Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі (192 парти + 384 стільці; 30 стільців учнівських)
Очікувана вартість
304 939,67 UAH
UA-2018-05-24-003426-a ● d93c464312fa4749aa85a192976cb2af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1 |
Контактна особа: |
Алла Гаврилюк +380676066081 gavalla@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2018 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 11:19 |
Очікувана вартість: | 304 939,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 524,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
606 штука
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2018 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2018 17:27 |
Документація.docx | |
24 травня 2018 17:27 |
Меблі Додаток 1 ТВ1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-24-003426-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:1836710262
Дата подання: 15 червня 2018 11:04
Вимога скасувати рішення про переможця як такого що не відповідає тендерноъ документації
Просимо Вас скасувати рішення засідання тендерного комітету згідно Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 29 від 14.06.2018 р. щодо визначення ТОВ «Торговий Дім «АНШАР» переможцем в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає тендерної документації Замовника, а саме:
1/ Згідно « Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник повинен був надати «Гарантійний лист про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановлених тендерною документацію згідно Додатку №2 та наданого технічного опису»- ТОВ «Торговий Дім «АНШАР» такого листа не надав;
2/ Додаток 3 до тендерної документації ,учасник повинен був надати:
«4.4. Довідку від виробника продукції про гарантування своєчасної поставки меблів з вказанням даних закупівлі (№ оголошення, назви закупівлі, строку поставки, гарантійного терміну)-гарантійного листа не надано ;
4.5. Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу на протязі 3 робочих днів після письмової заявки Замовника- гарантійного листа не надано;
4.6. Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується надання (з поверненням) зразка продукції (матеріалу або виробу) для підтвердження якості на протязі 5 робочих днів після письмової заявки Замовника.- гарантійного листа не надано».
З вищенаведеного, просимо визнати недійсним Протокол № 29 від 14.06.2018 року та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
1/ Згідно « Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник повинен був надати «Гарантійний лист про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановлених тендерною документацію згідно Додатку №2 та наданого технічного опису»- ТОВ «Торговий Дім «АНШАР» такого листа не надав;
2/ Додаток 3 до тендерної документації ,учасник повинен був надати:
«4.4. Довідку від виробника продукції про гарантування своєчасної поставки меблів з вказанням даних закупівлі (№ оголошення, назви закупівлі, строку поставки, гарантійного терміну)-гарантійного листа не надано ;
4.5. Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу на протязі 3 робочих днів після письмової заявки Замовника- гарантійного листа не надано;
4.6. Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується надання (з поверненням) зразка продукції (матеріалу або виробу) для підтвердження якості на протязі 5 робочих днів після письмової заявки Замовника.- гарантійного листа не надано».
З вищенаведеного, просимо визнати недійсним Протокол № 29 від 14.06.2018 року та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2018 09:01
рішення про відхилення вимоги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ |
215 280,00
UAH з ПДВ
|
215 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
288 864,00
UAH з ПДВ
|
242 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА |
294 474,00
UAH з ПДВ
|
254 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
286 104,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МКМК" |
278 064,00
UAH з ПДВ
|
260 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ #2600220115 |
Відхилено |
215 280,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 16:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Переможець |
242 316,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 16:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2018 17:17
|
додаткова 1.pdf | зміни до договору |
10 липня 2018 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2018 15:58
|
договір №5 шкільні меблі.pdf | укладений |
02 липня 2018 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка в додатку до основного договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |