Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів
Очікувана вартість
2 501 813,50 UAH
UA-2018-05-23-002992-a 58120641a77f4570a90402ede7d22b7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Філіпов

+380487389136 yu.filipov@imtp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Морський торговельний порт "Чорноморськ"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці, 6
Контактна особа: Юрій Філіпов
+380487389136
yu.filipov@imtp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 20:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 14:43
Очікувана вартість: 2 501 813,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 одиниця
Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 17:48
Протокол 1.doc
23 травня 2018 18:04
проект договору.docx
23 травня 2018 18:04
ТД 22.docx
19 червня 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 17:48
Протокол 1.doc
23 травня 2018 18:04
проект договору.docx
23 травня 2018 18:04
ТД 22.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 25 травня 2018 13:36
Дата відповіді: 30 травня 2018 12:25
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " , для подання заявки на участь у тендері Учасник повинен мати спеціально обладнану СТО, яка повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від Замовника ". Звертаємо Вашу увагу на те, що даний пункт є необгрунтованим, дискримінаційним до потенційних учасників та таким, що порушує вимоги ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та принципи здійснення закупівель передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції». Крім того , в перший раз тендер з надання послуг на технічне обслуговування та ремонт був оголошений ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) і Замовник вимагав розташування СТО потенційного учасника на відстані , що не більше 25 км від Замовника. Тоді результати закупівлі були скасовані Антимонопольним Комітетом саме з причини застосування дискримінаціного підходу до учасників. Зменшуючи з незрозумілих причин відстань , на якій повинна бути розташована СТО потенційного учасника, Замовник знову застосовує дискримінаційний підхід та обмежує конкуренцію. Згідно частини 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищенаведене з метою усунення дискримінаційного підходу під час проведення процедури закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу стосовно розташування станції технічного обслуговування на відстані не більше 20 км від Замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Окрім того, зазначаємо, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є не доцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального.
Зміни в технічних вимогах
Дата подання: 26 травня 2018 13:49
Дата відповіді: 30 травня 2018 12:25
Просимо надати пояснення чому з п.1.1. " наявність обладнання та матеріально- технічної бази" Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " Замовником були видалено вимогу про наявність у потенційного учасника стенду контролю ходової частини автомобілю, яка була одною із ключових вимог попередньої тендерної документації Замовника при процедурі закупівлі , яка була оголошена ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) ? При цьому слід зазначити , що і перелік автотранспортних засобів Замовника, і тим більше перелік послуг з технічного обслуговування та ремонту , які наведені в Додатку 3 до тендерної документації в цій процедурі закупівлі повністі співпадають з переліком попередньої закупівлі від 05.03.2018 року та передбачають неодноразове надання послуги саме з діагностики ходової частини автомобіля ? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 26 травня 2018 13:55
Дата відповіді: 30 травня 2018 12:25
Просимо пояснити чому згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " Замовником вимагається наявність у потенційного учасника не менше ніж 4 пости, обладнанні підіймачами вантажопідйомністю не менше 3,5 тн а згідно п.1.2. цього ж Додатку Замовник вимагає наявність лише 1 слюсаря з ремонту автомобілів ? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-23-002992-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП ТРОЯНСЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2926215659
Дата подання: 02 червня 2018 15:54
Щодо оскарженення тендерної документації
23 травня 2018 Державним підприємством "Морський торговельний порт "Чорноморськ" опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів із закупівлі Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів (ДК 021:2015: 50110000-9 " Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання "). Ознайомившись з тендерною документацією мною було виявлено в ній вимоги, які порушують приписи статей 3, 5, частини 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” обмежуючи конкуренцію та дискримінуючи потенційних учасників. В пункті 1.1. Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника» викладені наступні вимоги: «Учасник повинен мати спеціально обладнану станцію технічного обслуговування, яка повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від Замовника». Вважаю, що зазначена вимога є необґрунтованою та такою, що дискримінує потенційних учасників. Повний текст скарги та копія платіжного доручення додаються
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 19:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги у зв"язку з відмовою від участі в процедурі закупівлі
Дата: 16 червня 2018 18:09
рішення від 06.06.2018 № 5399 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 19:05
Рішення від 21.06.2018 № 6059.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 20:58

Документи подані скаржником

02 червня 2018 15:54
Скарга АМКУ.pdf
02 червня 2018 15:54
платіжне дорученя.pdf

Документи подані замовником

13 червня 2018 10:57
Заперечення.pdf

Документи Органу Оскарження

21 червня 2018 20:58
Рішення від 21.06.2018 № 6059.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» 2 461 931,95
UAH
2 461 931,95
UAH
Документи
ТОВ СЕВЕН МОТОРС 2 499 502,05
UAH
2 499 502,05
UAH
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 14:55
документи.rar
26 червня 2018 14:55
юридичні документи.rar
26 червня 2018 14:55
гарантія.rar
26 червня 2018 14:55
АВАНГАРД.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»

ТОВ СЕВЕН МОТОРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
#34737565
Переможець 2 461 931,95
UAH
05 липня 2018 17:17

Документи

05 липня 2018 17:17
Електронний підпис
05 липня 2018 17:16
Протокол 2.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
#34737565
2 461 931,95
UAH
Документи

Документи

05 липня 2018 17:17
Електронний підпис
05 липня 2018 17:16
Протокол 2.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:06
18_115 т дод 20 %.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:05
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 09:56
ПРОТОКОЛ.pdf укладений
18 липня 2018 09:55
18_115 т ДОГОВІР Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів.pdf укладений
18 липня 2018 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 18/115-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/115 т дод
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML