Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона 1-го та 3-го поверхів адміністративної будівлі Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації)
Очікувана вартість
356 770,16 UAH
UA-2018-05-24-000615-b d3bb38a0bf4746928c00270b7ea54074
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Межлумян

+380974445331 yuriskonsult_dczn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14373165
Місцезнаходження: Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69035, Запорізька обл, проспект Соборний, буд. 180а
Контактна особа: Павло Межлумян
+380974445331
yuriskonsult_dczn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2018 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2018 13:24
Початок аукціону: 11 червня 2018 13:24
Очікувана вартість: 356 770,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 567,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Охорона адміністративної будівлі 1-го та 3-го поверхів Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації за адресою: 69035, Україна, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 180-А, протягом строку дії договору, одним цілодобовим постом охорони (фізична охорона, один працівник в зміну).

охорона 1-го та 3-го поверхів адміністративної будівлі Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації (69035, Україна, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 180-А)), протягом строку дії договору, одним цілодобовим постом охорони (фізична охорона, один працівник в зміну)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона 1-го та 3-го поверхів адміністративної будівлі Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 15:44
Додаток 5.docx
24 травня 2018 15:43
Додаток 4.docx
24 травня 2018 15:43
Додаток 3.docx
24 травня 2018 15:43
Додаток 2.docx
24 травня 2018 15:42
Додаток 1.docx
24 травня 2018 15:42
Тендерна документаця ч. 2.docx
24 травня 2018 15:41
Тендерна документація ч. 1.jpg
24 травня 2018 15:41
Протокол № 22 початку проведення торгів.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про ГШР у Запоріжжі
Дата подання: 25 травня 2018 15:01
Дата відповіді: 29 травня 2018 08:04
В Додатку 1 до Тендерної документації у пункті 1.2. Ви зазначаєте, що учасник повинен мати ГШР у Запоріжжі. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Запоріжжя, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Запоріжжя, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м.Запоріжжя, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Запоріжжя в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Запоріжжя на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Запоріжжя як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Запоріжжі), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Запоріжжя на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Щодо вогнепальної нарізної короткоствольної зброї
Дата подання: 25 травня 2018 15:16
Дата відповіді: 29 травня 2018 08:06
У пункті 1.2. Додатку 1 Ви зазначаєте, що потрібно надати довідку в довільній формі про наявність в штаті (власної), або через третіх осіб (завірену копію діючого договору підряду, з терміном дії по 31 грудня 2018 року надати обов’язково) мобільної групи (швидкого реагування), з щодобовою дислокацією в м. Запоріжжі, озброєної вогнепальною нарізною короткоствольною зброєю, на випадок надзвичайної події (позаштатної ситуації) на охороняємому об’єкті, а саме для надання допомоги охороннику, у разі загрози проникнення або проникнення (чи нападу) до приміщення об’єкту охорони, для посилення чи стабілізації ситуації. Час прибуття мобільної групи (швидкого реагування) на охороняємий об'єкт (за тривожним сповіщення, чи викликом охоронця) не повинен перевищувати 10 - 15 хвилин). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної нарізної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Також просимо звернути увагу, що якщо Ви не внесете зміни, то це загрожує Вам тим, що закупівля не відбудеться взагалі. У Вас - відкриті торги, для того, щоб вони відбулись потрібно мінімум два учасники. Згідно вимоги, яку Ви прописали, окрім поліції ніхто не може податись. А тепер увага - якщо учасниками будуть органи поліції різних регіонів, то вони будуть пов'язаними учасниками (адже підпорядковуються одному органу), що порушує ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі". При чому зазначаємо, що є рішення Антимонопольного комітету України з приводу подібної ситуації, де брали участь саме органи поліції різних регіонів, яких АКМУ визнав пов'язаними особами та скасував закупівлю. Якщо Ви хочете, щоб Вас охороняла лише поліція, то застосовуйте переговорну процедуру, але спочатку придумайте для цього підставу згідно чинного законодавства, адже просто так Ви не зможете її застосувати. Отже, враховуючи вищевикладену аргументацію, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації щодо наявності у Учасника вогнепальної нарізної, короткоствольної зброї та підстав щодо володіння, застосування та використання такої зброї за діючим договором, Замовник не мав на меті обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Поряд з цим слід зауважити, що Замовником у тендерній документації не вимагається наявність саме у Учасника права володіння, використання та застосування такої зброї, а вказує на змогу пітвердження наявності як безпосередньо у Учасника так і через третіх осіб на підставі укладеного договору.
Щодо аналогічного досвіду ЛИШЕ з державними чи комунальними об'єктами
Дата подання: 25 травня 2018 16:15
Дата відповіді: 29 травня 2018 08:07
У пункті 1.6. Додатку 1 Ви вимагаєте надати інформацію про аналогічні договори з державними чи комунальними установами. Нам є незрозумілою дана Ваша вимога, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між обслуговуванням або наданням послуг в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та наданням послуг чи обслуговуванням офісу приватної компанії, або приватної установи? Саме тому ми вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Щодо офісу у Запоріжжі
Дата подання: 25 травня 2018 16:30
Дата відповіді: 29 травня 2018 08:07
У пункті 3 Додатку 1 Ви встановлюєте вимогу наявності офісу у Запоріжжі. Згідно ч. 3 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже, не може бути обмежень ні за формою власності, ні за організаційно-правовою формою, ні за територіальними ознаками. Тоді питання? Чому Ви вказуєте прив'язку до Запоріжжя, адже таким чином Ви ставите учасників ввсіх регіонів України в програшне становище перед учасниками з Запоріжжя. Бо логічно, що суб'єкти, які зареєстровані в Запорізькій області, саме там і мають офіси. Ви маєте розуміти, що після визначення Переможця, йому не є проблемою орендувати офіс та передислокувати туди свої пости, і в повному обсязі якісно та кількісно надавати Вам послуги. Отже, ми вимагаємо прибрати вимогу про офіс у Запоріжжі з тендерної документації, не дискримінувати учасників та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-24-000615-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 24 травня 2018 17:02
Кваліфікаційні вимоги
У Додатку № 1 зазначено, що Учасник повинен мати групи забезпечені озброєної вогнепальною нарізною короткоствольною зброєю, на випадок надзвичайної події (позаштатної ситуації) на охороняємому об’єкті та працівників та підтверджує наявність у Учасника правових підстав щодо володіння, застосування, використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї працівниками штатної (власної) або такої що використовується за діючим договором підряду (з терміном дії до 31 грудня 2018 року) мобільної групи (швидкого реагування). А звідки на Вашому об'єкті позаштатні ситуації при яких потрібно використовувати вогнепальну зброю? Ви не є стратегічним об'єктом, який підпадає під Постанову 937 чи 83? І цілком не зрозуміло на підставі якого ЗАКОНОДАВЧОГО акту Ви це вимагаєте? ЗУ "Про охоронну діяльність" не обмежує приватні підприємства, не обмежує їх і ЗУ "Про публічні закупівлі", так звідки Ви взяли цю вимогу? Ви завідомо звузили коло учасників до єдиного - подліцї, тому що тільки в них є вогнепальна зброя, а також правові підстави володіння та використання ії, але не зрозуміло, навіщо Вам це? Ваша інстанція співпрацює з населенням, а ні з кримінальними особами, да і травматична зброя має не менш вражаючу дію, ніж вогнепальна. До того ж кожний громадянин має право викликати поліцію зі зброєю по 102 і це не заборонено законом і не має потреби мати цю зброю. На підставі вищезгаданого вимагаємо видали ці вимоги з документації, як не правомірні та не законні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2018 09:48
При складанні вимог у тендерній документації щодо наявності у Учасника вогнепальної нарізної, короткоствольної зброї та підстав щодо володіння, застосування та використання такої зброї за діючим договором, Змовник не мав на меті обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Поряд з цим слід зауважити, що Замовником у тендерній документації не вимагається наявність саме у Учасника права володіння, використання та застосування такої зброї, а вказує на змогу пітвердження наявності як безпосередньо у Учасника так і через третіх осіб на підставі укладеного договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС" 353 280,00
UAH з ПДВ
353 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області 354 825,60
UAH з ПДВ
354 825,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Барс 356 371,20
UAH з ПДВ
356 371,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0013.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0012.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0011.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0010.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0009.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0008.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0007.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0006.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0005.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0004.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0003.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0002.jpg
08 червня 2018 15:35
Устав БК - 0001.jpg
08 червня 2018 15:35
машины полностью4.jpg
08 червня 2018 15:35
машины полностью3.jpg
08 червня 2018 15:35
машины полностью2.jpg
08 червня 2018 15:35
машины полностью1.jpg
08 червня 2018 15:35
машины полностью.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка про досвид3.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка про досвид2.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка про досвид1.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка про досвид.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 8 про досвид2.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 8 про досвид1.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 8 про досвид.jpg
08 червня 2018 15:35
скан охрана-холдинг.jpg
08 червня 2018 15:35
скан охрана-холдинг (3).jpg
08 червня 2018 15:35
скан охрана-холдинг (2).jpg
08 червня 2018 15:35
скан оружие.jpg
08 червня 2018 15:35
скан довидка.jpg
08 червня 2018 15:35
скан 4.jpg
08 червня 2018 15:35
ска7.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 7.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 6.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 5.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 4 автомобили.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 2.jpg
08 червня 2018 15:35
довидка 1.jpg

Публічні документи

14 червня 2018 10:02
пропозиція переможця
06 червня 2018 10:20
29 Проект договору.pdf
06 червня 2018 10:20
19 Копія довіреності.pdf
06 червня 2018 10:20
6 Фото автотранспорту.pdf
06 червня 2018 10:20
4 Довідка про зброю.pdf
06 червня 2018 10:20
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 11:49
22 Проект Договору.pdf
01 червня 2018 11:49
16 Копія Ліцензії.pdf
01 червня 2018 11:49
13 Копія Статуту.PDF
01 червня 2018 11:49
7 Довідка про офіс.pdf
01 червня 2018 11:49
4 Довідка про зброю.pdf
01 червня 2018 11:49
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС"

Управління поліції охорони в Запорізькій області

ТОВ Барс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС"
#33611884
Відхилено 353 280,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 09:28
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
Переможець 354 825,60
UAH з ПДВ
14 червня 2018 09:08

Документи

14 червня 2018 09:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
354 825,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2018 09:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 15:29
Договор №16 на надання охоронних послуг.pdf укладений
25 червня 2018 15:28