Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for Sprinkling Substation 35/6 kV for South Ukraine NPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Спасібо Ганна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Spasibo Hanna +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2018 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 13:09 |
Очікувана вартість: | 339 183 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 339 183,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3391834.8 UAH |
Publication date: | 24 травня 2018 14:59 |
Enquiries until: | 26 серпня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 339 183 480 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 339 183 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2018 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
27 серпня 2018 16:45 |
5629 - ТД-8.doc
|
||||||||||||||||||||||||
27 серпня 2018 16:45 |
5629 - перелік ЗТД-8.docx
|
||||||||||||||||||||||||
20 серпня 2018 14:27 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова -7.docx
|
||||||||||||||||||||||||
20 серпня 2018 14:27 |
Додаток 2 - інформ про тех характ-7.docx
|
||||||||||||||||||||||||
20 серпня 2018 14:27 |
Додаток 3 - проект договору-7.docx
|
||||||||||||||||||||||||
20 серпня 2018 14:27 |
5629 - перелік ЗТД-7.docx
|
||||||||||||||||||||||||
15 серпня 2018 13:40 |
5629 - перелік ЗТД-6.docx
|
||||||||||||||||||||||||
06 серпня 2018 15:46 |
5629 - перелік ЗТД-5.docx
|
||||||||||||||||||||||||
01 серпня 2018 16:52 |
Додаток 5 до ТД нова редакція-4.tif
|
||||||||||||||||||||||||
01 серпня 2018 16:52 |
5629 - перелік ЗТД-4.docx
|
||||||||||||||||||||||||
30 липня 2018 13:42 |
5629 - перелік ЗТД-3.docx
|
||||||||||||||||||||||||
11 липня 2018 17:24 |
5629 - перелік ЗТД-2.docx
|
||||||||||||||||||||||||
26 червня 2018 11:50 |
Додаток 8 до ТД-1.tif
|
||||||||||||||||||||||||
26 червня 2018 11:50 |
5629 - перелік ЗТД-1.docx
|
||||||||||||||||||||||||
24 травня 2018 14:56 |
Додаток 7 - митні платежі.docx
|
||||||||||||||||||||||||
24 травня 2018 14:56 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
|
||||||||||||||||||||||||
24 травня 2018 14:56 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx
|
||||||||||||||||||||||||
24 травня 2018 14:56 |
Витяг 5629.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
24 травня 2018 14:56 |
5629 -оголошення англійською.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"ПКД на будівництво зазначеного об’єкту буде розроблена тільки після визначення типів основного обладнання за результатами конкурсних торгів згідно технічних вимог ТТ.0.0009.0176, оскільки частина обладнання є нетиповим і потребує прив’язки його до конкретних умов застосування. Для цього переможець торгів через Замовника надає проектній організації вихідні технічні дані для проектування, з урахуванням яких розробляються відповідні завдання заводу на виготовлення та формуються замовні специфікації.
Вимоги до обладнання викладені в ТВтаУП (додаток 5 до ТД).
Необхідність зміни комплектності постачання буде вирішуватись у встановленому законодавством порядку".
"Документ (довідка), що підтверджує патентну чистоту продукції надається в довільній формі за підписом керівника учасника торгів та скріплюється печаткою (у разі її використання)".
2. Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: "Основні технічні характеристики мікропроцесорних пристроїв РЗА (в тому числі необхідний функціональний склад захистів терміналів, основні технічні характеристики та інше) наведені у п. 6.2.4 «Технічні характеристики апаратури РЗА» технічних вимог ТТ.0.0009.0176. Спосіб підключення шинних мостів до обладнання визначається виробником конкретного обладнання. Після визначення типів обладнання за результатами конкурсних торгів згідно технічних вимог ТТ.0.0009.0176 «Бризкальна» буде розроблена ПКД на будівництво підстанції 35/6 кВ в якій буде представлено план розміщення обладнання".
"1.Перетворювачі активної потужності та фазного струму (всьго 16 од.) - технічні характеристики повинні відповідати п. 5.1 ТТ-П.0.03.011-16.
Мережа - трипровідна.
Кількість вихідних аналогових каналів - 3.
Кількість портів інтерфейсу RS-485 - 1.
Кількість дискретних (релейних) виходів - 0.
Перетворювачі напруги змінного струму та частоти змінного струму (всьго 4 од.) - технічні характеристики повинні відповідати п. 5.2 ТТ-П.0.03.011-16.
Мережа - трипровідна.
Кількість вихідних аналогових каналів - 3.
Кількість портів інтерфейсу RS - 485 - 1.
Кількість дискретних (релейних) виходів - 0.
Багатофункціональний лічильник електроенергії типу SL7000 (всьго 4 од.) - тип SL761В071 (або еквівалент). З опломбованою додатковою кришкою клемника та живленням годинника - конденсатор та батарея.
2.Технічні вимоги до зазначених у питанні шаф (в т.ч. основні технічні характеристики) наведені в технічних вимах ТТ.0.0009.0176 (Додаток 5 до ДКТ), а саме:
- для ШОС - в п. 6.2.4.8 (арк. 28-29);
- для шафи живлення приводів вимикачів та схем ЕМБ - п. 6.2.4.9 (арк. 30);
- для шафи живлення власних потреб ЗПУ (типу ШНВА або еквівалент) - в п.6.2.9 (арк. 34).
Наразі розробляється ПКД на будівництво підстанції 35/6 кВ «Бризкальна», до складу якої будуть включені опитувальні листи та завдання заводу на виготовлення нетипового устаткування у відповідністю з типами основного обладнання, які будуть визначені за результатами КТ. ПКД буде надана в рамках укладеного договору переможцю торгів.
3.ПКД на будівництво підстанції 35/6 кВ «Бризкальна» буде розроблена тільки після визначення типів обладнання за результатами конкурсних торгів згідно технічних вимог ТТ.0.0009.0176.
Схеми будуть надані в рамках укладеного договору переможцю торгів.
Учасник має керуватися ТВтаУП та мати достатню кваліфікацію для впровадження проектів обладнання.
4.п. 6.3.22.32 ТТ.0.0009.0176 містить вимоги до системи управління, захисту та сигналізації приєднань РУ НН. Релейні блоки виконують функції описані у п.п.6.3.22.48-6.3.22.52 ТТ.0.0009.0176. Місгоlоgіс виконує функції вказані у п.6.3.22.11 перелік 1 та п.6.3.22.32 перелік 2 ТТ.0.0009.0176, а саме струмові захисти приєднань - максимальний струмовий захист та струмова відсічка".
- Запропонований в ТВтаУП тип струмопроводу передбачає секції довжиною до 10 м., що з'єднуються між собою муфтами. Торці з'єднання закриваються герметичними фланцями, що забезпечує захист від проникнення вологи і пилу.
У п.6.2.2.1. ТВтаУП обумовлено, що КРУ-6 кВ постачаються разом з вакуумними вимикачами.
- Прохідна плита встановлюється в місці заходу струмопроводу з вулиці в будівлю і представляє собою металеві пластини, закріплені з обох сторін отвору стіни з отворами для проходу струмопроводу.
Клас пожежної безпеки прохідних плит повинен буде не нижчим REI 60.
- В ТВтаУП вимоги щодо наявності додаткового екрана струмопроводу не висуваються.
- Основна траса струмопроводу буде проходити по відкритому повітрю на естакаді висотою 2,5 м.
Вимоги до захисної оболонки струмопроводу наведені в п. 6.2.6.8, згідно яких повинен забезпечуватися захист струмопроводу від механічних пошкоджень, ультрафіолету, проникнення вологи і інших зовнішніх впливів.
1.1.1 Кожен блок приєднань повинен містити:
– блок дискретних сигналів для збору інформації* про стан всіх комутаційних пристроїв, і наявності команд управління, також блок повинен формувати узагальнений сигнал несправності**.
– блок аналогових сигналів для контролю струмів механізму в трьох фазах.
1.1.2 Кожна шафа приєднань повинна містити блок дискретних сигналів для збору інформації* про стан елементів, встановлених в шафі, також блок повинен формувати узагальнений сигнал несправності**.
1.1.3 Кожна ввідна шафа повинна містити:
– блок дискретних сигналів для збору інформації* про стан елементів, встановлених в шафі, також блок повинен формувати узагальнений сигнал несправності**.
– блок прийому інформації від блоків дискретних і аналогових сигналіввстановлених в блоках і шафах приєднань і ввідній шафі;
– блок передачі інформації на ІОС.
1.1.4 Час реакції системи діагностики на дискретні події повинен бути не більш 2 мс (для аналізу ситуацій, що відбулися, враховуючи те що в складках можуть проходити швидкі перехідні процеси).
1.1.5 Вимірювання аналогових сигналів повинне проводитися з частотою не менше 500 Гц (для виведення графіків пускових струмів і швидких перехідних процесів)
* список сигналів повинен бути узгоджений з ВП ЮУАЕС на етапі узгодження схем електричних принципових.
** список сигналів які формують узагальнений сигнал несправності повинен бути узгоджений з ВП ЮУАЕС на етапі узгодження схем електричних принципових".
1) За для однозначного розуміння наводимо таблицю відповідності між вимогами пп.6.3.22.48-6.3.22.52 і додатком И документу ТТ.0.0009.0176.
П.н. Розділ 6 Додаток И
1 пп. 6.3.22.48 - Схема № 2 4БР-503-1
2 пп. 6.3.22.49 - Схема № 3 4БР-603-00
3 пп. 6.3.22.51 - Схема № 11 4БР-116М
4 пп. 6.3.22.52 - Схема № 12 4БР-204М
5 пп. 6.3.22.50 - Схеми № 8.1-8.6 Таблиця И.5 –
Заповнення шафи
5 секції CS01
2) Додатково наводимо інформацію про релейний блок з умовним позначенням – «Схема №1»:
- дистанційне керування силовим вимикачем (з МЩУ, кнопкового поста);
- управління силовим вимикачем з кнопок на дверях релейного осередку;
- сигналізація положення силового вимикача (на МЩУ, на дверях релейної комірки);
- захист від замикань на землю;
- захист ланцюгів управління".
"1) Додаток И документу ТТ.0.0009.0176 містить назви типових релейних блоків для спрощення загального розуміння функції наведених у пп.6.3.22.48; 6.3.22.49.
2) За для однозначного розуміння наводимо таблицю відповідності між вимогами пп.6.3.22.48-6.3.22.52 і додатком И документу ТТ.0.0009.0176.
П.н. Розділ 6 Додаток И
1 пп. 6.3.22.48 - Схема № 2 4БР-503-1
2 пп. 6.3.22.49 - Схема № 3 4БР-603-00
3 пп. 6.3.22.51 - Схема № 11 4БР-116М
4 пп. 6.3.22.52 - Схема № 12 4БР-204М
5 пп. 6.3.22.50 - Схеми № 8.1-8.6 Таблиця И.5 –
Заповнення шафи 5
секції CS01
3) Додатково наводимо інформацію про релейний блок з умовним позначенням – «Схема №1»:
- дистанційне керування силовим вимикачем (з МЩУ, кнопкового поста);
- управління силовим вимикачем з кнопок на дверях релейного осередку;
- сигналізація положення силового вимикача (на МЩУ, на дверях релейної комірки);
- захист від замикань на землю;
- захист ланцюгів управління".
2. Вказано у п.6.8.6.2 документу ТТ.0.0009.0176.
3. П.6.2.4.8.1 документу ТТ.0.0009.0176
містить вимоги до функцій, що виконує ШОС. Відповідно до функцій ШОС в АСУТП повинна надходити повна розгорнута інформація про виконання кожної з покладених функцій та первинні данні (аналогові сигнали, стан елементів ШОС, тощо) які дозволять аналізувати виконання функцій ШОС. Повний перелік може бути визначений після визначення обладнання, що є об’єктом постачання за торгами.
Запитання не зрозуміле. Данні параметри відсутні в ШОС.
Не менше 500 Гц.
Не гірше ніж 1,5.
4. Вказано у п.6.4.3 документу ТТ.0.0009.0176".
Вимоги про усунення порушення
Проект будівництва підстанції «Бризкальна» є стратегічним завданням по забезпеченню видачі встановленої генеруючої потужності станції у літній період. Будівництво цієї підстанції знаходиться на контролі Міненерговугілля.
У разі розділення торгів на лоти, існує ризик зриву виконання заходу через відсутність постачання обладнання за одним із лотів.
Окрім цього, розділення обладнання на менші лоти не може гарантувати постачальнику одного лоту перемогу перед постачальником, який виступить з пропозицією за усіма лотами одночасно і таким чином запропонує сумарну вартість (усі лоти) меншу або рівну за суми вартостей постачальників за окремими лотами. Законом не заборонено декільком постачальникам окремих типів обладнання створювати об’єднання та забезпечувати комплексне постачання.
