Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
2 210 000,00 UAH
UA-2018-05-24-003107-a a6e7865407a44b0b8e6f166c02e85369
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левківська Наталія Володимирівна

380442868353
tender_infra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34694993
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київ обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Левківська Наталія Володимирівна
380442868353,
tender_infra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2018 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2018 15:30
Очікувана вартість: 2 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації (далі — обладнання). Товар (або обладнання), який пропонується учасником, повинен бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, у працездатному стані.
. Запропонована Учасником обладнання повинна бути із модельного ряду для якого виробник обладнання не анонсував час припинення продажів («End of sale»), підтримки («End of support») або кінець життєвого циклу («End of life») на дату оголошення торгів.
Інформація подана учасником повинна забезпечувати можливість об’єктивно та однозначно визначити відповідність технічних характеристик товару вимогам цього завдання.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
ДК 021:2015 “30230000-0 Придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації. ”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, місто Київ, Київ, площа Лесі Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2018 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 14:35
ПРОТОКОЛ_5.doc
24 травня 2018 16:30
Тендерна документація_24_05_2018.doc
01 червня 2018 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 14:35
ПРОТОКОЛ_5.doc
24 травня 2018 16:30
Тендерна документація_24_05_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 травня 2018 16:34
Дата відповіді: 29 травня 2018 08:47
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що наша організація відповідально підходить до складання технічного завдання та написання документації тендерних торгів. Предметом даної публічної закупівлі є придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації за кодом єдиного закупівельного словника Національного класифікатору України ДК 021-2015: «30230000-0 Комп’ютерне обладнання».
> З метою забезпечення захисту інвестицій нашої організації та уникнення ризиків, на серверному обладнанні, яке є предметом даної публічної закупівлі планується використання операційної системи, вихідні коди якої доступні усім для використання абсолютно вільно.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 31 травня 2018 16:11
Дата відповіді: 01 червня 2018 14:30
Доброго дня! Згідно умов Тендерної документації Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2018 до 18 год. 00 хв. (п.4.1. на стор 11). . Згідно Оголошення про дану закупівлю , що розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2018 до 00 год. 00 хв. зАПИТАНня: який строк вВАЖАТИ ВІрним?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що нами внесено зміни до оголошення по закупівлі UA-2018-05-24-003107-a ДК 021:2015 “30230000-0 Придбання серверного та телекомунікаційного обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації” в частині «кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2018 до 18:00»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ" 1 846 936,59
UAH з ПДВ
1 846 936,59
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" 2 207 969,60
UAH з ПДВ
2 196 919,02
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 2 198 666,40
UAH з ПДВ
2 198 666,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 2 204 364,00
UAH з ПДВ
2 204 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2018 13:14
Лист про коруп ЄДР.pdf
15 червня 2018 13:14
Довідки ДФС МВД.pdf
11 червня 2018 16:57
Електронний підпис
11 червня 2018 16:48
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2018 16:48
ВС Технолоджі 9263 p7s.7z
11 червня 2018 16:48
ВС Технолоджі 9263 medoc.7z

Публічні документи

11 червня 2018 17:17
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2018 17:17
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2018 17:08
Електронний підпис
11 червня 2018 17:07
Тех вимоги.pdf
11 червня 2018 17:07
Статут.pdf
11 червня 2018 17:07
ст 17.pdf
11 червня 2018 17:07
сертифікат исо.pdf
11 червня 2018 17:07
Протокол нагл. ради.pdf
11 червня 2018 17:07
Наказ про призначення.pdf
11 червня 2018 17:07
Ліцензія.zip
11 червня 2018 17:07
лист-згода.pdf
11 червня 2018 17:07
Комерційна пропозиція.pdf
11 червня 2018 17:07
довідка санкції.pdf
11 червня 2018 17:07
Доверенность_58.zip
11 червня 2018 17:07
Гарантия 5072.zip
11 червня 2018 17:07
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2018 17:07
Автор. лист cisco.pdf
11 червня 2018 17:07
Автор. лист aps.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ"
#24596836
Відхилено 1 846 936,59
UAH з ПДВ
13 червня 2018 12:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 2 196 919,02
UAH з ПДВ
14 червня 2018 08:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 червня 2018 12:17
Електронний підпис
13 червня 2018 12:16
Протокол 8 від 13_06_18.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 червня 2018 08:56
Електронний підпис
14 червня 2018 08:55
Електронний підпис
14 червня 2018 08:52
ПРОТОКОЛ 9 від 14_06_18.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
2 196 919,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2018 08:56
Електронний підпис
14 червня 2018 08:55
Електронний підпис
14 червня 2018 08:52
ПРОТОКОЛ 9 від 14_06_18.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2018 11:58
дод угода №1.jpg зміни до договору
02 липня 2018 11:56
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 12:54
Договір 26_06 ВС Технолоджі.pdf укладений
26 червня 2018 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Внести зміни в Пункт 1.1. “Предмет Договору» Договору про закупівлю №26/06 від 26.06.2018 і викласти в наступній редакції: «1. Предмет Договору 1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупцю серверне та телекомунікаційне обладнання з метою дооснащення системи диспетчеризації код ДК 021-2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (далі – Обладнання), надати послуги з конфігурування Обладнання (далі – Послуги), а Покупець зобов’язується прийняти Обладнання, Послуги та своєчасно оплатити їх ціну на умовах Договору.»
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 27 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 196 919,02
UAH