Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
2 210 000,00 UAH
UA-2018-05-24-003107-a ● a6e7865407a44b0b8e6f166c02e85369
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34694993 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київ обл., Київ, площа Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Левківська Наталія Володимирівна 380442868353, tender_infra@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2018 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2018 15:30 |
Очікувана вартість: | 2 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 66300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації (далі — обладнання). Товар (або обладнання), який пропонується учасником, повинен бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, у працездатному стані.
. Запропонована Учасником обладнання повинна бути із модельного ряду для якого виробник обладнання не анонсував час припинення продажів («End of sale»), підтримки («End of support») або кінець життєвого циклу («End of life») на дату оголошення торгів.
Інформація подана учасником повинна забезпечувати можливість об’єктивно та однозначно визначити відповідність технічних характеристик товару вимогам цього завдання.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
. Запропонована Учасником обладнання повинна бути із модельного ряду для якого виробник обладнання не анонсував час припинення продажів («End of sale»), підтримки («End of support») або кінець життєвого циклу («End of life») на дату оголошення торгів.
Інформація подана учасником повинна забезпечувати можливість об’єктивно та однозначно визначити відповідність технічних характеристик товару вимогам цього завдання.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
ДК 021:2015 “30230000-0 Придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації. ”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, місто Київ, Київ, площа Лесі Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
—
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2018 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2018 14:35 |
ПРОТОКОЛ_5.doc | |
24 травня 2018 16:30 |
Тендерна документація_24_05_2018.doc |
01 червня 2018 14:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2018 14:35 |
ПРОТОКОЛ_5.doc
|
|||
24 травня 2018 16:30 |
Тендерна документація_24_05_2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 травня 2018 16:34
Дата відповіді: 29 травня 2018 08:47
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається.
Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне.
Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності.
Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними.
Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що наша організація відповідально підходить до складання технічного завдання та написання документації тендерних торгів. Предметом даної публічної закупівлі є придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації за кодом єдиного закупівельного словника Національного класифікатору України ДК 021-2015: «30230000-0 Комп’ютерне обладнання».
> З метою забезпечення захисту інвестицій нашої організації та уникнення ризиків, на серверному обладнанні, яке є предметом даної публічної закупівлі планується використання операційної системи, вихідні коди якої доступні усім для використання абсолютно вільно.
> З метою забезпечення захисту інвестицій нашої організації та уникнення ризиків, на серверному обладнанні, яке є предметом даної публічної закупівлі планується використання операційної системи, вихідні коди якої доступні усім для використання абсолютно вільно.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 31 травня 2018 16:11
Дата відповіді: 01 червня 2018 14:30
Доброго дня! Згідно умов Тендерної документації Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2018 до 18 год. 00 хв. (п.4.1. на стор 11). . Згідно Оголошення про дану закупівлю , що розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2018 до 00 год. 00 хв. зАПИТАНня: який строк вВАЖАТИ ВІрним?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що нами внесено зміни до оголошення по закупівлі UA-2018-05-24-003107-a ДК 021:2015 “30230000-0 Придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації” в частині «кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2018 до 18:00»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2018 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ" |
1 846 936,59
UAH з ПДВ
|
1 846 936,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" |
2 207 969,60
UAH з ПДВ
|
2 196 919,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "ЛанТек" |
2 198 666,40
UAH з ПДВ
|
2 198 666,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
2 204 364,00
UAH з ПДВ
|
2 204 364,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ" #24596836 |
Відхилено |
1 846 936,59
UAH з ПДВ
|
13 червня 2018 12:19
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751 |
Переможець |
2 196 919,02
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 08:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2018 11:58
|
дод угода №1.jpg | зміни до договору |
02 липня 2018 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2018 12:54
|
Договір 26_06 ВС Технолоджі.pdf | укладений |
26 червня 2018 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) Внести зміни в Пункт 1.1. “Предмет Договору» Договору про закупівлю №26/06 від 26.06.2018 і викласти в наступній редакції: «1. Предмет Договору 1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупцю серверне та телекомунікаційне обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації код ДК 021-2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (далі – Обладнання), надати послуги з конфігурування Обладнання (далі – Послуги), а Покупець зобов’язується прийняти Обладнання, Послуги та своєчасно оплатити їх ціну на умовах Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 26/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |