Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (ЛОТ1 Екземестан, Карбоплатин, Цисплатин, Циклофосфамід, Доцетаксел, Бікалутамід, Іринотекан, Оксаліплатин, Паклітаксел, Золедронова кислота, ЛОТ2 Доцетаксел, Іринотекан, Карбоплатин, Паклітаксел, Оксаліплатин, Гемцитабін, ЛОТ3 Йогексол, Йогексол, Амідотрізоат)
Очікувана вартість
708 000,00 UAH
UA-2018-05-24-002404-a ded3b5103aec4eb4bfe8375c02eb1b85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380952713282 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Черкаський обласний онкологічний диспансер" Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380952713282
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 18:00
Очікувана вартість: 708 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

33600000-6 Фармацевтична продукція
(ЛОТ1 Екземестан, Карбоплатин, Цисплатин, Циклофосфамід, Доцетаксел, Бікалутамід, Іринотекан, Оксаліплатин, Паклітаксел, Золедронова кислота, ЛОТ2 Доцетаксел, Іринотекан, Карбоплатин, Паклітаксел, Оксаліплатин, Гемцитабін, ЛОТ3 Йогексол, Йогексол, Амідотрізоат)

Тендерна документація

24 травня 2018 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 15:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
24 травня 2018 15:08
ТД ліки 3 лоти публікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-24-002404-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕРАФАРМ", Код ЄДРПОУ:41281252
Дата подання: 29 травня 2018 14:54
дискримінація учасників
Для забезпечення дотримання основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо звернути Вашу увагу щодо порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінацію учасників в наступній закупівлі за ідентифікатором UA-2018-05-24-002404-a, 33600000-6 Фармацевтична продукція.

3 Лоти з одним переліком найменувань лікарських засобів штучно унеможливлює доступ суб’єктів господарювання до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік препаратів, що створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників. В разі розділення позицій на лоти – це надає можливість для участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету.

Звертаємося до Вас з проханням розділити предмет закупівлі: 33600000-6 Фармацевтична продукція (ЛОТ1 Екземестан, Карбоплатин, Цисплатин, Циклофосфамід, Доцетаксел, Бікалутамід, Іринотекан, Оксаліплатин, Паклітаксел, Золедронова кислота,
ЛОТ2 Доцетаксел, Іринотекан, Карбоплатин, Паклітаксел, Оксаліплатин, Гемцитабін,
ЛОТ3 Йогексол, Йогексол, Амідотрізоат) на окремі лоти: кожна позиція Лот.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2018 12:03
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016р. №454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, номенклатурою, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовнику надається право визначити окремі частини предмета закупівлі. Під час планування, організації та проведення даних відкритих торгів тендерний комітет визначив предмет закупівлі у вигляді 3 окремих частин предмету закупівлі (лотів). Вважаємо, що поділ предмету закупівлі за принципом "одна позиція – одна частина предмету закупівлі (лот)" не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування передбачені відповідні схеми проведення хіміотерапії, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів.
Так, до прикладу схеми лікування, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України №554 від 17.09.2007 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Онкологія", передбачають по 3-4 препарати одночасно для кожного з пацієнтів. Тому, відсутність або несвоєчасна поставка одного із лікарських засобів призведе до неможливості застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також, придбання товару у одного постачальника позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, а отже такій підхід відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Визначення предмету закупівлі у вигляді 3 окремих частин предмету закупівлі (лотів) відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 33600000-6 Фармацевтична продукція (ЛОТ1 Екземестан, Карбоплатин, Цисплатин, Циклофосфамід, Доцетаксел, Бікалутамід, Іринотекан, Оксаліплатин, Паклітаксел, Золедронова кислота)
Опис предмету закупівлі:
33600000-6 Фармацевтична продукція
(ЛОТ1 Екземестан, Карбоплатин, Цисплатин, Циклофосфамід, Доцетаксел, Бікалутамід, Іринотекан, Оксаліплатин, Паклітаксел, Золедронова кислота)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2018 15:20
Закінчення: 11 червня 2018 15:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1468 од
33600000-6 Фармацевтична продукція
(ЛОТ1 Екземестан, Карбоплатин, Цисплатин, Циклофосфамід, Доцетаксел, Бікалутамід, Іринотекан, Оксаліплатин, Паклітаксел, Золедронова кислота)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект" 380 407,47
UAH з ПДВ
380 407,47
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 386 150,16
UAH з ПДВ
386 150,16
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фармпротект"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
Переможець 380 407,47
UAH з ПДВ
13 червня 2018 13:37

Документи

13 червня 2018 13:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2018 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
380 407,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2018 13:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 15:12
Додаткова 60-2220.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 14:48
Додаткова 60-2220 сума 20%.pdf зміни до договору
24 січня 2019 14:47
ПРОТОКОЛ внесення змін 20% сума 60-2220.docx зміни до договору
24 січня 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 09:34
ДОДАТКОВА 1 Лот1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 09:33
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 13:49
ДОГОВІР ФАРМПРОТЕКТ Лот1.pdf укладений
25 червня 2018 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.2 Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 60/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.2 Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та за взаємною згодою, Сторони домовились збільшити обсяг закупівлі в межах 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 60/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/2220 ДОДАТКОВА2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.3.4 Договору Сторони погодились зменшити суму 20% Додаткової угоди та викласти Специфікацію до неї в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 60/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/2220 ДОДАТКОВА3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 453 809,47
UAH