Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів
Очікувана вартість
2 501 813,50 UAH
UA-2018-05-23-002992-a ● 58120641a77f4570a90402ede7d22b7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Морський торговельний порт "Чорноморськ" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці, 6 |
Контактна особа: |
Юрій Філіпов +380487389136 yu.filipov@imtp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2018 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 14:43 |
Очікувана вартість: | 2 501 813,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 одиниця
Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2018 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 17:48 |
Протокол 1.doc | |
23 травня 2018 18:04 |
проект договору.docx | |
23 травня 2018 18:04 |
ТД 22.docx |
19 червня 2018 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2018 17:48 |
Протокол 1.doc
|
|||
23 травня 2018 18:04 |
проект договору.docx
|
|||
23 травня 2018 18:04 |
ТД 22.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 25 травня 2018 13:36
Дата відповіді: 30 травня 2018 12:25
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " , для подання заявки на участь у тендері Учасник повинен мати спеціально обладнану СТО, яка повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від Замовника ".
Звертаємо Вашу увагу на те, що даний пункт є необгрунтованим, дискримінаційним до потенційних учасників та таким, що порушує вимоги ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та принципи здійснення закупівель передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Крім того , в перший раз тендер з надання послуг на технічне обслуговування та ремонт був оголошений ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) і Замовник вимагав розташування СТО
потенційного учасника на відстані , що не більше 25 км від Замовника.
Тоді результати закупівлі були скасовані Антимонопольним Комітетом саме з причини застосування дискримінаціного підходу до учасників.
Зменшуючи з незрозумілих причин відстань , на якій повинна бути розташована СТО потенційного учасника, Замовник знову застосовує дискримінаційний підхід та обмежує конкуренцію.
Згідно частини 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведене з метою усунення дискримінаційного підходу під час проведення процедури закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу стосовно розташування станції технічного обслуговування на відстані не більше 20 км від Замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Окрім того, зазначаємо, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є не доцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Окрім того, зазначаємо, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є не доцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального.
Зміни в технічних вимогах
Дата подання: 26 травня 2018 13:49
Дата відповіді: 30 травня 2018 12:25
Просимо надати пояснення чому з п.1.1. " наявність обладнання та матеріально- технічної бази" Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " Замовником були видалено вимогу про наявність у потенційного учасника стенду контролю ходової частини автомобілю, яка була одною із ключових вимог попередньої тендерної документації Замовника при процедурі закупівлі , яка була оголошена ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) ?
При цьому слід зазначити , що і перелік автотранспортних засобів Замовника, і тим більше перелік послуг з технічного обслуговування та ремонту , які наведені в Додатку 3 до тендерної документації в цій процедурі закупівлі повністі співпадають з переліком попередньої закупівлі від 05.03.2018 року та передбачають неодноразове надання послуги саме з діагностики ходової частини автомобіля ?
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 26 травня 2018 13:55
Дата відповіді: 30 травня 2018 12:25
Просимо пояснити чому згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " Замовником вимагається наявність у потенційного учасника не менше ніж 4 пости, обладнанні підіймачами вантажопідйомністю не менше 3,5 тн а згідно п.1.2. цього ж Додатку Замовник вимагає наявність лише 1 слюсаря з ремонту автомобілів ?
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-23-002992-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП ТРОЯНСЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2926215659
Дата подання: 02 червня 2018 15:54
Дата подання: 02 червня 2018 15:54
Щодо оскарженення тендерної документації
23 травня 2018 Державним підприємством "Морський торговельний порт "Чорноморськ" опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів із закупівлі Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів (ДК 021:2015: 50110000-9 " Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання ").
Ознайомившись з тендерною документацією мною було виявлено в ній вимоги, які порушують приписи статей 3, 5, частини 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” обмежуючи конкуренцію та дискримінуючи потенційних учасників.
В пункті 1.1. Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника» викладені наступні вимоги: «Учасник повинен мати спеціально обладнану станцію технічного обслуговування, яка повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від Замовника».
Вважаю, що зазначена вимога є необґрунтованою та такою, що дискримінує потенційних учасників.
Повний текст скарги та копія платіжного доручення додаються
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 19:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги у зв"язку з відмовою від участі в процедурі закупівлі
Дата: 16 червня 2018 18:09
рішення від 06.06.2018 № 5399 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 19:05
Рішення від 21.06.2018 № 6059.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 20:58
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» #34737565 |
Переможець |
2 461 931,95
UAH
|
05 липня 2018 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:06
|
18_115 т дод 20 %.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 09:56
|
ПРОТОКОЛ.pdf | укладений |
18 липня 2018 09:55
|
18_115 т ДОГОВІР Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів.pdf | укладений |
18 липня 2018 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 18/115-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/115 т дод |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |