Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
1 542 900,00 UAH
UA-2018-05-24-000034-c 15ad4439589c42558e5935fa36197a0d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсаренко М

+380575741145 nach.barvinkove@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Барвінківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146357
Місцезнаходження: 64701, Україна , Харківська обл., Барвінкове, Барвінківський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 3
Контактна особа: Слюсаренко М
+380575741145
nach.barvinkove@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2018 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 00:00
Очікувана вартість: 1 542 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 429,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Тверде паливо (Вугілля кам'яне) для ЗЗСО та ЗДО Барвінківського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
521 т
Тверде паливо (09111100-1 вугілля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64701, Україна, Харківська обл., Барвінкове, навчальні заклади Барвінківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 15:36
Перелік змін.docx
01 червня 2018 15:36
ТД вугілля.doc
25 травня 2018 11:58
3-Перелік змін.docx
01 червня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 15:36
Перелік змін.docx
01 червня 2018 15:36
ТД вугілля.doc
25 травня 2018 11:58
ТД вугілля.doc
24 травня 2018 09:03
ТД вугілля.doc
25 травня 2018 11:58
3-Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточніть назву предмета закупівлі
Дата подання: 25 травня 2018 10:03
Дата відповіді: 25 травня 2018 13:04
в ТД замовника зазначено вугілля марки Г -100, можливо замовник мав на увазі вугілля марки Г 0-100
Відповідь: Малося на увазі вугілля марки Г 0-100, було внесено зміни до ТД. Дякуємо за питання.
Щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 30 травня 2018 18:31
Дата відповіді: 01 червня 2018 15:34
Шановний замовнику! Що є предметом закупівлі?! вугілля або послуги водіїв!? Адже замість того щоб акцентувати уваги саме на предметі закупівлі...технічних вимогах тощо..Ви вимагаєте якісь вигадані і несуттеві документи, наприклад: додаток 1 п. 2.2. Сканована копія медичних довідок водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом у кількості відповідній до кількості транспортних засобів. Повідомляємо що наявність медичних книжок водіїв передбачено у держаних установах, а у інших а саме у ваших потенційних учасників передбачений журнал обліку робочого часу. А вимога з надання медичних довідок є пережитком часів радянської влади! Вимагаємо видали дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники.
У зв'язку з тим, що доставка вугілля буде здійснюватися безпосередньо до закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти, водії будуть знаходитися на території закладів освіти та можуть мати контакт з учнями, замовник повинен бути впевнений у тому, що доставка вугілля буде безпечною для дітей.
Щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 30 травня 2018 18:37
Дата відповіді: 01 червня 2018 15:34
Запитання щодо наявності працівників. Вимоги з цього питання незрозумілі. Будь ласка пояснять: якщо в учасника немає найманих працівників і він користується послугами перевезника. В документації є тільки вимога для перевізників – юридичних осіб та для перевізників – фізичних осіб-підприємців. А якщо перевізник-фізична особа?
Відповідь: Шановні учасники.
У разі якщо учасник користується послугами перевізника-фізичної особи, то такий учасник повинен надати скановану копію документів, що підтверджують трудові відносини між перевізником, що буде залучений до постачання предмету закупівлі.
Було внесено зміни до тендерної документації.
Щодо надання документів учаснком переможцем
Дата подання: 30 травня 2018 18:39
Дата відповіді: 01 червня 2018 15:35
Шановний замовнику. В тендерній документації не вказано яким саме ЧИНОМ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПОВИНЕН НАДАТИ документи. Чи то шляхом завантаження в електронну систему закупівель чи особисто в паперовому виді. При відповіді будь-ласка врахуйте ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" де вказано що весь документооборот здійснюється через електронну систему закупівель. Тому будь ласка внесіть зміни в тендерну документацію та пропишіть : "Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику ШЛЯХОМ ПІДВАНТАЖЕННЯ В ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ наступні документи :.......
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Було внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" 1 526 880,00
UAH з ПДВ
1 526 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2018 12:04
Електронний підпис
10 червня 2018 12:03
пропозиція 1 частина.pdf
08 червня 2018 13:39
Електронний підпис
08 червня 2018 13:35
пропозиція 1 частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 червня 2018 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій