b 8db511e7d9244db8b5ec23f3f4397f47
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупник Людмила Анатоліївна

+380444893831 ludmyla.krupnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України»
Код ЄДРПОУ: 02011870
Вебсайт: http://www.iol.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Зоологічна, 3
Контактна особа: Крупник Людмила Анатоліївна
+380444893831
ludmyla.krupnyk@gmail.com
Додаткові контактні особи: Савчук Лариса Анатоліївна
+380444833494
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SI « INS-TE OF OTOLARYNGOLOGY OF NAMS»
National ID: 02011870
Contact point: Krupnyk Ludmyla Anatoliivna
+380444893831
ludmyla.krupnyk@gmail.com
Additional contacts: Savchuk Larysa
+380444833494

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 травня 2018 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 09:41
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 09:41
Початок аукціону: 26 липня 2018 15:05
Очікувана вартість: 7 865 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 235900 UAH
Publication date: 25 травня 2018 09:36
Enquiries until: 15 червня 2018 09:41
Complaints submission until: до 21 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 червня 2018 09:41

Information

Estimated total value: 7 865 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Системи імплантаційного слухопротезування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Зоологічна, 3
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Cochlear implant systems
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 09:37
ТД_кохлеарні (7)_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-000057-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АННА-МЕД, Код ЄДРПОУ:34619115
Дата подання: 12 червня 2018 09:11
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Замовником – Державною установою «Інститут отоларингології ім. О.С. Коломійченка НАМН України» (надалі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів (мультилотових) на закупівлю товару “Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму/Functional support, код ДК 021:2015 – 33180000-5 (системи імплантаційного слухопротезування)”.
Системи кохлеарної імплантації призначаються для компенсації глухоти (втрата слуху понад 95 дБ в мовному діапазоні частот) з можливістю введення електродів у завиток не менше 15 мм з товщиною імпланту не більше 4,5 мм та можливістю дистанційного керування.
У відповідності до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно із частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проаналізувавши вимоги документації тендерних торгів нами було з’ясовано, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, проявам недобросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі та грубо порушує основні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
На сьогоднішній день існує чотири виробника Систем імплантаційного слухопротезування.
1) МED-EL Elektromedizinische Gerate GmbH, Австрія;
2) Cochlear Limited, Австрія;
3) Oticon Medical/Neurelec S.A.S, Франція;
4) Advanced Bionics AG, Швейцарія.
Разом з цим Замовником створено дискримінаційні умови, при яких у процедурі закупівлі не зможуть прийняти участь системи імплантаційного слухопротезування виробництва Advanced Bionics AG.
А також Замовником складені такі технічні характеристики, які унеможливлюють оцінку пропозицій у разі пропонування систем різних поколінь.
Зокрема:
1) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «не менше 19 платинових електродів» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною.
2) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «загальна довжина корпусу імпланту з котушкою – не більше 52 мм.» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною.
3) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «товщина корпусу імпланту – не більше 4,5 мм» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною.
4) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «вага імпланту – не більше 9 г.» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною.
Вищевказані показники МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ не обґрунтовані жодним дослідження або висновком фахівців у відповідній галузі, що в черговий раз підтверджує їх абсурдність та надуманість.
Таким чином, в діях Замовника вбачається дискримінаційна та корупційна складова, спотворення конкуренції, необ’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій.
В результаті грубого порушення вищевказаних норм чинного законодавства, Замовником встановлено дискримінаційні технічні вимоги тендерної документації, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, проявам недобросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі.
Зміна характеристик МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГ згідно додатку 4 до Тендерної документації збільшило б конкуренцію, що в свою чергу призвело б до здійснення закупівлі за більш вигідною для Замовника та держави ціною.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно із частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статі 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМОГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме:
1.1. Виключити вимогу МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «не менше 19 платинових електродів».
1.2. Виключити вимогу МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «загальна довжина корпусу імпланту з котушкою – не більше 52 мм».
1.3. Виключити вимогу МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «товщина корпусу імпланту – не більше 4,5 мм».
1.4. Виключити вимогу МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «вага імпланту – не більше 9г».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2018 07:07
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України» здійснює закупівлю систем кохлеарної імплантації для виконання державної програми протезування дітей-інвалідів. Станом на 14.06.2018 р. на черзі перебувають 432 дитини-кандидатів на проведення операції, з них 59 – віком до 3-х років. Враховуючи вік дітей – кандидатів на кохлеарну імплантацію, системи імплантаційного протезування мають забезпечувати мінімальну інвазивність операції, пожиттєве використання імплантату та отримання високих результатів реабілітації і соціалізації пацієнтів. Саме з урахуванням викладеного були встановлені вимоги до імплантату, які вказані у Додатку 4 тендерної документації.
При цьому, вивчення ринку виробників систем імплантаційного слухопротезування засвідчило, що вказаним у тендерній документації вимогам відповідає кілька моделей систем кохлеарної імплантації різних виробників, що також підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.04.2018 № 3744-р/пк-пз щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «АННА-МЕД» від 29.03.2018 № UA-2018-03-12-000857-a.b1.
З огляду на викладене, замовником при встановленні вимог до предмету закупівлі повністю дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», у т.ч. дотримано принципи здійснення закупівель.

Документи подані скаржником

Документи

15 червня 2018 07:07
Розгляд вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-25-000057-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АННА-МЕД, Код ЄДРПОУ:34619115
Дата подання: 20 червня 2018 23:44
Скарга до АМКУ по торгам UA-2018-05-25-000057-b
СКАРГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Замовником – Державною установою «Інститут отоларингології ім. О.С. Коломійченка НАМН України» (надалі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю товару “Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму/Functional support, код ДК 021:2015 – 33180000-5 (системи імплантаційного слухопротезування)” – 10 шт. Системи кохлеарної імплантації призначаються для компенсації глухоти (втрата слуху понад 95 дБ в мовному діапазоні частот) з можливістю введення електродів у завиток не менше 15 мм з товщиною імпланту не більше 4,5 мм та можливістю дистанційного керування Проаналізувавши вимоги документації тендерних торгів нами було з’ясовано, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, проявам недобросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі та грубо порушує основні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». І. Підстави подання скарги Підставою подання скарги є порушення Замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо процедури закупівлі та вимог тендерної документації. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оскільки, відповідно до інформації веб-порталу Уповноваженого органу установлена дата для подання тендерних пропозицій за вказаними торгами – 25 червня 2018 року, ця скарга подається у встановлений законом термін. ІІ. Посилання на порушення процедури закупівлі У відповідності до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:   - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно із частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. В результаті грубого порушення вищевказаних норм чинного законодавства, Замовником було встановлено дискримінаційні технічні вимоги тендерної документації, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, проявам недобросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі. ІІІ. Фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Фактичними обставинами, що підтверджують порушення Замовником процедури закупівлі, є наступні факти. Замовником оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю наступного товару: Системи кохлеарної імплантації призначаються для компенсації глухоти (втрата слуху понад 95 дБ в мовному діапазоні частот) з можливістю введення електродів у завиток не менше 15 мм з товщиною імпланту не більше 4,5 мм та можливістю дистанційного керування. При цьому, необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, встановлені Замовником в Технічному описі предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації, штучно обмежують коло можливих учасників торгів, є такими, що прописані під певного виробника, а відповідно, є дискримінаційними, та протизаконними. На сьогоднішній день існує чотири виробника Систем імплантаційного слухопротезування. 1) МED-EL Elektromedizinische Gerate GmbH, Австрія; 2) Cochlear Limited, Австрія; 3) Oticon Medical/Neurelec S.A.S, Франція; 4) Advanced Bionics AG, Швейцарія. Разом з цим Замовником створено дискримінаційні умови, при яких у процедурі закупівлі не зможуть прийняти участь системи імплантаційного слухопротезування виробництва Advanced Bionics AG. А також Замовником складені такі технічні характеристики, які унеможливлюють оцінку пропозицій у разі пропонування систем різних поколінь. Зокрема: 1) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «не менше 19 платинових електродів» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною. 2) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «загальна довжина корпусу імпланту з котушкою – не більше 52 мм.» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною.   3) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «товщина корпусу імпланту – не більше 4,5 мм» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною. 4) Вимога МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «вага імпланту – не більше 9 г.» є невиправданою, наявність її створює дискримінаційні умови, що призводить до зменшення конкуренції, що в свою чергу призводить до здійснення закупівлі за менш вигідною для Замовника та держави ціною. Вищевказані показники МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ не обґрунтовані жодним дослідження або висновком фахівців у відповідній галузі, що в черговий раз підтверджує їх абсурдність та надуманість. Таким чином, в діях Замовника вбачається дискримінаційна та корупційна складова, спотворення конкуренції, необ’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій. IV. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено два найголовніші принципи, відповідно до яких мають проводитись закупівлі, це - добросовісна конкуренція серед учасників і максимальна економія та ефективність. Технічні вимоги (обмеження) Тендерної документації є такими, що порушують вищевказані принципи, створюють умови для протизаконного усунення ТОВ «АННА-МЕД» від участі в торгах, штучно створюють ситуацію, при якій можливою стане перемога в тендері учасника, цінова пропозиція якого буде значно більшою цінової пропозиції ТОВ «АННА-МЕД». Станом на сьогоднішній день існує катастрофічний брак бюджетних коштів навіть на мінімальний рівень забезпечення конституційного права громадян на охорону здоров'я, медичну допомогу, і навіть на життя. При цьому, штучне завищення розміру грошових коштів, витрачених на тендерні закупівлі тільки поглибить проблеми дітей-інвалідів, які тривалий час перебувають в черзі на медичну допомогу, яким просто не вистачить імпланту із будь-якими технічними характеристиками. При цьому, відсутні будь-які медико-технічні підстави для застосування Замовником вищевказаних технічних обмежень в тендерній документації. V. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Відповідно до частини дев’ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.   Вважаємо, що вимоги Технічного опису предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації є дискримінаційними, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, проявам недобросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі та грубо порушує основні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи із вищевикладеного, користуючись частиною 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-25-000057-b), ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником – Державною установою «Інститут отоларингології ім. О.С. Коломійченка НАМН України» процедури закупівлі Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму/Functional support, код ДК 021:2015 – 33180000-5 (системи імплантаційного слухопротезування) – 10 шт. 2. Зобов’язати Замовника – Державну установу «Інститут отоларингології ім. О.С. Коломійченка НАМН України» привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом усунення дискримінаційних умов, зазначених в Технічному описі предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації, а саме: 2.1. Виключити вимогу Технічного опису предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «не менше 19 платинових електродів». 2.2. Виключити вимогу Технічного опису предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «загальна довжина корпусу імпланту з котушкою – не більше 52 мм». 2.3. Виключити вимогу Технічного опису предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «товщина корпусу імпланту - не більше 4,5 мм». 2.4. Виключити вимогу Технічного опису предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації, що стосується Імпланта «вага імпланту – не більше 9г». VI. Додатки (документи та матеріали в електронній формі) (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. 2. Копія Технічного опису предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до Тендерної документації. 3. Сканована копія з оригіналу Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ТОВ «АННА-МЕД». 4. Сканована копія з оригіналу Статуту ТОВ «АННА-МЕД». 5. Сканована копія Протоколу зборів засновників ТОВ «АННА-МЕД» про призначення директора. 6. Сканована копія Наказу ТОВ «АННА-МЕД» про призначення директора. 7. Брошура з описом технічних характеристик продукції від виробника систем кохлеарної імплантації Advanced Bionics AG.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 червня 2018 15:28
рішення від 22.06.2018 № 6084+запит.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 15:27
Рішення від 11.07.2018 № 6891.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 18:38

Документи подані скаржником

20 червня 2018 23:44
ВИТЯГ_ЄДР_2018.02.27_USR_1003679438
20 червня 2018 23:44
Статут-Анна-Мед
20 червня 2018 23:44
Наказ №1 Обов.директора

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2018
UA-2018-05-25-000057-b8db511e7d9244db8b5ec23f3f4397f47
Найменування: Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України»
Код ЄДРПОУ: 02011870
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., Київ, вул.Зоологічна, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Універсал. Медичне обладнання Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 липня 2018 12:19
Протокол розгляду
20 липня 2018 12:20
Електронний підпис

Публічні документи

22 червня 2018 15:04
гарантія
22 червня 2018 14:51
Додаток 4
22 червня 2018 14:51
гарантія
22 червня 2018 14:51
Додаток 2
22 червня 2018 14:51
Додаток 3
22 червня 2018 14:51
Додаток 1

Документи

20 липня 2018 12:19
Протокол розгляду
20 липня 2018 12:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ Універсал. Медичне обладнання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Універсал. Медичне обладнання 7 860 000,01
UAH з ПДВ
7 860 000,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 7 865 000,00
UAH з ПДВ
7 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 15:04
гарантія
22 червня 2018 14:51
Додаток 4
22 червня 2018 14:51
гарантія
22 червня 2018 14:51
Додаток 2
22 червня 2018 14:51
Додаток 3
22 червня 2018 14:51
Додаток 1

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Універсал. Медичне обладнання

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Універсал. Медичне обладнання
#38605320
Переможець 7 860 000,01
UAH з ПДВ
27 липня 2018 09:47

Документи

27 липня 2018 09:47
Електронний підпис
27 липня 2018 09:44
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Універсал. Медичне обладнання
#38605320
7 860 000,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 09:47
Електронний підпис
27 липня 2018 09:44
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 13:23
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 10:04
Договір укладений
07 серпня 2018 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 860 000,01
UAH з ПДВ