Щодо зауваження «вказане у в/н ТВ та УП не є комплектом по своєму призначенню і суті … а використовується замовником виключно в рамках і з метою будівництва об’єкту» роз’яснюємо: перелік обладнання, наведений у додатку А документу ТТ.0.0009.0176, охоплює весь комплекс електрообладнання від 35 кВ до 0,4 кВ необхідний для прийому, передачі, перетворення, розподілу, обліку електричної енергії, що забезпечує живлення та функціонування споживачів бризкальних басейнів – тобто, це комплект електрообладнання, що буде працювати єдиним комплексом".
Скарги до процедури
Дата подання: 05 липня 2018 17:11
Дата подання: 29 вересня 2018 20:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000020 ● 51de252731bf4fa09a7f45e652937a0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2018-05-24-002302-a 24.05.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Обладнання для підстанцій 35/6 кВ «Бризкальна» для ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-24-002302-a], оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «через електронну систему закупівель оприлюднені звернення до Замовника про надання роз’яснень до тендерної документації та обґрунтовані відповіді на звернення, а саме: на звернення від 29.05.2018 відповідь надано 06.06.2018, 12.06.2018 – 27.06.2018, 13.06.2018 – 22.06.2018, 19.06.2018 – 25.06.2018, 20.06.2018 – 27.06.2018, 04.07.2018 – 01.08.2018, 11.07.2018 – 20.08.2018, 13.07.2018 – 20.08.2018, 06.08.2018 – 20.08.2018, 06.08.2018 – 15.08.2018, на вимогу про усунення порушення від 19.06.2018 – 27.06.2018, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо ТД та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі продукції несерійного виробництва стосувалися технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), строку поставки, умов оплати. З огляду на кількість та технічну складову звернень підготовка роз’яснень потребувала залучення цілої низки фахівців замовника, в тому числі й технічних. Крім того, за результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Южно-Українська АЕС» та потребувала додаткового часу на опрацювання. Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, замовником 26.06.2018, 11.07.2018, 30.07.2018, 01.08.2018 та 06.08.2018 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 23.07.2018, 31.07.2018, 07.08.2018, 09.08.2018 та 17.08.2018 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Голова тендерного комітету С. І. Степанська
2019-12-10 17:30:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін встановлено порушенням вимог частини першої статті 23 Закону)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
I&C Energo a.s. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю завод низьковольтної апаратури "Лідер Електрик" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Укренержи Холдинг" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
I&C Energo a.s. #49433431 |
Переможець |
336 795 100,61
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:37
|
Додаткова угода 6 до контр.53-129-01-18-01640.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 16:31
|
Додаткова угода 5 до дог.53-129-01-18-01640 (1).pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 16:43
|
Додаткова угода 4 до дог.53-129-01-18-01640.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:28
|
Додаткова угода 3 до дог.53-129-01-18-01640 (1).pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2019 12:15
|
Додаткова угода 2 до дог.53-129-01-18-01640 (1).pdf | зміни до договору |
14 червня 2019 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2019 14:30
|
Додаткова угода 1 до дог.53-129-01-18-01640 (1).pdf | зміни до договору |
06 березня 2019 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 11:53
|
53-129-01-18-01640.pdf | укладений |
20 листопада 2018 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки продукції за специфікацією № 1: по позиціям №№1.1-1.6, 1.8, 1.10-1.13, 1.15-1.22, 1.42-1.45 - до 30.06.2019, по позиціям №№1.9 та 1.14 - до 31.07.2019. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01640 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-18-01640 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення спеціфікації № 1 (колонка "Технічні характеристики") до Контракту за позиціями 1.26, 1.27, 1.30, 1.34, 1.36, 1.37,1.38, 1.39, 1.40,1.41 у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01640 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-18-01640 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення спеціфікації № 1 (колонка "Термін поставки") до Контракту за позиціями 1.1-1.6,1.8-1.18,1.20-1.22,1.42-1.45 у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин» |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01640 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 10.1. Розділу X Контракту у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01640 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору обумовлено зміною терміну поставки по позиціях 1.19, 1.8.2.-1.8.6 Специфікації № 1, зменшенням вартості по позиціях 1.8.2.2-1.8.6 Специфікації № 1 та викладення п.3.1 Контракту та Специфікації № 1 (додаток № 1 до цієї Угоди у новій редакції. Поточна сума договору після внесення змін становить 334 295 311,24 грн. (8 449 355,51 євро). Кількість товару: 1 комплект. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01640 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди 6 щодо внесення змін до п. 3.1 Контракту та Специфікації № 1 (Додаток № 1 до Контракту) була обрана причина внесення змін - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01640 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |