Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмно-апаратна платформа для розподілу відвідувачів з предінстальованим програмним забезпеченням
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-05-23-002269-a 658350aab5cb4cc99653fe0e5b902a47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 gscmtz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
gscmtz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2018 14:17
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Програмно-апаратна платформа для розподілу відвідувачів з предінстальованим програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук’янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2018  —  25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2018 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:06
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 травня 2018 16:02
ТД ПАП для розподілу відвідувачів - 1 + зображення.docx
31 травня 2018 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:06
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 травня 2018 16:02
ТД ПАП для розподілу відвідувачів - 1 + зображення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 29 травня 2018 11:32
Дата відповіді: 31 травня 2018 17:35
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україн
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією встановлені технічні вимоги до обладнання з предінстальованим програмним забезпеченням. Чинними нормативно-правовими актами на Головний сервісний центр МВС не покладено завдання щодо здійснення державного нагляду за дотриманням суб’єктами господарювання всіх форм власності вимог законодавства у сфері інтелектуальної власності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ 497 890,00
UAH з ПДВ
497 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." 499 200,00
UAH з ПДВ
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 11:58
0_1_Ст17.pdf
08 червня 2018 11:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 червня 2018 11:53
0_9_Інформ. Лист.jpg
08 червня 2018 11:53
26_1_Довідка з банку.pdf
08 червня 2018 11:53
0_8_Інформ. Довідка.pdf
08 червня 2018 11:48
2_Витяг з ЄДР.pdf
08 червня 2018 11:48
0_10_Сертифікат.pdf
08 червня 2018 11:48
5_Інф.Статут.pdf
08 червня 2018 11:43
Технічний Опис.pdf
08 червня 2018 11:37
13_1_Договір_Оренди.pdf
08 червня 2018 11:37
7_Гарантія постачання.pdf
08 червня 2018 11:37
10_2_Відгук_Android.pdf
08 червня 2018 11:37
13_Довідка_Наявність СЦ.pdf
08 червня 2018 11:37
4_Свідоцтво _QMotion Suite_.pdf
08 червня 2018 11:37
Інформ_Довідка.pdf
08 червня 2018 11:37
8_Проведення навчання.pdf
08 червня 2018 11:37
10_1_Відгук_Android.pdf
08 червня 2018 11:35
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2018 11:35
21_4_Диплом.pdf
08 червня 2018 11:35
25_2_Диплом.jpg
08 червня 2018 11:35
Таблиця відповідності.pdf
08 червня 2018 11:34
Паспорт Куницький.pdf
08 червня 2018 11:34
Довідка СТ17.pdf
08 червня 2018 11:34
25_1_Диплом.jpg
08 червня 2018 11:34
Виписка_єдр.pdf
08 червня 2018 11:34
25_3_Диплом.jpg
08 червня 2018 11:34
ВИТЯГ_ДФС.pdf
08 червня 2018 11:34
Відгук_Сервер.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 11:10
Документы.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ
#3204709457
Переможець 497 890,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 17:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ
#3204709457
497 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 14:13
Договір № 125 - ФОП Куницький - ПАП для розпод відвідувач.pdf укладений
02 липня 2018 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 497 890,00
UAH з ПДВ