Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 0+000 - км 11+770, Черкаська область
the current average repair of the highway N-16 Zolotonosha-Cherkasy-Smila-Uman on the section km 0 + 000 - km 11 + 770, Cherkasy oblast
the current average repair of the highway N-16 Zolotonosha-Cherkasy-Smila-Uman on the section km 0 + 000 - km 11 + 770, Cherkasy oblast
Очікувана вартість
178 268 491,00 UAH
UA-2018-05-24-002720-a ● b8e035b3ae40454ca3bfcad0d09d18ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714538 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Service roads in the Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714538 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 травня 2018 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2018 08:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2018 08:30 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 11:01 |
Очікувана вартість: | 178 268 491,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 891 342,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5300000 UAH |
Publication date: | 24 травня 2018 15:40 |
Enquiries until: | 15 червня 2018 08:30 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2018 08:30 |
Information
Estimated total value: | 178 268 491 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 891 342 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 0+000 - км 11+770, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка,389
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
the current average repair of the highway N-16 Zolotonosha-Cherkasy-Smila-Uman on the section km 0 + 000 - km 11 + 770, Cherkasy oblast
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2018 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2018 16:02 |
ТД Н-16 2 0+000 11+770.docx | |
05 червня 2018 16:02 |
Перелік змін.docx |
05 червня 2018 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2018 16:02 |
ТД Н-16 2 0+000 11+770.docx
|
|||
05 червня 2018 16:02 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про підтвердження наявності працівників
Дата подання: 11 червня 2018 12:36
Дата відповіді: 12 червня 2018 16:26
Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу про те, що для підтвердження наявності працівників учаснику потрібно надати, зокрема: (Додаток 4) звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (таблиця1,5,6) за звітний період: 2017 рік та звітні періоди 2018 року (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби);
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби).
Крім того, вами також вимагається надання дипломів про закінчення учбових закладів; наказів про призначення (переведення на посаду); інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, що зазначено в табличці (в т.ч. трудові договори з відміткою про реєстрацію в службі зайнятості, у разі укладання до 01.01.2015 року).
Обгрнутуте необхідність подання учасниками звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів та податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку , адже така інформація є суто конфіденційною, містить дані про розміри доходів працівників і підпадає під дію Закону України "Про захист персональних даних". Така вимога порушує чинне законодаство, є неможливою для виконання потенційними учасниками, які не можуть отримати згоду працівників на розкриття такої інормації необмеженому колу осіб., в т.ч. замовнику. Чому вам не достатньо копій наказів про призначення на посаду та дипломів працівників? Дане питання вже неодноразово було предметом розгляду АМКУ та визнавалось неправомірним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 09.08.1993 № 611 передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема: «Установити, що комерційну таємницю не становлять:
- установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
- інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
- дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
- відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
- документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
- інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
- документи про платоспроможність;
- відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
- відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою».
Розділом ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду».
Вищевказане узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закон № 2297), який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, ч.6 ст.6 Закону № 2297 дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про витрати на відрахування із заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657 до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Враховуючи вищевикладене, інформація про заробітну плату працівників не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Частиною 2 ст. 4 Закону № 2297 передбачено, що володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону. Тобто, наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, що передбачені Законом.
Оскільки звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною. Дана вимога надає можливість Замовнику встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками Учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги – з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів. Документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, такі як наказ про призначення особи на посаду, можуть містити недостовірну або неповну інформацію. Разом з тим, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників.
- установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
- інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
- дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
- відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
- документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
- інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
- документи про платоспроможність;
- відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
- відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою».
Розділом ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду».
Вищевказане узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закон № 2297), який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, ч.6 ст.6 Закону № 2297 дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про витрати на відрахування із заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657 до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Враховуючи вищевикладене, інформація про заробітну плату працівників не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Частиною 2 ст. 4 Закону № 2297 передбачено, що володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону. Тобто, наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, що передбачені Законом.
Оскільки звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною. Дана вимога надає можливість Замовнику встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками Учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги – з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів. Документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, такі як наказ про призначення особи на посаду, можуть містити недостовірну або неповну інформацію. Разом з тим, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників.
про надання інформації щодо виконання обсягів робіт, згідно Додатку №3 ТД
Дата подання: 11 червня 2018 14:10
Дата відповіді: 12 червня 2018 16:27
Тендерно документацією замовник вимагає надання інформації щодо виконання обсягів робіт, згідно Додатку №3 ТД.
Додатком 3 до ТД передбачено надання відомості обясгів робіт, а також, в разі надання послуг іншими організаціями, надати документи, що підтверджують кваліфікацію такої організації, а саме:
- інформаційної довідки виконавця послуг про наявність необхідного сучасного обладнання та матеріально технічної бази для надання послуг відповідно до технології надання послуг, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості послуг, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах;
- договірна ціна;
- локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
Надайте відповідь, яке відношення до кваліфікації залучених органзацій має договірна ціна, локальний кошторис та відомість ресурсів, адже такі документи містть інормацію про ціну, розкриття якої до аукціону не може розкриватися згідно з вимогами с. 27 Закону України "Про публічні закупівлі"! Так, цією статтею встановлено, що у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком 3 до ТД передбачено надання відомості обсягів робіт, а також, в разі надання послуг іншими організаціями, надання документів, що підтверджують кваліфікацію такої організації, а саме:
- інформаційної довідки виконавця послуг про наявність необхідного сучасного обладнання та матеріально технічної бази для надання послуг відповідно до технології надання послуг, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості послуг, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах;
- договірна ціна;
- локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
Вищевказані документи свідчать про умови виконання робіт іншими організаціями (в т.ч. субпідрядними), тому їх зміст не містить розрахунків (згідно із вимогами тендерної документації) цінової пропозиції безпосереднього учасника закупівлі. Таким чином, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», розкриття даних документів до аукціону не порушує вимоги ст. 27 вказаного Закону.
- інформаційної довідки виконавця послуг про наявність необхідного сучасного обладнання та матеріально технічної бази для надання послуг відповідно до технології надання послуг, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості послуг, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах;
- договірна ціна;
- локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
Вищевказані документи свідчать про умови виконання робіт іншими організаціями (в т.ч. субпідрядними), тому їх зміст не містить розрахунків (згідно із вимогами тендерної документації) цінової пропозиції безпосереднього учасника закупівлі. Таким чином, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», розкриття даних документів до аукціону не порушує вимоги ст. 27 вказаного Закону.
щодо надання інфомації про ціну у складі пропозиції
Дата подання: 11 червня 2018 14:39
Дата відповіді: 14 червня 2018 10:54
Тендерною документацією встановлено вимогу про надання Відомості обсягів робіт (додаток 3 до ТД), у якій у графі 2 "Обгрунтування РЕКН" необхідно зазначити застосовані РЕКН відповідно до Технічного завдання. Така вимога документації суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки встановлює необхідність надання учасниками та розкриття до аукціону інформації про ціну тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 4.1 та 4.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", система ціноутворення в будівництві базується на нормативно- розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально- технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва. Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва. Таким чином, РЕКН містять інформацію про ціну тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі", розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Таким чином, розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Система ціноутворення у будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва. РЕКН призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва. РЕКН застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності. Тому у графі 2 “Обгрунтування РЕКН” (додаток 3 до ТД) не є порушенням Закону України “Про публічні закупівлі” і ніяким чином не містить інформацію про ціну тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-24-002720-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 02 липня 2018 16:12
Дата подання: 02 липня 2018 16:12
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 18:49
рішення від 05.07.2018. № 6621+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 18:48
Інформація про резолютивну частину від 23.07.2018 №7386.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 16:09
рішення від 23.07.2018 №7386.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:33
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 червня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
171 900 000,00
UAH з ПДВ
|
171 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
172 700 000,00
UAH з ПДВ
|
172 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
171 900 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2018 13:01
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
04 вересня 2018 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 17:19
|
договір №76.1-03.pdf | укладений |
17 серпня 2018 17:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з відсутністю фінансування по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 0+000 - км 11+770, Черкаська область», враховуючи Постанову КМУ від 09.08.2017 № 651 «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів-Тернопіль-Умань, Біла Церква-Одеса-Миколаїв» (зі змінами), Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №78-р «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2018 році» (зі змінами), «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування в рамках експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Черкаській області», затвердженого Черкаською облдержадміністрацією та погодженого Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету та Державним агентством автомобільних доріг України. |